Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
GPL accelereaza uzura motorului?
Last Updated: Oct 11 2018 12:22, Started by
mutulica_41
, Dec 11 2008 14:35
·
0
#37
Posted 14 December 2008 - 10:05
Vazut pe viu in occident multe jipane la coada la gpl. Inclusiv persoana care ma cara pe mine are ml320 pe gaz
|
#38
Posted 14 December 2008 - 12:55
Daca nu vezi un anumit lucru asta nu inseamna ca nu exista.
|
#39
Posted 14 December 2008 - 13:01
lucian707, on Dec 14 2008, 02:45, said: Si tu sa fii sanatos cu carutele alea de butelii cu gaz, auzi A8 pe gaz ... o limuzina de 80 mii de euro, o pui pe gaz sa faci economie de 10 lei Astia care isi cumpara masini scumpe si merg cu ele in weekend doar , si se gandesc sa le puna pe gaz si de asemenea cei care sustin prostiile astea sunt aia despre care vorbeam mai sus, au restante la intretinere dar q7 la scara Esti cel putin naiv daca tu crezi ca ala a pus de noua masina pe gaz. Pur si simplu masinile astea se devalorizeaza in asa fel incat ajung sa-si permita si categorii mai putin potente financiar respectiva masina dupa 4-5 ani, dar costurile curente de rulaj sunt mai greu de suportat. Si atunci o investitie intr-o instalatie GPL aduce totul la sume mai acceptabile, in asa fel incat ala poate beneficia de comfortul/luxul/ce vrei tu sa fie ala unei masini premium si totusi sa se incadreze in buget. Daca doar atat si-au permis iti da asta dreptul sa-i judeci? Cat timp se incadreaza in legal e dreptul oamenilor sa faca ce vor cu banii lor. La o adica tu cum te-ai simti daca eu acum as face misto de tine ca haha hihi nu-ti permiti revelion in Ibiza, de exemplu, sau mai stiu eu ce-mi trazneste mie? Si mai sunt si oameni ecologisti, de-astia am uitat sa mai aduc aminte, pur si simplu le pasa mai mult decat mie si tie la un loc de mediu si vor sa polueze mult mai bland, optiunea lor. |
#40
Posted 15 December 2008 - 22:32
sebulbus, on Dec 14 2008, 13:01, said: Esti cel putin naiv daca tu crezi ca ala a pus de noua masina pe gaz. Pur si simplu masinile astea se devalorizeaza in asa fel incat ajung sa-si permita si categorii mai putin potente financiar respectiva masina dupa 4-5 ani, dar costurile curente de rulaj sunt mai greu de suportat. Si atunci o investitie intr-o instalatie GPL aduce totul la sume mai acceptabile, in asa fel incat ala poate beneficia de comfortul/luxul/ce vrei tu sa fie ala unei masini premium si totusi sa se incadreze in buget. Daca doar atat si-au permis iti da asta dreptul sa-i judeci? Cat timp se incadreaza in legal e dreptul oamenilor sa faca ce vor cu banii lor. La o adica tu cum te-ai simti daca eu acum as face misto de tine ca haha hihi nu-ti permiti revelion in Ibiza, de exemplu, sau mai stiu eu ce-mi trazneste mie? Si mai sunt si oameni ecologisti, de-astia am uitat sa mai aduc aminte, pur si simplu le pasa mai mult decat mie si tie la un loc de mediu si vor sa polueze mult mai bland, optiunea lor. Si cei care isi pun instalatii GPL o fac pe barba lor, atunci cand vor incepea piesele din motor sa cada sa se tina bine. Ce a ecomomisit cu gazu ( 10 15 lei la un plin ) baga triplu pe partea cealalta in reparatii la motor. Pur si simplu acel motor nu a fost proiectat sa mearga cu gaz. Ce ar fi sa bagam benzina in masinile diesel si motorina in masini pe benzina, poate consuma mai putin. Intradevar e o diferenta aici dar nici gpl nu e mai prejos. Si evident ca glumesti cu treaba cu poluatu, ca si-a pus gpl ca se gandeste la mediu si .... fii serios. |
#41
Posted 15 December 2008 - 22:47
lucian707, on Dec 15 2008, 22:32, said: Si evident ca glumesti cu treaba cu poluatu, ca si-a pus gpl ca se gandeste la mediu si .... fii serios. Mi-e lene sa-ti contrazic si restul aberatiilor si ma opresc la asta. Daca nu exista la tine in comuna nu inseamna ca nu e. In UK, de exemplu, statul le returneaza aproximativ 80% din costurile de achizitie si montaj al unei instalatii GPL, si gazul e subventionat binisor, plus reducere la impozitul anual. Similar mai stiu cel putin de Italia, unde am vazut si Grand Cherokee pe gaz, si ceva Volvo, si altele. |
#42
Posted 16 December 2008 - 08:27
Se putea sa nu apara jignirile? pai nu, c-asa-i romanu, vb cantecului...multumesc pt pareri, concluzia mea e ca sa-mi scot gazul (gazele) din cap! Am zis-o! Ma ofensez singur, na!
|
#44
Posted 18 December 2008 - 08:56
ca o parere personala (prea putin verificata).
din pdvd al prestatiei dinamice si al consumului, GPLul s-ar preta cel mai bine pe masini mari cu motoare de capacitate mare si cuplu la turatii relativ joase (OHVuri de ex) pe motoare puternice dar mici raportat la masa masinii care au cuplu sus (DOHC) nu cred ca merita. pe masini mici nu cred ca merita. indiferent de motorizare. |
#45
Posted 18 December 2008 - 09:44
VladCatalin, on Dec 14 2008, 03:53, said: Fapt concret. Din 2002 avem un cielo cu instalatie gpl din fabrica. La ITP-urile din 2004, 2006 si 2008 rezultatele la emisiile de noxe erau mult sub limita, atat pe benzina cat si pe gpl. Concluzia a fost ca motorul nu este uzat. Masina a circulat in toate conditiile, inclusiv in strainatate. Chiar acum va scriu din Spania, si sunt cu acelasi Cielo. Sper sa vad iarasi in Franta, respectiv Italia, masini scumpe (BMW, Audi, Mercedes) alimentand cu GPL. Evident vor fi si poze. O zi buna. pai numai la noi e rusine sa mergi cu GPL ca vezi Doamne nu ai bani de benzina. Daca nu stiati si Mercedes a facut modele cu gpl din fabrica. Singura "problema" ar fi ca nu fuge la fel de repede ca aia pe benzina pt ca --- cu toate ca gpl are CIFRA OCTANICA mai mare puterea calorica este mai mica. de aia am spus ca astia cu gpl sa mai mearga si pe benzina sa mai simta puterea reala a masinii. |
#46
Posted 19 December 2008 - 04:16
exorcistul, on Dec 11 2008, 14:40, said: Uzura e mai mica daca functioneaza pe gaz, benzina spala pelicula de ulei depusa de segmenti pe cilindrii = uzura mai mare. Ca sa nu mai spun de impuritatile plus apa pe care o contine aceasta. |
|
#47
Posted 20 December 2008 - 14:34
cel putin asa cum era inainte,cand benzina era 4ron litru / GPL-ul 2.3Ron litru renta,mai ales pt cei cu masini de 3-5k euro (cielo,solentza,leganzta,etc),era rentabil,insa acum,cand pretul benzinei este 2.9ron litru,nu mai merita....nu mai amortizezi nici butelia de GPL,in plus se mai aduga si uzura motorului,lipsa de putere si spatiu,uneori mirosul de gaz,poate si valoarea de revanzare
deja sunt sf-uri Q7 pe gaz,S-klasse,etc Edited by ionutMembruAnonimut, 20 December 2008 - 14:35. |
#48
Posted 22 December 2008 - 22:10
ULTIMUL POST E CEL MAI DE ACUALITATE,AU AVUT GRIJA "SEFII" SA NU FIE RENTABIL GPL-UL LA FEL CUM S-A INTAMPLAT CU MOTORINA.PARIEZ CA PRETUL GPL VA URCA PROPORTIONAL CU CEL AL BENZINEI DE ACUM INAINTE.
A MAI FOST UN POST INTERESANT ... CEL CARE SPUNEA CA MASINI MAI SCUMPE(SAU MAI COMPLICATE) DECAT D1310 NU PREA MERITA INST. DE ALIMENTARE CU GAZ.AS PUTEA ADAUGA CA GAZUL AR MERGE LA ALIMENTAREA CU CARBURATOR,EVENTUAL O INJECTIE MONOPUNCT DE BENZINA. SPUN ASTA DEOARECE INSTALATILIILE SECVENENTIALE GPL AU PRETURI MARI,DECI NISTE PERIOADE DE AMOTIZARE MARI(CARE IN PERIOADA URMATOARE VOR CRESTE). SI MAI EXISTA UN ASPECT: NISTE OAMENI DESTEPTI(CARE STIAU SA NUMERE ) AU NUMARAT CAM 250 DE ECU LA ULTIMA GENERATIE DE S-KLASSE(CRED CA E CAMPIOANA LA ASA CEVA).ACUM INTREB:CINE MAI ARE NEVOIE DE ALT SISTEM ELECTRONIC CARE SA COMPLICE ANSAMBLUL ORICUM SUPRASATURAT DE TEHNOLOGIE? ULTIMA INTREBARE NU SE REFERA DOAR LA CLASA PREMIUM,CI SI LA CLASELE INFERIOARE CARE RECUPEREAZA TEREN LA COMPLEXITATE. EU SPUN CA INSTALATIILE DE ALIMENTARE GPL AU DAT CE AU AVUT BUN DE DAT LA LUME SI ACUM SUNT IN DECLIN |
#49
Posted 22 December 2008 - 22:52
aceasi parere si aici , de acum inainte vor fi in declin.
apropo , incearca sa nu mai scrii mult cu CAPS APASAT ca e greu de citit si oboseste ochiul repede..tx |
#50
Posted 23 December 2008 - 10:45
Zilele trecute am vazut un Range Rover care baga gpl...
|
#51
Posted 23 December 2008 - 11:41
Mig VWFan, on Dec 23 2008, 10:45, said: Zilele trecute am vazut un Range Rover care baga gpl... |
|
#52
Posted 26 January 2009 - 18:32
Am avut un Cielo din 99 si am pus instalatie de gaz cand aveam 80 000 km..sigur avea mai multi km..si am facut 60.000 km in 2 ani fara sa am nici o problema cu ea la motor..doar ca e gazul cam naspa la noi..cand alimentam in Austria sau Italia tragea la fel de bine ca pe benzina...Se merita daca faci multi km..cel putin 20 000 km pe an.
Pe Cielo se renteaza ca nu ii trebuie instalatie Euro 4, ma costat 10 mil si si-a scos imediat banii insa la Logan sau la alte masini de generatie mai noua cu Euro 4 stiu ca e mai scumpa instalatie..vreo 30 mil..si nu prea se mai renteaza..doar daca ai motorul mare si cunsuma mult in oras. Singurul dezavantaj e ca iti cam ocupa locul din portbagaj..cu toate ca exista si butelii care se fixeaza in locul rotii de rezerva. Si in pante isi pierde puterea..trebuie sa o tii in turatie. http://traficul.org/...che-cayenne-gpl Maine poimaine o sa apara si Bugatti Veyron pe GPL |
#53
Posted 26 May 2009 - 11:36
valentino_xro, on Jan 26 2009, 19:32, said: Pe Cielo se renteaza ca nu ii trebuie instalatie Euro 4, ma costat 10 mil si si-a scos imediat banii Cica Cielo intr-adevar se preteaza mai bine la GPL decat Dacia, dar vorbesc de Cielo de prin 96-97 nu executive au motoarele mai "primitoare" de gpl decat altele am gasit cu ceva timp in urma un service gpl, ca aceia care au montat-o s-au desfiintat si acesta a fost de acord sa preia service-ul nu este decat un garaj propriu-zis unde se fac interventiile, patronul cred ca este ceva turc... nici nu vb bine romaneste, dar se pricepe f bine la reglaje si scoate niste consumuri de te da pe spate... am stabilit si un record chiar... 8,2 l% in oras... intr-adevar nu pentru mult timp. s-a urcat cu mine in masina si ne-am plimbat cam 50 km, cu un fel de PDA conectat la computerul de gaz (DA!, este un computer mic acolo la Cielo, care il pacaleste la propriu pe cel al masinii - ii transmite impulsuri cum ca injectoarele ar functiona) si mi-a aratat toate constantele motorului... in sarcina, ralanti s.a.m.d. deci se poate si asa! |
#54
Posted 22 July 2009 - 22:37
Am gasit topicul asta, cautind altceva pe forum.
O sa-mi fac timp sa va destainui din experienta unuia, adica eu, care are "gaz" de peste 12 ani, de pe vremea cind unii se uitau pe strada si ziceau "mama, uite masina" (fara suparare), si instalatie montata pe 3 masini diferite. (plus citeva instalatii montate pe diferite modele) Ca sa-i raspund cuiva de mai sus, multi nu-si pun gaz pe masina - nici chiar in Italia unde e aproape patria lor ( ca de gaz s-au ocupat de fapt olandezii...nu italienii), pentru ca oamenii " e prosti" si din pacate " e si multi"...lucrurile bune nu ajung la majoritatea populatiei lumii asteia de rahat .. de aia merg toate lucrurile aiurea ... (Ca avanpremiera, gpl-ul uzeaza mai putin din toate punctele de vedere) Dar vrea oare lumea sa aiba masini care se uzeaza mai lent ??? Ne mai vedem! Succes la toti ! Edited by leviathanus, 22 July 2009 - 22:45. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users