serviciul deranjamente romtelecom...
Last Updated: Jul 04 2014 10:33, Started by
partyman
, Dec 21 2008 10:39
·
0

#1
Posted 21 December 2008 - 10:39

de 2 zile incerc din rasputeri sa vorbesc cu cineva de la deranjamente dar aceeasi voce blonda ma anunta ca numarul e cocupat sa revin mai tarziu, am incercat la toat eorele disponibile din zi si noapte, am incercat si la cereri servicii si la un magazin rtc am fost nimic, mi s-au mai dat 2 numere de telefon l amisto cred unde mi se raspunde "ce cautati dom'le aici cine v-a dat numarul asta?"...
|
#2
Posted 21 December 2008 - 11:45

La ãla cu 021 de aici nu rãspunde nimeni?
http://www.clicknet.ro/ro/contact Înseamna cã au ajun în ultimul hal și e pãcat, deși n-au performanțe grozave, erau barem destul de prompți. Edited by jafpefata, 21 December 2008 - 11:54. |
#3
Posted 21 December 2008 - 13:42

niste magari incompetenti!vineri am fost la un prieten sa-i montez modemul si ma descurcam mai greu,asa ca am sunat la 3 numere diferite de la suportul romtelecom,si nu am reusit sa dau de nimeni,desi unul dintre ele era cu tarif special(5 euro )dedicat pt. suport tehnic internet si date.si ca o culme a batjocurii iti mai si spune robotul ca serviciul este disponibil non-stop si ca tu esti important pt. ei
![]() ![]() |
#4
Posted 21 December 2008 - 21:28

jafpefata, on Dec 21 2008, 11:45, said: La ãla cu 021 de aici nu rãspunde nimeni? http://www.clicknet.ro/ro/contact Înseamna cã au ajun în ultimul hal și e pãcat, deși n-au performanțe grozave, erau barem destul de prompți. |
#5
Posted 21 December 2008 - 21:35

021 201 00 00 – asigura suport tehnic 24/7
La ãla mi-o rãspuns mie în jumate de orã. |
#6
Posted 23 December 2008 - 16:40

maryus75, on Dec 21 2008, 11:42, said: niste magari incompetenti!vineri am fost la un prieten sa-i montez modemul si ma descurcam mai greu,asa ca am sunat la 3 numere diferite de la suportul romtelecom,si nu am reusit sa dau de nimeni,desi unul dintre ele era cu tarif special(5 euro )dedicat pt. suport tehnic internet si date.si ca o culme a batjocurii iti mai si spune robotul ca serviciul este disponibil non-stop si ca tu esti important pt. ei ![]() ![]() Daca deschideai ghidul de utilizator si citeai 10 minute ai fi ajuns la concluzia ca nu trebuie decat sa sti sa citesti in romana si sa distingi rosu de verde ... mie mi-a luat 10 minute cu tot cu configurarea modemului. La click nu raspunde nimeni pt ca le-a dat Romtelecomu' laptop-uri si lu' Leana si Costel de la Sadova care nu stiu decat sa mulga vaca. Acum cine-i invata sa umble pe notebook ??? |
#7
Posted 26 December 2008 - 13:17

ghostbuster, on Dec 23 2008, 16:40, said: Daca deschideai ghidul de utilizator si citeai 10 minute ai fi ajuns la concluzia ca nu trebuie decat sa sti sa citesti in romana si sa distingi rosu de verde ... mie mi-a luat 10 minute cu tot cu configurarea modemului. La click nu raspunde nimeni pt ca le-a dat Romtelecomu' laptop-uri si lu' Leana si Costel de la Sadova care nu stiu decat sa mulga vaca. Acum cine-i invata sa umble pe notebook ??? |
#8
Posted 26 December 2008 - 20:27

maryus75, on Dec 26 2008, 13:17, said: serios man?am instalat o gramat de speedtouch-uri alcatel,dar ia si tu si incearca sa configurezi un huawei dupa timpenia de ghid care ti-o da ei.vad ca mai sint o gramada de alti utilizatori care se pling ca manualul e incomplet si prost facut.si de unde rosu si verde? |
#9
Posted 26 December 2008 - 21:25

Mie doar cand a fost o avarie mare la net pe o zona in Bucuresti au inchis linia dela support si am sunat la deranjamente Voce si am rugat sa-mi faca legatura la support date.
In rest in max. 10 minute raspund. maryus75, on Dec 26 2008, 13:17, said: serios man?am instalat o gramat de speedtouch-uri alcatel,dar ia si tu si incearca sa configurezi un huawei dupa timpenia de ghid care ti-o da ei.vad ca mai sint o gramada de alti utilizatori care se pling ca manualul e incomplet si prost facut.si de unde rosu si verde? Pe site-ul producatorului ai incercat ? ![]() Pe forums, etc ? Edited by crysty2k5, 26 December 2008 - 21:26. |
#10
Posted 27 December 2008 - 01:52

maryus75, on Dec 26 2008, 13:17, said: serios man?am instalat o gramat de speedtouch-uri alcatel,dar ia si tu si incearca sa configurezi un huawei dupa timpenia de ghid care ti-o da ei.vad ca mai sint o gramada de alti utilizatori care se pling ca manualul e incomplet si prost facut.si de unde rosu si verde? unde ai vazut tu ca sunt o gramada de utilizatori care se plang ca manualul este incomplet ?? e asa greu sa pui valoarea 0.35 la VPI/VCI, sa nu treci nimic la Service Name si sa completezi corect user si pass ?? nu mai zic de legaturi ce naiba , ai Line,Phone si Adsl Modem si cablurile aferente si se gasesc destui care le pun aiurea..... intrebare: atunci daca nici aceste lucruri nu sunt in stare sa le faca oare cum vor acele persoane sa foloseasca internetul ??? raspuns: sigur vor sta pe " mess, hi5, cocalari si printese, etc. " asa ca nu stiu de ce unii se plang ca suportul tehnic nu raspunde atata timp cat sunt destui care suna pentru intrebari stupide cum ar fi : "auziti eu am net de 3 megapixeli si imi trage prost cu 350KB/s.oare de ce ? " si eu am avut probleme la inceput cu deconectarile si a trebuit sa astept minute bune sa iau legatura cu ei dar odata ce mi-au verificat linia cei de pe teren si au gasit problema , au remediat-o si nu am mai avut neplaceri asa ca hai sa nu ne mai plangem atata timp cat multi utilizatori de internet care suna la deranjamente habar nau cum sa isi scrie corect propriul nume si tin linia ocupata dupa cum se stie : " Traim in ROMANIA si asta ne mananca tot timpul " hai bafta ![]() |
|
#11
Posted 27 December 2008 - 16:32

crysty2k5, on Dec 26 2008, 21:25, said: Mie doar cand a fost o avarie mare la net pe o zona in Bucuresti au inchis linia dela support si am sunat la deranjamente Voce si am rugat sa-mi faca legatura la support date. In rest in max. 10 minute raspund. Pe site-ul producatorului ai incercat ? ![]() Pe forums, etc ? Kilobyte, on Dec 27 2008, 01:52, said: unde ai vazut tu ca sunt o gramada de utilizatori care se plang ca manualul este incomplet ?? e asa greu sa pui valoarea 0.35 la VPI/VCI, sa nu treci nimic la Service Name si sa completezi corect user si pass ?? nu mai zic de legaturi ce naiba , ai Line,Phone si Adsl Modem si cablurile aferente si se gasesc destui care le pun aiurea..... intrebare: atunci daca nici aceste lucruri nu sunt in stare sa le faca oare cum vor acele persoane sa foloseasca internetul ??? raspuns: sigur vor sta pe " mess, hi5, cocalari si printese, etc. " asa ca nu stiu de ce unii se plang ca suportul tehnic nu raspunde atata timp cat sunt destui care suna pentru intrebari stupide cum ar fi : "auziti eu am net de 3 megapixeli si imi trage prost cu 350KB/s.oare de ce ? " si eu am avut probleme la inceput cu deconectarile si a trebuit sa astept minute bune sa iau legatura cu ei dar odata ce mi-au verificat linia cei de pe teren si au gasit problema , au remediat-o si nu am mai avut neplaceri asa ca hai sa nu ne mai plangem atata timp cat multi utilizatori de internet care suna la deranjamente habar nau cum sa isi scrie corect propriul nume si tin linia ocupata dupa cum se stie : " Traim in ROMANIA si asta ne mananca tot timpul " hai bafta ![]() |
#12
Posted 27 December 2008 - 19:14

maryus75, on Dec 26 2008, 13:17, said: serios man?am instalat o gramat de speedtouch-uri alcatel,dar ia si tu si incearca sa configurezi un huawei dupa timpenia de ghid care ti-o da ei.vad ca mai sint o gramada de alti utilizatori care se pling ca manualul e incomplet si prost facut.si de unde rosu si verde? |
#13
Posted 27 December 2008 - 19:47

#14
Posted 30 December 2008 - 10:03

maryus75, on Dec 21 2008, 13:42, said: niste magari incompetenti!vineri am fost la un prieten sa-i montez modemul si ma descurcam mai greu,asa ca am sunat la 3 numere diferite de la suportul romtelecom,si nu am reusit sa dau de nimeni,desi unul dintre ele era cu tarif special(5 euro )dedicat pt. suport tehnic internet si date.si ca o culme a batjocurii iti mai si spune robotul ca serviciul este disponibil non-stop si ca tu esti important pt. ei ![]() ![]() |
#15
Posted 30 December 2008 - 10:45

bubulina_38, on Dec 30 2008, 10:03, said: 3 numere diferite? ooo da cine te-a informat pe tine ca sunt 3 numere pt suport date? pt date e un singur numar pe care il au toti utilizatorii in contractul semnat cu rtc...dar e greu de citit.....de asta se creeaza acest blocaj ca toti sunati aiurea, plus de asta rtc-ul a creat si posibilitatea ca in momentul cad se suna aiurea pe servicii sa se poata alege cu ajutorul robotului serviciul dorit...dar se vede treaba ca si pe robotul acesta ,care este f explicit, nu-l inteleg clientiii si se plang p'aci de neplaceri:( ![]() |
|
#16
Posted 30 December 2008 - 12:12

maryus75, on Dec 30 2008, 10:45, said: decit sa scoti aberatii din tine mai bine taci,este un nr. gratuit apelabil numai din RTC,unul apelabil din orice retea la tarif normal,si inca unul la care te taxeaza cu 5 euro pe apel indiferent de durata apelului!mai documenteaza-te si dupa-aia da cu bita-n balta ![]() Nu zau.....ai un nr cu acces direct restul te redirectioneaza |
#17
Posted 30 December 2008 - 12:32

#18
Posted 30 December 2008 - 23:23

maryus75, on Dec 30 2008, 10:45, said: decit sa scoti aberatii din tine mai bine taci,este un nr. gratuit apelabil numai din RTC,unul apelabil din orice retea la tarif normal,si inca unul la care te taxeaza cu 5 euro pe apel indiferent de durata apelului!mai documenteaza-te si dupa-aia da cu bita-n balta ![]() ![]() |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users