Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 

Renault Megane Sedan 1.5 dCI 105CP vs Fiat Bravo 1.9 150 CP

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#19
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,982
  • Înscris: 01.02.2006

View Postice4wise, on Jul 30 2008, 20:31, said:

Ce pot sa zic decat ca NASPA! Dar daca pun un subwoofer cu amplificator pe playerul standard  voi pierde garantia ? Eu cred ca nu ...

ba da :)

orice modificare la sistemul electric al masinii duce la pierderea garantiei pe partea electrica. dar asa cum am spus, nu la toti producatorii

View Postice4wise, on Jul 30 2008, 20:31, said:

Chestia e ca ... merg pe motorina. Conduc destul de des un 1.4 100CP Renault Symbol si parca merge in reluare.

te referi cumva la motorul de 1.4 16v benzina? daca da, ala nu prea discuta cu niciun dci pana in 105cp, mai ales pus pe symbol. daca spui ca e lent, nu pot decat sa banuiesc ca nu prea stii sa conduci 16v, si ca n-ai atins niciodata 6000rpm cu motorul ala :). daca este asa, incearca o data, cand esti intr-a 3-a, pe la vreo 3000rpm sa-i dai o inferioara si s-o duci pana pe la 90km/h intr-a doua. o sa ai o surpriza ;)

cat despre alegerea masinii, este destul de complicata, mai ales ca ai de unde alege. cel mai bine fa test-drive si ia-o pe care ti-a placut cel mai mult cum merge...

ai zis ca ai tai au golf, ma mir cum trag spre reno. de obicei, proprietarii de VW sunt cei mai anti reno :)

Edited by herculane, 30 July 2008 - 19:42.


#20
ice4wise

ice4wise

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 25.02.2007

View Postherculane, on Jul 30 2008, 19:42, said:

te referi cumva la motorul de 1.4 16v benzina? daca da, ala nu prea discuta cu niciun dci pana in 105cp, mai ales pus pe symbol. daca spui ca e lent, nu pot decat sa banuiesc ca nu prea stii sa conduci 16v, si ca n-ai atins niciodata 6000rpm cu motorul ala :). daca este asa, incearca o data, cand esti intr-a 3-a, pe la vreo 3000rpm sa-i dai o inferioara si s-o duci pana pe la 90km/h intr-a doua. o sa ai o surpriza ;)

cat despre alegerea masinii, este destul de complicata, mai ales ca ai de unde alege. cel mai bine fa test-drive si ia-o pe care ti-a placut cel mai mult cum merge...

ai zis ca ai tai au golf, ma mir cum trag spre reno. de obicei, proprietarii de VW sunt cei mai anti reno :)

Ms ca mi-ai spus. Atunci vad eu cum fac cu subwooferul... habar nu am. Il pun si il dau jos daca pateste masina ceva. La motorul ala ma refer 16V benzina 1.4. Stiu sa o conduc... stiu la cate rpm ii este cuplul... dar tot nu ma incanta in depasiri.Am zis ca am facut scoala pe golf... iar in depasiri intra turbina si ma impingea calumea in scaun... si am ramas cu zambetul pe buze de atunci dar ai mei nu au bani de Golf ... am discutat problema iar SH nu intra in discutie.Eu la masina agreez aproape orice... numai sa-mi placa mie =)). De la design la motorizare... Fiat Bravo m-a impresionat cel mai mult dar consumul m-a facut sa ma gandesc bine la ce vreau sa fac cu banii de buzunar. De fapt o sa am de la ai mei o suma FIXA de bani / luna. Pot sa-mi iau si racheta... asa au zis ai mei =)) ... dar na sa am grija cu consumul sa nu plang langa masina in timp ce altii cu matizuri se plimba... (nici chiar matiz ... am facut si eu o comparatie :)) ).

Edited by ice4wise, 30 July 2008 - 19:49.


#21
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
daca la c4 zicei de 2 usi, la Opel o stii pe asta?
http://farm2.static....a73f40f.jpg?v=0

la aceleasi dotari costa cea normala in 5 usi.

#22
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
hai sa iti zic cum e cu meganeul. ala consuma foarte putin dar e prost. din cati stiu toti se plang de concerte pe spate si alte nebuneli. unuia ii paraia schimbatorul cand il strang mai tare, chiar am ramas uimit de cat de dezintegrat pare un Megane dupa 2-3 ani. in schimb consumul e super mic. ajung afara sa ia 4 si in oras in aglomeratie 7. e extraordinar de mic la consum fara de TDI-ul meu. singura chestie e ca nu trag, nu te baga in scaun, etc.
eu zic ca daca nu ai bani de motorina totusi il poti lua...
in schimb eu te-as sfatui sa te uiti la Kia pro ceed. eu unu sunt mort dupa cum arta si are si dotari decente. a un amic care are un pro ceed de 1,6 si in oras ii ia cam 9 ceea ce nu e mult pentru cum trage masinuta sau poti lua dieselul de 90cp care am citit ca ar avea un consum mic(nu cunosc inca pe nimeni sa fi luat). tot depre proceed pot sa iti mai zic o faza: cand si-a luato ala ne ducem noi la plimbare si coboram din ea, in fine da sa o inchida incepe alarma, o deschide se opreste alarma, ne uitam la el si nu stiam ce sa ii faca. in fine a vorbit cu aia de la kia si a duso la ei si l-au rezolvat in nici 10 min dar orisicat e un bug.
eu unu as lua kia sau bravo daca ar fi sa aleg ce imi place, megane doar pentru consum.

oricum sa sti ca orice diesel ai lua se infige in depasiri mult mai bine ca o benzinara aspirata!

#23
ice4wise

ice4wise

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 25.02.2007

View Postundercoverbrother, on Jul 30 2008, 21:14, said:

daca la c4 zicei de 2 usi, la Opel o stii pe asta?
http://farm2.static....a73f40f.jpg?v=0

la aceleasi dotari costa cea normala in 5 usi.

Pai da-mi un link... cu masina(site oficial cu preturi & co sau dealari din Moldova:) ) te rog. :) E opel astra... dar nu stiu eu pe site-ul oficial gasesc scoruri destul de mari.

View Postgeopsi, on Jul 30 2008, 21:27, said:

hai sa iti zic cum e cu meganeul. ala consuma foarte putin dar e prost. din cati stiu toti se plang de concerte pe spate si alte nebuneli. unuia ii paraia schimbatorul cand il strang mai tare, chiar am ramas uimit de cat de dezintegrat pare un Megane dupa 2-3 ani. in schimb consumul e super mic. ajung afara sa ia 4 si in oras in aglomeratie 7. e extraordinar de mic la consum fara de TDI-ul meu. singura chestie e ca nu trag, nu te baga in scaun, etc.
eu zic ca daca nu ai bani de motorina totusi il poti lua...
in schimb eu te-as sfatui sa te uiti la Kia pro ceed. eu unu sunt mort dupa cum arta si are si dotari decente. a un amic care are un pro ceed de 1,6 si in oras ii ia cam 9 ceea ce nu e mult pentru cum trage masinuta sau poti lua dieselul de 90cp care am citit ca ar avea un consum mic(nu cunosc inca pe nimeni sa fi luat). tot depre proceed pot sa iti mai zic o faza: cand si-a luato ala ne ducem noi la plimbare si coboram din ea, in fine da sa o inchida incepe alarma, o deschide se opreste alarma, ne uitam la el si nu stiam ce sa ii faca. in fine a vorbit cu aia de la kia si a duso la ei si l-au rezolvat in nici 10 min dar orisicat e un bug.
eu unu as lua kia sau bravo daca ar fi sa aleg ce imi place, megane doar pentru consum.

oricum sa sti ca orice diesel ai lua se infige in depasiri mult mai bine ca o benzinara aspirata!

Cred ca vroiai sa zici daca nu am bani de benzina sa-l iau. Stiu ca motorina e mai scumpa da nu se compara aia 5 mii de lei la litru cand cu o benzinara merg in oras cu 10 l / 100 km iar cu megane-ul (ca sa exagerez) merg cu 6l / 100km. Stiu ca e cum e... dar altceva plin de optiuni, consum mic, motor care sa traga bine si cat de cat sa arate masina ca design bine, si eventual sa ma incadrez si pana in 17 mii cu ea ce stii ? O sa merg la Kia la reprezentata sa fac un drive test poate ma convine si ii convinge si pe ai mei... oricum daca nu e full la optiuni si nu trage si frumos incadrandu-se in banii pe care-i am... na... pana mea :| Bravo chiar consuma... ala nu se joaca... cum am mai spus de masina aia m-am indragostit dar... la consum te rupe.

#24
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,982
  • Înscris: 01.02.2006
stai linistit, nu te lua dupa toate gurile rele. Megane a avut multe probleme pana la face-lift. acum se incadreaza in gama normala de fiabilitate pt modelele din clasa sa. sa nu crezi ca daca iei golf (ca un exemplu) o sa-l ai 4 ani fara sa se strice, iar daca iei megane stai in fiecare luna cu el in service. astea-s aberatii si nu trebuie sa te iei dupa ele.

pe de alta parte, mai real ar fi ceva de genul: cu golf-ul ajungi de 4 ori in service in perioada aia, iar cu megane-ul de 4 ori. cifrele sunt scoase din burta, da' cam asta ar fi diferenta reala.. sau daca esti ghinionist, poti sa iei si skoda sau Honda, si sa stai cu ele prin service

eu am scris asta din proprie experienta. de vreo 6-7 ani am numai renouri din clasa mica. multi mi-au zis ca pica, ca raman pe drum etc, si pana acum n-am avut nicio probleme cu niciuna. in schimb am avut ocazia sa rad de cei cu vw-uri si audi-uri care mi-au zis asta. acum sa nu intelegi ca e vreun model de fiabilitate reno, dar este comparabil cu VW, Opel, Fiat, adica sunt normale :)

daca iti place bravo asa mult - go for it! ce inseamna consume de rupe? 20%? :)

#25
ice4wise

ice4wise

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 25.02.2007

View Postherculane, on Jul 30 2008, 23:12, said:

stai linistit, nu te lua dupa toate gurile rele. Megane a avut multe probleme pana la face-lift. acum se incadreaza in gama normala de fiabilitate pt modelele din clasa sa. sa nu crezi ca daca iei golf (ca un exemplu) o sa-l ai 4 ani fara sa se strice, iar daca iei megane stai in fiecare luna cu el in service. astea-s aberatii si nu trebuie sa te iei dupa ele.

pe de alta parte, mai real ar fi ceva de genul: cu golf-ul ajungi de 4 ori in service in perioada aia, iar cu megane-ul de 4 ori. cifrele sunt scoase din burta, da' cam asta ar fi diferenta reala.. sau daca esti ghinionist, poti sa iei si skoda sau Honda, si sa stai cu ele prin service

eu am scris asta din proprie experienta. de vreo 6-7 ani am numai renouri din clasa mica. multi mi-au zis ca pica, ca raman pe drum etc, si pana acum n-am avut nicio probleme cu niciuna. in schimb am avut ocazia sa rad de cei cu vw-uri si audi-uri care mi-au zis asta. acum sa nu intelegi ca e vreun model de fiabilitate reno, dar este comparabil cu VW, Opel, Fiat, adica sunt normale :)

daca iti place bravo asa mult - go for it! ce inseamna consume de rupe? 20%? :)

M-ai linistit u cu Renault Megane-ul ... o sa am grija sa nu-l subestimez. :) O sa merg la drive test sa vad care ma incanta mai mult. Oricum Fiat Bravo are o bila neagra pt consum... iar Renault Megane o bila negra pt ca nu e atat de atragator si nici nu are puterea Fiat-ului de 150 de CP. Poate mai zici u ceva.. gen am auzit ca la cateva Renaulturi le-a sarit o roata din mers iar eu o sa cumpar clar Fiat.. :) pana atunci inca stau cele 2 in balanta :D.

#26
frantic

frantic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 502
  • Înscris: 31.07.2006
Nu inteleg de ce consideri un minus consumul la Bravo! Are cu aproape 50% mai multi CP decat Renault Megane. E normal sa consume mai mult decat acesta din urma, desi la un mers normal, fara "talpa grea", nu cred ca diferenta ar fi asa mare.
Eu as alege categoric Fiat Bravo.

Edited by frantic, 31 July 2008 - 06:07.


#27
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
acuma depinde si ce vrei. daca vrei masina frumoasa puternica si cat de cat dotata iei bravo sau ceed daca vrei consum iei Megane. oricum stai linistit ca nu se duce la 6 in oras in aglomeratie in cel mai bun caz 7 poate chiar 8!
io zic ca un multijet de la Fiat e altceva, poate ca are consum mai mare dar si puterea e mai mare...
eu unu cand mi-am luat masina la 18 ani am ales sa mai astept si sa iau una la 18K(initial era vorba de 15k) si am ales skoda octaviaII si sunt foarte multumit de ea desi am facut la momentul respectiv un compromis si la motor(1,9TDI) si la dotari(elegance) dar faza e ca desi consuma putin mai mult ca un dci se duce de nu se poate la aceeasi cai asa cum si unu cu Opel vectra 2.0 de 101cp se duce pe lagna mine desi are cu 4 cp mai putin...

#28
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007

View Postice4wise, on Jul 30 2008, 20:48, said:

... Fiat Bravo m-a impresionat cel mai mult dar consumul m-a facut sa ma gandesc bine la ce vreau sa fac cu banii de buzunar. De fapt o sa am de la ai mei o suma FIXA de bani / luna. Pot sa-mi iau si racheta... asa au zis ai mei =)) ...

Mai termina cu prostiile!  :D
E dizal de 150 cp , normal ca papa daca te dai la el. Inca o data iti spun, nu-l poti compara cu 1.5 dci. Merita din plin litra aia de motorina in plus.
Daca ai stare sa mergi frumos cu el, n-o sa ai treaba la consum, mai ales la drum lung.
Daca as dispune de bani, n-as sta prea mult pe ganduri, as fi mult mai ''linistit'' sa stiu ca am 150 cp sub capota, o caruta de cuplu, masina frumoasa (mai tinereasca de 10 ori decat Megane Sedan...), gagicile vor intoarce capu' mai tare dupa Bravo...

#29
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005
daca tot iei masini de unica folosinta, si sunt la dif. de pret apropiata, macar s-o iei p-aia care sa-ti dea senzatii cat timp apuci s-o folosesti, ca sa simti ca ai dat banii pe ceva, dar m-as ingrijora ca daca esti incepator n-o sa te abtii sa te dai la toti poneii imediat.

#30
ice4wise

ice4wise

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 25.02.2007

View Postgeopsi, on Jul 31 2008, 07:51, said:

acuma depinde si ce vrei. daca vrei masina frumoasa puternica si cat de cat dotata iei bravo sau ceed daca vrei consum iei Megane. oricum stai linistit ca nu se duce la 6 in oras in aglomeratie in cel mai bun caz 7 poate chiar 8!
io zic ca un multijet de la Fiat e altceva, poate ca are consum mai mare dar si puterea e mai mare...
eu unu cand mi-am luat masina la 18 ani am ales sa mai astept si sa iau una la 18K(initial era vorba de 15k) si am ales skoda octaviaII si sunt foarte multumit de ea desi am facut la momentul respectiv un compromis si la motor(1,9TDI) si la dotari(elegance) dar faza e ca desi consuma putin mai mult ca un dci se duce de nu se poate la aceeasi cai asa cum si unu cu Opel vectra 2.0 de 101cp se duce pe lagna mine desi are cu 4 cp mai putin...

Mai nou m-am uitat la cuplu surpriza mare. Motor de 1.5 pe reno si cuplu si cat crezi cuplu ? 240 / 2000rpm buuun Am gasit niste pliante cu Skoda Octavia Tour intamplator si ce sa vad? motor 1.9 101CP 240 / 1800 - "ma lesi?" :) Asta daca luam in schema si Skoda Octavia pe care oricum nu o bagam in seama. Oricum am realizat ca motoarele de pe Skoda sunt cam obosite.Cat despre Bravo ... ziceam sa merg pe cel de 120 de CP ca are 8V (consum mai mic.. imi ajung aia 120CP ... il fac de 150CP cand vreau etc etc) cand ma uit la cuplu 255 / 2000 .O mica diferenta de 15Nm fata de Renault. Oricum mi se pare cel mai avansat motor... (si are si 6 trepte). Acum daca merg pe Fiat... CLAR merg pe cel 150 de CP. Nu are sens sa ma joc cu cei 120 de ponei care oricum trag aproape cat calutii bine antrenati de la reno. Acolo unde spui tu intervine CUPLUL.. de aia se duce...

View PostOctavian___28, on Jul 31 2008, 08:03, said:

Mai termina cu prostiile!  :D
E dizal de 150 cp , normal ca papa daca te dai la el. Inca o data iti spun, nu-l poti compara cu 1.5 dci. Merita din plin litra aia de motorina in plus.
Daca ai stare sa mergi frumos cu el, n-o sa ai treaba la consum, mai ales la drum lung.
Daca as dispune de bani, n-as sta prea mult pe ganduri, as fi mult mai ''linistit'' sa stiu ca am 150 cp sub capota, o caruta de cuplu, masina frumoasa (mai tinereasca de 10 ori decat Megane Sedan...), gagicile vor intoarce capu' mai tare dupa Bravo...

La drive-test o sa fie ultimul cuvant. Si asta maine... Sunt sigur ca gagicile isi vor rupe gatul la Bravo ceea ce ma face sa rad :)) si sa zic hai ca tot Fiatu' ii shafu'. :D

View Postcornel001, on Jul 31 2008, 08:59, said:

daca tot iei masini de unica folosinta, si sunt la dif. de pret apropiata, macar s-o iei p-aia care sa-ti dea senzatii cat timp apuci s-o folosesti, ca sa simti ca ai dat banii pe ceva, dar m-as ingrijora ca daca esti incepator n-o sa te abtii sa te dai la toti poneii imediat.

Nu sunt chiar incepator... Am un an. :) Oricum iti dai seama ca daca-ti iei 150 de CP ... ii iei sa-i pui la munca nu sa ii tii in garaj.

View Postfrantic, on Jul 31 2008, 06:06, said:

Nu inteleg de ce consideri un minus consumul la Bravo! Are cu aproape 50% mai multi CP decat Renault Megane. E normal sa consume mai mult decat acesta din urma, desi la un mers normal, fara "talpa grea", nu cred ca diferenta ar fi asa mare.
Eu as alege categoric Fiat Bravo.

Aproape toti inclinati spre Fiat Bravo. Prima masina din drive test o sa fie clar Fiat Bravo - de 150CP daca au pe drive test.

Edited by ice4wise, 31 July 2008 - 10:48.


#31
ca migu'

ca migu'

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 231
  • Înscris: 14.02.2007
Daca faci drive test cu Bravo 1,9-150cp cu siguranta te va incanta (cuplu 305 Nm la 2000 rpm) , iar referitor la consum mai pune 1-1.5 l la 100km , fata de consumul dat de producator.
PS:Bravo 1,9-120 cp este singura motorizare care are 5 trepte ,motorizare pe care Fiat o va scoate de pe Bravo , inlocuind-o cu un motor nou de 1,6 cu 105cp si 120cp , norma de poluare euro 5 (deja in alte tari a aparut aceasta motorizare) , care din pacate in Ro nu va apare anul acesta.

Succes in alegerea masinii!

#32
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
ice4wise, nu o cifra iti spune puterea masinii. intelege ca acei 240 nm care sunt dati nu spun absolut nimic.  conteaza cand intra turbina la maxim si cat sta la maxim cum propulseaza, etc. a mea are 250 nm, si? da se duce pe langa 1,5 dci  de il vad in retrovizoare pentru ca e mult mai bine gandit, dar la fel unu cu Opel vectra din 99 care are 240 nm se duce pe langa mine pentru ca motorasul lui are 16V si chiar daca are culpul mai mic la el acceleratia nu e liniara ca la mine, la el creste cu turatia si imi da fum. io de asta iti zic ca motorul de la Renault e prost daca vin vorba de demaraj. si eu eram inebunit dupa cifre pana sa merg cu masina si am observat ca cael cuplu nu spune mare lucru. hai sa fim seriosi tu crezi ca acei 5 nm dintre motoruld epe scoda mea si motorul de 150 cp spun ceva? nu dar motorul aa dezvolta 150 cp si va rupe pamantul cand o sa ii dai fata de renaul unde ii vei da talpa se va simti ceva pe moment si atat. ah si vezi ca motoarele de pe skoad asa obosite cum sunt ele se gasesc si pe VW si pe audi(care e premium) si pe seat leon si nu se mai plange nimeni....iar motorasul ala de 101 cp de pe tour(si care se gasea si pe golf) e cu mult peste cel de la neraul(cele pe care le compari tu) numai prin prisma faptului ca acel motoras tine cuplul ala de la 1800 pana la aproape 2500(daca sti sa te uiti pe un grafic) si in perioada aia te propulseaza bine de tot chestie pe care aia d ela renault nu sunt in stare sa o faca la nimic. oricum mai intervin si tehnicile de alimentare comon-rail si PD(un injector pd ajunge si la 2000 de bari fata de unul de la renault care nu au reusit sa treaca de 1600)!

#33
ice4wise

ice4wise

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 25.02.2007

View Postca migu', on Jul 31 2008, 12:32, said:

Daca faci drive test cu Bravo 1,9-150cp cu siguranta te va incanta (cuplu 305 Nm la 2000 rpm) , iar referitor la consum mai pune 1-1.5 l la 100km , fata de consumul dat de producator.
PS:Bravo 1,9-120 cp este singura motorizare care are 5 trepte ,motorizare pe care Fiat o va scoate de pe Bravo , inlocuind-o cu un motor nou de 1,6 cu 105cp si 120cp , norma de poluare euro 5 (deja in alte tari a aparut aceasta motorizare) , care din pacate in Ro nu va apare anul acesta.

Succes in alegerea masinii!

Am fost la drive test. Fiat Bravo Sport 150CP. am ramas  B)  - numai cuvinte de lauda.Ce nu mi-a convenit... sunt inalt si cu toate ca am dat scaunul la minim pe inaltime tot nu vedeam din cauza volanului ce scrie pe vitezometru in zona orei 12 :). Stiu ce masina e pentru mine :) ASTA! :D Insa nu 1.9 ci 1.6 cand va aparea. Sunt dispus sa asptept chiar si un an. Unde a aparut ? Eu pe site-ul oficial fiat in italiana ... nu am gasit-o..

View Postgeopsi, on Jul 31 2008, 14:49, said:

ice4wise, nu o cifra iti spune puterea masinii. intelege ca acei 240 nm care sunt dati nu spun absolut nimic.  conteaza cand intra turbina la maxim si cat sta la maxim cum propulseaza, etc. a mea are 250 nm, si? da se duce pe langa 1,5 dci  de il vad in retrovizoare pentru ca e mult mai bine gandit, dar la fel unu cu Opel vectra din 99 care are 240 nm se duce pe langa mine pentru ca motorasul lui are 16V si chiar daca are culpul mai mic la el acceleratia nu e liniara ca la mine, la el creste cu turatia si imi da fum. io de asta iti zic ca motorul de la Renault e prost daca vin vorba de demaraj. si eu eram inebunit dupa cifre pana sa merg cu masina si am observat ca cael cuplu nu spune mare lucru. hai sa fim seriosi tu crezi ca acei 5 nm dintre motoruld epe scoda mea si motorul de 150 cp spun ceva? nu dar motorul aa dezvolta 150 cp si va rupe pamantul cand o sa ii dai fata de renaul unde ii vei da talpa se va simti ceva pe moment si atat. ah si vezi ca motoarele de pe skoad asa obosite cum sunt ele se gasesc si pe VW si pe audi(care e premium) si pe seat leon si nu se mai plange nimeni....iar motorasul ala de 101 cp de pe tour(si care se gasea si pe golf) e cu mult peste cel de la neraul(cele pe care le compari tu) numai prin prisma faptului ca acel motoras tine cuplul ala de la 1800 pana la aproape 2500(daca sti sa te uiti pe un grafic) si in perioada aia te propulseaza bine de tot chestie pe care aia d ela renault nu sunt in stare sa o faca la nimic. oricum mai intervin si tehnicile de alimentare comon-rail si PD(un injector pd ajunge si la 2000 de bari fata de unul de la renault care nu au reusit sa treaca de 1600)!

Ai dreptate... La lucruri din astea asa fine nu m-am gandit. Ma gandeam ca daca scrie 240 nm atata are... si sunt comparabili la orice masina dar imi dau seama ca nu e asa. Chiar ma gandeam ca-s "shafi' "aia de la Renault ca au scos 240 nm din motor de 1.5 cand altii au scos din 1.9 tot atata.Se pare ca nu-i asa.Pai se gasesc pe vw si Audi dar modelele vechi.. nu? Ai dreptate. Adica na... acum am prins ideea mult mai bine cum sta cuplul la o masina sau la alta. Multumesc pt lectia de mecanica. :) ;)

#34
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
stai linistit, modelul de 101cp este pe skoda tour(model vechi) si pe modelele vechi de Passat si a4 iar motoarele de 1,9 105cp, 2.0 140 cp,si 170 cp pe modele noi(bine la Audi se mai adauga alea de 3,2l,4l, etc).
io zic ca fiatul ala e super. vazui azi unu in oras si sincer arata cel mai bine. pana la urma cred ca esti camd de o sema cu mine si sincer iti zic ia masina mai mica, eventual cu senzori de parcare ca nu are rost sa te bagi la nush ce handralai greu de condus(cum am facut eu ca octavia numai usor nu imim e sa o manevrez in parcare nici acum dupa 9 luni).. si la 150cp e ideal pentru un baiat la varsta asta. si io ziceam mama ce linistit merg nu am nevoie nici de 100cp si acum sincer as vrea ceva pe la 150-170 cp. nu te gandi asa usor la ciptuning ca nu e chiar asa de bun cum pare, si eu ma gandeam ca dupa primii 5000km ii fac cip pana la 160cp si 350nm(atat se lauda voinea ca scoate din edc16)!
io unu nici nu m-as mai uita la Renault, ia fiatul ca el iei super bine in banii astia. si vezi ca scaunul il mai poti misca si in sus-jos dar si sa lasi spatarul mai oblic, adica sa stai mai pe spate!

#35
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005
volanul nu era si el reglabil ?
PS. ia domne asta de 150 daca nu e prea scump, nu mai sta dupa 1.6...

Edited by cornel001, 31 July 2008 - 18:50.


#36
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
abia se descurca astea euro4 cu motorina noastra si vrei sa astepti sa apara euro5.
sa vezi ce o sa zici dupa aia ca Fiat face cele mai proaste masini.

daca vreti diesel luati-va cat inca mai sunt euro4 ca motorina buna nu o sa vedeti prea curand.


apropos,

View PostGenesis, on Jul 31 2008, 15:38, said:

....Cat despre tehnologia diesel la care se face referire: problema cu filtrul de particule nu apartine masinii ci motorinei de la noi. Dar ceea ce e in pas cu tehnologia si fiabil la altii, la noi e exact pe dos. Nu te incalzeste cu nimic ca in Vest diesel-ul cu dpf (fap) e excelent daca la noi ai probleme.  Eram cat pe ce sa cumpar un 1.9 cu dpf dar dupa ce am citit cum e treaba cu filtrul, am renuntat. Nu din cauza regenerarii ci din cauza ca poti ajunge la avarii la motor, iar un mecanic mi-a zis ca filtrul se poate regenera de vreo 3 ori maxim, apoi trebuie schimbat. Nu stiu ce preturi se practica la altii, dar la Opel e ~600 euro cip unul. Si am un amic cu un Audi a4, in 8000 km s-a regenerat de 2 ori filtrul.

Edited by undercoverbrother, 31 July 2008 - 19:17.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate