Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

amenda ISU

Magazine macbook pro

Fața nevazuta a vestului civ...
 The Sandman (2022- )

Curatare jante aluminiu bicicleta

Plafoniera led cu backlight

Am pierdut contractul de munca, a...
 Certificat TVA pentru Auto SH de ...

Sectorul 4 ridica masini abuziv?

N-are vlaga in a 5 a

Motorul se supraincalzeste?
 Monitor max 24 inci , programare...

avarie usoara

KIA XCEED PE 1.5 T-GDi Hybrid Ele...

Rotoare, statoare și alte ge...
 

La munte cu Peugeot Partner 2.0 HDI

- - - - -
  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#1
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
D'nilor va salut.

Bere este, tutun idem, sa lansam topcul atunci:  :coolspeak:

In vara acestui an am avut privilegiul de a "roda" pe un parcurs de circa 600 de km un Peugeot Partner 2.0 HDI impreuna cu niste buni prieteni constatand impreuna abilitatile acestei masini timp in care ne-am bucurat de munte.
Se pune de multe ori intrebarea: "Ce preferi? Muntele sau marea?" Imi trebuie cateva milisecunde pentru a raspunde: "Muntele!".

La plecare constatam ca in ciuda portbagajului generos, masina era full, si inghesuim acele multe bagaje plecand linistiti, fara griji, spre zona mult iubita a Romaniei, Transfagarasani. "Come on?! Partner nou, bagati bagaje, TOT, intregul sifonier, nu va sfiiti." Partea buna este ca masina fiind inalta iti permite sa pui in portbagaj bagaje peste bagaje cu toate ca acesta nu ofera lungimea pe care ne-am dori-o cu totii. Deci, intr-un final problema rezolvata. Notam faptul ca la deschiderea hayonului exista pericolul de a cadea bagajele peste tine pentru ca erau destule fiind 4 persoane on board.

In momentul plecarii masina avea parcursi circa 300 de km. Nu ne-am sfiit de faptul ca era "calda" si ne-am imbarcat cu bagaje grupa mare si am plecat cu noaptea-n cap pe la ora 5.30.

La plecare pe autostrada Bucuresti-Pitesti ploua bine si am avut ocazia sa testam sistemul de stergere a parbrizului si a lunetei. Partner-ul a trecut acest prim test, stergand parbrizul si luneta pe functia temporizatorului intr-un mod elegant, fara griji de nevizibilitate, ruland in aceste conditii cu 90-110 km/h. Sigur ca am avut grija sa pastrez limita celor 120km/h avand in vedere tineretea motorului si menajarea sa pe cat posibil. Menajarea la drum intins a fost posibila, insa pe Transfagarasani motorul a trebuit solicitat mai mult dar am avut grija sa nu il turam peste 3000 rpm, turatie cu care am mers chiar in regim sportiv pe serpentine ajungand multe masini din urma. Faceam popasuri, eram depasiti de un model cu un motor pe benzina de 1.6L dupa care il ajungeam din urma dupa cativa km.  :naughty: Nu am facut fitze, toti cei din masina am trecut binisor de varsta aceea, pur si simplu motorul mi-a parut suficient de puternic chiar daca era nou si in sarcina considerabila. Fitze sau nu, placerea barbatului de a depasi nu tine cont de varsta sa.  :D
Revenind la ploaia intampinata pe prima portiune de carosabil, mentionez ca modul in care trebuie activat stergatorul din spate este mai triky, de asemenea si al activarii proiectoarelor si a lampii din spate de ceata. Totusi nu putem da o bila neagra avand in vedere ca nu vazusem cum arata manualul masinii dar ce sa mai vorbim de a-l trece in revista. Anyway, o bila gri ii putem adauga, destul de dificil, oricum.

Imagine facuta pe Bucuresti-Pitesti in jurul orei 6, la o viteza de aproximativ 120km/h.

Motivul editarii: adaugare noi idei.

Edited by Zvastrici, 20 December 2004 - 14:18.


#2
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Dupa parcurgerea autostrazii Bucuresti-Pitesi am facut o pauza de masa la McDonalds Pitesti timp in care ne-am bucurat de indreptarea vremii motiv pentru care ne-am pus destule semne de intrebare parcurzand primii 100 de km in conditii de ploaie. La munte daca nu ai vreme insorita nu te poti bucura indeajuns de el, dupa cum stim cu totii.

Dupa cum se vede se carcota binisor insa nu imi amintesc ce anume, in orice caz nu despre masina. Cred ca se discuta despre femei.  :)

#3
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Dupa discutia despre femei s-a trecut la discutia despre masina, desigur, al doilea principal hoby al barbatilor.

Instinctul romanesc persista in continuare spre a completa un lichid anume in motor insa, desigur ca nu era cazul.  :) Cafea peste antigel clar nu se "pupa", asa ca drumul continua in glume si buna dispozitie.

Edited by Zvastrici, 19 December 2004 - 01:21.


#4
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Inainte de plecare sofer fiind, m-am simtit responsabil in a poza motorul nou, virgin practic avand in vedere tineretea sa.  :)

#5
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Dupa aproximativ 100-120 de km s-a facut un nou popas. De data aceasta scurt, lesne de inteles, faptul ca lichidele consumate pe drum trebuiau eliminate intr-un fel sau altul.  :naughty:

Partenerul parea fericit. Nimic de obiectat...inca...

Edited by Zvastrici, 18 December 2004 - 21:32.


#6
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Partenerul ajuns pe frumoasa zona a Trasnsfagarasanului oprit undeva inaintea primului tunel al acestei superbe zone. Usile culisante din spate erau parca mai practice decat cele clasice din fata dar s-a obiectat pe drum faptul ca usile din spate nu ofera posibilitatea clasica de a cobori geamul ca la majoritatea masinilor, acestea oferind doar posibilitatea de a scoate spre exterior gemul printr-un sistem clasic. Deci daca esti fumator si te-ai asezat in spate ai actionat gresit pentru ca fumul se strecoara cu greu pe deschizatura mica a gemuletelor din spate + injuraturile aferente venite din fata care ti se cuvin.

Vis-a-vis de usile culisante critic faptul ca trebuie inchise cu o fermitate agresiva, in caz contrar nu se inchid suficient, ramanand intredeschise. De asemenea atentie maxima cu ele, fiind foarte periculoase pentru degetele prea lungi. Din fericire participantii la trafic nu au avut maini atat de puternice precum au unii putand tine lejer doua telefoane Samsung intr-o singura mana.  :naughty:

Edited by Zvastrici, 20 December 2004 - 14:25.


#7
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Eu la volan, asteptand sa conduc in continuare, fericit de modul in care motorul HDI isi arata muschii in spatele altor autoturisme si fiind placut surprins de agilitatea acestui tip de motor insa obiectez raportul lung al treptelor de viteze.

Edited by Zvastrici, 18 December 2004 - 22:31.


#8
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Nu sunt un om care sa fi condus multe modele de autoturisme insa raportul lung al vitezelor nu mi se mai parea un impediment avand in vedere atmosfera de caterinca care ma facea permanent sa rad fiind 4 persoane in masina, toti buni prieteni. Deci, a fost o placere, motorul parandu-mi foarte agil pe acel tip de carosabil in ciuda faptului ca acesta avea numai cateva sute de kilometrii parcursi si faptul ca masina era destul de incarcata, doar unul dintre pasageri depasind lejer 110 kg.  :D

Dupa acest popas mi-a intrat in sange virusul vitezei, n-am putut scapa, sunt barbat, este de inteles, astfel incat pana la popasul urmator am ajuns de 4-5 ori mai repede de cat ajunsem inainte de la un popas la altul.  :D Dupa aceea virusul m-a parasit, ce bine... dupa care ne-am urmat traiectoria cu o viteza tocmai potrivita pentru admirarea peisajului si fumului imens care venea din spate de la pasagerul creol, cel pe care il numim adesea "Carbunel"... piu... nu trebuia sa va spun... dar acuma stiti.  :)

Edited by Zvastrici, 20 December 2004 - 14:27.


#9
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Zona Lacului Balea, vant puternic, insa o placere fiind in grupul celor care beau bere si care sunt adusi in acel loc in conditii optime de catre un conducator bun si o masina performanta.  :naughty:

Uitandu-ma la poza imi amintesc de placerea cu care am ajuns acolo conducand o masina, dupa parerea mea, exceptionala.

Edited by Zvastrici, 18 December 2004 - 22:35.


#10
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Ne-am intors de la lacul Balea spre Cabana Capra unde ne-am cazat si am pozat cu placere Partenerul care parea dornic de o noua plimbare...

#11
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Peugeot Partner de sus. Il "parasisem" incepand sa facem putin sport urcand pe o carare dintre cel multe si superbe ale Transfagarasanului.

#12
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Partner pozat si mai sus...

#13
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Unul dintre cele multe popasuri pe care le-am facut in drum spre Lacul Balea...

#14
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Partner in standby monatat pe avarii...

#15
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Another picture...

#16
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Se poate vedea ca lumea se simtea bine alaturi de aceasta masina... locatia: langa Balea Lac.

#17
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Dupa zilele petrecute in Muntii Fagarasului ne indreptam catre casa, cu aceeasi masina, desigur...

#18
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Vizibilitate din dreapta...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate