Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Sony PMW-EX 1
Last Updated: Dec 11 2009 14:59, Started by
dumyvideocam
, Jul 25 2008 23:20
·
0
#1
Posted 25 July 2008 - 23:20
Poate sa-mi impartaseasca cineva detalii desprea acesta camera?Ma intereseaza daca poate sa filmeze si pe carduri sandisk si daca mai stiti si alte lucruri despre ea!Merci!
|
#2
Posted 28 July 2008 - 08:54
Sandisk e o marca, nu un format de card. Din specificatii filmeaza doar pe carduri sony dedicate si scumpe cu foc. Probabil au lasat camera mai ieftina (ma gandesc in primul rand la comparatia cu z7) si mai recupereaza la carduri.
|
#4
Posted 11 November 2008 - 20:33
Stie cineva ce riscuri ar fi sa te trezesti la sfarsitul filmarii ca nu mai poti citi cardurile sau ca sunt goale ? Ma intereseaza strict la modelul EX1 si eventual daca se poate filma pe cele doua card-uri in paralel ca o copie de siguranta. Multumesc
|
#6
Posted 13 November 2008 - 14:25
ironzzz, on Nov 13 2008, 12:58, said: Chiar nimeni ? Modelul ăsta cap de linie Sony îl au f puțini în Ro și cei care au poate nu intră pe forum. Oricum știe full HD. http://www.sonybiz.n...XDCAMCamcorders Edited by vgabi, 13 November 2008 - 14:31. |
#7
Posted 13 November 2008 - 14:57
ironzzz, on Nov 11 2008, 20:33, said: Stie cineva ce riscuri ar fi sa te trezesti la sfarsitul filmarii ca nu mai poti citi cardurile sau ca sunt goale ? Ma intereseaza strict la modelul EX1 si eventual daca se poate filma pe cele doua card-uri in paralel ca o copie de siguranta. Multumesc Nu cred ca are aceasta functie... in schimb ii poti atasa un HDD extern, tot de la Sony. La cat sunt de scumpe cardurile nu se compara cu clasicele SD, protectia la erori este mult mai buna. Probabil din cauza asta s-a intarziat atat aparitia unei camere profesionale cu inregistrarea pe card. Exista si un Z7, care inregistreaza si pe miniDV, dar nu cred ca in acelasi timp... |
#8
Posted 14 November 2008 - 00:12
Nu stie sa filmeze in paralel.
Cardurile 'Sony' sunt produse de Sandisk. Pana acum nu am auzit sa faca probleme, si se filmeaza de niste luni bune cateva productii TV autohtone cu EX1, pe carduri. EX1 e o jucarie super, insa daca ar fi sa-mi iau una :rolleyes: mai degraba as da banii pe un EX3. Obiective interschimbabile, cu posibilitati de atasare directa pentru obiective foto si o ergonomie mai buna. Edited by Ixtl, 14 November 2008 - 00:18. |
#9
Posted 15 November 2008 - 18:02
Cunosc ambele camere, si Z7 si Ex1. Ma interesa de la cineva care a avut de a face efectiv cu EX1 si daca a avut vreo problema. Securitatea filmarii stiu ca e mai buna pe Z7 dar sensibilitatea si multe altele ma face sa inclin spre EX1. EX3 este mai avansata doar la partea soft dar mai manevrabila pentru evenimente este EX1. La Z7 obiectivul cu care vine este mediocru, cel de la EX1 este mai bun. Chiar daca sunt scumpe card-urile, daca as avea certitudinea ca nu vor aparea erori de citire la sfarsitul filmarii, mi-as lua EX1. Scot din calcul hdd extern sau back-up direct pe un laptop deoarece astea sunt viabile la o filmare de interior si nu pentru evenimente diverse unde se cere miscare multa (NBC ). Multumesc pentru raspunsuri si daca afla cineva cat de sigure sunt il rog sa posteze aici atat pentru mine cat si pentru altii care mai sunt interesati.
|
#10
Posted 15 November 2008 - 23:16
Pentru lucrul din mana mai indelungat EX1 mi se pare - si nu doar mie - destul de incomoda, fiind cam grea. Si nu-s foarte plapand.
Pentru lucrul de pe trepied, steadycam sau alt gen de grip e OK. Normal. Pe EX3 nu am pus inca mana, insa simplul fapt ca iti permite s-o sprijini de umar fara alte accesorii mi se pare un plus. Cat despre obiectiv, deschis la maxim si la capatul tele cam da dovada de aberatii. Poate-s eu pretentios. Edited by Ixtl, 15 November 2008 - 23:16. |
|
#11
Posted 16 November 2008 - 13:17
Nu era vorba de cat de usoara, grea, buna, calitate sau altele. Am spus ca stiu modelele astea. Nu am vechime cu ele. Asta e altceva. Ma intereseaza strict securitatea datelor. Pareri obiective a celor care au lucrat mai mult cu tip-urile astea de card-uri, ca pana la urma astea ar putea fi problema. Nu te supara, dar eu cer un sfat de la cineva cu experienta in acest domeniu. In televiziuni si studio-uri vei intalni multe cazuri de pierdere a datelor de pe card-uri, filmari care au trebuit refacute ( asta in cazuri fericite ca la NBC-uri nu ai ce reface ). Multumesc
|
#12
Posted 18 March 2009 - 13:01
Am citit acum cateva luni cand inca eram in ceata(nu stiam ce sa aleg Z7 sau PMW-EX1),pe un site estern dar nu mai imi aduc aminte unde ca sansele ca informatia de pe cardurile originale SxS de la PMW-EX1 sa se piarda sunt 0%.Atentie insa ca au aparut niste carduri inlocuitoare care nu stiu cat de bune sunt dar in privinta celor SxS care totusi mi se par exagerat de scumpe(500-700 euro) nu ai dc sa-ti faci griji!
|
#13
Posted 18 March 2009 - 15:18
dumyvideocam, on Mar 18 2009, 13:01, said: Am citit acum cateva luni cand inca eram in ceata(nu stiam ce sa aleg Z7 sau PMW-EX1),pe un site estern dar nu mai imi aduc aminte unde ca sansele ca informatia de pe cardurile originale SxS de la PMW-EX1 sa se piarda sunt 0%.Atentie insa ca au aparut niste carduri inlocuitoare care nu stiu cat de bune sunt dar in privinta celor SxS care totusi mi se par exagerat de scumpe(500-700 euro) nu ai dc sa-ti faci griji! Între timp au apărut și niște adaptoare-rec care folosesc carduri normale CF. Compatibil cu Z5 și Z7. Uite aici http://www.proav.co....9159_sc954.aspx La fel pt EXuri. Edited by vgabi, 18 March 2009 - 15:25. |
#14
Posted 18 March 2009 - 15:27
EX1 nu este o camera de evenimente (nunti). Cel putin nu pentru filmari in sensul ala clasic (filmare din mana, alergat cu mireasa la furat prin masini, livrare finala 3-4 ore pe DVD etc).
De aia nici nu o sa o vedeti pe la nuntile normale, decat in cazuri exceptionale: cand fie clientul este foarte dezghetat la minte, sau cand este pacalit (i se iau ochii doar cu echipamentul) dar rezultatul iese un dezastru total. |
#15
Posted 18 March 2009 - 15:46
Umh , este un baiat de la telem iasi care si-a luat ex1 , si din cate imi amintesc l-am vazut si pe la starea civila . Poate nu e chiar asa de rea ideea de nunti cu ex1.
|
|
#16
Posted 18 March 2009 - 17:34
Energia unui cameraman este un lucru finit. Indiferent cat de priceput si pasionat este omul, in cursul unei zile+nopti, nimeni nu-si poate sari umbra si sa fie mai energic decat nivelul maxim propriu.
Energia unui operator de eveniment se imparte in mod normal in trei mari directii : 1. Atentia. sa fie pe faza cand se intampla momentele importante de surprins sau ceva inedit. 2. Efortul depus pentru operarea camerei. Aici intra sustinerea ei, tinutul cat mai fix (fara tremurat), focalizare si expunere manuala si tot restul de operatiuni necesare aferente pentru o camera de calibrul PMW 3. Creatie, imaginatie, partea artistica care face filmarea sa nu fie moarta dpdv al imaginii. Sa nu tragi ca la stiri, cum se spune, operatorul de stiri normal neavand sarcina sa aduca "cadre artistice exceptionale" spre deosebire de o nunta. Ordinea este impusa de prioritatea si importanta consumului de energie. Degeaba tragi fix daca ratezi momente, degeaba tragi artistic daca tremuri cadrul. Cand ai o camera de 4kg (full manual)+accesorii, punctul 2 tinde sa acapareze intreaga energie, lasand FOARTE putin pentru punctul 1 si aproape DELOC pentru punctul 3. Daca imi aratati voi operatorul care este la fel de brici ca atentie timp de 16-18 ore si filmeaza la fel de creativ cu o camera de 2kg din mana, la fel ca una de 5kg, il mananc. Cu fulgi, familie si camera cu tot. |
#17
Posted 19 March 2009 - 10:07
Corect. Dar ai uitat ca cele 3 puncte , sunt in mare parte alimentate de principalul lucru pentru care faci toata treaba, adica banii. Si cand banii sunt , este si energie + din cate am vazut are vreo 1.90 si vreo 90 de kile , deci poate sa o tina . Trebuie luat in calcul si constitutia cameramanului, ca daca e un burtos de 1,65, normal ca nu face fata.
|
#18
Posted 19 March 2009 - 11:03
Nu e problema "sa nu o tina" ca sunt totusi 4-5kg, nu 30. Problema este ca atunci cand cresti greutatea, scazi precizia. Si e video, nu e antrenament cu gantere..precizia este esentiala.
Plus ca daca e nunta, durata filmarilor uneori este mare. Daca pe un om normal, o filmare din mana cu 5kg dupa 10min l-a rupt, un om mai solid mai rezista 5 min in plus. Si dupa aia? Nu ameteste si cade dar incepe si o tremura. Ce face insa cand trebuie dupa 15min sa o sustina doar cu o singura mana, ca sa opereze un control de expunere/focus cu cealalta? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users