delimitare scutere chinezesti in 2 si 4 timpi
Last Updated: Mar 20 2018 22:54, Started by
pantzer
, Jul 23 2008 11:21
·
0
#19
Posted 06 May 2012 - 14:54
salut am si eu motor Model Rex RS 460 iam facut de mult rodaju la 500km sau 1000km dar eu am in bord 27000km in bord si am limitator
cine ma poate ajuta unde ii va rog |
#20
Posted 06 May 2012 - 15:06
Oau...scuter chinezesc care a dus 27.000 km ? ai schimbat/reparat ceva pe la motor la el pana acum ?
|
#21
Posted 07 May 2012 - 09:30
lawrence38, on 6th May 2012, 15:06, said: Oau...scuter chinezesc care a dus 27.000 km ? ai schimbat/reparat ceva pe la motor la el pana acum ? nu am schimbat reparat nimik nu este chinezesc lam adus din germania la luat pt fratemiu soramea sal incrie in Italia si cica ca nu se poate dupa smechierii dale lor nush motoru este nou lam folosit 6 luni aia mior zis ca la 500km sai fac rodaju si pot sa dau jos limitatoru dar eu habar nam unde e imi poti spune u daca stiii unde ii |
#22
Posted 01 September 2012 - 11:24
Felicis, on 03 mai 2010 - 18:31, said: (Aprindere capacitiva)CDI este unitatea care produce comanda bobinei de inductie pentru a da scanteia si se numeste CDI deoarece este aprindere cu acumularea energiei capacitiv si comanda descarcarii se face cu un tiristor,spre deosebire de TCI care acumuleaza energia inductiv si este controlata de un tranzistor pe post de ruptor. Si despre cel care sustinea sus si tare ca limitarea e doar in variator ii spun clar ca limitarile sunt la mai multe elemente nu doar variator.Limitari:Variator;CDI(aprindere limitata in numarul de scantei ce le produce electronic);Carburator;Toba de esapament;Admisia de aer. Astea sunt limitarile aflate pe mai multe scutere. Nu o sa intru in detalii in privinta CDI deoarece modul de limitare si principiul e destul de simplu.Pur si simplu in interiorul CDI sau chiar si exterior la unele modele se afla conectat pe tensiunea de alimentare a CDI (aprox 200 V ac in functionare si variaza in functie de turatie in sensul ca la cresterea turatiei creste tensiunea)un circuit ce functineaza asemanator unui diac si practic cand tensinea de alimentare depaseste un anumit prag se scurtcicuiteaza tensiunea la masa prin el la coborarea turatiei se blocheaza si fenomenul se repeta mereu mentinand limitata viteza. PS sa nu credeti ca e un dispozitiv de dimensiuni mari practic nu e mai mare decat o dioda redresoare si la cele externe e ascuns in teaca instalatiei Felicis, on 03 mai 2010 - 18:31, said: (Aprindere capacitiva)CDI este unitatea care produce comanda bobinei de inductie pentru a da scanteia si se numeste CDI deoarece este aprindere cu acumularea energiei capacitiv si comanda descarcarii se face cu un tiristor,spre deosebire de TCI care acumuleaza energia inductiv si este controlata de un tranzistor pe post de ruptor. Si despre cel care sustinea sus si tare ca limitarea e doar in variator ii spun clar ca limitarile sunt la mai multe elemente nu doar variator.Limitari:Variator;CDI(aprindere limitata in numarul de scantei ce le produce electronic);Carburator;Toba de esapament;Admisia de aer. Astea sunt limitarile aflate pe mai multe scutere. Nu o sa intru in detalii in privinta CDI deoarece modul de limitare si principiul e destul de simplu.Pur si simplu in interiorul CDI sau chiar si exterior la unele modele se afla conectat pe tensiunea de alimentare a CDI (aprox 200 V ac in functionare si variaza in functie de turatie in sensul ca la cresterea turatiei creste tensiunea)un circuit ce functineaza asemanator unui diac si practic cand tensinea de alimentare depaseste un anumit prag se scurtcicuiteaza tensiunea la masa prin el la coborarea turatiei se blocheaza si fenomenul se repeta mereu mentinand limitata viteza. PS sa nu credeti ca e un dispozitiv de dimensiuni mari practic nu e mai mare decat o dioda redresoare si la cele externe e ascuns in teaca instalatiei |
#23
Posted 23 May 2017 - 14:54
Buna, am si eu o problema am un scuter chinezesc yben in 4 timpi si este limitat la 45 km/h, dar acuma merge mai încet, deoarece am umblat la carburator si am mutat inelul pe mijoloocul cuiului de la carburator ca sa încerc sa-l delimitez, dar merge mai încet ca înainte. Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cum sa rezolv problema.
|
#24
Posted 23 May 2017 - 21:19
Buna, am si eu o problema am un scuter chinezesc yben in 4 timpi si este limitat la 45 km/h, dar acuma merge mai încet, deoarece am umblat la carburator si am mutat inelul pe mijoloocul cuiului de la carburator ca sa încerc sa-l delimitez, dar merge mai încet ca înainte. Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cum sa rezolv problema.
|
#25
Posted 20 March 2018 - 22:54
Salut. Sunt nou pe aici. Mă poate ajuta cineva cu un răspuns ? Am o problema cu scuterul meu chinezesc,când îl pornesc la rece se tureaza singur cam 5 minute apoi merge normal. Poate trebuie sa reglez ceva din carburator? Am uitat sa menționez ca este în 4T din 2008(gopop runner baotian ). Și mai am o problema :motorul merge foarte bine și sunetul este frumos dar ceva se aude ca ar bate de la ambreiaj sau grup. Scuterul nu este forjat și are 4000 de km. Poate mă ajuta cineva:))
Edited by Gopop, 20 March 2018 - 22:55. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users