Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 

GM: Huge loss leaves it almost out of cash

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
277 replies to this topic

#1
spe

spe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,504
  • Înscris: 13.02.2006
Articol "cald" de pe CNN gasiti AICI.

Rog sa se abtina de la comentarii cei care gasesc in aceste stiri motiv de bucurie.


Din articol:

Quote

General Motors shook an already embattled auto industry Friday as it  reported a huge loss that was much worse than expected and warned it is  in danger of running out of cash in the coming months.



Quote

But the most shocking news came in its statements about its cash  position. GM said it had burned through $6.9 billion during the quarter  and warned that it "will approach the minimum amount necessary to  operate its business" during the current quarter.



Si Ford a anuntat astazi pierderi de 3 miliarde de dolari pe al 3-lea trimestru, precum si concedieri si vanzarea de active. Articolul complet il gasiti dand clic pe Ford posts huge operating loss, more job cuts.

Edited by spe, 07 November 2008 - 19:18.


#2
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
nu cred ca mira pe cineva chestiile astea, gm-ul si ford-ul alaturi de chrysler sunt un sac fara fund, aproape falimentar. Nu degeaba au primit un imprumut de 25 de miliarde de dolari cu dobanda preferentiala, desi statul nu are nici o garantie ca va primi banii inapoi, si nu degeaba mai vor inca o transa de 25 de miliarde de dolari in aceleasi conditii.

#3
dannnnny29

dannnnny29

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 30.05.2006

 romaximusro, on Nov 7 2008, 13:38, said:

nu cred ca mira pe cineva chestiile astea, gm-ul si ford-ul alaturi de chrysler sunt un sac fara fund, aproape falimentar. Nu degeaba au primit un imprumut de 25 de miliarde de dolari cu dobanda preferentiala, desi statul nu are nici o garantie ca va primi banii inapoi, si nu degeaba mai vor inca o transa de 25 de miliarde de dolari in aceleasi conditii.

Tu ai citit vreodata pentru ce a fost dat imprumutul ala, sau ai vazut numarul 25 si te-ai oprit?  Stii de asemenea de ce a fost dat celor 3? Evident ca nu!

Imprumutul a fost dat pentru modernizarea unor fabrici invechite, si pentru adaptarea lor in vederea creerii de modele noi si mai eficiente. Altfel acele fabrici ar fi fost inchise si multi prea multi oameni, familii si-ar fi pierdut singurele surse de venit. Orasele intregi ar fi disparut, bani ar fi trebuit dati pentru ajutor de somaj etc. Cand au dat banii, in conferinta de presa, s-a spus ca asta nu exclude constructorii straini, dar foarte putini constructori straini au fabrici vechi pe teritoriul US, iar acele fabrici sunt deja modernizate. Doar cei trei ramasesera in urma, vina lor, dar asta este situatia.  Deci banii aia nu au fost pentru acoperirea pierderilor, ci pentru modernizare. Ce se face cu ei va fi monitorizat.

te rugase omul sa nu incepi si aici, chiar atat de greu este sa nu o iei de la capat? Forumul asta si forumurile in general sunt create pentru informare. Pai ce diferenta este intre companiile care platesc oameni sa lase review-uri peste tot, si tine care iti bagi joc benevol. Ce informare obiectiva mai are loc pe acest forum?  Era o vorba, o auzisem cand eram copil,  ca "nu mi-e frica de omul prost, ci mi-e frica de omul care nu stie ca e prost". Ramane pentru ceilalti membri ai forumului sa se pronunte daca se aplica sau nu.

Cum naiba sa iasa cei trei constructori americani din mizeria in care se baga de atat timp, cand un intelectual bine educat ca tine nu se scoate doar pe el insusi?

#4
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
postul ala inutil de mai sus poate fi combatut printr-o singura fraza: vad ca si americanii au aflat de licitatii cu dedicatie. Ceva de genul: "poate sa participe la licitatie doar ala ce ofera un crocozaur, musai roz, musai de 2x3, mausai cu nas rosu, labe verzi, si burta mare si neagra.". Ce pacat pentru toti concurentii de pe piata ca doar o singura entitate respectivul crocozaur, dar nah asta e viata, chiar asa dorim sa fie crocozaurul nostru, si e doar e o intamplare ca descrierea aceasta se potriveste doar cu un singur fabricant. Restul.. ne pare rau, sa stiti ca am incercat sa va includem si pe voi, dar doar intamplarea face ca doar unul dintre voi sa fie capabil sa ofere un produs conform descrierii.

Traiasa Statele Unite Socialiste :)

Edited by romaximusro, 07 November 2008 - 22:06.


#5
clatarin

clatarin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 960
  • Înscris: 22.04.2007

Quote

Imprumutul a fost dat pentru modernizarea unor fabrici invechite, si pentru adaptarea lor in vederea creerii de modele noi si mai eficiente.

te asteptai ca reprezentantii statului american , care au aprobat acel imprumut , sa iasa in fata si sa spuna ca au imprumutat banii ca ei sa fie folositi pentru lipsa de lichiditati financiare ale celor 3 companii?
destul de greu de crezut ca cineva are interes sa modernizeze o fabrica din moment ce nu are pentru cine sa produca in ea . in momentul inceperii declinului gigantilor americani din auto, fabricile inchise de Ford sau gm erau preluate de Toyota sau Honda !

#6
spe

spe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,504
  • Înscris: 13.02.2006
Exact cum spunea si dannnnny29, rog persoanele care gasesc motiv de bucurie in aceste stiri sa se manifeste pe alte topicuri.

Imprumuturile, indiferent de scopul lor, eu le vad normale. Nu stiu ( inca ) amploarea ( masurata probabil in zeci de mii angajati direct + sute de mii indirect - prin furnizori ) pe care ar putea-o atinge inchiderea unei firme ca GM sau Ford. Imensa, cred. Deci probabil putem vedea aceste imprumuturi si ca pe o masura de protectie sociala, in caz contrar statul american trebuind sa bage adanc mana ( pentru fonduri de somaj si ajutor ) intr-o pusculita destul de incercata.

Cred ca le fel vor face ( daca nu au facut-o deja, departe de ochii presei ) si alte tari cu industrie auto.

#7
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
hai sa nu fim mai ipocriti decat e cazul. Asta este, si-au facut-o cu mana lor, scotand produse proaste, nefiabile, necerute de public. Uitati-va pe forumurile auto si ve-ti vedea  ce parere au americanii despre cei 3 mari si miloaga lor catre stat. Cei mai multi gandesc ceva de genul" imi pare rau pentru pierderile de slujbe, insa la atatia dobitoci care conduc compania respectiva si tinand seama de petardele pe care le produc, nu exista nici un motiv sa arunci cu banii in companii care cat de curand vor da ortul popii, pentru ca problema e structurala. Aceste firme sunt asa de prost conduse, organizate si se iau decizii asa de proaste, incat nici sute de miliarde de dolari nu le vor salva, doar amana inevitabilul". Si permite-mi sa nu le plang de mila, sunt alti constructori unde daca s-ar fi intamplat asta nu ar fi plans nimeni, asa ca nu vad de ce m-ar durea undeva ce se intampla cu gm-ul sau fordul. Nu fac produse competitive , lasa ca sunt alte firme care le pot lua locul. Si in plus vad pe anumite forumuri, ideea asta ca vezi doamne , salvati pe cei 3 ca sa salvati america, insa radeam cand un tip a demonstrat ca anumite companii straine sunt mai americane ca cei 3, care si-au facut fabrici oriunde numai in america nu (mexic, canada etc). Adica aia isi muta profiturile in alte tari, insa cand dau de dracu stau la mila statului american. Da cand au mutat fabricile din america in alta parte , unde era grija pentru americani? Ii durea fix in cot, apeleaza la stat numai cand rezultatele prostiei lor duc in faliment companiile pe care le conduc.

#8
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
GM nu a fost nr.1 mondial cu niste ciurucuri care nu se vand, chiar din contra, insa acum, fiind in epicentrul seismului financiar nu exista alte posibilitati.Pacat, GM oricum face masini cu mult peste majoritatea producatorilor europeni, in speta cei specializati pe parfumuri.

#9
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,957
  • Înscris: 03.12.2005
Nu ii mai dati apa la moara, va rog. RMR, behave.

#10
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Arata tu o firma la ora acutala care nu e pe minus? Toate sunt, unele mai mult decat altele, diferenta fiind unde au o piata mai mare.GM avand mare majoritate in USA, unde criza a fost iminenta si dadea semne de acum 2 ani, normal ca a vandut mai prost decat un producator, mijlociu din Europa.

Edited by Tom_Cat, 08 November 2008 - 12:57.
vezi mai sus, te rog


#11
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

 Tom_Cat, on Nov 8 2008, 12:46, said:

GM nu a fost nr.1 mondial cu niste ciurucuri care nu se vand, chiar din contra, insa acum, fiind in epicentrul seismului financiar nu exista alte posibilitati.Pacat, GM oricum face masini cu mult peste majoritatea producatorilor europeni, in speta cei specializati pe parfumuri.

hai sa fim seriosi, gm si Ford sunt companii mondiale la fel ca si alte companii, care vand in toata lumea: si in state, si in europa si in asia. Insa doar ford si gm is in "deep shit". Deci faptul ca scad per total nu inseamna decat ca nu fac produse care sa se vanda. Dintr-un motiv simplu: nu sunt adaptate la piata. Punct. SI au nevoie de ajutorul statului pentru a supravietui. Care supravietuire costa extrem de mult: 25 de miliarde de dolari care vad ca s-au dus rapid, inca 25 de miliarde in curand, deci in fiecare luna cate 25 de miliarde de dolari.

#12
had3z

had3z

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,031
  • Înscris: 21.11.2003
spre, de ce sa se abtina cei care se bucura la asemenea stiri?
tot oameni suntem, fiecare isi da cu parerea :)

acele imprumuturi preferentiale nu au nimic de a face cu o piata libera. treaba asta cu imprumuturile a fost ras-discutat pe forumurile din afara cu ocazia bail-out-ului de la aig & co. daca banii nu se recupereaza, cine ramane sa plateasca? joe average, tu si eu. nu cred ca ti-ar placea ca din banii de pensii al parintilor tai sa se dea un imprumut la Dacia, ca sa poata sa faca un suv :)

falimentul e un lucru normal intr-o piata libera, si nu in ultimul rand util. moare gm cu suv-urile, apare alta firma cu masini mai mici, mai bine pregatita pentru cererea de pe piata, si toata lumea castiga. interventia guvernului nu face decat sa prelungeasca agonia, si cand o sa fie cu adevarat o situatia de criza, n-o sa fie bani nici de restructurare, si nici gm-ul n-o sa traiasca.

#13
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
da dom'le is asa de bune masinile facute de gm, incat pe majoritatea forumurilor auto americane, toti cred ca produsele gm is de kko. Si in plus ciudat cum doar de cand e criza cica au probleme , cand de fapt gm are probleme de vreo 30 de ani, ele acutizandu-se in ultimii 6-7 ani. Btw stii ca de 4 ani gm nu are deloc profit si lucreaza tot in pierdere? :)

#14
mwlambo

mwlambo

    Always watching you

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,481
  • Înscris: 10.12.2006
Nasol momentul pentru americani. GM a crezut la nesfarsit ca daca e marca preferata a statului poate sta linistit. Daca se va destrama sper ca Saab si Opel sa nu ajunga pe la indieni.

#15
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006

 romaximusro, on Nov 8 2008, 22:59, said:

da dom'le is asa de bune masinile facute de gm, incat pe majoritatea forumurilor auto americane, toti cred ca produsele gm is de kko. Si in plus ciudat cum doar de cand e criza cica au probleme , cand de fapt gm are probleme de vreo 30 de ani, ele acutizandu-se in ultimii 6-7 ani. Btw stii ca de 4 ani gm nu are deloc profit si lucreaza tot in pierdere? :)

Ok. Ai dreptate. Daca pr forumuri ai aflat asta...  :D

#16
flrflr

flrflr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 647
  • Înscris: 02.07.2008
Eu zic ca sa vede de la o posta satisfactia din mintea lui maximus, cu toate ca el saracu, nu isi da seama ca toti constructorii de masini sunt in aceeasi barca virgula care a inceput sa ia apa. Daca se scufunda, sa ineaca toti, inclusiv renoul (icoana la care se inchina maximus)...

In ceea ce priveste calitatea produselor GM...cine isi da cu parerea? Cineva care saracu' nu le vede decat in poze?

#17
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
nu toti constructorii sunt in aceeasi barca. Unii ca gm is cu 2 picioare in groapa si is pe perfuzii de stat, in timp ce altii desi au parte de anumite scaderi sunt inca pe profit. Atata doar ca aia ce au profit, nu sunt ajutati de statul american, cu cate 25 de miliarde de dolari pe luna, asa cum e ajutat gm-ul, fordul si chryslerul

#18
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007
multe masini americane s-ar vinde foarte bine si in europa prin prisma raportului calitate/pret, daca piata europeana nu ar fi distorsionata prin suprataxarea motoarelor mari si prin preturi nesintit de mari la benzina.

Edited by rich1974, 09 November 2008 - 09:31.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate