Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Despre PIC-uri, ICD2, 16bit

- - - - -
  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1
cosminprund

cosminprund

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 169
  • Înscris: 27.03.2008
In primul rand informatii generale: Nu ma pricep la electronica, am descoperit microcontrollerele PIC si m-au fascinat (sunt de meserie programator, orice poate fi programat ma intereseaza) - asa ca mi-am cumparat un PICKit1 + o punga de alte componente si m-am apucat de treaba. M-am plictisit repede de PICKit1 pentru ca in afara de aprins LED-uri nu se poate face mare lucru acolo, dupa care m-am apucat de facut montaje pe o placa de test (de-aia cu gaurele) si am reusit aproape tot ce mi-am propus, adica sa aprind LED-uri si mai apoi sa comand un motoras servo de automodele. In continuare vreau sa ma joc cu mai multe motorase servo (motorase de automodele) si incep sa vad dezavantajele programatorului cu "socket" si avantajele depanarii in circuit.

Intrebari:

Vreau sa cumpar un ICD2 sa pot face si depanare si programare in circuit. Am citit la microchip pe site acest avertisment:

Quote

AC GROUNDING