Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Network Signal Guru

Cum se monteaza obiectul asta?

Curent AC produs de alternator
 GDPR | Algoritm computer vision p...

Elvetia considera interzicerea el...

Windows Defender recuperare

Hackintosh Ryzen 5600g fara placa...
 Cum izolez acest fir?

rtorrent - scripting

TV LG 49UB850V-ZD, musculita in e...

Montare clapeta antiretur la hota
 laptop nou + licenta windows

Unbelievable - De Necrezut -2019 ...

Recomandare achizitie instant ap...

Cand iau pensia pensionarii a car...
 

alimentatie

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
aradeanul

aradeanul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 01.01.2009
Sal,sunt si eu nou in ceea ce priveste muschii si hranirea lor,as vrea sa va intreb daca e k consumarea zer-ului natural(cel ce ramane cand se face branza).

#2
adi185

adi185

    Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 795
  • Înscris: 26.10.2003
e ok, dar ca sa ai 10 grame de proteina din el trebe sa bei cel putin 4-5 litrii pe zi:)

mai bine iei un concentrat proteic

#3
cutler

cutler

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,193
  • Înscris: 09.09.2003
in limita a 30-35 g proteina de mai multe ori pe zi

#4
aradeanul

aradeanul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 01.01.2009

View Postadi185, on Jan 2 2009, 18:36, said:

e ok, dar ca sa ai 10 grame de proteina din el trebe sa bei cel putin 4-5 litrii pe zi:)

mai bine iei un concentrat proteic
Sunt int-o dilema,din moment ce 100 de g de lapte de vaca are aproximativ 3,5 g de proteina, cum poate sa aiba zerul(natural) un continut asa redus de proteina?

View Postcutler, on Jan 2 2009, 18:51, said:

in limita a 30-35 g proteina de mai multe ori pe zi
lamureste-ma te rog ,30-35g proteina insemnand ce cantitate aproximativa de zer?

#5
cutler

cutler

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,193
  • Înscris: 09.09.2003

View Postadi185, on Jan 2 2009, 18:36, said:

e ok, dar ca sa ai 10 grame de proteina din el trebe sa bei cel putin 4-5 litrii pe zi:)

mai bine iei un concentrat proteic


#6
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,327
  • Înscris: 08.09.2006
pai bei cam 20-30 de litri pe zi si e ok. dar daca vrei performanta trebuie sa te duci la 50l :))) oricum e o prostie, daca bea lumea zir nu mai faceau astia parfuri :))
laptele e una si zerul e alta. gandestete cat se obtine si gandestete ca mai mult ramane in branza, si asta e, iei un rezervor de dacie si ii pui niste bretele sa il ti ca pe rucsac si ulbli cu el dupa tine sa poti eba zer cat trebuie :))

#7
BigSmoke_CT

BigSmoke_CT

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 28.11.2008
Mananca oua.10 albusuri si 1 galbenus/zi.Nu crude ca dai in altele.+braza,lapte,carne si ceva dulce inainte de antrenament.Si odihna e foarte importanta.

si pieptul de pui are foarte multe proteine...insa dupa cateva luni de mancat cel putin 1 piept de gaina/zi ,pe langa cele 10 albusuri,branza,lapte...am facut o mica dar dureroasa ginecomastie :death: ...e adevarat ca am luat si niste proteine,creatina,carnitina...insa doctorul mi-a spus ca cel mai probabil e din cauza cantitatilor industriale de piept care le mancam...de ce?...ca puii aia sunt injectati cu nuj ce steroizi sa creasca mai repede...

#8
Vidike

Vidike

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 290
  • Înscris: 31.07.2006
Si cum poti scapa de ea? Nu e doar grasime adunata?

#9
Kapytanu

Kapytanu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 22.01.2009
Sall.Am si eu o intrebare .As vrea sa fac niste exercitii ceva dar mai intai sa ma apuc de slabit si mai apoi sa ma ocup de masa musculara   si nu stiu ce trebuie sa fac!!!!!Si ce alimentatie imi trebuie?????

#10
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,691
  • Înscris: 29.01.2008

View PostKapytanu, on Jan 22 2009, 21:58, said:

Sall.Am si eu o intrebare .As vrea sa fac niste exercitii ceva dar mai intai sa ma apuc de slabit si mai apoi sa ma ocup de masa musculara   si nu stiu ce trebuie sa fac!!!!!Si ce alimentatie imi trebuie?????
Alimentatie sanatoasa! Cauta, ca sunt multe topicuri cu asa ceva.

#11
Kapytanu

Kapytanu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 22.01.2009
Am si eu o intrebare.La un antrenament ar trebui sa imi lucrez tot corpul sau e parti???Cum e mai bine??

#12
Akomar

Akomar

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,101
  • Înscris: 09.09.2008

View PostBigSmoke_CT, on Jan 18 2009, 10:57, said:

ca puii aia sunt injectati cu nuj ce steroizi sa creasca mai repede...

spune-i doctorului aia ca i-am zis eu ca e un bou, si da-i adresa mea pentru referinta!

#13
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,691
  • Înscris: 29.01.2008

View PostKapytanu, on Feb 8 2009, 14:53, said:

Am si eu o intrebare.La un antrenament ar trebui sa imi lucrez tot corpul sau e parti???Cum e mai bine??
Pe parti. Intr-o zi de antrenament, antrenezi o grupa mare si o grupa mica. De exemplu: piept+brate, umeri+spate.

#14
Kapytanu

Kapytanu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 22.01.2009
Ok am inteles.Uite acesta este programul meu si vreau sa stiu daca totuis este bun:


Luni
Piept -----impins din culcat cu haltera(3 serii—10rep/serie)
        ------fluturari cu ganterele din culcat(3 serii---10rep/serie)
        ------impins cu gantere din culcat(3 serii----10 rep/serie)
        ------impins din inclinat cu gantere(3 serii----10 rep/serie)
Biceps-----flexii cu haltera(3 serii----10 rep/serie)
          ------flexii cu gantera scott(3 serii-----10 rep/serie)
          ------flexii cu gantere ciocane(3 serii-----10 rep/serie)

         Miercuri
Picioare-----genuflexiuni cu haltera(3 serii-----15 rep/serie)
             -----fandari cu haltera(3 serii-----10 rep/serie)
             -----ridicari pe varfuri cu haltera(3 serii-----15 rep/serie)
             -----ridicari pe varfuri din stand(3 serii-----15 rep/serie)
Antebrate------Extensii cu gantera(3 serii-----10 rep/serie)
               -------Flexii cu haltera(3 serii-----10 rep/serie)
                 ------Patente(3 serii-----10 rep/serie)

         Vineri
Spate --------Hyperextensii(3 serii-----10 rep/serie)
          -------Ridicari de haltera cu coatele deasupra nivelului umerilor(3 serii-----10 rep/serie)
           ------Ridicarea umerilor cu gantere(3 serii-----10 rep/serie)
           ------Indrepatri cu haltera(3 serii-----10 rep/serie)
           -----Ramat cu haltera la 90 greade(3 serii-----10 rep/serie)
Triceps------extensii cu gantera din sezut cu o mana(3 serii-----10 rep/serie)
           ------flexii cu haltera deaspupra capului(3 serii-----10 rep/serie)
           ------flotari in pumni cu coatele lipite de corp(3 serii-----10 rep/serie)

           Duminica
Umeri -------Impins de la piept cu haltera(3 serii-----10 rep/serie)
          -------Impins de la ceafa cu haltera(3 serii-----10 rep/serie)
          -------Fluturari laterale cu gantere(3 serii-----10 rep/serie)
          -------Fluturari prin fata cu gantere(3 serii-----10 rep/serie)
Abdomen-------Crunch(3 serii-----10 rep/serie)
                 -------Crunch inversat(3 serii-----10 rep/serie)
                -------Crunch pentru oblici(3 serii-----10 rep/serie)

#15
Taleniekov

Taleniekov

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 627
  • Înscris: 05.03.2008
Eu asa avea nevoie sa pun cateva kg bune pe mine, am suferit destule accidentari in ultimu timp si drept sa va spun m-am saturat. Daca-mi puteti spune o dieta, ce , cat , de cate ori si cand sa mananc ti-as fii recunsocator. Daca va ajtua cu ceva am 1.92 , 77 de kg si 18 ani.

As icnerca si niste suplimente alimentare dar daca-mi recomandati asa ceva va rog recomandati-mi acele suplimente care NU AFECTEAZA CAPACITATEA DE CONCENTRARE,  IN ALTE CUVINTE CARE NU AFECTEAZA CREIERUL!!!

#16
adi185

adi185

    Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 795
  • Înscris: 26.10.2003

View PostTaleniekov, on Mar 10 2009, 14:27, said:

As icnerca si niste suplimente alimentare dar daca-mi recomandati asa ceva va rog recomandati-mi acele suplimente care NU AFECTEAZA CAPACITATEA DE CONCENTRARE,  IN ALTE CUVINTE CARE NU AFECTEAZA CREIERUL!!!
dar ...care afecteaza creieru?  :ciocan: :ciocan:

#17
Taleniekov

Taleniekov

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 627
  • Înscris: 05.03.2008

View Postadi185, on Mar 10 2009, 19:28, said:

dar ...care afecteaza creieru?  :ciocan: :ciocan:
multumesc pentru raspuns, acum stiu exact ce sa fac. Glumeam, nu ma ajuta cu nimic, good post. Din cate am auzit sunt unele substante care te molesesc sau te deconcentreaza. Daca nu e asa, imi cer scuze ca te-am insultat ;).

Edited by Taleniekov, 10 March 2009 - 21:28.


#18
adi185

adi185

    Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 795
  • Înscris: 26.10.2003

View PostTaleniekov, on Mar 10 2009, 21:25, said:

multumesc pentru raspuns, acum stiu exact ce sa fac. Glumeam, nu ma ajuta cu nimic, good post. Din cate am auzit sunt unele substante care te molesesc sau te deconcentreaza. Daca nu e asa, imi cer scuze ca te-am insultat ;).
nu m-ai insultat, nu ai de ce sa-ti ceri scuze, dar cand afirmi ceva adu si argumente!  nu mai vorbii prostii ce auzi de la altii.. ca nu e asa!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate