Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Noul program de fidelizare Orange

- - - - -
  • Please log in to reply
189 replies to this topic

#37
MrMxyzptlk

MrMxyzptlk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,479
  • Înscris: 30.08.2003
Acum o intrebare. Zice ca daca iau pachetul Gold Plus, primesc un prepay cu care am tarif 1 eurocent/minut. Deci asta este o prostie. In primul rand, asta va fii atunci numarul meu magic, sau o sa am si numar magic + si cartela prepay tot la 1 eurocent? In al doilea rand, eu cred ca ar fii mai bine modificarea pachetului Gold Plus cu optiunea ca ai un numar in plus cu 1 cent/minut. Pentru ca toti cu cei care as dorii sa vorbesc cu 1 cent/minut au deja numar deci n-o sa schimba numarul numai pentru dragul meu ... si nici nu cred ca vor folosii 2 telefoane (sau 3, pt ca cei multi avem deja 2 numere) numai ca sa vb cu mine mai ieftin ...

#38
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,756
  • Înscris: 23.05.2013
Acum absolut toti clientii sunt silver/gold/platinum? Nu exista nimic sub silver, nu?  :huh:
Cat despre vechimea in retea...se refera la numar, de cat timp este in retea, nu? Ca eu il am de ceva timp, dar am schimbat titularul acum cateva luni si vroiam sa stiu care perioada se ia in considerare... :)

#39
anonimulno01

anonimulno01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 682
  • Înscris: 04.09.2006

View Postd4m4g3, on Sep 29 2008, 13:55, said:

Ca eu il am de ceva timp, dar am schimbat titularul acum cateva luni si vroiam sa stiu care perioada se ia in considerare... :)
din cate stiam daca s-a facut asta, este considerat ca si client nou, adica nu va merge inainte cu vechimea fostului titular.

#40
tao980

tao980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 354
  • Înscris: 15.12.2003
Am vazut si eu ca acum, la facturi de peste 50 euro fara TVA pe luna devii Platinum. Intrebare: Trebuie sa fie cei 50 euro pe fiecare numar, sau pe toate numerele din contul tau de abonat? Ca eu ajung pe la 60-70 euro fara TVA pe luna, dar pe 2 numere (cca 45 pe un numar si 20 pe altul). Acuma sunt client Gold.

#41
SUPERSTAR2007

SUPERSTAR2007

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 709
  • Înscris: 31.12.2006

View Postdjhouse, on Sep 29 2008, 11:03, said:

de azi sunt Gold :P
tare
ai 15% reducere la telefonul lunii în orice Orange shop sau în Web Shop, fãrã a prelungi contractul de abonament
poti sa iti iei odata pe an ca si client gold un telefon la pret de abonament pe 2 ani fara a prelungi contractul orange si ai discount 15% eu zic ca e bine
adica cei care sunt gold acum pot lua K 810 i la 89 de euro -15%
eu nu pot sa iau inca deoarece nu am inca anu :(
Sa-nteleg ca iti poti lua in fiecare luna un telefon Best Deal cu 15% reducere???("ai 15% reducere la telefonul lunii în orice Orange shop sau în Web Shop, fãrã a prelungi contractul de abonament " )

#42
hyperyon

hyperyon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,776
  • Înscris: 19.12.2003
acea reducere din cate cred eu e de 15% LA TELEFONUL lunii insa la pret prepaid ceva..nu are cum sa fie reducere la best deal...sau oricm iti poti lua lunar daca iti faci un nou abo sau ai fidelizare

#43
Alex86

Alex86

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,231
  • Înscris: 16.01.2006

View Postanonimulno01, on Sep 29 2008, 14:08, said:

din cate stiam daca s-a facut asta, este considerat ca si client nou, adica nu va merge inainte cu vechimea fostului titular.
nu cred, am intrebat eu la RC mai demult cand ma batea gandu' sa trec pe flexibil, se considera vechime din momentul incheierii contractului initial ( adica inainte de cesiune)
in 2005 am devenit titularul abonamentului incheiat in 2001 si primesc minute de vechime pt. 4 ani avand in vedere ca au trecut abia 3 de la de cesiune deci ce zici tu nu e adevarat cand faci cesiune se transfera si puncte TY si vechime

Edited by Alex86, 29 September 2008 - 14:30.


#44
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Cred ca asta e doar la abonament, eu am facut la sfarsitul lui 2006 abonament dupa ce am avut vreo 5 ani de cartela, mi s-au acordat puncte TY pentru dolarii consumati pe cartela in trecut, mi s-au dat direct cele 25 de minute atunci and stuff dar acum am putut sa-mi aleg doar un singur numar magic.

#45
crustaceu

crustaceu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,236
  • Înscris: 18.03.2008

View PostAlexIP, on Sep 29 2008, 15:40, said:

Cred ca asta e doar la abonament, eu am facut la sfarsitul lui 2006 abonament dupa ce am avut vreo 5 ani de cartela, mi s-au acordat puncte TY pentru dolarii consumati pe cartela in trecut, mi s-au dat direct cele 25 de minute atunci and stuff dar acum am putut sa-mi aleg doar un singur numar magic.

tu ai trecut de pe o cartela ... el a trecut de pe un abonament.

din ce stiu eu se considera vechimea in retea in functie de momentul in care ai incheiat abonamentul si se pastreaza vechimea chiar daca se schimba titularul acelui abonament.

dar asta era inainte de lansarea noului program. sper sa se fi pastrat insa la Vodafone, odata cu lansarea noului program de fidelizare cand schimba-i titularul se pierdea se vechimea in retea ... ceea ce e chiar hotie.

Sper ca Orange sa nu se fi inspirat de la Vodafone in aceasta privinta, asa cum au facut cu expirarea punctelor.

#46
Alex86

Alex86

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,231
  • Înscris: 16.01.2006
numarul de minute a ramas la fel , nu s-au bagat minute pentru cei cu vechime mai mare ... pentru mine e o mare dezamagire programul asta nou,dar nu ma mira mereu i-a durut undeva de clientii vechi

#47
urbanreality

urbanreality

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,104
  • Înscris: 25.07.2008
Intrebarea mea este unde pot sa-mi definesc numerele magice ? Am sunat la 200 si nici la *100# nu era inca implementat .
L.E. s-a implementat deja.

Edited by urbanreality, 29 September 2008 - 15:19.


#48
horia.popescu

horia.popescu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,078
  • Înscris: 21.06.2005
Mda, nici din punctul meu de vedere nu e un castig. Daca as incerca sa profit de noul Thank You nu as reusi nici sa-mi micsorez valoarea facturii (poate doar cu un euro - doi), nici sa vorbesc cu mai multe persoane, nici.. nimic. In plus vad ca, mai nou, punctele expira. Adica nu cumva sa strangi prea multe. :) Parerea mea este ca cea mai avantajoasa optiune, atat pentru abonatii noi cat si pentru cei vechi, ramane "minute flexibile". Si ca orange incepe sa scoata oferte cam nasoale...

Edited by horia.popescu, 29 September 2008 - 15:23.


#49
crustaceu

crustaceu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,236
  • Înscris: 18.03.2008

View PostAlex86, on Sep 29 2008, 16:12, said:

numarul de minute a ramas la fel , nu s-au bagat minute pentru cei cu vechime mai mare ... pentru mine e o mare dezamagire programul asta nou,dar nu ma mira mereu i-a durut undeva de clientii vechi
cele 3 numere magice sunt nimic?!

#50
alemat

alemat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 725
  • Înscris: 05.09.2004

View Posthoria.popescu, on Sep 29 2008, 15:20, said:

Mda, nici din punctul meu de vedere nu e un castig. Daca as incerca sa profit de noul Thank You nu as reusi nici sa-mi micsorez valoarea facturii (poate doar cu un euro - doi), nici sa vorbesc cu mai multe persoane, nici.. nimic. In plus vad ca, mai nou, punctele expira. Adica nu cumva sa strangi prea multe. :) Parerea mea este ca cea mai avantajoasa optiune, atat pentru abonatii noi cat si pentru cei vechi, ramane "minute flexibile". Si ca orange incepe sa scoata oferte cam nasoale...
Numere favorite cu care sa vorbesti cu 1 eurocent pe minut nu ti se pare o chestie buna pentru client?

View Postcrustaceu, on Sep 29 2008, 15:26, said:

cele 3 numere magice sunt nimic?!
My point exactly :)

#51
horia.popescu

horia.popescu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,078
  • Înscris: 21.06.2005
Daca le pui peste abonamentul de 3 euro sunt ok... Daca ai si alte optiuni deja te ingropi in calcule.

@alemat: am zis "din punctul MEU de vedere". Nu stiu ce gandesc altii si nu e treaba mea.

Edited by horia.popescu, 29 September 2008 - 15:31.


#52
Vasil_escu

Vasil_escu

    New Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 17
  • Înscris: 29.09.2008
Cert este ca un abonat Orange poate sa traiasca sapte vieti si tot nu se va apropia de beneficiile pe care le am la compania "verde" din DAY1.

#53
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,756
  • Înscris: 23.05.2013

View Postanonimulno01, on Sep 29 2008, 14:08, said:

Sper sa nu fie asa... Se considera client nou daca vrei sa activezi roaming spre exemplu, pentru ca tu ca titular e posibil sa ai o alta stare materiala fata de precedentul, si in cazul asta se cerea taxa, dar in fine, era un exemplu. La restul lucrurilor vechimea stiam ca se tine cont de la activarea numarului in retea :)

View PostAlex86, on Sep 29 2008, 15:23, said:

Da, eu am schimbat de pe abonament pe abonament. Primesc si minute oferite la TY pentru abonamentele de peste 4 ani, deci, cred ca e de bine. Oricum, daca e ceva voi suna la ei si intreb. :)

Cert este ca pe langa 2 numere magice, nu am castigat nimic, pentru ca sunt client Silver, si in felul asta, tot atatea puncte TY castigi, nu sunt reducerile la telefoane ca la Gold sau Platinum, in schimb mai si expira punctele. Destul de ciudat. Au adus noutati cu noul program de fidelizare, care incurajeaza pe buna dreptate consumul cat mai mare pentru a primii diferite reduceri si bonusuri. :(

#54
crustaceu

crustaceu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,236
  • Înscris: 18.03.2008

View PostVasil_escu, on Sep 29 2008, 16:34, said:

Cert este ca un abonat Orange poate sa traiasca sapte vieti si tot nu se va apropia de beneficiile pe care le am la compania "verde" din DAY1.

pentru tine ... poate acea companie este ceva exceptional, pentru noi s-ar putea sa nu fie.

nu toti ne dorim o tona de minute ... si atat.

unii mai vor si niste internet si niste alte servicii care sa te ajute sa iti faci treaba, etc. nu are rost discutia pentru ca oricum nu o sa intelegi



View Postd4m4g3, on Sep 29 2008, 16:37, said:

Au adus noutati cu noul program de fidelizare, care incurajeaza pe buna dreptate consumul cat mai mare pentru a primii diferite reduceri si bonusuri. :(

asta nu e ceva rau, la fel fac si eu cu clientii mei ... dar pana la un anumit punct, astfel incat si eu sa castig si el sa se simta bine.

daca el vrea atatea reduceri incat mie sa nu imi mai fie bine ... LA REVEDERE!!! inseamna ca nu imi este partener de afaceri si nu ne respectam si prefer sa nu il mai am.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate