Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme stomac

Sfat achizitie bicicleta oras

"Noi nu furam ca romanii"

Canalele Sky Showtime 1 și S...
 Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...

Configuratie PC

Mufa TV
 PPC Energy

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u

Recomandare rulouri exterioare us...

Gaoyue 858
 Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...
 

GM: Huge loss leaves it almost out of cash

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
277 replies to this topic

#37
rares_sub

rares_sub

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 25.01.2007
pana la urma vor trebui ajutati sa supravietuiasca ( dar si fortati sa se restructureze)
in general cu cati sunt mai putini concurenti pe piata si jucatori mai putini, e mai rau pt noi consumatorii in finali,

#38
flaviand

flaviand

    Flavian, motan de serviciu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 14.09.2005
Mai bine ar pompa banii aia in TeslaMotors sau orice alta companie de acest gen.

Sunt din Brasov si situatia mi se pare asemanatoare cu cea de la Tractorul sau alti colosi in care s-au pompat bani cu nemiluita desi nu mai erau de mult rentabili si tehnologia lor era expirata de mult.

#39
dannnnny29

dannnnny29

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 30.05.2006

View Postflaviand, on Nov 9 2008, 17:36, said:

Sunt din Brasov si situatia mi se pare asemanatoare cu cea de la Tractorul sau alti colosi in care s-au pompat bani cu nemiluita desi nu mai erau de mult rentabili si tehnologia lor era expirata de mult.

Fara sa fac vreun comentariu legat de discutie (desi RMR ar putea mentiona "forumurile americane" pe care citeste el, cat de multe or fi, nu pentru mine, ca n-am timp de pierdut, ci asa), aceasta afirmatie de mai sus mi se pare delicioasa...acum comparam "colosul Tractorul" cu GM...m-a uns pe suflet asta

Eu unul ieri am facut un test drive cu un Cadillac CTS 2009 in timp ce sotia era la un control de ochi cabinetul fiind chiar langa dealer, si sincer mi s-a parut destul de rezonabila masina, adica nu mi-ar cadea rangul sa merg cu ea. Este adevarat insa ca nu din masini de 30,000+ se poate redresa o companie (versiunea pe care am condus-o avea de toate pe ea, pretul era de $48,000 minus rebate de 5000 - si cred ca mai era loc = $43,000, dar avea totul posibil pe ea), era un comentariu ca fapt divers legat de o masina in care nu mai intrasem de la modelul 2007 aparut in 2006.

#40
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View Postflaviand, on Nov 10 2008, 00:36, said:

Mai bine ar pompa banii aia in TeslaMotors sau orice alta companie de acest gen.

Sunt din Brasov si situatia mi se pare asemanatoare cu cea de la Tractorul sau alti colosi in care s-au pompat bani cu nemiluita desi nu mai erau de mult rentabili si tehnologia lor era expirata de mult.

s-a pompat pentru ca era campanie electorala, sa vedem daca gm va mai avea norocul asta, cica urmatoarea transa de 25 de miliarde de dolari nu mai e chiar asa de sigura..

#41
flrflr

flrflr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 647
  • Înscris: 02.07.2008
decat sa mi se stearga posturile, mai bine as primi un PM cu ce trebuie sa scriu. asta ca sa stiu daca mai merita sa imi tocesc degetele pe acest forum.

vad ca acelora care paraziteaza orice topic, nu l-i se mai intampla nimic...

se pare ca si aici exista favoriti.


preferi warn in loc sa iti sterg posturile? am zis sa incetati cu offtopicul, daca esti prea implicat emotional in subiect nu intra aici, forumul e destul de mare.

//seb

Edited by sebulbus, 10 November 2008 - 08:12.


#42
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
pana si cei de la deutsche bank cred ca gm e foarte aproape de faliment, recomandand tuturor actionarilor gm sa-si vanda actiunile atata timp cat mai valoreaza ceva, ei sustinand ca e posibil ca intr-un an actiunile gm sa valoreze cat o para chioara:



Quote

Nov. 10 (Bloomberg) -- General Motors Corp. plummeted as much as 31 percent and moved toward its lowest level in 62 years after a Deutsche Bank AG analyst downgraded the shares, saying they may be worthless in a year.

``Even if GM succeeds in averting a bankruptcy, we believe that the company's future path is likely to be bankruptcy-like,'' Deutsche Bank's Rod Lache wrote today in a note. The New York analyst recommended selling the shares and cut his 12-month price target to zero. He previously advised holding the stock.

The decline shows mounting pessimism that a turnaround will succeed at the largest U.S. automaker amid the credit crisis and the worst sales market in at least 15 years. GM is petitioning the U.S. government for aid after saying last week it may not have enough cash to operate this year. A bankruptcy typically wipes out the value of a company's shares.

Barclays Capital and Buckingham Research Group cut their price targets for GM to $1.

GM, based in Detroit, lost 99 cents, or 23 percent, to $3.37 at 2:45 p.m. in New York Stock Exchange composite trading. It fell as low as $3.02 in intraday trading, which would be the lowest close since Nov. 22, 1946, according to Global Financial Data in Los Angeles. Ford Motor Co. dropped 9 cents to $1.93.

``We believe any government assistance would likely significantly dilute GM's equity,'' said Chicago-based Barclays analyst Brian Johnson, who reduced GM to ``underweight'' from ``equal weight'' and lowered his price target from $4.

Government Support

GM, Ford and Chrysler LLC, owned by Cerberus Capital Management LP, appeared over the weekend to be moving closer to gaining that federal aid. U.S. House Speaker Nancy Pelosi of California and Senate Majority Leader Harry Reid of Nevada wrote Treasury Secretary Henry Paulson to urge that bank-bailout funds be opened up for loans to automakers.

Rahm Emanuel, chief of staff to President-elect Barack Obama, said the U.S. auto industry ``essential'' to the economy.

While Emanuel stopped short of endorsing such a plan, the White House today signaled its opposition, saying aid to the industry wasn't discussed during the debate on the banking bailout. Congress may take up automaker assistance when it returns next week.

``GM's only salvation is a capital injection from the government,'' said Buckingham analyst Joseph Amaturo in a note today, cutting the automaker's share-price target to $1 from $3. ``The company liquidity position is dwindling rapidly given the automotive cash burn,'' said the New York-based analyst, who rates GM shares ``underperform.''

Liquidity Support

GM's 8.375 percent bond due in July 2033 rose 1.75 cents to 25.75 cents on the dollar, or less than half its price of two months ago, according to Trace, the bond-price reporting system of the Financial Industry Regulatory Authority. The bond yielded 32.5 percent.

``Shareholders are likely to be wiped out, effectively,'' Bruce Zirinsky, co-chairman of the financial restructuring department of Cadwalader, Wickersham & Taft LLP, said in a phone interview from New York. ``If you look at the GM debt, it's trading at a substantial discount, at stress prices.''

GM, in a regulatory filing today, said the global economic and credit turmoil requires the company to find ``additional near-term liquidity support.''

``Based on our estimated cash requirements through December 31, 2009, we do not expect our operations to generate sufficient cash flow to fund our obligations as they come due, and we do not currently have other traditional sources of liquidity available to fund these obligations,'' GM said.

Dealers Petitioned

GM asked dealers to petition the U.S. Congress for funds for the industry, saying the credit crisis is preventing automakers and suppliers from getting needed loans.

The automaker offered a proposed letter on its Web site suggesting dealers say that ``helping our industry in the short term will have a much lower cost than addressing the effects of a failed industry in the midst of an economic turnaround.''

GM hasn't posted an annual profit since 2004 and sales in the U.S., its largest market, have declined every year since 1999.

Implied volatility for GM options exceeded 300, a level Lehman Brothers Holdings Inc. topped before its bankruptcy filing and American International Group Inc. reached prior to the U.S. government's bailout. Implied volatility, the gauge of option prices for GM at-the-money contracts expiring in 30 days, climbed 43 percent to 326.97 at 2:40 p.m. in New York, according to data compiled by Bloomberg.

GM's November $3 puts were its most-active contracts, with 15,550 changing hands. They more than doubled to 70 cents. December $2.50 puts jumped 62 percent to 89 cents. The contracts give the right to sell GM shares for a certain amount by a given date.


http://www.bloomberg...=transportation

#43
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007

View Postromaximusro, on Nov 10 2008, 15:32, said:

pana si cei de la deutsche bank cred ca gm e foarte aproape de faliment, recomandand tuturor actionarilor gm sa-si vanda actiunile atata timp cat mai valoreaza ceva, ei sustinand ca e posibil ca intr-un an actiunile gm sa valoreze cat o para chioara:

Cei de la Deutsche Bank vor si ei 8.9 miliarde de euro, dar spre deosebire de GM care ii va lua cu imprumut, DB, ca si restul bancilor, nu au chef sa dea nici un sfant inapoi. Nu vad ce mare prilej de bucurie ai, cand banii din fondurile structurale pentru Romania o sa fie mancati de tot felul de speculatori care pana acum nu au produs nimic altceva decat pierderi.

In plus, cand actiunile GM o sa valoreze cat o para chioara am sa cumpar si eu actiuni de la ei.

Edited by Huck_, 10 November 2008 - 23:11.


#44
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Orice s-ar intampla GM nu va fi lasata sa dea faliment. Este o problema majora cu acest precedent creat pentru banci si firme uriase. Oamenii si in special managerii cu salarii uriase, se vor simti absolut protejati si vor risca in viitor si mai mult. What's the problem? Vine statul atotputernic si pompeaza cate miliarde trebuie ca sa-si revina compania.

Managerii se cara acasa la milioanele muncite din greu :) Cam ca astia de la noi care prinsi cu tunuri groaznice, sunt drastic pedepsiti cu DEMITEREA din functie, dar acolo e la alta dimensiune:rolleyes:

Si bineinteles americanii vor spune ca e vorba de criza, piata, prostie... nicidecum de afaceri dubioase si coruptie. Poate chiar asa o fi !?  

Scuze ca sunt asa de implicat emotional :huh: Vai draga, chiar nu stiu cum sa scriu, daca nu e bine si primesc vreun warn?

Edited by Giobica, 10 November 2008 - 23:36.


#45
aleksutzu07

aleksutzu07

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,434
  • Înscris: 13.01.2007
Ce ziceti, nationalizarea ar fi o idee buna? Eu cred ca da.

#46
had3z

had3z

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,031
  • Înscris: 21.11.2003

View PostGiobica, on Nov 10 2008, 23:35, said:

Orice s-ar intampla GM nu va fi lasata sa dea faliment.

ba da, va fi lasata, intr-un final. problema este doar jumatate in curtea GM (aia cu oferta de masini invechite care consuma mult). cealalta jumatate se afla in curtea consumatorilor, care nu mai primesc credite sa-si schimbe masinile o data la 3-4 ani. si chiar daca ar primi creditul, au alte belele pe cap (criza subprime)

ca sa fie functional, gm trebuie sa produca masini competitive, si mai apoi ca sa le vanda. in numar mare.toata chestia asta o sa dureze cativa ani buni, timp in care o sa tot piarda bani. cate credite cerzi ca o sa primeasca?

#47
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Am si eu o intrebare, cati dintre cei care isi dau cu parerea despre GM cunosc portofoliul de marci ale acestora?

#48
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

General Motors mai valoreaza doar 1,78 mld. dolari


Quote

Actiunile General Motors au coborat in ultima sedinta de tranzactionare bursiera cu 15%, pe fondul unui recul generalizat al pietelor de capital.

Capitalizarea GM a ajuns astfel la minimul ultimilor 65 de ani, dupa scaderi semnificative in ultimele cinci zile, cauzate de temerile privind capacitatea grupului de a-si asigura lichiditatile necesare in primul trimestru din 2009, potrivit Reuters. Titlurile producatorului auto american se prabusisera vineri cu 40%, dupa anuntarea unor pierderi-record in trimestrul al treilea, iar in timpul sedintei bursiere de luni au pierdut 30% din valoare. Astfel, toate actiunile GM ajunsesera sa mai valoreze ieri seara (ora Romaniei) 1,78 mld. $, adica mai putin decat companiile romanesti din Top 10. Astfel, GM valoreaza pe bursa cat BRD sau cat doua treimi din Petrom.

Si alte companii din domeniu au consemnat scaderi, in principal actiunile Ford, cu 8,3%, care a ajuns astfel la o capitalizare de 4,3 mld. $. Analistii grupului financiar JP Morgan au precizat ca GM dispune de mai multe variante pentru imbunatatirea lichiditatii, insa supravietuirea grupului pe termen scurt necesita interventia guvernului si implicarea furnizorilor de piese auto. Chiar daca interventia statului va reduce riscul unui faliment, costurile vor fi majore pentru actionari, considera analistii. Casa Alba a anuntat ca este gata sa analizeze orice propunere a Congresului pentru accelerarea acordarii de credite pentru sectorul auto american, in cadrul programului de stimulare a productiei de autovehicule cu consum si emisii poluante scazute, care dispune de 25 de mld. dolari. Totodata, GM a anuntat noi masuri de stabilizare a lichiditatii, insa a estimat ca fondurile grupului vor fi aproape de nivelul critic necesar in 2008 si sub acest prag in primele doua trimestre din 2009. Potrivit raportarii facute saptamana trecuta, pierderile General Motors (GM) au urcat la 21,26 mld. dolari in primele noua luni ale anului, dupa ce producatorul auto american a raportat un rezultat negativ de 2,5 mld. dolari pentru trimestrul al treilea. GMa cerut sprijinul autoritatilor americane printr-un nou program de creditare a intregii industrii auto americane, cu fonduri de 25 mld. dolari.


#49
dannnnny29

dannnnny29

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 30.05.2006

View Postromaximusro, on Nov 13 2008, 18:59, said:

General Motors mai valoreaza doar 1,78 mld. dolari


pai sa cumpere JIJI Gm, sa o faca companie romaneasca. n-are el de unde scoate 1.ceva miliarde euro?

#50
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
pai daca mai scade mult o sa-i cumpere, asta daca nu dau faliment, pana reuseste jiji sa vanda niste terenuri :lol:

#51
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
poate o cumpara patriciu. well, daca nu ar fi fost dobitoci si ar fi luat masuri din timp, n-ar fi ajuns la nici un faliment. cind esti prost ca noapte oricum dai faliment, cu sau fara crize mondiale

#52
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007

View PostMosotti, on Nov 14 2008, 01:28, said:

poate o cumpara patriciu. well, daca nu ar fi fost dobitoci si ar fi luat masuri din timp, n-ar fi ajuns la nici un faliment. cind esti prost ca noapte oricum dai faliment, cu sau fara crize mondiale

Criza curenta, cauzata de creditele scumpe si lipsa de lichiditati, nu are nici o legatura cu ce face GM. GM ca si toate celelalte companii auto a caror cea mai importanta piata este cea americana au dificultati masive pentru ca clientii lor nu mai pot obtine finantare pentru cumpararea masinilor. Problema e la banci nu la companiile auto.

Pe de alta parte, faptul ca GM valoreaza la bursa sub 2 miliarde de dolari e si o veste buna. GM ar trebui sa-si rascumpere toate actiunile de pe piata, si sa le relanseze mai tarziu cand isi revin (altfel risca un take-over de catre un competitor care ii poate lichida).

#53
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
gm nu e o companie strict americana dpdv al operatiunilor. Vand peste tot in lume: america de sud, asia, europa. La fel ca toti ceilalti. Ceilalti o duc insa mai bine,nu is in pragul falimentului. Oare de ce? :)

#54
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
da, hai sa dam vina pe banci fiindca niste dobitoci n-au vazut evidentul: ca lumea se orienteaza spre altceva in afara de tractoare pe post de automobile. problemele lui gm sint de ani buni, cind nu era nici o criza financiara sau biliara

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate