Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata
 Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool
 Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...
 

Cum e la FSEGA, UBB CLUJ?

- - - - -
  • Please log in to reply
1144 replies to this topic

#19
mirceaor

mirceaor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,505
  • Înscris: 22.07.2006
Sunt profesori ca peste tot. Si duri, si ingaduitori, si corecti, si spagari, si tineri, si batrani, dar din cate mi-am dat eu seama in cei 4 ani de faculta si unul de master sunt baieti destepti (si fete destepte, normal :) ).
Dar, ca peste tot in tara noastra frumoasa, banul dicteaza.
Bafta la examene

#20
bgelop

bgelop

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 26.08.2008
Am trecut si de restante.Am ramas doar cu una de anu 1 (Macroeconomie)  :coolspeak: .Am intrat la FB sper sa fie usor si anu 2.

#21
ralu_mk

ralu_mk

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 08.10.2008
BUNA tuturor, am dat din greseala peste topicul din acest forum..si pt ca detin mai multe cunostinte in cauza, am preferat sa va lamuresc..