reclame pe conexiune RDS
Last Updated: Dec 22 2008 10:49, Started by
ddalex_ro
, Dec 18 2008 13:17
·
0
#91
Posted 19 December 2008 - 19:48
Cu cat o reclama este mai agresiva(a se citi atunci cand apar reclame fara sa fi dat EU click pe ele) cu atat mai repede caut sa dau X pe ele.
Cu alte cuvinte, la mine efectul e invers: Nu imi trezesc interesul - curiozitatea, ci mi se face lehamite de ele. Plus ca nu sunt omul sa mai iau dupa reclame. Opinia clientului multumit e cea mai importanta reclama. Legat de reclama RDS, mie nu mi-a aparut niciodata. |
#92
Posted 19 December 2008 - 20:23
Chiar ca devine enervant . Trebuie mereu sa intri pe pagina lor ca sa mearga restul. Si nu poti sa faci nimic pentru a opri idiotenia asta decat sa inghiti in sec si sa le faci jocul. Cine vrea sa se obisnuiasca nu are decat dar ceilalti nu sunt obligati sa suporte. Un "cadou" interesant de sarbatori . Sper sa nu tina mult...
|
#93
Posted 19 December 2008 - 22:30
seven77, on Dec 19 2008, 20:57, said: Foarte bine spus...O auzeam pe proasta aia de la rds azi "...noi vrem sa va informam despre oferta noastra... 7 zile non-stop.." Un om destept s-ar gindi ca informarea asta fortata aduce supararea clientilor si automat vinzari scazute...dar un roman prost pe la rds/rcs s-a gindit el ca e mai bine asa. As face si sesizari da sa stiu undeva ca o sa aiba efect. Eu am facut sesizare la RDS, la ANRCTI, si luni o sa fac la OPC. Aceasta practica este foarte grava - nicaieri in lume un ISP nu-si permite sa-ti bage reclame pe un cont platit. De exemplul wireless-ul in aeroporturi - esti silit sa vezi paginile lor pana platesti. Odata ce ai platit, nu mai vezi nimica - pentru ca atunci stai pe banii tai. Eu abia asteptam sa lanseze RDS o oferta de telefonie mobila comerciala. N'am avut nevoie de mobilul lor de doi lei si numar nou, am asteptat sa intre in vigoare portabilitatea numerelor pentru a-mi transfera numarul la ei. Pana acum 3 zile eram foarte multumit de serviciile RDS. Acum nu m-as mai atinge de serviciul lor 3G nici imbracat in costum anti-radiatii. Iar pentru acasa, UPC incepe sa devina decent: au investit in infrastructura, au televiune digitala care merge bine cu o multime de canale, serviciu integrat de DVR, etc. Sper ca cineva la RDS sa-si dea seama ce enormitate a facut. Nu cred ca e cazul sa ne suparam pe oamenii de la serviciul de relatii cu clientii - ei sunt niste robotei fara vreun fel de initiativa personala, pusi sa dea raspunsurile evazive stas. Dar e important sa sunam la RDS - pentru ca numarul de apeluri si plangeri pe treaba asta se vede si poate cineva la RDS vede enormitatea situatiei; si la OPC si ANRCTI pentru ca ele sunt mecanismele statului pentru apararea consumatorului (RDS isi incalca contractul) si reglementarea comunicatiilor. Din proprie experienta, OPC functioneaza multumitor. |
#94
Posted 19 December 2008 - 23:23
cally, on Dec 19 2008, 23:04, said: ..inseamna ca ai mult timp liber ..sau e o obsesie ??? Nu, inseamna sa iei atitudine ! De aia isi permit toti sa faca ce vor, de aia politicienii, politia, etc isi bat joc de noi, de aia "bastanii" nu fac puscarie nici dupa ce omoara oameni pe trecerea de pietoni ...ca nu luam atitudine. Ba mai mult, cind cineva indrasneste sa-si apere drepturile - este luat imediat in primire de adevaratii oameni care au prea mult timp liber. |
#96
Posted 20 December 2008 - 00:21
ddalex_ro, on Dec 18 2008, 13:17, said: RDS inceput sa bage reclame pe conexiune – in loc sa-ti deschizi pagina, iti baga reclama. Deocamdata o reclama la RDStel. Pe mine personal treaba asta ma supara : cum isi permit sa bage reclame pe banda platita de mine ? Dar, fiind prevazator, am inceput deja sa fac planuri pentru a-mi schimba providerul de internet daca problema nu se rezolva. Si eu am aceeasi problema - dupa ce deschid browserul default si incerc sa accesez o pagina de net, pe browser imi apare intai o pagina de la rdstel cu reclame despre servicii...bla bla...Pe pagina apare si un buton care ma directioneaza prin click catre pagina de net care vroiam sa o deschid. Nu ma deranjeaza reclama ci doar modul de abordare al clientilor. Am (re) citit contractul si anexele de furnizare servicii internet incheiat intre mine si ei in 2005...nu am gasit nici o prevedere privind reclame nesolicitate... Poate ce fac ei acum cu reclame pe browsere se incadreaza in articolul 6, alin 2 din Legea Comertului Electronic 365/2002: "Comunicarile comerciale care constituie un serviciu al societatii informationale sau o parte a acestuia, in masura in care sunt permise, trebuie sa respecte cel putin urmatoarele conditii:..." Chestia cu "in masura in care sunt permise" este discutabila...probabil ca ei avocati buni care ii indruma. Poate ca, printre forumisti, exista si un avocat care are contract de furnizare servicii internet cu rds si se confrunta cu aceeasi problema...spam pe browser....si care ne poate interpreta contractul versus legea 365/2002. Atasat este legea 365/2002- Legea Comertului Electronic. ---------------- P.S.: ...cum scapam de spam primit de la firme din Romania. Daca primiti spam de la firme din Romania, trimiteti-le legea 365/2002 spre cunostinta si invocati articolele: Art. 6: Comunicarile comerciale (1) Efectuarea de comunicari comerciale prin posta electronica ESTE INTERZISA cu exceptia cazului in care destinatarul si-a exprimat IN PREALABIL consimtamantul expres pentru a primi asemenea comunicari. Art. 22: Contraventii Constituie contraventie, daca nu este savarsita in astfel de conditii incat, potrivit legii penale, sa constituie infractiune, si se sanctioneaza cu amenda de la 10.000.000 lei la 500.000.000 lei fapta furnizorului de servicii care: a) efectueaza comunicari comerciale incalcand conditiile stabilite la art. 6 alin. (1) Attached Files |
#97
Posted 20 December 2008 - 00:39
oricat as fi fan RDS, chestia asta e o magarie. chiar NU vreau sa citesc reclama lor de fiecare data cand pornesc browseru'.
p.s. inca n-am avut problema asta. |
#98
Posted 20 December 2008 - 00:44
daimon', on Dec 20 2008, 00:39, said: oricat as fi fan RDS, chestia asta e o magarie. chiar NU vreau sa citesc reclama lor de fiecare data cand pornesc browseru'. p.s. inca n-am avut problema asta. Tind sa cred ca va dura putin campania asta, doar pentru informare. Edited by Blackhawk, 20 December 2008 - 00:46. |
#99
Posted 20 December 2008 - 00:56
Ceea ce face RDS este reclama agresiva. Pentru un utilizator obisnuit nu e mare lucru, insa pentru cineva care are nevoie sa se conecteze remote sau tine un server si pica curentu/internetu, serveru ramane offline.
Nu as avea nimic impotriva daca ar face sa apara acea reclama odata pe saptamana sau pe luna. Insa la fiecare conectare e strigator la cer. Cum o sa-mi bage si mie o sa fac sesizare pentru ca nu e trecut nimic in contract si e o mare tiganeala. Edited by vj_Heaven, 20 December 2008 - 01:02. |
#100
Posted 20 December 2008 - 08:15
eu cand descid conexiunea nu-mi apare nici-o reclama
|
|
#101
Posted 20 December 2008 - 08:45
problema este ca nu-mi dadeam seama ce naiba poate sa fie in neregula. Dupa aia am "priceput" ca trebuie nu doar sa te conectezi pe pagina aia cu tarife dar si sa astepti sa-ti apara si un soi de "buton" in partea dreapta sus a paginii care-ti zice ca poti sa continui unde doresti.
Ideea este ca eu aveam fiecare browser setat sa se deschida la o anumita pagina, by default. Ori asta intra in conflict cu re-directionarea RDS-ului si deci... nici un net (pentru ca inca nu apasam pe butonul ala din pagina lor). In concluzie, o idee foarte stupida chestia asta cu redirectionarea fortata. Pacat ca nu sunt sanctionati "desteptii" care au propus-o. Dar recunosc ca am fost foarte suparat in ultimele doua zile. Bine macar ca am putut sa ma informez de pe forumul asta... Edited by smbn, 20 December 2008 - 08:46. |
#102
Posted 20 December 2008 - 12:17
Am blocat siteul din router.
Am facut si o reclamatie la ANRCTI http://www.anrcti.ro...aspx?tabid=1396 |
#103
Posted 20 December 2008 - 15:51
Atâta timp cât îți prezintă doar serviciile lor și nu tot felul de loterii, cum face Orange pe mobil, mi se pare digerabil.
|
#104
Posted 20 December 2008 - 16:01
Mie nu mi s-a intamplat pana acuma , in schimb mi-a crescut abonamentul la internet si la cablu !
|
#105
Posted 20 December 2008 - 16:05
Chiar nu stiu cum puteti sa indurati. Zicea cineva mai sus in un link ca se simte VIOLAT.
Nu stiu cum e sa fii violat dar probabil e nasol. Reziliaza frate, NU FII FRAIER. Si cu scumpirile astea.. zau asa. In locul vostru a 2-a zi treceam la concurenta in loc sa ma plang pe forum ca un roman adevarat. |
|
#106
Posted 20 December 2008 - 16:30
Eu am blocat siteul din router si nu imi mai apare reclama. Totusi este un abuz. Ii inteleg insa perfect...e practic gratuit pt rds. In fine isi iau nitica...M...dar ce mai conteaza. E cazul sa fim si noi mai atenti si mai pretentiosi in relatia cu operatorii de diverse servicii. Electricitate, gaz, cablutv, telecom, taximetrie etc. Sunt totusi banii nostri, nu? Inteleg ca unii sunt lingai ai unor operatori, direct interesati dar hai sa nu exageram.
|
#107
Posted 20 December 2008 - 16:54
onlyone, on Dec 20 2008, 16:05, said: Chiar nu stiu cum puteti sa indurati. Zicea cineva mai sus in un link ca se simte VIOLAT. Nu stiu cum e sa fii violat dar probabil e nasol. Reziliaza frate, NU FII FRAIER. Si cu scumpirile astea.. zau asa. In locul vostru a 2-a zi treceam la concurenta in loc sa ma plang pe forum ca un roman adevarat. De obicei nu raspund trollilor. Dar din intamplate ai ridicat un punct important. O sa citez dintr-un alt post: Plecatul la alt furnizor este cea mai proasta optiune, si sa va explic de ce. Daca RDS nu este penalizat pentru aceasta purtare abuziva si inflexibila, ce-i opreste pe alti provideri sa faca la fel ? In curand nu o sa ai de unde alege o conexiune fara reclame pe ea. Terminarea unui contract nu este o penalizare eficienta, pentru ca piata este inca crestere si cei care pleaca vor fi acoperiti de clienti noi. Abia cand piata este in saturatie, si fiecare companie se va zbate sa fure clientii altei companii plecarea unui client va fi tratata foarte serios, si nu o sa mai avem probleme de genul asta. Un exemplu in acest sens este piata de telefonie mobila, in care exista o concurenta acerba pentru a fura clientii altora - ceea ce duce la beneficii mari pentru clienti. Vezi ofertele bune facute acum chiar de RDS si Cosmote. Aveam de gand sa profit de oferta de la RDS - pana cand au inceput sa-mi bage pe gat reclamele lor amarate. Revenind, piata de internet este inca in dezvoltare, iar concluzia este ca trebuie luptat cu ei, trebuie sa inteleaga ca asa cum ei au dreptul sa fie platiti pentru serviciile lor in urma contractului, si noi consumatorii avem dreptul ca ei sa-si indeplineasca intocmai obligatiile, si sa nu abuzeze de puterea lor. |
#108
Posted 20 December 2008 - 17:02
Asta cu "foarte ilegal" este interesanta!
Sincer, ma bucur ca nu le vad reclama! Totusi, atata caz pentru o reclama? NU e frumos, dar...ce naiba sa le facem? Probabil se vor calma. Mai bine ar face reclama la TV! Bine, aia costa.... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users