Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Problema Climatronic Golf V
Last Updated: Jul 10 2020 21:17, Started by
zoloft
, Jul 23 2008 16:22
·
0
#19
Posted 02 August 2017 - 20:29
Eu am intampinat urmatoarea problema . . . .de ceva vreme nu mai aveam aer conditionat cand stationat la semafor , si m-am hotarat sa vizitez un service cu "meseriasi" . M-am prezentat dimineata cu masina la service si imi completeaza tipul cu freon , dar . . .stupoare , aerul nu mai functiona de loc .!!! In minutele urmatoare cei de acolo imi pun testerul pe masina si-mi spun ca . compresorul este prezent pe tester dar nu lucreaza , ceea ce inseamna ca trebuie sa cumpar un alt compresor .Rafoind postarile voastre am vz ca este posibil sa fi bagat prea mult freon . . .si asa s-a si intamplat ,. . .am desfacut frumusel dopul de la conducta mai groasa si cu grija am dat drumul freonului (3-4 secunde ) , si am observat ca deja teava facuse condens si aerul isi facuse simtita prezenta si in masina . Deci . . .mare grija la "meseriasi" !!!!
|
#20
Posted 02 August 2017 - 23:02
Pai si tu i-ai dat druma asa, din ochi, dupa condens? Nu te-ai dus la alt service sau macar la acelasi sa-ti verifice presiunea?
|
#21
Posted 25 December 2017 - 12:16
Salutare tuturor!
Am o problema destul de ciudata la golf 5 ul meu. Clima functioneaza doar cand dau pe recirculare. Daca opresc recircularea sa bage aer de afara nu mai functioneaza. E destul de enervant avand in vedere ca e iarna imi aburesc geamurile. Acestea sunt erorile care imi dau: 01809 - Actuating motor for temperature flap. Left V158 01274 air flow flap positioning motor V71 Am desfacut torpedoul iar cand pun recircularea se deschide acea fanta. Are cineva idee de la ce ar putea fi? Mersi! |
#22
Posted 31 December 2017 - 00:28
Nu ai postat erorile complete.
Prima se refera la clapeta de reglare a temperaturii de la sofer, cealalata de clapeta de recirculare. Se verifica cu VCDS/ODIS si se schimba daca seunt defecte. Schimbarea V158 este o munca de chinez cu maini mici. |
#23
Posted 10 July 2020 - 21:17
Buna seara! Am ceva probleme cu climatronicul la Golf 5 Plus, an fabricație 2006. As fi recunoscător dacă îmi puteți da niste idei bune sa le pot rezolva.
Am fost cu masina și am făcut o verificare a sistemului de climatizare. Totul a fost ok fara scăpări de freon. Problema e la cele două electroventilatoare montate pe radiator. Cel mare pornește în treapta doua, cel mic nu pornește deloc. Cel mare revine la un moment dat în treapta întâi. Am demontat cele două electroventilatoare și am verificat dacă îmi vine tensiune din electroventilatorul mare și...am tensiunea de pornire a celui mic. L-am demontat de pe suportul lor, electroventilatorul mic și am făcut o verificare a stării portperiilor și a cărbunilor. Am sesizat că un cărbune avea arcul ce îl presează în funcționare pe lamelele statorului era rupt și carbunele nu era presat pe lamele. La scoaterea suportului portperii cărbune...acolo unde ies firele spre mufa ce îl alimentează din electroventilatorul mare...spre fiecare fir este câte un condensator, iar pe cablul care duce la portperia cărbune cu arc distrus este și o rezistenta cu un capăt rupt, ca și condensatorul care are și el un picioruș lipsa. Acum v-as ruga să îmi spuneți de unde pot procura cele două condensatoare mici, ce valori au? Iar rezistenta de câți ohmi sau Kohmi are? Scuzați "romanul"care l-am postat, sper să mă fi făcut înțeles de voi și aștept cu interes soluțiile voastre la problema mea. Mulțumesc anticipat! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users