Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ford Fusion 1.6 Ghia ... si altele ...
Last Updated: Apr 15 2024 13:04, Started by
Tyby
, Jan 12 2005 14:10
·
2
#5419
Posted 20 October 2016 - 19:01
#5420
Posted 21 October 2016 - 17:23
Tyby, mersi de pont. Este bun, dar nu se pot rezolva aparatele cu seria V...
Pana la urma m-au rezolvat cei de la reprezentanta prin telefon. Oricum, odata scos din bord, m-am gandit sa probez un radio-cd de dimensiuni normale pe care il aveam de ceva timp. Are un nume sonor si in plus "vede" si cd-uri cu mp3, are intrare audio, mai putin stickuri. Se aude super. Mai trebuie o mufa adaptoare pentru intrarea de antena. Restul mufelor s-au rezolvat din mers. Doar problema de design - masca. Se gasesc unele care lasa si un sertar de depozitare, sau o fac pur si simplu din ce-mi cade la indemana. La cum se prezinta bordul in acea zona, se poate face asta fara sa se cunoasca. Sau cine stie...am vazut odata la dezmembrari un dvd auto 2DIN cu de toate (tv digital, navigatie, radio digital si FM, DVD, intrare de camera). Nu stiu de la ce masina era, dar merita asa ceva. Toata treaba este sa adaptez niste mufe. Sa auzim de bine! P.S. Ar fi frumos daca pe displayul din bord ar aparea acum un ceas in locul info trimise de radio-cd. Sigur se poate rezolva cumva. |
#5421
Posted 21 November 2016 - 14:06
Cu toate ca am schimbat marca, ori de cate ori intalnesc un Fusion pe strada ma bucur ca am fost si eu unul dintre posesorii acestei "minuni tehnice si tehnologice" si de fiecare data consider ca a fost alegerea optima de la momentul achizitiei.
Inca va urmaresc si regret ca nu l-am pastrat ca pe o a doua masina a familiei. Am ramas insa cu o "amintire": un set de roti de iarna. Daca vreun intarziat in ale pregatirii de iarna are nevoie, pot pune la dispozitie rotile cu pricina, pentru ca e pacat sa zaca la mine in garaj. Anvelopele sunt Michelin Aplin3 - 2 buc, respectiv Alpin2 - 2 buc. Primele au mers pe Fusionul meu cca 3000km = o iarna, iar celelalte vreo 12000km. Jantele au cateva "floricele" de rugina, dar cu putina bunavointa, o perie de sarma/smirghel, "o lingura" de diluant, un spray cu grund si unul cu vopsea neagra pot fi "determinate" sa mai tina macar patru ierni fara alte investitii. Cei interesati, va rog lasati mesaj privat si stabilim detaliile transferului de "informatie, capital, materie prima si produs finit". Cu aceeasi stima, Adi. |
#5422
Posted 27 November 2016 - 23:39
Tot cautand pe net dupa fusionache, ia uite cum se da kilometrajul inapoi, de la distanta, prin puterea gandului. E vorba de o firma din Tg. Mures care, pe La jumate.ro (https://lajumate.ro/...o4-3867482.html) spune ca aduce din Germania un Fusion cu 164345 km, dar pe Mobile.de (http://suchen.mobile...22&pageNumber=1) ea are 300000 km. Probabil ca monteaza invers kilometrajul si inconjoara pamantul de trei ori pana sa ajung in Romanica. ,,Sa moara mama daca nu are km originali, manca-ti-as!" . Atasez poza.
Attached Files |
#5423
Posted 05 December 2016 - 11:42
In ultimele 2 saptamani am tot avut erori la cutia de viteze - semiautomata DurashiftEst. Masina fabricata in februarie 2007.
Mesaje de eroare pe bord, foarte nehotarata la schimbarea vitezelor (mai ales din 2 in 3), uneori arata 3 pe bord dar cutia era pe liber ... Ba chiar am dus masina in service pe platforma, pentru ca nici macar nu mai puteam porni motorul Initial m-am gandit ca s-or fi dezizolat firele roase de sobolani acum vreo 6 ani, le-am verificat, pareau a fi OK. Doar o zi a mers bine, apoi s-a blocat iar, dar eram aproape de service si am reusit cumva sa ajung. Azi am reparat-o, punand in aplicare cele scrise si aratate in imaginile de aici - http://www.fordowner...&comment=431706 Bine, toata treaba a fost facuta de un mecanic, dar m-as fi incumetat sa o fac si singur daca aveam un garaj. Initial nu puteam misca bratul ala zimtat care se vede in fig. 6. Dupa mai multe incercari de curatare, inclusiv cu smirghel fin, suflat cu aer si gresat, am reusit sa-l facem sa poata fi miscat cu ... 2 degete Asadar, daca aveti cutie DurashiftEst care schimba greu vitezele si/sau va da arata erori pe bord, aplicati metoda cu incredere. PS: n-a fost nevoie de gaurire asa cum se arata in prima postare (nici nu cred ca e indicat, ala nefiind un dop) si nici de scula din lemn cu smirghel pe ea prezentata altundeva pe topic. Doar o surubelnita lunga si ceva mai mare, invelita in smirghel. Edited by misusumi, 05 December 2016 - 11:50. |
#5424
Posted 08 January 2017 - 00:44
Tare multumit de garda la sol pe vremea asta, cu cauciucuri de iarna ma doare la basca.
Mici probleme: Nu mai imi indica nivelul de benzina corect. N-am putut sa plec cu ea intr-o zi din parcare, agita-te, masoara bateria e buna, se auzea pompa, releul, invartea.... dupa toate astea ii torn un juma de litru de benzina si o ia normal *facepalm*. E clar sonda de nivel din rezervor si nu e piesa separata, trebuie luata pompa de benzina noua. La orice masina normala ridici bancheta si ai acces la pompa printr-un capac. La Ford ai o gaura in tabla prin care vezi acel capac, dar trebuie sa dai jos rezervorul pentru avea acces. O sa tai tabla pentru a avea acces comod, ca nu stau sa demontez toata masina. Asteptam caldura, pana atunci o tin mai mult pe plin. Azi curatam masina de zapada, am atins usor antena radio si s-a rupt. La dracu' cu ea, oricum ascult numai de pe usb sau bluetooth muzica. |
#5425
Posted 31 January 2017 - 15:06
Salutari. Interesant cu problema la cutia automata.
Problema: raman mereu fara baterie. La cateva zile nepornita, moare bateria. Undeva, ceva, consuma. Bateria este noua, are 2 luni. Si cu cea veche pateam la fel. Rezolvare: am montat contact general (heblu de Aro). Am gasit locul ideal, in care nu a trebuit sa dau nici macar o gaura de prindere: Scaunul pasagerului, dreapta, langa prag. Cablurile trec pe langa altele ale masinii prin spatele torpedoului. Incerc sa atasez poze. P.S. Legat de problema cu radio-cd-ul, acum am adaptat si o tableta care se ascunde in bord. Deci fuzionache are acum si google, internet, TV, youtube, etc. Sa auzim de bine! Attached Files |
#5426
Posted 03 February 2017 - 11:44
La cati consumatori electrici ai acolo nu ma mir ca ramai fara baterie
Serios vorbind, iarna bateria trebuie incarcata mai des, fie in mers fie la redresor. Altfel, mai ales daca in zilele in care o pornesti faci doar drumuri scurte, pornirea motorului consuma mai mult curent decat incarca alternatorul pe durata acelui drum scurt. Asadar, daca circuli rar, cam o data pe luna (la mine e suficient) fie pui bateria la redresor, fie faci un drum mai lung (100 - 150 km). Si ar mai fi ceva: daca faci opriri scurte si masina e in siguranta, lasa motorul pornit. Ideal este sa faci cat mai putine porniri si sa stea motorul cat mai mult pornit. Nu in ultimul rand, mare atentie la problema asta, pentru ca un scurtcircuit nu doar consuma bateria, dar poate provoca incendii ! Ai pus heblul ala, dar ce te faci in mers ? Cred ca e cazul sa faci o revizie a instalatiei electrice. |
#5427
Posted 30 March 2017 - 13:48
Salutari.
In primul rand, consumatorii adaugati de mine sunt legati la contact pe motor. Nu se alimenteaza fara sa fie motorul pornit si fara sa fie alimentati prin intermediul unor intrerupatoare.. Doar sistemul Keyless entry & push start este pus pe direct. El este vinovat de consumul mare in stand-by. Si de acord cu tine la drumurile scurte. Pana si cand alimentez cu motorina, las motorul pornit. Asa mai lungesc viata demarorului si bateriei. Instalatia electrica am testat-o. Este ok. Sa auzim de bine! |
#5428
Posted 26 June 2017 - 16:13
As vrea niste paravanturi pentru geamurile usilor din spate.
Gasesc pe net setul complet (4 usi) sau numai pentru usile din fata, ca astea - http://www.paravant....arca-heko.html. Stiti alta sursa pentru cele 2 din spate, sau poate are cineva nevoie de alea 2 din fata ca sa facem pe din doua pachetul de mai sus ? |
|
#5429
Posted 17 July 2017 - 11:00
Salut!
Am un Fusion din 2003, 1,4 benz si cutie automata Durashift, De curand am o problema in sensul ca pierd ceva ulei (rosu- pare a fi ulei de transmisie) de la un furtun montat in blocul motor(in dreptul ambreiajului - aparent, intre cutie si motor) ce se continua cu o teava de presiune la ceva ce pare a fi o poma de presiune, se pare ca este furtunul ce face legatura intre cilindrul de ambreiaj si pompa de presiune aferenta/pompa ambreiaj(cutia e automata) Nu mi curge ulei sub masina inca dar am zona improscata cu ulei... Ce sugestii imi puteti da? Ati mai intalnit problema? Risc mult daca aman inlocuirea? Merci fein! |
#5430
Posted 18 July 2017 - 06:49
Cred ca nu e de la cutia de viteze / ambreiaj, functionarea astora nefiind bazata pe presiunea uleiului precum alte cutii, ci pe niste electromotoare.
Mai degraba ar putea fi de la servodirectie, acolo este presiune mare mai ales la rotirea la maxim a volanului. Sunt doua tevi undeva in partea dreapta jos (in fata soferului). La mine a cedat una dintre ele si tot lichidul a fost aruncat afara. De vreo 3 ori De fapt nu teava a cedat, a fost o problema cu fixarea ei pe pompa. Noroc cu niste baieti priceputi de la Bosch Car Service care au modificat modul de fixare, adaptand niste repere (piulite, garnituri etc.) mai mari, care strang mai bine. Pentru moment cred ca ar fi suficient sa verifici / completezi lichidul servodirectiei (vezi pagina 165 de aici - https://al13lea.file...nual_fusion.pdf) si sa verifici daca mai apar scurgeri. Evita rotirea la maxim a volanului, mai ales daca motorul este turat. Riscurile ar fi pierderea servodirectiei, chiar cu defectarea completa a pompei aferente. Nu sunt chestii ieftine |
#5431
Posted 29 August 2017 - 16:46
2 persoane plus ceva bagaje, 2x400 km (majoritatea european), 2x5 ore, 2x30 de litri de benzina. Mi se pare OK pentru o masina de peste 10 ani si putin peste 105k km.
Stiati ca la franare brusca se aprin avariile ? Eu abia dupa 10 ani am aflat |
#5433
Posted 23 February 2018 - 11:15
..coafura nu mai rezista
Fuzi e in service, din motive de motorina contaminata cu apa+incalzire cam slaba in habitaclu. Motiv bun si pentru o revizie anuala. Dupa golit rezervor, schimbat ulei si filtre, iaca face figuri: cu mufa de la senzorul de presiune in rampa scoasa, merge in avarie. Cind ii pui mufa, nu mai porneste. S-au verificat/schimbat de proba regulatorul de presiune de pe pompa si senzorul din rampa. Par OK, "tot asa face". Presiunea in rampa e suficienta la relanti (280-320 bari). Beleaua e ca pe un tester Bosch KTS nu apar erori (wtf?), chiar cochetez cu ideea sa imi iau si eu o interfata de diagnoza (dar de care sa fie?). Are cineva vreo idee ce sa mai verificam, ce sa mai bibilim? Mecanicul deja s-a cam dat batut, e deschis la orice sugestie. De mine ce sa mai zic ... _____________________________________________ Fuzi = Ford Fusion 1.4 tdci, 2004, comfort+, 244.000 km Edited by Taxon, 23 February 2018 - 11:41. |
|
#5434
Posted 24 February 2018 - 17:35
Cu senzorul cuplat ce presiune iti arata cand vrei sa pornesti?
Fa un test al retururilor injectoarelor. |
#5435
Posted 10 March 2018 - 08:42
SF, frate!
Pompa e OK, da presiune. Injectoarele sunt verificate pe banc, totul OK, in parametri. Erori nu apar pe tester, mufele si cablajul au fost luate la mina de electricieni diferiti (masina e acum in reprezentanta, si nici IDS-ul nu are nimic de raportat). S-au schimbat filtrele si uleiul, am zis-o mai sus. Cu toate astea, motorul porneste, merge ce merge, apoi moare subit (si cum ziceam, testerul nu inregistreaza nicio eroare). Oprirea asta intempestiva se face aleator, nu exista un timp anume. Ultima idee ar fi ca poate e ECU-ul de vina, dar eu nu prea musc la ideea asta. S-a incercat ieri cu un alt calculator, dar care nu a dat rezultatul scontat (nu facea corespunzator corectia injectoarelor si nu admitea rescrierea unor parametri ai masinii). Luni, probabil o sa incercam altul. Dar...alte idei, alte sugestii? Edited by Taxon, 10 March 2018 - 08:45. |
#5436
Posted 10 March 2018 - 11:35
Taxon, on 23 februarie 2018 - 11:15, said: cu mufa de la senzorul de presiune in rampa scoasa, merge in avarie. Cind ii pui mufa, nu mai porneste. S-au verificat/schimbat de proba regulatorul de presiune de pe pompa si senzorul din rampa. Par OK, "tot asa face". Presiunea in rampa e suficienta la relanti (280-320 bari). Pt. diahlgnoza - Elm327 bluetooth + aplicația Forscan cumpărată pt.android. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users