Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PPCEnergy - Emiterea facturii in ...

Telefon Nou de la Digi

La multi ani @creativestar!

La multi ani @Nimcid25!
 "Spionul" nostru cel de t...

Care aplicatie are cele mai ok co...

Parere antrenament incepator

Dilema sursa
 Ajutor Android Redmi10

Poti sa conduci o masina cu putin...

Ce inseamna "izdavoi" ?

Poco X6 Pro vs OnePlus Nord 3
 Lirapay

Durata maxima video in Google Pho...

Deschidere fisiere docx si poze s...

Motivare hotarare

[FR] faire la conversation

- - - - -
  • Please log in to reply
206 replies to this topic

pirpy

pirpy

Active Member

• Grup: Members

View Postmociani, on 7th July 2009, 10:34, said:

multumesc pentru mesaj si promtitudine
site-ul a fost destul de edificativ
ce nu am inteles: care sunt conditiile de a intra intr-o astfel de locatie? eu sunt student la CNAM IIM Paris, dar voi veni cu prietena mea care nu este studenta
pentru inceput si eu m-am orientat spre o chirie dar conditiile de acceptare sunt prea drastice pentru un student cazut din plop in paris, asa ca as vrea sa merg pe varianta de camin
tu cam cat platesti chirie? ce suprafata are camera? este bucatarie si grup sanitar in camera? pana in 600-650 euro pt mine ar fi super (atata vreme cat e o camera pt 2 persoane), cam cat timp faci cu transportul pana in paris si cat te costa?
stiu ca sunt multe intrebari :)

merci inca odata si astept raspunsul tau

p.s. (ne vedem la paris pt o bere ;))

Cu multa placere!