Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Facultate de info

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
vecinu'

vecinu'

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 11.07.2006
Sunt elev in clasa a 12-a si vreau sa ma decid odata la ce facultate ma voi duce in continuare :)
Am decis sa ma axez pe profil de informatica (ori in productia de softuri/jocuri, ori in web design), dar nu stiu in ce oras. Mi-ar placea undeva unde sa fie profesori mai noi, care au cunostinte bune in domeniul pe care il predau.
Alt criteriu dupa care ma uit ar fi ce limbaj de programare se preda. C++ sau C# ma intereseaza in mod deosebit. Si in cele din urma, sa fie recunoscuta facultatea in tara si daca se poate si in afara.

Avand aceste date, ce facultati din tara mi-ati recomanda?
De asemenea, daca ati avea de ales intre facultatile din urmatoarele orase: Cluj-Napoca, Timisoara, Sibiu, care facultate ati alege-o si de ce?



Si inca o intrebare: dupa ce termin facultatea, mai trebuie sa fac masterat/cursuri in web design/cursuri in programarea jocurilor ca sa ma angajez la o firma unde sa lucrez asa ceva? Sau voi sti tot ce trebuie cand ies de pe usile scolii?

Va multumesc pentru eventualele raspunsuri

#2
Ivanna

Ivanna

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,518
  • Înscris: 10.01.2007