Noul program de fidelizare Orange
Last Updated: Sep 22 2021 20:37, Started by
DjAdi
, Sep 26 2008 01:24
·
0
#1
Posted 26 September 2008 - 01:24
Mai jos va redau comunicatul de presa:
Quote Bucuresti, 25 Septembrie 2008 - Orange, compania de telecomunicații care a lansat primul program de loialitate pe piața românească, în anul 1999, oferă mai multă valoare și o combinație unică de beneficii clienților săi fideli, începând din 29 septembrie. Noul program de loialitate aduce beneficii diferențiate în funcție de necesitățile clienților Orange cu abonament: Orange Thank You pentru persoane fizice și Orange Thank You Business pentru companii. Vechimea abonamentelor clienților Orange este recompensată pentru prima oară cu posibilitatea alegerii unor numere magice și companii favorite cu care clienții persoane fizice, respectiv companiile, comunică la tarife preferențiale. De asemenea, clienții fideli Orange primesc în continuare minute naționale și minute aniversare. În funcție de vechimea în rețea, abonații Orange persoane fizice își pot alege până la 3 numere magice cu care vorbesc la tariful de 1 eurocent/minut (fără TVA). Loialitatea clienților business este răsplătită cu beneficii din ce în ce mai mari în funcție de numărul de ani petrecuți în rețeaua Orange. Astfel, companiile pot avea până la 5 companii favorite cu care pot comunica la tariful preferențial de 3 eurocenti/minut (fără TVA). În plus, fiecare client business beneficiază de reduceri de până la 70% la valoarea facturată a convorbirilor între abonamentele companiei, în funcție de vechimea abonamentului în rețea. În funcție de valoare facturii, clienții Orange, persoane fizice sau companii, primesc beneficii personalizate pe trei segmente valorice: Silver, Gold sau Platinum. Fiecare categorie cuprinde un set distinct de beneficii precum puncte Thank You, telefoane la prețuri speciale, cartele PrePay cu care vorbesc la tariful de 1 eurocent/minut (fără TVA), minute în rețea, mesaje scrise naționale, minute internaționale și minute pentru apelurile primite în roaming. Toți clienții Orange primesc pachetul de beneficii Plus daca achiziționează un telefon la preț Thank You și își prelungesc contractul de abonament cu 24 de luni. Acesta conține beneficii suplimentare, cum ar fi cartele PrePay, minute în rețea, mesaje scrise naționale, minute internaționale, minute pentru apelurile primite în roaming sau reduceri la telefonul lunii, în funcție de tipul de abonament (persoana fizică sau companie) și de segmentul valoric în care se încadrează fiecare (Silver, Gold sau Platinum) . “Programul Orange Thank You a fost îmbunătățit în urma analizării atente a cerințelor și necesităților clienților, identificate prin intermediul studiilor de piață, astfel încât beneficiile să fie cât mai relevante pentru clienți și să fie adaptate valorilor brandului Orange. Orange are acum un program de loialitate amplu care acoperă necesitățile fiecărei categorii de clienți, începând de la un mai bun control al costurilor până la achiziția de produse la prețuri speciale”, a declarat Thierry Millet, Director Comercial Orange România. Mai multe detalii despre noul program de loialitate Orange Thank You vor fi disponibile de luni pe site-ul www.orange.ro. Dupa ce se spune ar trebui sa fie ceva mai bine decat acum, sa vedem mai exact de luni ce se va afisa pe siteul lor. |
#3
Posted 26 September 2008 - 08:50
Pare a fi super. Acuma ramane sa vedem luni ce si cum exact.Telefonul lunii-adica orange o sa bage best deal nou in fiecare luna nu ca acuma la 2 luni.
|
#4
Posted 26 September 2008 - 09:03
Si eu am 7.5 ani vechime, orange gold si 6 abonamente persoana fizica. Sa vedem cat de "revolutionara" va fi oferta
|
#5
Posted 27 September 2008 - 04:30
Pai din cate stiu eu , fata de varianta actuala a acestui program, se adauga posibilitatea alegerii pana la 3 numere de telefon (in functie de vechinea in retea) , putand vorbi cu acele numere la tariful de 1cent/minut. Gresesc? Vor mai fi si alte modificari?
|
#6
Posted 27 September 2008 - 10:10
manea_razvanro, on Sep 27 2008, 05:30, said: Pai din cate stiu eu , fata de varianta actuala a acestui program, se adauga posibilitatea alegerii pana la 3 numere de telefon (in functie de vechinea in retea) , putand vorbi cu acele numere la tariful de 1cent/minut. Gresesc? Vor mai fi si alte modificari? vor mai fi. unele f bune, altele... |
#7
Posted 27 September 2008 - 10:47
DjAdi, on Sep 26 2008, 02:24, said: Dupa ce se spune ar trebui sa fie ceva mai bine decat acum, sa vedem mai exact de luni ce se va afisa pe siteul lor. Nu cred ca au facut niciun studiu de piata privitor la nevoile clientilor. Mai degraba eu cred vor sa se puna la adapost de portabilitate si vrajesc clientii cu oferte mai mult sau mai putin bune doar pentru ai tine in retea! De ce noul program de fidelizare abia acum ???? |
#8
Posted 27 September 2008 - 11:07
jamesbond, on Sep 27 2008, 10:47, said: Nu cred ca au facut niciun studiu de piata privitor la nevoile clientilor. Mai degraba eu cred vor sa se puna la adapost de portabilitate si vrajesc clientii cu oferte mai mult sau mai putin bune doar pentru ai tine in retea! De ce noul program de fidelizare abia acum ???? Azi la 433 era praf, nimeni nu stia nimic despre ce se va lansa luni. Nici la Shop nu s-a primit mare lucru, informativ, o cunostinta ce lucreaza acolo spunea ca urmeaza sa primeasca informatii. Sanatate! |
#9
Posted 27 September 2008 - 16:22
Ares14, on Sep 27 2008, 12:07, said: Sigur ashe ii. Azi la 433 era praf, nimeni nu stia nimic despre ce se va lansa luni. Nici la Shop nu s-a primit mare lucru, informativ, o cunostinta ce lucreaza acolo spunea ca urmeaza sa primeasca informatii. Sanatate! normal ca nimeni "nu stia nimic" din moment ce pana luni e confidential |
#10
Posted 27 September 2008 - 16:26
Doar apeluri la un cent vor fi dupa cum urmeaza:
1-3 ani 1nr 3-5 ani 2nr peste 5 ani 3 nr favorite |
|
#11
Posted 27 September 2008 - 18:32
capuera, on Sep 27 2008, 16:22, said: normal ca nimeni "nu stia nimic" din moment ce pana luni e confidential http://www.orange.ro...08-0925-ro.html |
#12
Posted 27 September 2008 - 21:53
am gasit pliant la un dealer deci am aflat totul
actualii clienti silver vor fi trecuti la Gold deci de luni voi fi GOLD Edited by djhouse, 27 September 2008 - 21:53. |
#13
Posted 27 September 2008 - 22:52
#15
Posted 27 September 2008 - 23:41
Mersi fain "djhouse" , un fel de aceeasi "Portocalie" cu o noua palarie , incurajarea cresterii consumului = profit mai mare , astfel se vor mentine pe primul loc in Romania , ca doar nu sunt o asociatie caritabila / filantropica (asa cum ar deduce unii naivi din noul lor spot de promovare ) !
Oricum e mai mult decat nimic ! "Thank you Orange-Romania ! " "Orange-Ro" ofera conditii un pic mai bune la reinoirea / prelungirea contractului de abonament , fie cu 12 fie cu 24 de luni , decat "Vodafone -Ro" , atat la abonati persoane fizice cat si la abonati persoane juridice ! P.S. "Togheter we can do more " , in traducere adaptata: impreuna , clentii "Orange - Ro" , vor putea face , fiind ultra-incurajati de acum inainte , mult mai mult cost suplimentar = asadar , in final , rezulta un profit mai mare in contul "Orange-Ro" ! Edited by Teophileos, 28 September 2008 - 00:07. |
|
#16
Posted 27 September 2008 - 23:54
Teophileos, on Sep 28 2008, 00:41, said: Mersi fain "djhouse" , un fel de aceeasi "Portocalie" cu o noua palarie ! Oricum e mai mult decat nimic ! "Thank you Orange-Romania ! " dar vodafone a facut ceva mai mult din noua fidelizare? normal ca nu doar nu credeati ca orange e reteaua care mi a dat tot ce imi doream puteau sa puna sloganul asta |
#17
Posted 28 September 2008 - 16:13
Nu inteleg din pozele alea, eu primesc minute si mesaje pe luna sau o data cand fac prelungirea?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users