Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 

Yarii !

* * * * - 1 votes
  • This topic is locked This topic is locked
413 replies to this topic

#19
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,517
  • Înscris: 21.12.2006
Si ceva pozne cu drumurile si conditiile meteo!

In timp ce noi mergeam pe zapada cu 30 km/h  :confuzzled:  ne-a depasit un grup de 8 Nissan Patrol ce nu se jenau sa circule cu 70 km/h :coolspeak: . La un moment dat s-au plictisit de asfalt si au lut-o pe un drum forestier, iar cei din poza se intorceau la grup...

Pentru carcotasi ultima poza arata ce poate duce Yarii in portbagaj, fara a muta scaunele din spate!

Attached Files


Edited by nei-k, 15 October 2008 - 14:35.


#20
lucianer

lucianer

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 688
  • Înscris: 30.12.2007
Felicitari ptr masina.Ma bag si eu in seama si va spun despre leg. dintre Yaris si Daihatsu(am aflat de la pers. avizate) :arigato: Masina se produce in fabrica Daihatsu , iar motoarele inclusiv cel de un litru sunt tot de aceeasi provenienta.Bafta multa si km fara probleme...A si inca ceva :in Japonia sunt considerate cele mai fiabile motoare! :P

#21
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,517
  • Înscris: 21.12.2006
Multumesc! Probail te referi la versiunea produsa in Japonia a Yarisului. In Europa Yaris se produce in Franta iar motorul de 1.0, e acelasi cu cel de la Aygo si e produs in Polonia. Mai multe detalii aici si aici

#22
lucianer

lucianer

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 688
  • Înscris: 30.12.2007

View Postnei-k, on Oct 16 2008, 17:38, said:

Multumesc! Probail te referi la versiunea produsa in Japonia a Yarisului. In Europa Yaris se produce in Franta iar motorul de 1.0, e acelasi cu cel de la Aygo si e produs in Polonia. Mai multe detalii aici si aici
VVT-i este al celor de la Daihatsu dar , Toyota avand de ceva ani 51% din actiunile companiei ii aloca origine Toyota.In al doilea exemplu care mi l-ai dat apare si Subaru Justy care este Daihatsu Sirion cu emblema schimbata.

Attached Files


Edited by lucianer, 17 October 2008 - 15:03.


#23
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006
Eu stiam ca vvt-iul de 1l era si pe yarisul vechi. Poate ca echipeaza si masini Daihatsu insa nu cred ca Toyota a "furat" motorul asta de la Daihatsu. Pana la urma este cel mai fiabil motor pe care il au. Daca este asa, e cam naspa treaba.

Revenind on-topic: Frumoasa masina ai frate! Culoarea aia este dementiala si face toti banii! S-o stapanesti fara probleme zeci/sute de mii de km, in functie de cat vrei s-o pastrezi!

#24
lucianer

lucianer

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 688
  • Înscris: 30.12.2007
Eu nu am zis ca au furat , ci folosesc un motor din propria ograda.Colaborarea cu Daihatsu a inceput mai demult.Si nu inteleg de ce e nasol?In Japan ,Daihatsu reprezinta mult mai mult decat crezi. Ei acolo(acasa) vand bine de peste 100 de ani!!!!!!!

#25
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006
Ziceam ca e nasol pentru ca Toyota a castigat multe premii de fiabilitate cu motorul asta si cand colo, nu este dezvoltat de ei, ci de Daihatsu.

#26
lucianer

lucianer

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 688
  • Înscris: 30.12.2007
Dap ,  dar ei sunt "PESTELE MARE". :D

#27
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,523
  • Înscris: 28.08.2003
Globalizare frate, globalizare. Sincer pe mine ca utilizator ma lasa rece de unde e motorul. Poa' sa fie si de la Tata da' sa "merge" brici :D

Edited by Cristist50, 19 October 2008 - 03:35.


#28
lucianer

lucianer

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 688
  • Înscris: 30.12.2007

View PostCristist50, on Oct 19 2008, 04:34, said:

Globalizare frate, globalizare. Sincer pe mine ca utilizator ma lasa rece de unde e motorul. Poa' sa fie si de la Tata da' sa "merge" brici :D
Intre doua vecine nu se face globalizare.

Edited by lucianer, 19 October 2008 - 15:30.


#29
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,517
  • Înscris: 21.12.2006
OK! OK!

Lucianer are partial dreptate! Motorul de pe Yarii este 1KR-FE, a fost dezvoltat de Daihatsu si este folosit in famile, din fericire cu succes:

    * Toyota Passo/Daihatsu Boon/Perodua MyVi
    * Toyota Aygo/Citroën C1/Peugeot 107
    * Toyota Vitz/Echo/Yaris (2005?)
    * Daihatsu Cuore L276 (09.2007-)
    * Subaru Justy (2008-)

Quote

Toyota currently owns and operates Lexus and Scion brands and has a majority shareholding stake in Daihatsu Motors (51,2%), and minority shareholdings in Fuji Heavy Industries / Subaru (16,5%), Isuzu Motors (5,9%), and Yamaha Motors (4,37%)

Detalii pe wikipedia!


Ca sa nu deviem de la subiect mai adaug ceva poze!

Attached Files


Edited by nei-k, 19 October 2008 - 20:33.


#30
TweakPwnz

TweakPwnz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 384
  • Înscris: 27.03.2007
Felicitari pentru masina, ii sta foarte bine in verde ;). Consumul mi se pare cam mare, 9.2 urban pentru un motor de 1l si 60 cp. Eu circul zilnic prin bucuresti la ore de varf (7:30-8:30 dimineata, 5-6 seara) cu loganul 1.6 16v si consumul se invarte intre 10.5-11.5 in functie de trafic/aer conditionat etc. Si eu ii cam dau talpa de fiecare data cand prind putin liber dupa mers in coloana :D , ceea ce banuiesc ca sotia ta nu face. Dar poate se mai lasa consumul dupa ce mai faceti 3-4 mii km.

#31
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,517
  • Înscris: 21.12.2006
Multumesc de urari! O observatie mica (mare): motorul are 998 cc si 69 CP!
Apoi consumul de 9,2 l/100Km a fost facut in primii 300 Km ai masinii, asa ca nu are relevanta prea mare, zic eu. Daca citeai mai departe observai ca valorile consumului au scazut considerabil...

Edited by nei-k, 23 October 2008 - 09:16.


#32
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,390
  • Înscris: 29.11.2001
frateeeeeee! Ce VERDE ii! :w00t:

E frumoasa, sa o stapaniti si conduceti cu placere si fara evenimente neplacute! :)

#33
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,517
  • Înscris: 21.12.2006
ODO: 1900 Km

La ultima pornire am observat ca din cauza frigului, pana s-a incalzit, motorul parca suna ca un diesel. O fi fost din cauza ca rezervorul era aproape gol si masina a stat cateva zile?!
Greierasului din stanga parbrizului îi place frigul si canta cateva minute pana se incalzeste masina in mers!
Consumul la pompa pentru ultimii 475 Km a fost de 7,8 l/100 Km. Mai mult de jumatate au fost facuti in Bucuresti, la ore de varf. Alte probleme nu am sesizat.

Pentru ca Yarii a fost ascultatoare si a suportat toate "perversiunile" la care a fost supusa in trafic a primit o surioara mai mica... Mult mai mica... De 59 ori mai mica...

Attached Files


Edited by nei-k, 29 November 2008 - 10:58.


#34
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006
Asa face si masina mea la rece, are un sunet cam ca de diesel(tot 3 cilindrii). Nu o forta cat este rece si zgomotoasa.

#35
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,517
  • Înscris: 21.12.2006
ODO: 2100Km

Yarii a facut baita in week-end. La Top Wash, din incinta Petrom V. Prespalare + Spalare + Ceara + Curatat interior au costat cam 30 lei. Curatatul interior nu prea m-a incantat, mai bine il fac singur acasa... Cam la 2 Km dupa ce am plecat de la spalatorie am vazut in retovizoare ca scoatea un fum mai albicios si mai gros ca de obicei... Ma gandesc ca s-a facut condens pe galeria de evacuare, mai ales ca era frig si ploua afara. Benzina am folosit numai Petrom 95, poate am prins un "lot mai diluat".  :cursing: E clar ca verziturii nu-i place frigul !

M-am gandit s-o mai rasfat, asa ca am comandat un set de gume de iarna Goodyear Utragrip UG 7+ :coolspeak:
Ma poate ajuta cineva cu un pret la montat/echilibrat si o recomandare de service? Multumesc!

Edited by nei-k, 17 December 2008 - 10:40.


#36
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,517
  • Înscris: 21.12.2006
Am primit cauciucurile in mai putin de 24 h! Foarte prompti baietii!
Asa ca 4 bucati Goodyear Utragrip 7+,  185/60R15, fabricate in Slovenia acum o luna (saptamana 47/2008), au costat 1013.88 lei.
Sper sa reusesc sa le montez in Weekend!

Attached Files

  • Attached File  UG7.jpg   169.9K   68 downloads


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate