Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Cum e la FSEGA, UBB CLUJ?

- - - - -
  • Please log in to reply
1144 replies to this topic

#37
subiect

subiect

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 599
  • Înscris: 27.01.2008
La buget de la aproximativ 8 in sus. Sunt cam 90 de studenti in fiecare an (3 grupe)

#38
karmacodedd

karmacodedd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 02.05.2009
de la 8 in sus la buget  :lol:   nu se inghesuie deloc lumea la IE. Din cate am auzit e si cea mai grea de la FSEGA

#39
angell4u

angell4u

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 15.05.2009
Buna! Sunt Maria! si as avea si io nevoie de niste informatii in legatura cu FSEGA. Akuma in iunie am bacu... si as vrea sa ma duc la Management! si nu stiu ce sa fac...:( la liceu am fost la Filologie bilingv engleza, si nu prea am facut mate! sfatuiti-ma ce sa fac!!:( si daca seoate sami ziceti cam cu ce medii se intra la buget.. si la taxa!

#40
subiect

subiect

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 599
  • Înscris: 27.01.2008
In primul semestru, anul 1, vei face aceste materii:

Microeconomie (probleme cu dobanzi, banci, etc, multe de calculat)
Economie europeană (chestiuni teoretice, legate de politica economica europeana)
Matematici aplicate în economie
Managementul firmei (cateva calcule, chestii de logica)
Finanțe publice (la fel, probleme cu impozite, banci, se refera la finantele statului)
Limba straina
Educatie fizica