Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 

GM: Huge loss leaves it almost out of cash

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
277 replies to this topic

#271
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

 X-plane, on Feb 10 2009, 23:02, said:

De acord cu bursa..

Cat despre comparatia ta... Mai cauta, doua clase mai sus. Sa spunem BMW 745... Ce spui consuma tot 6? Oricum, nu stiu cum consuma bmw 318 7l/100 la 120 km ora. Poate la vale.  Asta una la mana. Daca citeai cu atentie vedeai ca am obtinut acel consum Mixt.


iti arat cand vrei tu daca esti de prin Bucuresti... si apropos, am rotunjit in sus consumul... in Bucuresti am media pe bord sub 11 mergand in trafic infernal la ora 8 si seara la 6 cand vin acasa... pur si simplu motorul este optimizat la maximum pentru ca BMW scoate din acelasi motor si 170 CP pe 320i dar cu un consum mai mare cu 1-1,5 litri la suta in medie... deci pentru mine o medie de 12 la suta chiar si mixt este imensa si sunt convins ca aceiasi masina in Bucuresti are avea lejer un consum de 16-17 la suta in medie...

si apropos declarat la BMW este http://www.bmw.ro/ro...nical_data.html insa eu am talpa mai grea si chiar merg mai in forta... deci sunt convins ca se poate si mult mai bine doar ca nu am eu chef sa ma tarai prin trafic....

 dannnnny29, on Feb 10 2009, 23:05, said:

Probabil ca in viata ta nu ai inaintat o mila intr-o ora pe o autostrada cu 6 benzi injurand in gand. Nu stiu pe unde a circulat x-plane si nu ma intereseaza, dar ia lasa si tu generalizarile. Nu ai idee cum e traficul in preajma oraselor dimineata sau dupa amiaza. Crede-ma, as prefera sa fiu blocat pe un drum cu o banda pe sens decat pe o autostrada cu 6 benzi pe sens. Si nu stiu de ce compari consumul unui motor de 140 cai cu cel al unui motor de 300 cai, care e legatura,? Probabil ca x-plane se referea la consumul mixt, nu la 3000 mile conduse strict pe autostrada cu 70mph. Repet, daca te-a prins dimineata in drum pe langa un oras, oricat de lata ar fi autostrada, vai de fundul tau. Ia 318-le acele pe care il dai exemplu si du-l in L.A. si vezi daca tot 6% consuma. In fine, crezi ce vrei, parca ce crezi tu sau eu sau oricare altul conteaza.


1. am fost prins iarna pe autostrada in Germania si am facut 5 kilometrii in vreo 2 ore din cauza furtunii si accidentelor... calculeaza tu media... asta ca sa nu-ti mai dai cu parerea despre experienta mea la volan... a, si era sa uit, am trecut pe langa Venezia in Italia de foarte multe ori si crede-ma ca este una dintre cele mai aglomerate zone din Europa (e drumul ce duce in Nord spre Klagenfurt, Austria si in Est spre Trieste) si stiu foarte bine ce inseamna aglomeratie ptr ca am condus cateva zeci de mii de kilometrii pe autostrazile Europei....


2. Sunt convins ca BMW-ul in cauza va consuma tot foarte putin sau oricum mult mai putin chiar si in cozile de pe autostrazi pentru ca are Auto Stop-Start system... adica atunci cand ma opresc si scot din viteza motorul se opreste singur si reporneste cand apas ambreiajul ca sa bag iar in viteza... cu alte cuvinte chiar nu inteleg cum as consuma mai mult stand cand motorul meu nu merge... Oricum mai studiaza ce au facut Europenii pe la masinile lor in materie de economisire si o sa vezi ca chiar functioneaza... Oricum la BMW exista acel Efficient Dynamics Concept, un pachet de solutii implementate pe masini in scopul reducerii consumului care chiar functioneaza... De exemplu pentru o aerodinamica mai buna la BMW seria 3 facelift (e90) aerisirile din fata se inchid la nevoie si se deschid doar cand e strict necesar pentru radiator aer mai mult... Directia este si ea asistata electric si se recupereaza si energia din franare... vezi ptr detalii aici: http://www.bmw.ro/ro...troduction.html .... Si VW are cateva chestii de genul asta si or sa mai apara...


3. Si ultimul punct, e evident ca americanii sunt in balarii cu masinile lor facute pe conceptul tancului... sunt convins ca se vor descurca minunat si cu un Renault Clio sau cu un Polo sau un Opel Corsa... Ar fi cazul sa se trezeasca la realitate si sa lase prostia cu motoare de 5 litri si 300 de cai doar ca sa mearga la piata... Daca nu ai de carat un TIR dupa tine nu ai nevoie de 300 de cai... Simplu... Sper ca aceasta criza sa ne faca pe toti mai realisti si sa realizam ca trebuie sa cumparam ceea ce ne permitem prin efortul propriu fara a ne omora viitorul (de exemplu luand bani de la banca in draci)... Daca chiar sunt cozi la ei pe autostrazi pe langa orase chiar nu inteleg de ce trebuie sa stai intr-o coada cu un tractor ca Tahoe si sa consumi tone de petrol... Acum vreo 2-3 luni era prin Bucuresti un SUV (sau Truck ca asa le spun ei) cu numere americane (nu era Hammer ci cred ca era chiar o camioneta Tahoe, Tundra sau Tacoma) pe langa Intercontinental si am nimerit intamplator pe banda din spatele lui... Cand m-am oprit la Stop in spatele lui s-a facut intuneric la cat era de mare... Efectiv era ca in spatele autobuzului cu bara lui de protectie cam la nivelul capului meu... LA ce mi-ar trebui asa ceva? Ca sa car lemne din padure sau ca sa merg pe acele autostrazi ale lor? Deci cred ca ei sunt mult mai pe aratura decat noi la realism economic si e cazul sa se trezeasca... O masina ca aia nu numai ca e ineficienta la consum dar e o paguba din toate punctele de vedere pentru ca la cata tabla si fier bagi in ea faci 2 Seicento si iti mai ramane material si de altceva... In blocul motor al unei asemenea masini poti pune la murat castravetii toamna... ce sa mai... nu mai fac misto dar e clar ca sunt pe aratura... Si apropos, uitati-va ce pret are asa ceva: http://www.toyota.co.......m&vehicle=2 ... de-a dreptul scandalos...

Edited by akajohn, 12 February 2009 - 13:13.


#272
dannnnny29

dannnnny29

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 30.05.2006

 akajohn, on Feb 12 2009, 06:12, said:

1. am fost prins iarna pe autostrada in Germania si am facut 5 kilometrii in vreo 2 ore din cauza furtunii si accidentelor... calculeaza tu media... asta ca sa nu-ti mai dai cu parerea despre experienta mea la volan... a, si era sa uit, am trecut pe langa Venezia in Italia de foarte multe ori si crede-ma ca este una dintre cele mai aglomerate zone din Europa (e drumul ce duce in Nord spre Klagenfurt, Austria si in Est spre Trieste) si stiu foarte bine ce inseamna aglomeratie ptr ca am condus cateva zeci de mii de kilometrii pe autostrazile Europei....

Dragul meu. topicul este despre US iar tu ai facut referire la drumurile pe care x-plane a mers cu o masina de 300 cai in US de a avut o medie de 12% si ai spus ca ce mare branza 12% pe drumuri largi pe care mergi cu 100kmh. Tu spui ca ai facut 5km in 2 ore din cauza unei furtuni...In primul rand vb despre US si nu despre Europa, si in al doilea rand in preajma marilor orase pe autostrazi cu 6 benzi stai blocat in trafic in fiecare zi, nu doar cand este furtuna, si asta pentru ca majoritatea oamenilor traiesc in afara orasului si mijloace de transport in comun sau taxiuri cred ca reprezinta 0.01% din total, deci practic nu exista (exceptie fac New York, Washington si inca unul-doua orase). Deci nu iti "contest" experienta de sofer pe autostrada blocata in Europa, ci pe cea in US! Nu poti pur si simplu sa faci paralele.


 akajohn, on Feb 12 2009, 06:12, said:

2. Sunt convins ca BMW-ul in cauza va consuma tot foarte putin sau oricum mult mai putin chiar si in cozile de pe autostrazi pentru ca are Auto Stop-Start system...[...]

Te legi de sistemele avansate de pe BMW si spui ca europenii au facut si au dres...bun, or fi facut si dres pe masinile mici (pentru ca pe cele mari cele din US au motoare mai eficiente, dar nu ma leg de asta pentru ca in Europa nu prea se vand motoarele mari). Deci or fi facut mai mult. Dar vin si eu sa te intreb ceva, si daca poti sa imi raspunzi ti-as multumi. Toate sistemele pe care tu le enumeri se gasesc si pe un Ford fiesta, Clio, Fabia, punto, c1,c2, masini ieftine? Toata lumea in Europa mai nou isi cumpara BMW ca sa aibe consum redus? Acele sisteme sunt prezente si la masinile ieftine, ca tot se mandresc fanii Dacia cu cat de bine vandut este Loganul , are si el ? (nu am nimic cu Loganul, nu am intrat in vre-un  Logan in viata mea, daca se vinde...foarte bine) Nu cred ca masinile ieftine au astfel de sisteme!

Si chiar si asa, cu BMW-ul acela care spui, uite m-am uitat o secunda pe site-ul romanesc, consuma 7.9 in trafic urban european (intre noi fie vb, in Bucuresti chiar se respecta valorile?). E, ia tu acel BMW, du-l in preajma L.A.-ului si pune-l sa faca 20 de mile cu 3 la ora fara sa se opreasca incat tu sa o scoti din viteza sa ii opreasca motorul, si vezi daca valorile alea functioneaza.


 akajohn, on Feb 12 2009, 06:12, said:

3. Si ultimul punct, e evident ca americanii sunt in balarii cu masinile lor facute pe conceptul tancului... sunt convins ca se vor descurca minunat si cu un Renault Clio sau cu un Polo sau un Opel Corsa... Ar fi cazul sa se trezeasca la realitate si sa lase prostia cu motoare de 5 litri si 300 de cai doar ca sa mearga la piata... Daca nu ai de carat un TIR dupa tine nu ai nevoie de 300 de cai... Simplu... Sper ca aceasta criza sa ne faca pe toti mai realisti si sa realizam ca trebuie sa cumparam ceea ce ne permitem prin efortul propriu fara a ne omora viitorul (de exemplu luand bani de la banca in draci)... Daca chiar sunt cozi la ei pe autostrazi pe langa orase chiar nu inteleg de ce trebuie sa stai intr-o coada cu un tractor ca Tahoe si sa consumi tone de petrol... Acum vreo 2-3 luni era prin Bucuresti un SUV (sau Truck ca asa le spun ei) cu numere americane (nu era Hammer ci cred ca era chiar o camioneta Tahoe, Tundra sau Tacoma) pe langa Intercontinental si am nimerit intamplator pe banda din spatele lui... Cand m-am oprit la Stop in spatele lui s-a facut intuneric la cat era de mare... Efectiv era ca in spatele autobuzului cu bara lui de protectie cam la nivelul capului meu... LA ce mi-ar trebui asa ceva? Ca sa car lemne din padure sau ca sa merg pe acele autostrazi ale lor? Deci cred ca ei sunt mult mai pe aratura decat noi la realism economic si e cazul sa se trezeasca... O masina ca aia nu numai ca e ineficienta la consum dar e o paguba din toate punctele de vedere pentru ca la cata tabla si fier bagi in ea faci 2 Seicento si iti mai ramane material si de altceva... In blocul motor al unei asemenea masini poti pune la murat castravetii toamna... ce sa mai... nu mai fac misto dar e clar ca sunt pe aratura... Si apropos, uitati-va ce pret are asa ceva: http://www.toyota.co.......m&vehicle=2 ... de-a dreptul scandalos...

daca puneai link cu Toyota Tundra (sau Ford F150-250, Dodge Ram 1500-2500) si nu Tacoma, mare filosof erai.  Tacoma nu este f mare, este de dimensiunea pick-up truck-urilor care se vand in Europa, L200 de exemplu. Nu prea inteleg ce vrei sa spui cu pretul, cel mult vrei sa arati cat de ieftin este un truck....asa-s masinile in US din lipsa taxelor si datorita concurentei mult mai mari...asta s-a mai discutat. Vezi insa ca Tahoe nu este truck ci este SUV, ori ai vazut truch ori SUV, si daca era Tahoe, vedeai sigur ce este pentru ca scrie mare in spate dreapta.

Bun, cu ce spui aici sunt de acord, daca nu ai casa, sau barca, wave runner, cai, rulota cu care sa te duci pe plaja, ATV-uri sau alte nevoi de a cara mari, atunci aceste truck-uri sunt inutile si de aceea am mai spus pe acest forum ca eu personal, cand am nevoie sa car ceva pentru casa, ceva mare, sunt de la Enterprise (compania de inchirieri de masini) si in 30 minute au venit cu un truck si costa cam $40-50/zi si este mult mai eficient decat sa dau banii. Dar asta sunt eu.

Multi insa isi cumpara pentru ca asta este traditia americana, asta este mai greu sa intelegem pentru ca romanii incet incet isi pierd din pacate traditiile si e pacat. In US truck-ul a fost masina lor de acum 100 de ani, si daca a avut si bunicul, si tata atunci imi cumpar si eu. Poate incet incet se vor trezi la realitate, deja au inceput dar nu suficient de repede. In orice caz, nu ca nu mai cumpara truck-uri acum, nu mai cumpara nimic din cauza problemelor economice.

Deci desi numarul celor care au nevoie reala de truck este mult mai mare decat in Europa, mult mai multi isi cumpara pentru ca vor sa aibe si nu pentru ca au nevoie.


Acum te rog eu ceva, hai nu imi raspunde doar din dorinta de a ma contrazice, nu este productiv. Nu mai imi da exemple Europene, pentru ca nimic nu se aplica. Nu poti sa spui in locul X treburile stau asa, de ce nu e la fel si in locul Y. Stiu foarte bine si eu cum se conduce in Romania, cum se conduce in Italia/Germania, si crede-ma ca nu e la fel, nu zic ca e mai bine sau mai rau, zic doar ca nu se poate compara, atat tot.

Nu stiu daca ati remarcat, dar pentru cateva zile, la sf saptamanii trecute, pe autonews, 4 din cele mai recente 6-7 topicuri pe care se posta erau despre US. 4 despre US, taxa pe inmatriculare si Renault. Ar trebui sa se faca o arie numita...hai sa ne dam cu parerea fara sa stim, pentru ca atat timp ca nu ai fost in viata ta, nu ai condus, nu intelegi, nu ai cum sa compari, nici nu iti poti forma o opinie corecta si se aduna multi kb de text inutili doar din dorinta de a contrazice si de a arunca pisica moarta in curtea vecinului, de parca te ajuta cu ceva.

Edited by dannnnny29, 12 February 2009 - 17:58.


#273
had3z

had3z

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,031
  • Înscris: 21.11.2003
lucrez la 2 pasi de ambasada americii, si am vazut si tahoe, si explorer, si un chevy nu mai stiu de care. am ramas socat de cat de gigantice pot fi masinile alea, si nu le vad absolut deloc utilitatea in oras. incet incet o sa revina cu picioarele pe pamant, in primul rand oamenii care o sa vada ca se poate trai si cu o masina cu motor de 2 litri, si pe urma constructorii, care deja stau cu masinile in loturi

#274
supramax

supramax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,217
  • Înscris: 17.07.2008

 had3z, on Feb 12 2009, 20:21, said:

lucrez la 2 pasi de ambasada americii, si am vazut si tahoe, si explorer, si un chevy nu mai stiu de care. am ramas socat de cat de gigantice pot fi masinile alea, si nu le vad absolut deloc utilitatea in oras. incet incet o sa revina cu picioarele pe pamant, in primul rand oamenii care o sa vada ca se poate trai si cu o masina cu motor de 2 litri, si pe urma constructorii, care deja stau cu masinile in loturi
par gigantice aici

in sua sunt normale... stai sa vezi truck urile adevarate care nu se vand la noi...

sa vezi dodge ram...ehe...

eram in sua langa un f150 de la Ford cu un v8 normal ma jur daca ii auzeam motorul.... mi am dat seama ca era pornita masina doar cand a plecat de pe loc...


mie unul imi plac mult masinile americane...sunt simple , masive si 90% din ele arata superb

#275
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

 dannnnny29, on Feb 12 2009, 17:51, said:



nu o sa intru in detalii sa iti demontez punctul de vedere ca nu are sens... gandesti ca un american deci nu ai cum sa intelegi realitatea asa cum e ea... si stii care e realitatea? iti spun eu... realitatea e ca pe planeta asta nu pot trai toti locuitorii in dezmatul american cu resursele si tehnologia actuala... americanii sunt un procent sub 5 la suta pe glob si consuma aproape 25% din resurse... asta e ce doream eu sa spun... nu prea vrei sa intelegi asta... revenind la americani as spune ca trebuie sa inteleaga ca se poate merge la piata si cu un Renault Clio sau cu o Dacia Logan sau un VW Passat... si apropos, nu servesc vrajeala aia cu motorul de 300 CP si consum combinat de 12 la suta... uite ca nu pot crede asta... daca ar fi asa de bun sunt sigur ca ar fi copiat si imbunatatit de europeni sau japonezi... suprema forma de admiratie e copierea si pana acum nu prea vad europenii copiind americanii... poate nu ma uit unde trebuie...

si apropos, bunicii lor au mers cu Ford T si nu au murit, nu ma aburi pe mine cu SUV-urile si SAV-urile lor... ca vorbeam de preturi, pentru ei e simplu sa nu puna taxe si impozite pe masini pentru ca daca economia are probleme ei printeaza bani... au o problema cu finantele, nu-i nimic, bagam 2 tone de hartie, scriem 100 USD pe ele si gata rezolvarea...

eu propun ca americanii astia sa se apuce sa faca niste masini mici, la nivel de Renault Clio si sa puna motoarele lor miraculoase pe ele... iti dai seama ca daca un motor de 300 CP consuma 12 in medie, un motor de 100 cai putere facut de ei o sa consume 4, hai 5... ce naiba, sunt zeii tehnologiei nu? si apropos, daca sunt asa de buni, de ce ii mananca pe paine si europenii si japonezii pe orice piata auto ii prind? si in aceiasi idee, de ce sunt falimentari daca sunt asa buni?

totusi, din toata discutia asta si avand in vedere criza, eu sper ca toti sa iasa cu idei mai bune si tehnologia sa evolueze mai rapid... si eu doresc sa am o masina care sa consume 4 la suta in medie prin oras si sa scoata suta in 7 secunde... nu interpreta la modul negativ ce am zis ptr ca nu am vrut sa fie asa ci doar spun ca prea multe resurse la un pret prea mic duc la o perceptie gresita asupra vietii si progresul este o urmare a lipsurilor... cat timp benzina e garla si ieftina nimeni nu va face nimic sa schimbe ceva...

PS- si eu mi-as dori un Ford Mustang ca masina de weekend (model anii 60, eventual asa http://www.google.ro.../...=image&cd=1 si daca nu asa macar asa : http://upload.wikime.....ang_60's.JPG), deci sa nu te aud ca am ceva cu americanii sau cu masinile lor...

PS2- chiar nu stiu cum se numea respectiva masina si nu ma intereseaza... pot spune doar ca bara ei de protectie era cam pe la nivelul parbrizului meu si cand l-am depasit nu puteam vedea soferul datorita unghiului... mi s-a parut o idiotenie de masina lipsita de orice bun gust fiind doar o insulta la adresa bunului simt...

#276
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007

 akajohn, on Feb 12 2009, 14:36, said:

eu propun ca americanii astia sa se apuce sa faca niste masini mici, la nivel de Renault Clio si sa puna motoarele lor miraculoase pe ele... iti dai seama ca daca un motor de 300 CP consuma 12 in medie, un motor de 100 cai putere facut de ei o sa consume 4, hai 5... ce naiba, sunt zeii tehnologiei nu? si apropos, daca sunt asa de buni, de ce ii mananca pe paine si europenii si japonezii pe orice piata auto ii prind? si in aceiasi idee, de ce sunt falimentari daca sunt asa buni?

Sar peste discutia cu falimentul, toti producatorii auto sunt falimentari in momentul asta.

In privinta motoarelor americane, am mai mentionat de o suta de ori motivele pentru care motoarele V8 sunt mai economice decat cele europene sau japoneze. Pe scurt le repet aici. V8 urile americane sunt OHV in loc de DOHC, asta inseamna ca au cilindree mare si cuplu pe masura - din cauza turatiilor mici necesare in regim normal de exploatare, pieselor in miscare mai putine, randamentul lor mecanic este mai bun decat cel al motoarelor DOHC, de unde si consumurile mai reduse. In plus majoritatea V8urile OHV au tehnologia cylinder deactivation, in care jumatate din cilindri sunt opriti in regim obisnuit, tehnologie care la randul ei reduce consumul.

Problema este ca OHVurile nu sunt vandabile pe piata europeana, in principal din 2 motive, unul de perceptie, altul de taxare. Taxele pe cilindree, frecvente in legislatiile europene, evident nu ajuta la raspandirea motoarelor OHV. Motoarele OHV au puteri litrice mai mici decat cele SOHC/DOHC, de unde si imaginea lor de motoare invechite. Puterea litrica nu are nici o relevanta asupra calitatii motoarelor, dar in Europa s-a glorificat parametrul asta atat de mult timp incat lumea il ia de bun.

Constructorii sunt direct interesati in mentinerea puterii litrice ca un criteriu de performanta pentru ca poate fi usor imbunatatit de la o generatie la alta, si vandut ca punct forte la fiecare generatie noua de motoare. Din pacate cresterea puterii litrice se face de fiecare data in detrimentul randamentului, din cauza asta nu se observa imbunatatiri semnificative ale consumului de la o generatie la alta de motoare. Motoarele OHV care s-au fixat la o putere litrica de 60 de cai pe litru acum 40 de ani, beneficiaza de tehnologiile noi care imbunatatesc consumul.

La motoarele mai mici in 4 sau 6 cilindri, nu sunt diferente de tehnologie nici de consum de carburant intre America si Europa. Pe ambele continente DOHC s-a impus in categoria asta de motoare. Exista un singur motor V6 OHV care a fost adus la zi, dar producatorul parca se teme sa il promoveze (GM - e vorba de motorul de 3.5 litri OHV de pe Saturn Astra). GM prefera in schimb sa faca variante noi la motorul de 3.6 DOHC, care de altfel este excelent. Oricum la motoarele I4, V6 alternativele economice sunt trenurile de rulare hibride, unde nu mai conteaza daca sunt OHV sau OHC (din punctul de vedere al consumului de carburant).

Intrebarea mea pentru tine: ce crezi ca s-ar vinde mai bine in Europa, un motor de 1.8 litri DOHC sau un motor 2.4 litri OHV, daca ambele produc aceeasi putere (natural aspirate), au aceeasi greutate si dimensiuni, dar cel OHV consuma mai putin cu 1 litru/100 km si costa mai putin la achizitie si intretinere?

Edited by Huck_, 13 February 2009 - 02:06.


#277
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

 Huck_, on Feb 13 2009, 02:02, said:

Intrebarea mea pentru tine: ce crezi ca s-ar vinde mai bine in Europa, un motor de 1.8 litri DOHC sau un motor 2.4 litri OHV, daca ambele produc aceeasi putere (natural aspirate), au aceeasi greutate si dimensiuni, dar cel OHV consuma mai putin cu 1 litru/100 km si costa mai putin la achizitie si intretinere?

eu as cumpara fara probleme un motor mai mare care consuma mai putin si, conform spuselor tale, are si un cuplu mai bun... nu ma sperie deloc cilindreea mare, ba dimpotriva nu imi plac motoarele mici duse la puteri extreme care merg aproape de limita de explozie fiind impinse la maxim din toate punctele de vedere (vezi motoarele de 1.4-1.2 cu puteri de peste 100-120 CP eventual si turbo)... deci, cred ca e o mare prostie pentru ca nu cred ca cineva in Europa se uita la putere litrica sau altceva ci pur si simplu se uita la CP si la Cuplu dupa care importante sunt taxele... si apropos, V6 in care as merge in mod normal in 4 cilindri si as folosi 6 cilindri doar in situatii de forta majora chiar mi-ar place mai ales daca ar fi economic si fiabil... pe bune acum, tu cand cumperi o masina te uit sa vezi daca e DOHC sau OHC? cred ca nu si nici nu iti pasa, te uiti doar la Putere si Cuplu (poate ca unii nici nu stiu ce e ala)... apropos si acum ce am eu pe masina e clar subtunat pentru ca exact acelasi motor pe 320i are 170 CP si vreo 210 Nm parca iar la mine are 143 CP si 190 Nm (daca ai idee ce pot schimba ca sa-l duc la nivelul lui 320i chiar esti binevenit sa-mi spui, eu banuiesc ca e vorba de calculatorul de injectie)...

#278
acusila

acusila

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,898
  • Înscris: 29.10.2005

GM primeste un ajutor suplimentar de 4 miliarde dolari


Quote

Guvernul american va debloca un ajutor suplimentar de 4 miliarde dolari pentru General Motors, inaintea temenului de prezentare a noului plan de supravietuire, a anuntat ieri un oficial de la Casa Alba.

Oficialul a spus ca cererea de ajutor suplimentar inaintata de gm va fi considerata o noua solicitare de credit si va fi analizata separat.

General Motors incearca sa obtina concesii de la sindicatul United Auto Workers si de la creditori, conform clauzelor unui imprumut guvernamental de 13,4 miliarde dolari.

Compania trebuie sa inainteze astazi autoritatilor americane un plan de restructurare in care sa arate cum va reduce costurile si cum va rambursa imprumuturile.

Presedintele american Barack Obama a hotarat sa formeze o echipa guvernamentala de criza pentru restructurarea industriei auto americane, in loc sa numeasca un "tar auto" cu puteri generale de decizie. Obama l-a desemnat pe secretarul Trezoreriei, Timothy Geithner, pentru a supraveghea creditele acordate compaiilor auto, alaturi de consilierului economic de la Casa Alba, Lawrence Summers, a anuntat un oficial al administratiei prezidentiale.

Pana in prezent, General Motors a primit un ajutor guvernamental de 9,4 miliarde dolari, ce i-a permis sa mentina operatiunile de la inceputul anului.

Edited by acusila, 17 February 2009 - 20:42.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate