Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior
 ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...
 

Bataie de joc prin Christian Tour

- - - - -
  • Please log in to reply
131 replies to this topic

#127
POXIM

POXIM

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 26.06.2007
Se pare ca problema autocarelor persista de foarte multi ani, din pacate, pana nu te frigi nu iei in serios avertismentele. Exista clar o politica in acest sens, sa fie trimise harburi in circuite in loc de a le trimite la casare. Defectiunile autocarului (mai corect- masina mortuara) cu care m-am deplasat in utimul circuit cu Christian Tour, pe o distanta de 8000 de km (Scandinavia-Tarile Baltice, in perioada 3-22 iulie) au compromis tot programul turistic. Zilnic 3-4 ore care ar fi trebuit sa fie dedicate obiectivelor turistice a fost petrecut in trafic, la benzinarii, la closete si in camp. In aceasta perioada nu s-a putut vizita mai nimic din frumosul itinerariu si atractiile turistice mentionate in program.
Inca din prima zi a fost evident ca autocarul ce ne-a fost pus la dispozitie nu functioneaza la parametri normali: mergea infranat, circula cu viteza minima (mult sub limita de viteza admisa, specifica fiecarui drum, respectiv cu 60 km/h pe autostrazi, in putinele cazuri cand au cutezat sa le foloseasca, si 30-40 km/h pe alte drumuri). Pe masura ce traseul devenea mai greut, fiind necesar sa fie urcate pante sau efectuate viraje, semnalele ca autocarul are probleme tehnice deveneau din ce in ce mai evidente. Pe parcursul intregii calatorii cu autocarul groazei, care a cedat de 2 ori in 19 zile, desi zilnic se efectuau opriri exagerat de dese si lungi pentru aerisirea motorului atunci cand zgomotul, mirosul si fumul scos de acesta deveneau insuportabile, reprezentantii agentiei care au insotit grupul de turisti (soferi si ghid) au negat permanent existenta unor probleme, punand pe seama restrictiilor de viteza faptul ca se circula cu o viteza minima (desi autocarele si tirurile de pe traseu treceau ca rachetele pe langa noi, semn ca nu se supuneau acelorasi restrictii; in afara tarii nu s-a efectuat nicio depasire a vreunui vehicul in miscare!!!), iar pauzele dese si lungi erau puse pe seama necesitatii rezolvarii problemelor de ordin fiziologic, nu ca ar fi fost premeditate exact pentru aerisirea motorului si a reusi sa mai inainteze cativa km.
O alta mostra a faptului ca s-a stiut de la inceput ca autocarul nu este in stare de functiune si ca finalizarea deplasarii cu acesta este incerta, o demonstreaza inclusiv lipsa vignetelor de acces necesare in parte din statele prin care s-a trecut (inclusiv Ungaria!!!), impunandu-se de asemenea oprirea suplimentara la punctele de frontiera pentru achizitionarea acestora, in conditiile in care, in mod normal, o firma care organizeaza frecvent astfel de deplasari isi procura aceste permise (taxe) de acces/asigurari/etc. pe o perioada de 1 an, inca din tara, si nu la fiecare deplasare. Insa neexistand certitudinea ca autocarul groazei ar finaliza cu bine acest circuit, si cu atat mai putin ca ar mai putea fi trimis in vreun alt circuit, s-a optat pentru varianta de a se opri la fiecare frontiera in vederea achizitionarii celor necesare circulatiei pe drumurile publice. Totodata, a fost evident ca s-au ocolit in mod voit autostrazile, atat in afara teritoriului tarii, cat si in tara.
De neinteles este si faptul ca, in timpul programului turistic, intreg grupul a fost obligat sa insoteasca soferii, circa 2h, in cautarea unor case de schimb valutar si a unor banci, in  vederea efectuarii unor schimburi valutare (euro-coroane) necesare alimentarii autocarului cu combustibil, cand astfel de probleme puteau fi de asemenea prevenite prin existenta unui card cu ajutorul caruia se puteau efectua platile aferente tuturor acestor operatiuni, altfel, aceste “cautari” se puteau efectua strict in perioada in care turistii vizitau diverse obiective, astfel incat sa nu fie afectati de aceste deficiente de organizare a circuitului. Trebuie sa precizez ca au existat turisti dispusi sa plateasca alimentarea autocarului cu propriul card (pentru a ne salva cat de cat parte timpul destinat programului turistic si asa redus semnificativ de starea precara a autocarului), insa acest lucru a fost refuzat de soferi.
In concluzie, s-au depus toate eforturile (de catre reprezentantii agentiei ce au insotit grupul de turisti) pentru a se evita vizitarea obiectivelor turistice din program si pentru a acorda turistilor timp liber in aceste orase, conform programului achizitionat, si nu in ultimul rand, in mod constient, ne-a pus permanent viata in pericol prin alocarea pentru o asemenea deplasare a unui vehicul cu probleme serioase la motor.
Cei ce doriti sa va plimbati 19 zile pana in Scandinavia cu autocarul si sa vizitati toate benzinariile, toaletele de pe traseu si sa aveti parte de numeroase popasuri in camp si sa incercati emotia de a nu va mai intoarce teferi acasa, va recomand sa alegeti cu incredere Christian Tour, nu va va dezamagi; in caz ca v-a placut puteti opta si pentru astfel de circuite pe perioade mai indelungate (daca nu exista, le solicitati si se vor crea).
Nu vreau sa discut despre alte aspecte legate de locatiile si conditiile de cazare sau despre alte hibe ale "circuitului" pentru ca toate palesc in fata faptului ca tot programul turistic a fost doar bifat, majoritatea timpului destinat initial obiectivelor fiind dedicat remedierii problemelor autocarului si de organizare, probleme ce puteau fi usor prevenite (daca s-ar fi dorit asta).
...si toate s-au intamplat PE BANII SI TIMPUL turistilor, in plus, si cel mai important, VIATA NE-A FOST PUSA PERMANENT IN PERICOL; daca banii ii mai poti recupera, timpul nu ni-l mai returneaza nimeni.

#128
Mihai-I

Mihai-I

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 09.03.2014
Ce cautati la agentiile romanesti?! De ani de zile nu fac rezervari decat prin booking.com , nu am avut niciodata probleme cu nimic. Pentru rating.ul hotelurilor/restaurantelor aveti la indemana tripadvisor.com

#129
Alexandra0408

Alexandra0408

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 20.04.2016

 laurentiu1711, on 26 iulie 2013 - 13:04, said:

EVITATI CHRISTIAN TOUR !!!  M-am intors acum 3 zile din concediu Grecia>Zakynthos. Inca de la primul contact cu aceasta agentie am avut parte de neplaceri; mai exact am facut rezervarea telefonic si mi se spune din start ca trebuie sa platesc inainte de a sti daca mai au locuri libere la hotelul ales...cum vine asta ??? Am plecat cu o alta agentie 2 ani la rand si nu mi s-a propus asa ceva...mi se spunea direct daca mai au sau nu locuri. Nu dau numele agentiei sa nu creada cineva ca sunt de la firma concurenta desi peste tot scrie ca sunt parteneri. Mentionez ca am ales Christian Tour din simplul motiv ca oferta era cu 7 nopti de cazare fata de cei cu care am mers in anii trecuti care aveau doar 6 nopti...revenind la subiect mi se spunea continuu ca imi pot recupera banii ; adica sa fac un drum pana la sediul lor de pe nu stiu ce strada sa semnez cateva hartii si pe urma imi intra banii in cont ( 2-3 zile lucratoare) cu alte cuvinte trebuia sa ma invoiesc o zi de la serviciu ca sa imi recuperez banii sau sa merg la un hotel ales de ei caci probabil asta urmaresc sa dai banii si pe urma sa te trimita unde au ei procentul mai mare. In cele din urma domnisoara de la telefon m-a asigurat ca au locuri la hotelul ales si am platit in aceeasi zi integral. Am fost in mall Plaza Bucuresti pentru ca acolo era cel mai apropiat birou al lor; toate bune, am ajuns la birou si am dorit si eu cateva informatii de la domnisoara de la birou care mi-a raspuns direct ca nu stie ; ea poate doar sa imi incaseze banii ... pt ca eu facusem comanda prin telefon...ok am inteles ca altcineva isi luase comisionul pt vanzarea de bilete si domnisoara nu era disponibila pt mine...trebuia sa stau in fiecare zi cate 20-30 min sa ascult robotul ca sa pot lua legatura cu domnisoara de la call-center pentru informatii despre hotel/statiune ...plecare...etc. Ce m-a deranjat cel mai tare a fost faptul ca domnisoara nu a vrut sa isi sune colega de la call-center sa ii confirme ca platisem rezervarea; mi-a spus in fata sa sun eu sa vorbesc sa confirm rezervarea...adica alte minute de asteptat la telefon cu robotul. Dupa ce am confirmat rezervarea personal am dorit sa facem si asigurare medicala...dupa o zi sotia mea este sunata de domnisoara din mall sa isi ceara scuze ca ne gresise asigurarea medicala si sa mergem sa o ridicam pe cea corecta (alt drum pe banii mei bineinteles).
Vine si ziua plecarii...spre ghinionul nostru am fost asezati pe ultimele locuri in autocar...unde era o caldura de nedescris din cauza motorului plus gaze de esapament pentru ca nu era izolat...si asa am mers aproximativ 23 de ore...inca un aspect in legatura cu autocarul...mai oameni buni cum puteti sa luati copii de 2 ani cu voi la un drum de 23 de ore ??? nu va dati seama ca traumatizati acei copii si pe voi si pe ceilalti din autocar? Trebuie tot autocarul sa suporte mirosul de pampersi; galagia si aerul conditionat oprit pt ca va racesc copii??? este concediu pt toti si toti au platit acelasi bilet, dar si aici este vina agentiei pentru ca nu interzic astfel de lucruri si dau frau liber cretinilor sa isi tortureze copii si pe ceilalti oameni din autocar. Nesimtirea cea mai mare mi s-a parut din partea ghidului de pe autocar care m-a vazut cu o placinta cumparata de la un popas si nu m-a lasat sa urc in autocar pana nu o termin...desi pauza era de 20 min pt ca autocarul oprise cu o ora inainte in padure sa isi faca nevoile un copil de 3 ani...si asa aveam mereu pauzele mai scurte; oricum trebuie sa fi nesimtit sa te iei de mine ca ma urcam cu o felie de placinta in autocar pt ca ne grabeam si sa te faci ca nu simti mirosul de la pampersi schimbati in timpul mersului...una peste alta nu va recomand drumul cu autocarul.
Ajungem in statiune si acolo ce sa vezi autocarul nu merge la hotelul unde aveam noi cazare motivul era ca nu poate intra pe strada respectiva ; dar timp de 7 zile cat am stat acolo au intrat sute de autocare pe acea strada...sa zicem ca au reparat greseala pt ca un ghid din statiune ne-a luat cu masina si ne-a dus la hotelul respectiv.
Excursiile optionale la christiantour erau cu 10-12 euro mai scumpe decat le dadeau cei din statiune asa ca am decis sa mergem cu cei de acolo si totul a decurs perfect.
Stabilim de comun acord cu ghidul din statiune ca luni dimineata la ora 10:30 sa fim gata cu bagajele ca sa ne ia de la hotel si sa ne lase in fata altui hotel unde oprea autocarul; convenim de comun acord sa fim gata la ora aceea desi autocarul venea la ora 13:30 ghidul ne-a spus ca are un avion ..etc...noi oameni de treaba l-am inteles..am zis ca mergem in acele 2 ore sa mai cumparam cate ceva...etc Vine ziua de luni si la ora 10:30 eram doua cupluri si asteptam sa vina sa ne ia ...pe la ora 11:30 am sunat dupa el si ne-a spus ca vine in 30-40 de minute...adica pe la 12:30 venea sa ne ia...si noi nu aveam suveniruri cumparate...nu aveam mancare...nimic...am plecat pe jos cu bagajele in spate pana la hotelul respectiv...aproximativ 20 de min de mers...am mancat ceva in fuga si ne trezim cu autocarul la ora 13:00 si cu ghidul care striga la noi sa ne grabim ca ei au pierdut feribotul si au intarziat si trebuie sa plecam...ne urcam in autocar...surpriza...era plin de turisti care inca nu ajunsesera la destinatie...si uite asa am mers prin toata statiunea sa ii lasam si pe ceilalti la hoteluri, am ajuns in port...feribotul plecase...am stat o ora la soare in mijlocul zilei ...de la ora 14:00 pana la ora 15:00...
Concediul a fost frumos...va recomand cu caldura sa vizitati zakynthos dar evitati Christiantour...am mers 2 ani cu alta agentie si totul a decurs perfect; oameni organizati care vorbeau frumos si te ajutau cu orice informatie. Rusine pentru aceasta agentie care isi face atata reclama, ofera servicii mizerabile...si isi bate joc de vacantele oamenilor

Din dorinta de a cauta pareri despre Christian Tour...am dat si eu de acest topic..care vad ca e din 2008 :))
Si m-am intristat sa vad prostia unora si m-am oripilat sa aud niste intamplari nefericite ale altora.
Lucrez in domeniul turismului de 15 ani si am lucrat si la Christiantour..dar a fost o perioada scurta ca nu ne intelegeam in privința salariului.
Bunnn...aici chiar ma amuza copios.
Daca te-ai documenta putin ai știi ca exista camere "on request" ceea ce inseamna la cerere in romana noastra draga. Am plătit de multe ori așa..pentru ca fiecare agenție isi rezerva si aloca un anumit numar de camere in garantie..cand acele camere se termina..eu ca si agentie pot sa mai vand, dar tine strict de hotel daca vrea sa mi le dea mie..sa le păstreze el sau sa le dea altcuiva.
Din acest motiv se si percepe o suma in avans..sa vada ca, clientul chiar isi doreste camera..si in 48 de ore maxim se da rsspunsul daca se ofera sau nu camera.
In caz ca nu, exista alternative de cazare sau banii inapoi clientului.
Crezi ca pentru un agent de turism e plăcut sa stea sa încaseze ceva ce e posibil sa nu se confirme si apoi sa o ia de la capat? NU! Dar face asta pentru client strict...ca altfel as putea sa spun ca n-am camere si sa te vrajesc cu un alt hotel aducandu-ti argumente clare si concise si adevarate pt care e ok sa il cumperi si pe celălalt.
Cand faci o rezervare iti asumi clar sediul sau persoana la care ai făcut rezervarea..ca de aceea exista si persoanele alea care muncesc in departamentul online pentru clienti..sa ii ajute sa le ofere asistență. Eu dacă lucrez in agenție direct cu un client..tr ajut normal..dar nu sunt obligata sa iti furnizez alte informații ca nu ai tu chef sa vorbești cu cine ti-a făcut rezervarea.
Cand faci un credit..cand cumperi o casa...s.a vorbești cu 1 agent..nu cu toata firma!!
Ca am și eu clienții mei de care trebuie sa am grija si exista motive pt care de 15 ani ma urmează oriunde merg.
Asumă-ti agentul si modalitatea cum ai facut rezervarea.
Numai la noi in Romania se întâmplă asta sa crezi ca ti se cuvine orice pt ca ai plătit o vacanță..prin vacanta aia platesti si agentul..si pe domnișoara de care spui tu din mall..clar nu o platisei
Legat de asigurare: zi ms ca te-a anuntat ca e o greșeală. Ea nu avea nicio vina ca tu nu iti verifici actele si semnezi orice. La banca faci asa?? Zi ms ca a reverificat ea ulterior..cum o facem foarte des. Putea nici sa nu se obosească sa faca asta..dar vezi...nici nu stii sa apreciezi
In autocar...asta deja e maxima...cum crezi tu ca se pot discrimina oamenii cu copii mici?! E de o aberație totala afirmatia ta! Mergi cu mașina personala sau cumpăra transfer privat dacă ai atatea pretentii :))
NU AI VOIE CU MÂNCARE IN AUTOCAR! Simpluuu!! daca toti ati face asa ce naiba ar iesi..nu e cantină.
Mereu excursiile sunt mai scumpe prin agenții...asa e si cu turistii veniți la noi..peste tot sistemul e la fel..ai persoane care vorbesc in română si excursia e "închiriată" special pt grupul respectiv nu e locala. Gandeste logic..sau fa le singur mereu..nu te obliga nimeni sa le cumperi
Înțelege odata ca NU EXISTA GHID in sejururi. Nu ai făcut circuit! Omul ala e acolo sa se asigure doar ca e ok tot si ca ajungeti în ordine acasa. Prioritatea lui sunt cei care vin si pleaca. La voi a fost un caz nefericit ca s-au suprapus. Se întâmplă rar dar se mai întâmplă.
Ei nu sunt angajați Christiantour..au colaborare locala.

Si ținând cont ca firma asta e in top pe piata românească de peste 18 ani..hmmm..inseamna ca e ceva de capul ei ;)

Documentează-te si tu înainte sa pleci in vacante si eventual alegeți o persoana in care ai încredere când cumperi o vacanta..nu te plimba din sediu in sediu si din agent in agent..nu suntem ghicitori sa stim mereu ce vrea clientul..dar daca e un client vechi al nostru..mereu o sa plece sau o sa se întoarcă fericit...ca stim exact ce isi doreste si atunci cand crede ca vrea altceva


#130
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,361
  • Înscris: 06.02.2008
Sa ai net si totusi sa folosești o agentie de turism e masochism curat. Ori sunteti extraordinar de comozi ori va cac...  bani.

#131
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,976
  • Înscris: 18.12.2007
Lasand la o parte faptul ca nu aduci nicio valoare topicului prin remarca asta, ce te freaca pe tine grija de modul in care aleg altii sa isi valorifice timpul si banii?

#132
alexandrabatca

alexandrabatca

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 07.11.2016
Da, asa este, o bataie de joc, insa si noi suntem de multe ori la fel de vinovati ca si ei, in primul rand pentru ca am mai mers si a doua oara cu ei in momentul in care a scartait ceva inca de prima data, iar dintr-un grup de oameni nemultumiti de un program/excursie, aveti idee cati iau pozitia ghiocelului si se prefac in mod autist ca de fapt nu s-a intamplat nimic in momentul cand se intorc acasa?
E desigur binecunoscut faptul ca patronii nu sunt fani reclamatii si sesizari, cred ca la fel si opc-ul sau alte institutii, probabil unse in prealabil de sus-numitii, dar macar o poveste scurta in care sa spui ce ti s-a intamplat poti scrie pe undeva unde ar putea fi vazuta si de altii, si nu, nu ma refer la aia care ori sunt mai destepti decat prevede regulamentul, ori au avut noroc de nu au patit-o grav cu astia, asa ca isi permit sa le tina apararea sau chiar sa se laude ca ce bine le-a fost lor sau ce bine s-au simtit cu ei! Ba eu chiar as plusa si i-as invita sa mai mearga, cine stie, la cat a scazut calitatea serviciilor in prezent fata de acum cativa ani, daca nu s-or intoarce de pe acolo in fundul gol mare lucru ca de la borfasii astia te poti astepta la absolut orice!!Posted Image  

Experienta traita de mine in ultima, da, a se citi ultima excursie cu ei, intr-un post separat.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate