Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
"Noi nu furam ca romanii"

Canalele Sky Showtime 1 și S...

Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...
 Configuratie PC

Mufa TV

PPC Energy

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u
 Recomandare rulouri exterioare us...

Gaoyue 858

Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...
 Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP
 

Problema Climatronic Golf V

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
zoloft

zoloft

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 456
  • Înscris: 19.02.2005
Merge compresor se aude cum cupleaza, se simte la pedala si vibratii insa aerul e cel de afara..adica cald sau caldut , dupa , atmosfera...
Nu stiu ce dracu are...pierderi de ceva lichid nu am observat nicaieri..
M-a lasat brusc in drum spre mare....mergea bine...cand deodata simt ca parca nu mai e rece in masina...ma uit sa nu fie pe ECO si ..nu era..pur si simplu nu mai racea aerul...si de atunci...tot asa.  :huh:

Ceva idei ?

Golf V 1,6  105 Cp an 2006

Edited by zoloft, 23 July 2008 - 16:23.


#2
supramax

supramax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,217
  • Înscris: 17.07.2008

 zoloft, on Jul 23 2008, 17:22, said:

Merge compresor se aude cum cupleaza, se simte la pedala si vibratii insa aerul e cel de afara..adica cald sau caldut , dupa , atmosfera...
Nu stiu ce dracu are...pierderi de ceva lichid nu am observat nicaieri..
M-a lasat brusc in drum spre mare....mergea bine...cand deodata simt ca parca nu mai e rece in masina...ma uit sa nu fie pe ECO si ..nu era..pur si simplu nu mai racea aerul...si de atunci...tot asa.  :huh:

Ceva idei ?

Golf V 1,6  105 Cp an 2006


din cate am vazut la Audi unde lucram , aia de la service spun ca ar trebuii sa fie gazul care a scapat prin un por sau o spartura.

Mergi la service VW si fa o verificare acolo

daca tot te duci fa o verificare completa a sistemului de climatizare

#3
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,043
  • Înscris: 02.07.2007
e o problema mai des intalnita la Golf, sunt cateva topicuri pe tema asta pe clubul dedicat. Vezi ca nu mai ai freon, costa 60 euro sa iti umple iar. Sau 500 mii la vreun reparator de frigidere. Du-te eventual la service si ii pui sa verifice daca nu cumva pierzi freon pe undeva: dau cu o solutie si se uita undeva la intuneric cu UV, e o chestie relativ simpla.
Daca totusi nu e freon-ul de vina si ai destul, e senzorul de habitaclu, p65 sau ceva de genul. Fa-i masinii o diagnoza.

Edited by Genesis, 23 July 2008 - 16:59.


#4
zoloft

zoloft

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 456
  • Înscris: 19.02.2005
Am mai auzit o parere de timpul electromotorului de la ventilatorul de racire....
Ca cica ele cedeaza...si sa ma uit la ventilatoare in timp ce functioneaza motorul si sa pornesc AC...daca ventilatorul nu porneste..e electromotorul...daca DA..atunci e vreun por pe conducte...
Va trebui sa ma duc sa vad la masina treaba asta.

#5
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,043
  • Înscris: 02.07.2007
foarte rar se intampla sa ai probleme cu evaporizatorul.

#6
zoloft

zoloft

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 456
  • Înscris: 19.02.2005

 Genesis, on Jul 23 2008, 17:58, said:

foarte rar se intampla sa ai probleme cu evaporizatorul.

Ufff..am fost jos la masina...DECI
Am pornit motorul si am ridicat capota...cele doua ventilatoare vizibile de pe radiator NU se invarteau.
Am pornit AC si ...TOT nu se invarteau...desi sunetul de cuplare si usoara trepidatie s-au simtit la apasare buton...rece tot nu baga..
Sa fie electromotorul..sau cum ii ziceti voi " evaporizatorul "  ???

Edited by zoloft, 23 July 2008 - 17:08.


#7
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,043
  • Înscris: 02.07.2007
evaporizatorul e altceva. Daca nu ai freon, compresorul nu cupleaza, eu asa stiam. Eu zic sa mergi sa vezi intai daca mai ai freon. Te poti duce la orice service pt asta, nu e nevoie de unul mare.

#8
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007
Sincer nu cred sa fie de la freon. Asa cum a spus si genesis , problema este larg dezbatuta pe forumul dedicat VW si cauzele pot fi multiple. Ar fi bine daca ai gasi pe cineva care sa aibe vagcom ca sa-i faci o diagnoza

#9
supramax

supramax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,217
  • Înscris: 17.07.2008

 Genesis, on Jul 23 2008, 17:48, said:

e o problema mai des intalnita la Golf, sunt cateva topicuri pe tema asta pe clubul dedicat. Vezi ca nu mai ai freon, costa 60 euro sa iti umple iar. Sau 500 mii la vreun reparator de frigidere. Du-te eventual la service si ii pui sa verifice daca nu cumva pierzi freon pe undeva: dau cu o solutie si se uita undeva la intuneric cu UV, e o chestie relativ simpla.
Daca totusi nu e freon-ul de vina si ai destul, e senzorul de habitaclu, p65 sau ceva de genul. Fa-i masinii o diagnoza.

senzorul de habitaclu e cam greu sa fie defect , mai ales cand tu actionezi manual comanda de AC''

cel mai probabil e scapare de freon

#10
leobango

leobango

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 21.09.2006
Citind prin forum am observat ca sunt destul de multi utilizatori sau posesori de masini care cred ca prin diagnosticarea computerizata se si rezolva problema sau macar isi arata defectele :) .Nu spun ca nu e buna in anumite situatii si o diagnoza dar uneori poate fi inselatoare fie in privinta cauzei defectiunii fie in privinta interpretarii datelor.Efectul de bucla inchisa (cauza-efect) poate face uneori sa se schimbe piese,(din care unele scumpe) degeaba, pana sa se ajunga la adevarata problema.Un exemplu: nu mai departe de ieri, mi-a intrat in service un vehicul al carui proprietar cerea in mod intempestiv o incarcare cu freon;am intrebat de unde stiti si raspunsul a fost : am fost la o diagnoza si s-a gasit defectul-sesizorul de presiune a AC a inregistrat o valoare neplauzibila-.In urma verificarilor am gasit defectul - fir intrerupt pe sesizor.
Si acum on topic: este posibil sa nu ai freon dar este la fel de posibil ca si compresorul sa nu cupleze, sesizorul de care aminteam mai sus face ca sa nu se porneasca compresorul fara presiune de minim 2-3 bari in instalatie.

 Vlad_int1, on Jul 23 2008, 21:07, said:

Sincer nu cred sa fie de la freon. Asa cum a spus si genesis , problema este larg dezbatuta pe forumul dedicat VW si cauzele pot fi multiple. Ar fi bine daca ai gasi pe cineva care sa aibe vagcom ca sa-i faci o diagnoza


#11
zoloft

zoloft

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 456
  • Înscris: 19.02.2005
Am fost la un service de cartier:
au scos freonul...mai era 350 gr din 525 cat e normal...
au verificat vidul...era o usoara scapare...deci pe acolo s-a scurs....
au pus uleiul ala special cu solutie fluorescenta si nu s-a vazut pe unde scapa..probabil pe dedesupt...
au umplut freonul la maxim.....
au pus VAG-ul pe el si dupa 45 de min de testat mi-a spus rezultatul: s-a "dus compresorul" !!!!!!!
TOTUL MERGE DAR NU BAGA RECE NICI DE-AL DRACU  :cursing:
Cica treb schimbat compresorul....e doar  circa 2.700 ron  :death:

Sapt viitoare ma duc la Midocar...poate imi zic aia altceva si scap mai ieftin  :worthy:

UNDE ziceti ca e forumul ala despre probleme climatizare GOLF ??????????????

Edited by zoloft, 24 July 2008 - 21:18.


#12
zoloft

zoloft

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 456
  • Înscris: 19.02.2005
S-a rezolvat  :cursing:
S-a defectat compresorul
Schimbare compresor, dryer, valva expansiune (ultimile doua date ca obligatoriu de Midocar)= 3.300 ron pises + 700 ron manopera.

#13
r@zvan

r@zvan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,126
  • Înscris: 01.01.2007
naspa rau. ce sa zic, mai bine mergeai cu geamul deschis. :)

#14
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006

 zoloft, on Aug 1 2008, 11:34, said:

S-a rezolvat  :cursing:
S-a defectat compresorul
Schimbare compresor, dryer, valva expansiune (ultimile doua date ca obligatoriu de Midocar)= 3.300 ron pises + 700 ron manopera.
Pai ori compresorul ori valva de expansiune?Cred ca le-au schimbat pe amandoua ca sa fie siguri ca merge din prima

#15
zoloft

zoloft

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 456
  • Înscris: 19.02.2005

 alexa32, on Aug 2 2008, 23:39, said:

Pai ori compresorul ori valva de expansiune?Cred ca le-au schimbat pe amandoua ca sa fie siguri ca merge din prima

Nu inteleg care e treaba ???
Valva ar fi mers data jos si spalata nu trebuia sa zica de compresor; cred ca au luat in calcul aceasta posibilitate si au exclus-o la o verificare mai atenta.

In fine: Am schimbat compresorul
Costuri:
550 eur compresor adus de la VAG din Germania
60 eur filtru aferent
100 eur manopera (incluzand freon)

Problema: sesizez un consum mai ridicat de combustibil cu aproape 2 litri !!! fata de cum consuma cu primul compresor; O fi de la faptul ca acesta e nou-noutz si trage motorul mai greu la el pana se mai lasa ?

#16
zoloft

zoloft

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 456
  • Înscris: 19.02.2005
Am inteles ca daca pui VAG-ul pt diagnoza climatronic, senzorii de la gurile de racire treb sa arate anumite valori corecte...
Care sunt aceste valori si cum se testeaza ??

#17
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,906
  • Înscris: 09.12.2004
umbla vorba prin tirg ca se defecteaza greu un compresor, problemele fiind la mufe, ambreiajul lui sau daca se rupe axul, atunci da, e mort compresorul.


umbla vorba prin tirg ca se defecteaza greu un compresor, problemele fiind la mufe, ambreiajul lui sau daca se rupe axul, atunci da, e mort compresorul.

#18
cosminnuss

cosminnuss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,352
  • Înscris: 21.10.2005
lamureste-ma si pe mine: masina nu este in garantie? Daca este, de ce nu ai rezolvat pe ea?

Ed. acum am vazut ca threadul e vechi de doua luni

Edited by cosminnuss, 25 September 2008 - 12:04.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate