Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

folosirea uleiului uzat la incalzire

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
865 replies to this topic

#775
constantin47

constantin47

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 25.11.2012

View Postleomagic44, on 19 februarie 2017 - 08:37, said:

Eu folosesc duza de motorina cu preincalzitor la aproximativ 200*C, merge da mai da eroare de flacara si trece pe avarie.

Sa inteleg ca incalzesti uleiul la 200 grade celsius ?

Edited by constantin47, 19 February 2017 - 10:44.


#776
maryo_instal

maryo_instal

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 437
  • Înscris: 12.08.2010
am luat.o de pe olx...prin fan curier...
eu incalzesc uleiul la 100 grade si presiunea de 8 bari...la presiune de 10 bari merge si la 80 grade dar consuma mai mult...inca fac teste ...
acum astept o duza cu dubla turbionare si unghi de 30 grade...

#777
leomagic44

leomagic44

    Io, cu electronii.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,050
  • Înscris: 06.02.2012

View Postconstantin47, on 19 februarie 2017 - 10:42, said:

Sa inteleg ca incalzesti uleiul la 200 grade celsius ?
Da uneori ajuge si la 250*C termostatul masoara pana la 190*C in majoritatea timpului de functionare din inertie urca mai mult.
Uleiul de motor devine inflamabil la  220 *C.
O sa caut un termostat digital de 300.

View Postmaryo_instal, on 19 februarie 2017 - 11:49, said:

am luat.o de pe olx...prin fan curier...
eu incalzesc uleiul la 100 grade si presiunea de 8 bari...la presiune de 10 bari merge si la 80 grade dar consuma mai mult...inca fac teste ...
acum astept o duza cu dubla turbionare si unghi de 30 grade...
Sub 150*C din cauza duzei, uleiul  nu se aprinde, asa ca urc temperatura la 190-200*C.
Presiunea nu am cum s-o masor, am luat un manometru de 25 bari, urmeaza sa fie montat pe pompa de presiune.

Edited by leomagic44, 19 February 2017 - 12:41.


#778
gustibus

gustibus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 22.01.2008

View Postleomagic44, on 19 februarie 2017 - 08:37, said:

Poti pune o trimitere catre acel producator.
Eu folosesc duza de motorina cu preincalzitor la aproximativ 200*C, merge da mai da eroare de flacara si trece pe avarie.
Temperatura in preincalzitor este mare la 200 *C.Se formeaza gaze in preincalzitor si de aceea ai probleme.Maxim 120*C,eu uzual setez 90-95 grade

#779
leomagic44

leomagic44

    Io, cu electronii.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,050
  • Înscris: 06.02.2012
Da am vazut ca la peste 160*C merge in suturi, asa ca am redus la 130.
Sub 130*C  nu se aprinde uleiul si intra in avarie lipsa flacara.
Am modificat secventa aprinderii cu un rex c1oo si am reglat sa porneasca arzatorul la 128*C.
Pe pompa am montat un manometru de 25 de bari si am reglat presiunea in duza la 11bari.
Asa ca la comanda TA dureaza cam 10 minunte pana porneste flacara.
Temperatura e mentinuta de controlerul PID la 130*C + sau - 1*C.
Nu reusesc sa pun ceva poze,  probleme cu telefonul.

Attached Files


Edited by leomagic44, 26 February 2017 - 09:27.


#780
sineco

sineco

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 28.02.2017
Buna ziua tuturor, pasionati de arzatoarele pentru ulei.
Sper sa ma primiti si pe mine in clubul vostru.Am inceput in urma cu mai bine de doi ani sa studiez si sa modific arzatoarele pe CLU aduse din Germania pentru a functiona pe ulei uzat (de la camioane). La inceput am facut amestecuri diferite de ulei cu motorina sau benzina si proportia care a mers cel mai bine a fost 3 parti ulei+ 2 parti benzina.In final am renuntat datorita pretului si a riscului de incendiu.Ulterior am achizitionat de pe eBay un arzator INTERZERO 1011 si duza DELVAN cu debit 0,5 galon/ora (SNA 0,5) si am facut diferite variante de portduza cu incalzire iar pulverizarea am facut-o cu aer de la un minicompresor de 150W si debit 23L/min.Reglarea temperaturii cu termostat electronic la aprox 80 grade, debitul de ulei reglat din pompa (presiunea pompei la minim) si dupa mai multe reglaje facute la debitul de aer si ulei am gasit reglajul optim.Ulterior am confectionat un filtru cu preincalzirea uleiului la aprox 50 grade celsius, la care am folosit un element filtrant pentru ulei camion RABA intr-o carcasa facuta de mine si cu o rezistenta cartus de 250-300W alimentata la 220v printr-un termocontact.Am montat arzatorul pe un cazan VIADRUS de 45kW si care merge dupa cum doresc cu lemne sau ulei.Pentru a automatiza functionarea cazanului, m-am folosit de termostatul montat pe teava de tur a cazanului si care comanda pompa de recirculare.Acest termostat mai are un contact normal inchis la temperatura ambianta si care l-am folosit pentru comanda arzatorului.Cand temperatura apei din cazan ajunge la temperatura setata de pornire a pompei (40-45 grade in cazul meu) arzatorul se opreste si porneste pompa de recirculare.Dupa ce apa se raceste in calorifere sub temperatura setata, pompa de recirculare se opreste si porneste arzatorul. In medie arzatorul functioneaza 5 minute cu pauza de 15-20 minute cand functioneaza pompa de recirculare.In priza de alimentarea arzatorului este introdusa si alimentarea cu curent a preincalzitorului de la filtrul de ulei.Folosirea preincalzitorului la filtrul de ulei este optionala, functie de vacozitatea uleiului din rezervor.Am observat ca daca folosesc preincalzirea, arzatorul functioneaza mai constant, nu intra in avarie pentru ca primeste mai usor ulei si elementul filtrant se imbacseste mai greu.
In perioadele reci ale iernii am folosit si lemne.De obicei seara umplu cazanul cu lemne, arzatorul aprinde lemnele si  atat timp cat caldura degajata de lemne este suficienta si apa din circuit nu scade sub temperatura cand se opreste pompa de recirculare, cazanul functioneaza pe lemne.Cand apa din cazan se raceste, porneste arzatorul de ulei si cazanul functioneaza cu ulei pana introduc din nou lemne in cazan.
Este a doua iarna cand am folosit acest sistem de incalzire si sunt foarte multumit. Am avut ceva probleme la inceput cu depunerile de zgura pe capul arzatorului care trebuiau curatate periodic. Acum am gasit reglajele optime astfel incat discul de turbionare al aerului sa ramana suficient de rece si uleiul existent pe el sa nu se transforme in calamina.Inainte aceste depuneri erau destul de importante si se acumulau ducand la blocarea aerului iar arzatorul intra in avarie.
Am facut in aceasta perioada cateva arzatoare si pentru cunoscuti, au trecut cu bine peste iarna fara mari probleme.Singurele probleme s-au datorat nefiltrarii printr-o sita a uleiului inainte de a-l pune in rezervor care a facut ca filtrul sa se infunde prematur. Eu am folosit cam doua filtre pe iarna si de cand folosesc si preincalzirea uleiului in filtru , acesta tine mai mult si arzatorul merge mai bine. Arzatorul functioneaza fara fum, cazanul ramane cu interiorul alb dupa o perioada mai lunga de functionare pe ulei.Acesta este si un criteriu de verificare a bunei functionari a arzatorului iar in cazul in care exista fum in timpul functionarii inseamna ca sunt si probleme.
Sper ca  experienta mea sa fie de ajutor celor interesati.

#781
leomagic44

leomagic44

    Io, cu electronii.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,050
  • Înscris: 06.02.2012
Marea problema e ca folosesti compresor, eu unul nu fofolosesc compresor si duza de ulei.
Vad ca mixezi lemne cu ulei, de ce? ai ceva probleme peste noapte cu arzatorul?
Am duza de motorina cu preincalzire uleiului la 130*C.
Problema cu depunerile am si eu, la 2-3 zile trebuie sa curat capul arzatorului sau dupa un plin de ulei 30l.
Acum pe caldurile astea consum cam un plin la 3-4 zile, cam 8l pe zi cu ACM si TA.
Filtru de ulei am de dacie imersat in cazanul de ulei.

Edited by leomagic44, 01 March 2017 - 06:40.


#782
sineco

sineco

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 28.02.2017

View Postleomagic44, on 01 martie 2017 - 06:35, said:

Marea problema e ca folosesti compresor, eu unul nu fofolosesc compresor si duza de ulei.
Vad ca mixezi lemne cu ulei, de ce? ai ceva probleme peste noapte cu arzatorul?
Am duza de motorina cu preincalzire uleiului la 130*C.
Problema cu depunerile am si eu, la 2-3 zile trebuie sa curat capul arzatorului sau dupa un plin de ulei 30l.
Acum pe caldurile astea consum cam un plin la 3-4 zile, cam 8l pe zi cu ACM si TA.
Filtru de ulei am de dacie imersat in cazanul de ulei.


Pana acum solutia cu duza de ulei si compresor, pentru mine a fost cea mai buna si care mi-a functionat si functioneaza fara probleme.Singura problema este costul de achizitie pentru duza si compresor (cam 600 lei) insa duza de ulei nu se infunda daca am avut filtrare a uleiului.In trecut am folosit ulei amestecat cu benzina in arzatorul de motorina, insa desi filtram acest amestec, periodic duza se infunda si trebuia curatata sau chiar inlocuita.
Intentionez sa fac o portduza care sa permita incalzirea uleiului la 130 grade si sa mearga cu duza originala de motorina. Ceea ce imi doresc in mod special este sa pastrez aspectul original al arzatorului astfel ca voi incerca sa fac incalzitorul de ulei sa incapa in capul de ardere. Pana acum, arzatoarele ce le-am facut nu au modificari vizibile importante, totul incape sub capacul original, singurele modificari ce se vad sunt conducta sau furtunul  pentru aer si cablul de alimentare pentru compresor. In legatura cu compresorul folosit, este vorba de un minicompresor pentru aerograf de putere 150W si debit 23litri/min. Consuma foarte putin si este foarte silentios. Compresorul functioneaza doar atunci cand functioneaza si turbina de la arzator.
Multumesc pentru sfaturi si voi impartasi si eu la randul meu din putina mea experienta celor interesati.

#783
gustibus

gustibus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 22.01.2008

View Postleomagic44, on 01 martie 2017 - 06:35, said:

Problema cu depunerile am si eu, la 2-3 zile trebuie sa curat capul arzatorului sau dupa un plin de ulei 30l.
Incearca si trage inapoi tija cu portduza si soarele care turbioneaza flacara.Este posibil sa fie prea in fata si aerul este fortat sa iasa doar prin fantele de aer ale soarelui montat pe portduza.Daca le tragi mai inapoi aerul o sa inceapa sa iasa si pe exteriorul soarelui si vei scade presiunea pe langa duza,astfel turbionarea este mai putin puternica si vei scade temperatura in fata duzei.

#784
leomagic44

leomagic44

    Io, cu electronii.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,050
  • Înscris: 06.02.2012
Da o sa incerc si varianta asta, reglarea capului duzei.

#785
maryo_instal

maryo_instal

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 437
  • Înscris: 12.08.2010
am incercat eu sa trag portuza si soarele...efectu dezasttruos..uleiul este ,,vanturat " pe soare si pica in tunul de aer...eu am o gaurica in partea de jos a tunului  de aer si pe acolo se scurge in cazan...plus de asta ca aprinderea e foarte greoaie din cauza turbionarii ,,vanturate"....

cel mai bine mi.a mers la 100-120 grade si presiunea 7-8 bari...aerul putin peste debitul minim(pe o scara de la 0 la 30 , merg cu aerul la 3)...

#786
danono

danono

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 222
  • Înscris: 10.12.2005
Am gasit la cineva niste injectoare de ulei (banuiesc ca sunt pt ulei dupa scrisul de pe ele). Care dintre ele credeti ca merita cumparat? (pretul este de 400 lei/bucata)
Ma intereseaza pt incalzirea unui garaj de aprox 80mp

Attached Files



#787
gustibus

gustibus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 22.01.2008
Atentie arzatoarele pe ulei uzat au denumirea "Altölbrenner"

#788
maryo_instal

maryo_instal

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 437
  • Înscris: 12.08.2010
Salutare....am reusit sa reglez arzatorul sa functioneze cu presiunea de 5 bar, si uleiul incalzit la 90-100 grade insa mi se unfunda duza foare des...1-2 ori pe zi ...ce solutii de filtrare ati mai folosit.?..eu nu mai am filtrul de carburi care vine montat pe duza....nu il mai gasesc...unde pot gasi un astfel de filtru separat...fara duza!....

#789
gustibus

gustibus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 22.01.2008
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/meWJzN_FsrQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#790
Daniel1308

Daniel1308

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 26.04.2016
Salutare, resuscitam putin topicul :)? Cam de 1 an am modificat si eu un arzator de motorina Hansa sa functioneze pe ulei uzat, arzatorul are preancalzitor la diuza, automat loa 21, pompa danfoss bhp 31 L3 si preancalzitor facut de mine montat intre pompa si diuza. Am testat 2 diuze de 0,65 gal. si 0,55 gal. raza 80 de grade, functioneaza amandoua fara erori, dar arderea nu este completa arunca stropi de ulei orice as face, uleiul il incalzesc la 90 de grade. Din ce am citit aici trebuie diuza de cel putin 1 gal. ca sa aiba arderea completa? Acesta este arzatorul doar pompa este schimbata cu una danfoss https://m.youtube.co...h?v=03YYUHheXe4 zilele astea o sa montez si manometru sa pot regla presiunea mai usor. Multumesc!

#791
leomagic44

leomagic44

    Io, cu electronii.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,050
  • Înscris: 06.02.2012
De unde mai procurati ulei?
La mine in zona s-a cam strans treaba.
Mai cumpar CLU, de unde ? ceva recomandari.

#792
gustibus

gustibus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 22.01.2008

 leomagic44, on 13 septembrie 2018 - 06:53, said:

De unde mai procurati ulei?
La mine in zona s-a cam strans treaba.
Mai cumpar CLU, de unde ? ceva recomandari.
unde locuiesti?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate