Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Casa Bragadiru (multe chestii pana la inceperea lucrarilor)
#19
Posted 26 September 2008 - 11:23
eu spun sa faci studiul geo. haliu este destul de jos. la cateva sute de metri de tine a baltit apa 6 luni dupa o ploaie mai zdravana.. succes la construit si te asteptam pe jurnal de casa cu propriul blog(jurnal). acolo ti se raspunde mult mai repede
|
#20
Posted 26 September 2008 - 15:41
conu71, on Sep 26 2008, 11:23, said: eu spun sa faci studiul geo. haliu este destul de jos. la cateva sute de metri de tine a baltit apa 6 luni dupa o ploaie mai zdravana.. succes la construit si te asteptam pe jurnal de casa cu propriul blog(jurnal). acolo ti se raspunde mult mai repede Vedem ce iese din studiu. Pai eu nu la jurnal am deschis acest topic? lifestyle2000, on Sep 26 2008, 10:10, said: Asa e, 30 min pe zi nu o sa transforme garajul chiar in pestera. Si din proprie experienta iti spun ca spatiile aflate la demisol sau subsol sunt mai calduroase iarna si mai racoroase vara. Votez pentru: Demisol pe toata amprenta casei - din care jumatate garaj + camera tehnica (hidrofor,boiler,centrala,etc), jumatate camera de relaxare (include biliard,vitrina frigorifica plina "ochi", masa ping-pong,dart, o canapea si un sistem home cinema de toata frumusetea etc.) - camera asta amenajata rustic cu bolte din piatra de rau - super Facand garajul la demisol, valorifici un spatiu neexploatat si la sol poti face orice altceva in locul garajului - de ex. o piscina |
#21
Posted 26 September 2008 - 19:19
#22
Posted 26 September 2008 - 20:51
conu71, on Sep 26 2008, 19:19, said: ba da dar se numeste: > Infomatii utile construirii unei case, Impartasiti din intamplarile si experientele voastre:))))) Prima data am scris la sectiunea Softpedia Forum > Life & Entertainment > Casa mea > Cum sa construiesti o casa si am fost sfatuit sa scriu aici la jurnal. Se pare ca pana in momentul in care am gata studiul geo, o sa studiez ce au scris ceilalti membrii in Jurnalele lor ca stiu eu ce am de facut. In concluzie unde trebuie sa ma adresez cu intrebarile mele, pentru ca sincer sa fiu nu am gasit nici unde pe internetul asta o discutie despre case cu sau fara subsol/demisol argumente pro si contra? Si asta este doar una din cele cateva nelamuriri ale mele. Nici macar nu m-am apucat de casa si ma doare capu Edited by dannastase, 26 September 2008 - 20:52. |
#23
Posted 27 September 2008 - 05:43
dannastase, on Sep 25 2008, 17:42, said: ............Cam cat poate costa un subsol in comparatie cu un etaj? La mine demisolul a costat cam 40% din costul casei la rosu. Casa e D+P+E, deci cu trei placi de beton (afara de sapa demisolului) si sarpanta peste podul tehnic. Ti-am dat detaliile casa ai idee de investitia totala. L-am facut pentru ca terenul era in panta. E adevarat ca acum demisolul imi place cel mai mult. Iti pot raspunde la tot ce a inseamnat pt. mine constructia lui. Edited by rdesign, 27 September 2008 - 05:48. |
#24
Posted 27 September 2008 - 12:47
rdesign, on Sep 27 2008, 05:43, said: Dublu. La mine demisolul a costat cam 40% din costul casei la rosu. Casa e D+P+E, deci cu trei placi de beton (afara de sapa demisolului) si sarpanta peste podul tehnic. Ti-am dat detaliile casa ai idee de investitia totala. L-am facut pentru ca terenul era in panta. E adevarat ca acum demisolul imi place cel mai mult. Iti pot raspunde la tot ce a inseamnat pt. mine constructia lui. O alta intrebare. la de adancime te-ai dus cu demisolul si fundatia lui in total? Poti descrie pe scurt cum a decurs turnarea fundatiei? Edited by dannastase, 27 September 2008 - 12:49. |
#25
Posted 28 September 2008 - 06:08
dannastase, on Sep 27 2008, 13:47, said: Si acum vin eu cu o intrebare rautacioasa. Nu te-a constat asa de mult din cauza pantei? Apropo ce fel de sol ai gasit cand ai sapat? Studiu geo ce a zis? O alta intrebare. la de adancime te-ai dus cu demisolul si fundatia lui in total? Poti descrie pe scurt cum a decurs turnarea fundatiei? Daca ti-a trecut prin cap "luatul la vale" te inseli. Intotdeauna, in cazul pantei, cota elevatiei se face mai inalta. Vrei sa-ti explic si de ce? Or, in situaia in care, in partea superioara, cota e mai inalta decat de obicei =>ca in partea inferioara, la cota elevatiei, se aduna si diferenta de nivel datorata declivitatii. Deci, intr-un final, fundatia se ridica binisor deasupra solului. In atare conditii, oricum,banii se investesc in betoane si fier. Si atunci, nu e mai ieftin sa "umplu" golurile interioare cu aer decat sa cumpar pamant? In plus rezulta spatii care au nevoie de un minim energetic pentru climatizare. E logica explicatia? Attached FilesEdited by rdesign, 28 September 2008 - 06:08. |
#26
Posted 28 September 2008 - 09:42
Rdesign, nu ai inteles ce intreba Dan.
El intreba daca nu cumva demisolul/subsolul te-a costat dublu fata de un etaj tocmai din cauza pantei ("fundatia se ridica binisor deasupra solului"). Adica in alte cuvinte tu nu ai un demisol normal, ci unul cu o fundatie mai sanatoasa (din cauza pantei) In conditiile tale, e logic, daca tot deviezi inevitabil de la o fundatie normala, sa faci demisol. Insa Dan, probabil are conditii de fundare normale si doreste el demisolul, nu ii este impus de natura terenului. Iar in conditiile normal de fundare, eu nu as vedea o fundatie "dubla" incat sa iti ridice costurile dublu fata de un etaj normal. E adevarat un demisol are in plus - sapatura mare,hidroizolare mai serioasa, niste stalpi de beton in plus, cam atat vad eu. |
#27
Posted 28 September 2008 - 10:35
Ai canalizare pluviala in zona? Daca nu, unde scurgi apele de ploaie care se vor aduna pe rampa care duce la garajul din demisol?
|
#28
Posted 28 September 2008 - 20:34
gecs, on Sep 28 2008, 10:35, said: Ai canalizare pluviala in zona? Daca nu, unde scurgi apele de ploaie care se vor aduna pe rampa care duce la garajul din demisol? lifestyle2000, on Sep 28 2008, 09:42, said: Rdesign, nu ai inteles ce intreba Dan. El intreba daca nu cumva demisolul/subsolul te-a costat dublu fata de un etaj tocmai din cauza pantei ("fundatia se ridica binisor deasupra solului"). Adica in alte cuvinte tu nu ai un demisol normal, ci unul cu o fundatie mai sanatoasa (din cauza pantei) In conditiile tale, e logic, daca tot deviezi inevitabil de la o fundatie normala, sa faci demisol. Insa Dan, probabil are conditii de fundare normale si doreste el demisolul, nu ii este impus de natura terenului. Iar in conditiile normal de fundare, eu nu as vedea o fundatie "dubla" incat sa iti ridice costurile dublu fata de un etaj normal. E adevarat un demisol are in plus - sapatura mare,hidroizolare mai serioasa, niste stalpi de beton in plus, cam atat vad eu. Edited by dannastase, 28 September 2008 - 21:03. |
|
#29
Posted 29 September 2008 - 20:43
lifestyle2000, on Sep 28 2008, 10:42, said: Rdesign, nu ai inteles ce intreba Dan. El intreba daca nu cumva demisolul/subsolul te-a costat dublu fata de un etaj tocmai din cauza pantei ("fundatia se ridica binisor deasupra solului"). Adica in alte cuvinte tu nu ai un demisol normal, ci unul cu o fundatie mai sanatoasa (din cauza pantei) In conditiile tale, e logic, daca tot deviezi inevitabil de la o fundatie normala, sa faci demisol. Insa Dan, probabil are conditii de fundare normale si doreste el demisolul, nu ii este impus de natura terenului. Iar in conditiile normal de fundare, eu nu as vedea o fundatie "dubla" incat sa iti ridice costurile dublu fata de un etaj normal. E adevarat un demisol are in plus - sapatura mare,hidroizolare mai serioasa, niste stalpi de beton in plus, cam atat vad eu. Deci nu conditiile de fundare datorate caracteristicilor solului au stat la baza alegerii solutiei constructive. Am explicat detaliat anterior. Daca trasezi o intersectie intre o linie orizontala si una oblica vei avea o revelatie si vei intelege explicatiile mele. De fapt, cand am dat structuristului proiectul de arhitectura solutia era aleasa - casa cu demisol. Ca sa nu zic ca proiectul de arhitectura e executat de mine integral, iar arhitectul a "asternut cartusul" peste planurile predate de mine in format dwg (unii de pe aici stiu ce e asta). Dar asta e alta poveste si n-am chef sa-mi iau observatii de la punkt. Costul dublu vine de la executie. Demisolul nu are stalpi in plus, ca stalpii unei case sunt aceeasi de sus pana jos si nu se pierd pe verticala. Demisolul are ziduri din beton iar un zid de beton fata de unul de caramida implica pe langa cele enumerate (sapatura mare,hidroizolare mai serioasa) si armatura, cofraje, manopere etc. Dar pentru a intelege asta trebuie sa fi trecut prin experienta constructiei unei case. Gandeste cate persoane aleg solutia unei mansardari pentru a evita turmarea unui planseu din beton. Ei, pereti demisolului se pot, oarecum, compara cu planseele, ca si costuri. Edited by rdesign, 29 September 2008 - 21:10. |
#30
Posted 29 September 2008 - 23:25
Eu vorbeam de colectarea apelor meteorice ca sa ai in vedere si alte costuri suplimentare in afara celor strict legate de fundatii, betoane, hidroizolatii etc. In afara de asta, poate e si putin comic, dar rampa de acces in garajul din demisol iti va ocupa aproape aceasi suprafata ca cea a unui garaj construit la nivelul solului, deci din punctul de vedere al ocuparii (eliberarii) terenului ce iei pe mere dai pe pere... Daca vrei demisol (atentie, suprafata demisolului intra in calculul CUT-ului, cea a subsolului nu) va trebui ca acest nivel sa iasa peste nivelul terenului mai mult decat jumatate din propria lui inaltime. In principiu, luind in considerare o inaltime minima sub grinda de 2.10m iesi la o inaltime de nivel pentru demisol de 2.50m (de la finit la finit) ceea ce te duce cu cota de acces in casa cam la 1.30m peste teren, adica vreo 8 trepte (cam mult pentru o terasa care sa faca o trecere placuta de la parter la teren), si toata suprafata rezultata din inmultirea perimetrului casei cu aceasta inaltime, plus peretele cu usile de la garaj va trebui si termoizolata, mai ales daca peretii demisolului vor fi din beton. La un 1.20m in pamant rampa de acces la garaje va fi de cca 6m lungime pe o latime tot de cca. 6m, adica ceva mai mult decat suprafata a doua locuri de parcare obisnuite (5x5m). Daca vrei sa faci subsol (cu garaj) poti sa cobori cota de acces in casa, dar se lungeste rampa de acces la garaje...
N-am scris cele de mai sus ca sa te fac sa te razgandesti ci doar ca sa stii mai bine care sunt consecintele solutiei pe care ai adus-o in discutie. |
#31
Posted 30 September 2008 - 08:36
Here is my two cents
Nu cumparati in avans fierul, caramida, deoarece poti avea neplacuta surpriza sa afli ca fierul s-a ieftinit si ai pierdut vreo 1500 euro, si caramida nu este chiar ce iti poti dori,este destul de sfaramicioasa si e mai greu sa dai inapoi (vorbesc de Soceram - Durotherm - laudata de majoritatea comerciantilor). |
#32
Posted 30 September 2008 - 09:35
rdesign, on Sep 29 2008, 20:43, said: Ba am inteles foarte bine si de aia am scris ca motivatia nu a fost "luatul la vale" sau "datul casei cu skateboardul", etc. Deci nu conditiile de fundare datorate caracteristicilor solului au stat la baza alegerii solutiei constructive. Am explicat detaliat anterior. Daca trasezi o intersectie intre o linie orizontala si una oblica vei avea o revelatie si vei intelege explicatiile mele. De fapt, cand am dat structuristului proiectul de arhitectura solutia era aleasa - casa cu demisol. Ca sa nu zic ca proiectul de arhitectura e executat de mine integral, iar arhitectul a "asternut cartusul" peste planurile predate de mine in format dwg (unii de pe aici stiu ce e asta). Dar asta e alta poveste si n-am chef sa-mi iau observatii de la punkt. Costul dublu vine de la executie. Demisolul nu are stalpi in plus, ca stalpii unei case sunt aceeasi de sus pana jos si nu se pierd pe verticala. Demisolul are ziduri din beton iar un zid de beton fata de unul de caramida implica pe langa cele enumerate (sapatura mare,hidroizolare mai serioasa) si armatura, cofraje, manopere etc. Dar pentru a intelege asta trebuie sa fi trecut prin experienta constructiei unei case. Gandeste cate persoane aleg solutia unei mansardari pentru a evita turmarea unui planseu din beton. Ei, pereti demisolului se pot, oarecum, compara cu planseele, ca si costuri. gecs, on Sep 29 2008, 23:25, said: Eu vorbeam de colectarea apelor meteorice ca sa ai in vedere si alte costuri suplimentare in afara celor strict legate de fundatii, betoane, hidroizolatii etc. In afara de asta, poate e si putin comic, dar rampa de acces in garajul din demisol iti va ocupa aproape aceasi suprafata ca cea a unui garaj construit la nivelul solului, deci din punctul de vedere al ocuparii (eliberarii) terenului ce iei pe mere dai pe pere... Daca vrei demisol (atentie, suprafata demisolului intra in calculul CUT-ului, cea a subsolului nu) va trebui ca acest nivel sa iasa peste nivelul terenului mai mult decat jumatate din propria lui inaltime. In principiu, luind in considerare o inaltime minima sub grinda de 2.10m iesi la o inaltime de nivel pentru demisol de 2.50m (de la finit la finit) ceea ce te duce cu cota de acces in casa cam la 1.30m peste teren, adica vreo 8 trepte (cam mult pentru o terasa care sa faca o trecere placuta de la parter la teren), si toata suprafata rezultata din inmultirea perimetrului casei cu aceasta inaltime, plus peretele cu usile de la garaj va trebui si termoizolata, mai ales daca peretii demisolului vor fi din beton. La un 1.20m in pamant rampa de acces la garaje va fi de cca 6m lungime pe o latime tot de cca. 6m, adica ceva mai mult decat suprafata a doua locuri de parcare obisnuite (5x5m). Daca vrei sa faci subsol (cu garaj) poti sa cobori cota de acces in casa, dar se lungeste rampa de acces la garaje... N-am scris cele de mai sus ca sa te fac sa te razgandesti ci doar ca sa stii mai bine care sunt consecintele solutiei pe care ai adus-o in discutie. Eu apreciez toate sfaturile si nicidecum nu le iau ca pe niste descurajari sau contre ba din contra le analizez in detaliu si imi iau notite. Mersi. |
#33
Posted 30 September 2008 - 10:17
dannastase, on Sep 30 2008, 10:35, said: ... Nu prea am inteles de ce am nevoie de rampa lata de 6 metri? Nu vreau sa intru cu cele doua masini una pe langa alta in garaj. Am doua variante de parcare si anume una lanaga alta sau una dupa alta dar rampa va fi folosita pe rand. Eu apreciez toate sfaturile si nicidecum nu le iau ca pe niste descurajari sau contre ba din contra le analizez in detaliu si imi iau notite. Mersi. |
|
#34
Posted 30 September 2008 - 10:23
gecs, on Sep 30 2008, 10:17, said: Pai una dupa alta inseamna un garaj de vreo 10m lungime, iar pentru manevre ca sa garezi masinile una langa alta tot iti trebuie o rampa mai lata, poate nu de 6m, da' de vreo 5 acolo tot ai nevoie pentru ca in garaj nu prea ai cum sa faci manevre decat daca-l faci de vreo 8x8m, sau chiar mai lat. Gandeste-te ca daca faci o usa de acces in garaj de latimea unei singure masini ca sa faci si rampa mai ingusta, va trebui ca spatiul din fata usii (din garaj) sa ramana mereu liber, iar pentru manevrele necesare ai nevoie de spatiu si in adancime... |
#35
Posted 30 September 2008 - 10:30
Ai cerut sfaturi dar nu ne-ai dat indicatii privind bugetul si rezistenta la stres. Fara gluma.
Daca esti pe varianta de buget economic, ca mine, iti recomand: fara constructii la subsol/ demisol; forma casei cat mai rectangulara (fara colturi rotunjite si alte chestii excentrice - designul il dai din niste balconase ceva); acoperisul sa acopere toata zidaria si balcoanele (eu am 2 ziduri care se inalta peste acoperis - super impresie artistica, dar m-a costat mult izolatia etc); concentreaza bucataria si baile macar pe aceeasi latura a casei (te va ajuta mult la instalatii); daca ai cosuri de fum sa le proiectezi pe interiorul casei cat mai aproape de coama. Aceste cateva reguli simple te vor ajuta sa nu ai probleme de executie si sa reduci costurile. Daca esti pe buget puternic, ne spui si te invatam cu piscine la subso l etc PS: Garaj in casa/ sub casa are sens numai daca construiesti in oras unde ai luat 200 mp cu 1000 eur/ m iar pe trotuar e bataie pe parcari. Daca nu, e moft. Edited by overseas, 30 September 2008 - 10:33. |
#36
Posted 30 September 2008 - 10:36
dannastase, on Sep 30 2008, 11:23, said: Da, ai si tu dreptate o sa fac niste schite la scara reala si vad ce si cum. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users