Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Cum invat HTML?

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
Spyrex63

Spyrex63

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 350
  • Înscris: 29.07.2008
Salut , sunt un incepator in lumea Web Designului , si ca orice om normal incep cu HTML , problema e ca nu stiu ce metoda sa folosesc pentru al intelege , ! Am trecut multe tutoriale insa uit totul , Tutorialele video le inteleg insa dupa parerea mea e prea putine informatie , desi autorul afirma ca stiind 20% din HTML poti face 80% din intregul HTML , am vrut sa trec lectiile de la w3.org insa ele sunt numeroase , si dupa parerea mea nu poti baga in cap toate tagurile , o metoda cred ca ar fi daca as face siteurile cu Dreamweaver insa si aici imi tre sa stiu ce functii au Tagurile ,  sau sa stau cu manualul linga mine cind fac un site!



Rog toti care stiu HTML propunetimi si mie metode pentru al invata odata si sa nu mai am nevoia de a il invata reamintindumi aceeasi de fiacare data!


Multumesk anticipat...................

#2
Blitzkrieg

Blitzkrieg

    SIR

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,050
  • Înscris: 13.02.2005
Chiar prima data te uiti care e workflow-ul pt un site: design - > taiere -> html
Pentru inceput trebuie sa inveti 3 chestii deodata: taiere,html si css.Cauta tutoriale care sa cuprinda toate aceste 3.
Iar tutorialele sper ca intelegi ca trebuie sa le faci si tu, nu doar sa citesti, adica faci pas cu pas ce iti spune tutorialul :)

La inceput e cel mai greu.Succes!

#3
Spyrex63

Spyrex63

    Member