Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 

Ce mancare trebuie pentru un labrador de 5 saptamani abia intarcat?

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
Silviu.

Silviu.

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,434
  • Înscris: 28.11.2001
Sunt incepator. Am avut caini cand eram mic, dar erau la curte si mancau chestii facute de ai mei. In plus nici nu erau de rasa.

Acum stau la apartament si va veni un mic labrador de 5 saptamani. Stiu ca este cam mic dar nu am de ales in acest moment. M-am uitat prin comert, dar sunt foarte multe marci si mancaruri si imi este imposibil sa decid ce sa iau. Intrebarea mea este: trebuie sa iau de la inceput marca xxx Junior sau trebuie sa fac vreun amestec special pana ajunge sa manance boabe si alte chestii?

Multumesc

Edited by Fubar, 08 December 2008 - 17:44.


#2
AlinaAndreea

AlinaAndreea

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 03.09.2008

 Fubar, on Dec 8 2008, 17:43, said:

Sunt incepator. Am avut caini cand eram mic, dar erau la curte si mancau chestii facute de ai mei. In plus nici nu erau de rasa.