Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

GM: Huge loss leaves it almost out of cash

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
277 replies to this topic

#19
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
depinde ce intelegi masini americane, ca se vand bine daca privesti dintr-un anumit punct de vedere. Adica daca consideram Ford europe marca americana si nu europeana, tinand seama ca majoritatea produselor ford sunt independente de cele din america. La gm e mai diferit, ei avand Opel , care e marca europeana. Oricum, ideea e ca nu stiu cat succes ar avea tancurile lor in europa, mai ales cu pretul mare al combustibilului LA NIVEL MONDIAL.Nu cred ca guvernele europene atunci cand suprataxeaza combustibilul se gandesc neaparat cum sa discrimineze tancurile americane mari consumatoare de combustibil :)

Anyway, asteptam viitorul, sa vedem daca gm va intra sau nu in faliment.

#20
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007
ai vazut cat costa benzina in state? putin peste 2$/galon. crezi ca daca ar fi pretul asta in europa nu s-ar vinde si masini americane? nu mai vorbesc de impozitul emorm pe care trebuie sa-l platesti pentru motoarele mari!

#21
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
nu poti avea la infinit preturi mici la carburant, asta e de altfel unul dintre motivele pentru care gm si Ford se afla in groapa. Pentru ca s-au orientat prea mult pe masini care consuma enorm. Si au neglijat masinile mici ,economice

#22
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006

 romaximusro, on Nov 9 2008, 10:46, said:

nu poti avea la infinit preturi mici la carburant, asta e de altfel unul dintre motivele pentru care gm si Ford se afla in groapa. Pentru ca s-au orientat prea mult pe masini care consuma enorm. Si au neglijat masinile mici ,economice


Asta tot de pe forumuri ai aflat?

Vezi cate modele hibride fabrica GM.

Pretul la combustibil este enorm un Europa datorita guvernelor idioate si hapsane. Probabil ca stau si ei pe forum sa afle una-alta. :lol:

#23
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
da stim, masinile americane consuma cu pipeta lucruri aflate pe santierele americane in timp ce unii faceau buzi. sa fim seriosi..

#24
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
iara porcaiala? nu ajung celelalte thread-uri?
Parerea mea e ca e nashpa daca pica astia doi, nu ca ajunge reno/hyundai sau te miri cine altcineva pe locul lor in top, ci pentru ca industria o sa aiba un recul. La calitate, viteza cu care se schimba generatiile, design, etc.

Ceea ce mie nu imi place.

#25
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
industria probabil o va duce mai bine fara colosi falimentari ce stau in ajutoare de stat. Prin aceste ajutoare mamut (25 de miliarde de dolari prima transa + inca o transa de 25 de miliarde) se viciaza (zic eu) puternic mediul concurential.

#26
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,953
  • Înscris: 03.12.2005
Cred ca facem razbel. Offtopicul se incheie aici (vor mai disparea posturi deasupra), cine continua o face riscandu-si pielea.
De acum inainte cand vedeti texte la oha, offtopic, flame, etc dati report iar masurile nu vor intarzia sa apara. Nu va angajati in discutii care nu duc la binele nimanui. Thanks.

edit: Nu vreau sa mai vad altceva decat:

a: posturi care contin ceva informatie utila.
b: replici la posturile de mai sus redactate corespunzator. Si vorbim de gramatica, exprimare, ton.

Edited by sebulbus, 09 November 2008 - 20:42.


#27
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004

Quote

GM and other U.S. automakers need such aid or the domestic auto industry will fall, taking with it nearly 3 million jobs and demolishing the retirement funds of people throughout the country, analysts said. For every job in an assembly plant, there are 7.5 jobs with auto parts suppliers and other companies.
Nu inteleg de ce i-au lasat sa creasca asa mari.

#28
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
citeam pe forumurile americane, ca chestia asta cu 3 milioane de locuri de munca si supraevaluarea importantei pe care o are gm in economia americana, a pornit de la nu stiu ce institut obscur, sponsorizat de gm. Printre altele se aduce argumentul ca, deja foarte multe din masinile celor 3 mari, nu mai sunt americane deloc, ci is produse oriunde altundeva numa in state nu: australia, coreea, mexic, canada etc

#29
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,953
  • Înscris: 03.12.2005
Pentru ca sunt intr-o tara libera si au fost condusi de succesul pe piata, poate? Cine sa-i opreasca?

edit: RMR cand mai dai enunturi de-astea vino si cu un titlu, sustine-ti cu date afirmatiile. Asta ca sa fii si luat in serios.

Edited by sebulbus, 09 November 2008 - 20:52.


#30
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
Pe americani i-ar costa mai mult decit cele 50 de miliarde date de stat, daca statul nu ar interveni si ar lasa GM sa intre in faliment!
Eu sper ca vor reusi sa evite falimentul, si sper ca vor fi suficient de destepti incit sa invete ceva din greselile facute!

#31
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

 kodiak, on Nov 9 2008, 20:52, said:

Pe americani i-ar costa mai mult decit cele 50 de miliarde date de stat, daca statul nu ar interveni si ar lasa GM sa intre in faliment!
Eu sper ca vor reusi sa evite falimentul, si sper ca vor fi suficient de destepti incit sa invete ceva din greselile facute!

depinde. daca cei de la gm&ford & co, cer cate 25 de miliarde de dolari in fiecare luna , iti dai seama ca pt stat o sa fie mai profitabil sa lase gm-ul sa falimenteze (culmea se pare ca fordul mai are sanse). Dintr-un singur motiv: se pare ca echipa de manageri care a condus gm-ul pana acum, va ramane in functie, cu toate ca au dus gm-ul in situatia actuala. Citeste forumuri americane auto, sa vezi ca foarte multi dintre americani, cred ca chestia asta (bail-out-ul) e doar o frectie la picior de lemn, pur si simplu pacientul a trecut de momentul in care mai putea fi vindecat. Si chiar am prins o idee interesanta pe forumurile americane: e mai bine pt gm in sine sa dea faliment si sa renasca ca o companie mai mica INSA PROFITABILA, decat sa ramana colosul ineficient de astazi.

#32
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004

 romaximusro, on Nov 9 2008, 20:57, said:

Si chiar am prins o idee interesanta pe forumurile americane: e mai bine pt gm in sine sa dea faliment si sa renasca ca o companie mai mica INSA PROFITABILA, decat sa ramana colosul ineficient de astazi.
Citeste ce a zis DanX mai sus.

Dar oricum nu prea vad cum poate fi GM ajutat. Nu mai are vanzari probabil din cauza crizei actuale, iar daca recesiunea va dura multi ani cum se preconizeaza, de unde atatea trilioane de dolari sa arunci in ei.

Inteligenta afacere asta, sa faci un produs cu 2 lei, sa-l vinzi cu un leu, si sa mai primesti 1 leu jumate de la stat sau de la banci. Sa tot cresti asa, doar ai profit pe hartie.

Edited by don_dannielo, 09 November 2008 - 21:10.


#33
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
eu is de acord cu danx doar atunci cand concurenta nu e viciata de interventia brutala a statului ajutand cativa producatori auto(si nu cu firfirei , ci cu miliarde de dolari). Pe termen lung, e mai bine ca acea concurenta sa fie reala zic eu..

Edited by romaximusro, 09 November 2008 - 21:09.


#34
rotnic

rotnic

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,793
  • Înscris: 28.11.2005
Sa va aduc aminte cum intervine UE in economie? Cate subventii se fac?  :thumbdown:

#35
had3z

had3z

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,031
  • Înscris: 21.11.2003
Bloomberg To Detroit: Drop Dead
http://www.clusterst...troit-drop-dead

#36
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Peter Schiff: "Letting them go under is the best thing for the economy and for the auto industry."

http://www.youtube.c...x5O_3M0#t=3m15s

Edited by don_dannielo, 09 November 2008 - 22:54.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate