Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
ZappUnic6 si cele 4 pacate capitale Zapp
Last Updated: Jan 06 2009 19:50, Started by
StefanStefan
, Sep 28 2008 15:19
·
0
#1
Posted 28 September 2008 - 15:28
Am sunat la Zapp la relatii cu clientii pentru a intreba daca pot sa migrez pe noul plan tarifar Zapp Unic 6 de pe actualul plan tarifar Zapp Talk Free 1000.
Raspunsul : Noua oferta Zapp Unic 6 este destinata clientilor noi. Concluziile mele dupa o analiza de 3 ani in reteaua Zapp, se rezuma la urmatoarele pacate capitale pe care le comite Zapp: 1. Atragerea unui client nou este mult mai costisitoare decat pastrarea unui client existent ! De ce, eu ca abonat de 3 ani am drepturi mai putine decat cei noi ? Il rog frumos pe aceasta cale pe domnul director de marketing sa citeasca o carte de baza, Marketing Management de Philip Kotler sa vada care este efectul unei promotii avantajoase noilor clienti asupra celor existenti. In al doilea rand, de fiecare data cand sun la relatii cu clientii daca nu amenint cu rezilierea nu ma baga nimeni in seama. Eu am impresia ca angajatii de la zapp cred ca ei imi fac un favor fiindu-le client. 2. Fidelizarea clientilor se face prin servicii de calitate, nu prin impunerea clauzei de reziliere din an in an. Ma refer la faptul ca odata ce te-au prins in capcana te obliga anual sa inoiesti pentru un an contractul. Deci cu Zapp ma inrolez in legiunea straina ??? 3. Lipsa totala de calitate a telefoanelor Zapp! Ma refer la niste lucruri de baza: calitatea semnalului ; calitatea sunetului ; durata bateriei. Fiecare telefon are cate o hiba, pana si 320i vad pe forum ca se descarca daca cineva nu verifica apelurile pierdute. Daca nici macar aceste functii de baza ale telefonului nu sunt ok, atunci nu se mai numeste telefon. 4. Accesorii de vanzare pe zappmobile, dar nu pentru toate telefoanele. Am 850 puncte compliment, am un 710i de care sunt foarte multumit insa vreau sa imi iau o baterie pe puncte compliment. "Ne pare rau, insa nu se poate, in service trebuie sa platiti". Si de unde ar trebui sa le iau pe puncte zapp compliment, de la orange sau de la vodafone ? In decembrie o sa imi deschid firma, si am nevoie de 3 abonamente dintre care pe unul se va vorbi heavy. De ce m-as duce la ei daca nici macar nu sunt in stare sa ma schimbe pe noul plan tarifar Zapp Unic 6 care este mai scump ??? Nici o problema a.Imi reziliez contractul ca in decembrie expira b.O conving pe prietena mea sa isi rezilieze contractul c.Abonamentele pentru firma, le voi face la Orange Vodafone sau Cosmote d.Le voi spune tuturor pararea mea despre Zapp. Se numeste Viral Marketing, si spre deosebire de cei de la Zapp, garantez ca eu am citit din cartea mentionata mai sus. Offtopic: Cunoasteti cumva numele companiei sau a actionarului majoritar care detine Zapp ? A fost cumparat zapp, nu ? Ma gandesc ca ar fi bine sa trimit o analiza clara a situatiei zapp, dpdv al unui consultant si client zapp, astfel incat sa isi dea seama ca CEO-ul si CMO-ul ar trebui mai degraba sa se reprofileze. |
#2
Posted 28 September 2008 - 15:59
nu cred. pe mine m-au sunat vineri, dar am convenit sa revina ei cu un telefon luni...
|
#3
Posted 28 September 2008 - 16:12
bogdanan, on Sep 28 2008, 10:59, said: nu cred. pe mine m-au sunat vineri, dar am convenit sa revina ei cu un telefon luni... Pe cuvantul meu ca am sunat astazi la ora 16 si ceva si mi s-a spus ca nu se poate. Nu este exclus ca persoana cu care am vorbit sa nu stie cum se procedeaza intrucat m-am mai confruntat cu aceasta problema la zapp. Am sunat la relatii cu clientii, mi s-a spus ceva, am sunat din nou si mi s-a spus altceva. |
#4
Posted 30 September 2008 - 08:37
mai ingaduie ceva timp... trecerea la ei se face treptat ( nu stiu de ce) la vechii abonati.
in curand e posibil sa te sune chiar ei sa iti propuna un nou plan tarifar... probabil nu ai vorbit nici cu cel mai competent call asistent. incearca si la agentie/partener. la o agentie zapp eu am putut sa schimb planul tarifar cu unul care fusese retras de pe piata, conteaza bunavointa agentului respectiv |
#5
Posted 30 September 2008 - 09:20
bogdanan, on Sep 28 2008, 10:59, said: nu cred. pe mine m-au sunat vineri, dar am convenit sa revina ei cu un telefon luni... Da ai dreptate, si pe prietena mea au sunat-o vineri si trebuiau sa revina ieri, luni, cu un telefon. Ei ti-au prospus sa migrezi pe Zapp Unic 6 insa fie nu ti-au mentionat, fie nu ai intrebat tu despre cele 60 de minute, intrucat cele 60 de minute nationale gratuite sunt destinate doar noilor abonati. Tu nu poti beneficia de ele. Am sunat de doua ori la Zapp si eu si prietena mea si ni s-a explicat clar ca cele 60min sunt destinate noilor abonati. 1. Abonamentul Zapp Unic 6 (60 minute orice retea, 1000minute zapp, 10 centi cu tva pe minut tarif unic) ESTE DESTINAT DOAR NOILOR ABONATI !!! 2. Zapp isi suna actualii abonati, si le ofera posibilitatea de a migra pe Zapp Unic 6 (INSA FARA CELE 60 MINUTE NATIONALE). Intuiesc ca o fac ca sa nu poata sa rezilieze contractul cei existenti in momentul cand trebuie inoit contractul, si astfel sa beneficieze si ei de cele 60 de minute. Eu sunt abonat de 3 ani de zile la ZAPP, si am 15 minute aniversare pe luna iar abonatii noi au din start 60. Super tare ! - Scrie negru pe alb in orice carte de Marketing ca o oferta promotionala destinata atragerii de noi clienti, superioara celei de care beneficiaza abonatii existenti, va avea repercusiuni negative asupra acestora. -Tot acolo scrie ca atragerea unui abonat nou este de pana la 8 ori mai scumpa decat mentinerea celor vechi. |
#6
Posted 15 November 2008 - 09:37
#7
Posted 15 November 2008 - 18:37
StefanStefan, on Sep 30 2008, 09:20, said: Da ai dreptate, si pe prietena mea au sunat-o vineri si trebuiau sa revina ieri, luni, cu un telefon. Ei ti-au prospus sa migrezi pe Zapp Unic 6 insa fie nu ti-au mentionat, fie nu ai intrebat tu despre cele 60 de minute, intrucat cele 60 de minute nationale gratuite sunt destinate doar noilor abonati. Tu nu poti beneficia de ele. Am sunat de doua ori la Zapp si eu si prietena mea si ni s-a explicat clar ca cele 60min sunt destinate noilor abonati. 1. Abonamentul Zapp Unic 6 (60 minute orice retea, 1000minute zapp, 10 centi cu tva pe minut tarif unic) ESTE DESTINAT DOAR NOILOR ABONATI !!! 2. Zapp isi suna actualii abonati, si le ofera posibilitatea de a migra pe Zapp Unic 6 (INSA FARA CELE 60 MINUTE NATIONALE). Intuiesc ca o fac ca sa nu poata sa rezilieze contractul cei existenti in momentul cand trebuie inoit contractul, si astfel sa beneficieze si ei de cele 60 de minute. Eu sunt abonat de 3 ani de zile la ZAPP, si am 15 minute aniversare pe luna iar abonatii noi au din start 60. Super tare ! - Scrie negru pe alb in orice carte de Marketing ca o oferta promotionala destinata atragerii de noi clienti, superioara celei de care beneficiaza abonatii existenti, va avea repercusiuni negative asupra acestora. -Tot acolo scrie ca atragerea unui abonat nou este de pana la 8 ori mai scumpa decat mentinerea celor vechi. Poti beneficia de cele 60 min nationale daca reinnoiesti contractul pe un an adica se modifica data aniversara cu data reinnoirii contractului. eu am obtinut propunerea asta de la serv clienti dupa ce am intentionat sa renunt la ab. daca nu puteam migra la noul ab. cu cele 60 min si 500 sms ; |
#8
Posted 16 November 2008 - 10:57
am mentionat pe alt topic. am primit cele 60 minute...
|
#9
Posted 17 November 2008 - 23:49
#10
Posted 06 January 2009 - 17:55
Am reusit pana la urma sa obtin cele 60 de minute si le-am multumit celor de la Zapp, desi a trebuit sa ma cert de mai multe ori cu ei la telefon pana am reusit.
In privinta celor patru pacate capitale pe care le-am mentionat la inceput, sunt de parere ca raman de actualitate. Singurul motiv care ma determina sa raman in retea este costul mic al abonamentului. |
|
#11
Posted 06 January 2009 - 19:50
StefanStefan, on Jan 6 2009, 17:55, said: Am reusit pana la urma sa obtin cele 60 de minute si le-am multumit celor de la Zapp, desi a trebuit sa ma cert de mai multe ori cu ei la telefon pana am reusit. In privinta celor patru pacate capitale pe care le-am mentionat la inceput, sunt de parere ca raman de actualitate. Singurul motiv care ma determina sa raman in retea este costul mic al abonamentului. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users