Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40
 Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren
 Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips
 Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone
 

Schimbarea la fata a Lumii

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
Cyber-sapiens

Cyber-sapiens

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,912
  • Înscris: 04.10.2007
sa vedem :rolleyes:

#2
Cyber-sapiens

Cyber-sapiens

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,912
  • Înscris: 04.10.2007
:rolleyes:

Criza combustibililor va arunca lumea in AUTONOMIE !


Autonomie energetica si materiala totala.

- case ecologice construite in panta in pamant semi-ingropate;

- bicicleta-risca-moto

- combustibili pe baza de uleiuri vegetale, animale si rumegus (si masini pe baza de ulei ori motoare cu abur)

- Criminalii periculosi dusi pe insulele sudice (insule pazite electronic) in extremitatea sudica a O. Indian, Pacific si Atlantic;

- Pastrarea mortilor societatii in sarcofage cu sare/ saramura; alta varianta suspensia criogenica in zone polare ori montane (ghetari), cu antigel; plus pastrarea de suvite de par si bucati de piele complet deshidratata, in pungi vidate alaturi de un cip/card special, in "banci de arhivare";


- vapoare cu vele ghidate electronic automat, acvacultura (scoici, alge, crustacee);

- colonii auto-intretinute in zone litorale azi nepopulate;

- noi animale hibride super-eficiente;

- industrii si aplicatii simple si cu tot ce este la indemana, etc.  B)


- Strutul pasare, poate fi utilizat la tractiune-viteza, si este mai ieftin decat calul, creste in 2 ani si se inmulteste mai usor;

- pentru tractiune cel mai bun este Asinul mesopotamian, un magar mai mare;
- Boul moscat domesticit este utilizat in nord, el poate deveni un nou tractor al viitorului;


- In casa se pot produce Plasticuri din lapte si gelatina + rasina de brad !

Attached Files


Edited by Cyber-sapiens, 20 July 2008 - 20:05.


#3
gilldarida

gilldarida

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 326
  • Înscris: 30.05.2008
[quote name='Cyber-sapiens' date='Jul 20 2008, 19:41' post='4930068']
:rolleyes:

Criza combustibililor va arunca lumea in AUTONOMIE !]

Criza combustibililor va ridica necesitatea găsirii imediate a unor soluții pe fond,omenirea neputând trece repede la o altă formă de organizare ; așa-ceva n-ar putea-o face nici măcar o singură națiune,ba nici măcar un comitat sau district sau județ ,- cum se spune pe la noi... Găsirea de soluții pe fond înseamnă înlocuirea rapidă a combustibililor petrolieri cu altceva ; acest "altceva" există demult,dar nu a existat totodată și interesul pentru a se face o astfel de trecere de la petrol la altceva - s-au pus la punct mașini electrice performante (de către japonezi în special) și asta la nivel cât se poate de public (nici nu mai discutăm aici despre programele secrete de cercetare...) ; s-au pus la punct surse electrochimice de mare putere și totodată compacte (dintre care trebuiesc menționate înainte de toate sursele electrochimice secundare cu electrozi granulați și electrolit gelatinat,-despre acestea se află în pregătire la ora actuală un referat de mari dimensiuni pe care vreau să-l postez la topicul "motoare magnetice" de pe acest forum,mai ales că l-am promis deja altor forumiști care s-au declarat interesați de chestia asta...) apte să alimenteze motoarele electrice și de asemenea,capabile de a fi reîncărcate foarte rapid cu ajutorul unor aparate speciale,electronizate ; începând cu anii'20 fizicianul austriac Karl Nowak,studiind fenomenele naturale din zona polară,a pus bazele tehnicii de propulsie bazate pe resocierea catalitică a radicalilor atomici de oxigen în prezența azotului activ ; el a pus la punct prin 1937 un motor experimental cu aer lichefiat - în care un agregat turbodetentor de mici dimensiuni (format dintr-un generator de aburi Vuia,o turbină Tesla și un compresor conic destinat obținerii de înaltă presiune) lichefia o cantitate mică de aer,care era totodată și separat centrifugal (în oxigen și azot,elemente chimice care au punct de lichefiere și densitate diferită) ; oxigenul era ionizat în cadrul unei mici camere de radioînaltăfrecvență(alimentat de o bobină Tesla)ai cărei pereți erau răciți cu azot lichid,iar apoi jetul de radicali atomici de oxigen era trimis către camera de resociere ; aceasta era de mici dimensiuni și răcită pelicular (pereți interiori poroși prin care se injecta azotul) cu azot lichid ; la contactul dintre plasma de oxigen și azotul rece,acesta din urma prelua o parte din căldură dar odată cu depășirea temperaturii de 1500 K de către azot aceste devenea "activ",catalizând resocierea oxigenului atomic din starea de radicali în starea moleculară - cataliza însemnând în acest caz mărirea vitezei procesului de resociere,deci creșterea energiei degajate.K.Nowak a obținut peste 215.000 Kcal/Kg (cea mai bună benzină are cam 10.000 Kcal/Kg...) iar motorul folosește ca agent de lucru...aerul ; în afară de aceasta,mai utilizează un mic motor electric alimentat de surse electrochimice secundare,care acționează un generator electrostatic de tip capacitiv(tot o invenție a lui Tesla,documentația acestui tio de generator fiind mai târziu preluată din mâna lui N.Tesla de către studentul - pe atunci - I.G.Trump) ce alimentează o bobină Tesla.Generatorul de aburi al turbodetentorului utilizează gaz metan/propan,cu un consum redus.
Și exemplele pot continua - încă de la începutul sec.XX s-au pus la punct mai multe tehnologii care puteau încă de atunci să înlocuiască petrolul și motoarele de combustie pe bază de produse petroliere... Deocamdată criza de combustibil nu este chiar atât de gravă - toată treaba este că în cotropirea Irak-ului și ținerea sa sub ocupație s-au investit și se investesc zi de zi sume uriașe de bani,care până în clipa de față au depășit 200 miliarde de dolari... Trebuie ca acești bani să fie repede puși la loc,cheltuielile din Irak trebuiesc imediat acoperite... De-asta se joacă pe cartea "crizei petrolului" ; în realitate stocurile de petrol nu sunt chiar atât de golite sau pe terminate.

[Autonomie energetica si materiala totala.]

Nu vor permite așa-ceva... Orânduirea sclavagistă este bazată pe exploatarea și ținerea oamenilor sub un control cât mai perfect ; așa a fost dintotdeauna ; această orânduire nu a dispărut ci s-a tot adaptat,evoluând alături de omenire timp de milenii - avem sclavagismul antic,sclvagismul feudalist al evului-mediu,sclavagismul tradițional (încheiat teoretic în 1866) și formele moderne ale sclavagismului,așa cum se întâlnesc în exploatarea industrială a populației sau în formele tradiționale, care s-au aplicat îndeosebi în cadrul regimurilor comuniste.Autonomia sau independența oamenilor nu convine claselor sociale dominante - marii afaceriști care fac averi colosale de pe urma necesităților de consum ale populației ; dacă-ți faci singur energie electrică și căldură,îți faci instalație de extragere a umidității din aer,etc - ce afaceri vor mai face "baronii" ?

[- case ecologice construite in panta in pamant semi-ingropate;]

Este o soluție interesantă,dar și mai interesantă va fi colonizarea corpurilor cerești relativ apropiate din cadrul Sistemului Solar... Și pentru aceasta tehnologiile EXISTĂ . Voi lucra lunile acestea (până în octombrie a.c.) la un amplu studiu tehnico- științific pe tema noilor tehnologii aerospațiale,dintre care o atenție deosebită va fi consacrată sistemelor de propulsie așa- zis neconvenționale - studiul va fi înaintat către Agenția Spațială Română și prin aceasta,către organisme internaționale de finanțare a activităților de cercetare/experimentare în domeniul ingineriei aerospațiale.Lucrarea aceasta este vastă și vine să propună o serie de soluții noi pentru rezolvarea problemelor legate de inserția orbitală pe orbita circumterestră joasă.
Așadar,Cyber-sapiens - decât să ne băgăm sub pământ,mai bine ne mutăm de pe el...


[- bicicleta-risca-moto

- combustibili pe baza de uleiuri vegetale, animale si rumegus (si masini pe baza de ulei ori motoare cu abur)]

Pentru deplasările terestre cea mai bună opțiune o constituie vehiculele tractate (electro)magnetic ; am postat mai demult niște materiale pe tema transformării gunoiului menajer de toate zilele,în combustibil,precum și despre motoarele cu gazogen (dezvoltate încă din perioada interbelică...) care pot fi alimentate cu...gunoi menajer,prelucrat în acest scop.

[- Criminalii periculosi dusi pe insulele sudice (insule pazite electronic) in extremitatea sudica a O. Indian, Pacific si Atlantic;]

Este o idee bună în principiu ; deși deloc nouă - Papillon a simțit-o pe pielea lui,cu toate că "apărarea" insulei se făcea cu rechini și curenți oceanici foarte puternici,nu...electronic.Dar înainte de asta trebuiesc departajate foarte atent faptele penale după gradul lor de periculozitate,astfel încât pedepsele aplicate să aibă caracter just și proporțional și să conducă la reintegrarea socială a vinovatului ; "recluziunea" nu poate fi admisă decât pentru "hoți de carieră",recidiviști care se dovedesc în repetate rânduri incorigibili și inadaptabili social ; în ceea ce-i privește pe criminalii în serie sau alte categorii de ucigași - pentru aceștia pedeapsa cu moartea este cea mai indicată,altminteri pe insula de recluziune ei au tendința de a face noi și noi victime .

[- Pastrarea mortilor societatii in sarcofage cu sare/ saramura; alta varianta suspensia criogenica in zone polare ori montane (ghetari), cu antigel; plus pastrarea de suvite de par si bucati de piele complet deshidratata, in pungi vidate alaturi de un cip/card special, in "banci de arhivare";]

Până când nu se vor fi dezvoltat îndeajuns de bine tehnicile de refacere a organelor cu ajutorul celulelor Stem,o idee mai bună ar fi utilizarea cadavrelor pentru formarea unor "bănci de organe",lăsând pentru îngropare doar scheletul și țesuturile externe,lucru care se face practic și în clipa de față - însă actualmente organele interne sunt aruncate...
Prin lege,aceste organe ar trebui păstrate - acolo unde este cazul - pentru formarea "băncilor de organe" necesare transplanturilor.Dacă "tehnologia Stem" va evolua și va permite curând obținerea facilă de organe interne pornind de la chiar celulele persoanei vizate,atunci evident,nu ar mai fi necesară nicio realizare a unei bănci de organe prin prelevare de la cadavre...


[- vapoare cu vele ghidate electronic automat, acvacultura (scoici, alge, crustacee);

- colonii auto-intretinute in zone litorale azi nepopulate;

- noi animale hibride super-eficiente;

- industrii si aplicatii simple si cu tot ce este la indemana, etc.  B)]

Popularea zonelor submarine ale Terrei de către vaste colonii subacvatice,este o idee frumoasă și probabil realizabilă sub aspect tehnologic,mai ales că suprafața Terrei este în cea mai mare măsură ocupată de apă...
Din păcate,trebuiesc investite sume uriașe într-un asemenea proiect planetar,iar aceia care astăzi dețin acești bani - preferă să-i investească în chestii cum ar fi de pildă ocuparea Irakului,sustragerea bogățiilor naturale ale acestei țări care deține imense bazine petroliere încă neexploatate,etc.
Realizarea de "animale-hibride" este o chestie care se face intens în momentul de față,dovedindu-se o chestie extrem de periculoasă pentru sănătatea populației (care consumă produse modificate genetic...) și presupunănd utilizarea unor tehnologii de manipulare genetică pe care la ora actuală suntem încă departe de a le stăpâni...


[- Strutul pasare, poate fi utilizat la tractiune-viteza, si este mai ieftin decat calul, creste in 2 ani si se inmulteste mai usor;
- pentru tractiune cel mai bun este Asinul mesopotamian, un magar mai mare;
- Boul moscat domesticit este utilizat in nord, el poate deveni un nou tractor al viitorului;]

Nu va trebui în niciun caz să ne mai bazăm pe exploatarea fizică a animalelor ! Animalele trebuiesc în sfârșit lăsate în libertate,pentru conservarea ecosistemului... Am vorbit despre sistemele de propulsie electrice și magnetice,sau care utilizează aerul..,ori gunoiul menajer,apa/aburul sau mai știu-eu-ce agent de lucru ieftin,regenerabil și refolosibil,ecologic.


[- In casa se pot produce Plasticuri din lapte si gelatina + rasina de brad !]

Pe tema alimentației sănătoase este mult de discutat...

#4
Cyber-sapiens

Cyber-sapiens

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,912
  • Înscris: 04.10.2007

View Postgilldarida, on Jul 22 2008, 00:06, said:

:rolleyes:

Criza combustibililor va arunca lumea in AUTONOMIE !]

Criza combustibililor va ridica necesitatea găsirii imediate a unor soluții pe fond,omenirea neputând trece repede la o altă formă de organizare ; așa-ceva n-ar putea-o face nici măcar o singură națiune,ba nici măcar un comitat sau district sau județ ,- cum se spune pe la noi... Găsirea de soluții pe fond înseamnă înlocuirea rapidă a combustibililor petrolieri cu altceva ; acest "altceva" există demult,dar nu a existat totodată și interesul pentru a se face o astfel de trecere de la petrol la altceva - s-au pus la punct mașini electrice performante (de către japonezi în special) și asta la nivel cât se poate de public (nici nu mai discutăm aici despre programele secrete de cercetare...) ; s-au pus la punct surse electrochimice de mare putere și totodată compacte (dintre care trebuiesc menționate înainte de toate sursele electrochimice secundare cu electrozi granulați și electrolit gelatinat,-despre acestea se află în pregătire la ora actuală un referat de mari dimensiuni pe care vreau să-l postez la topicul "motoare magnetice" de pe acest forum,mai ales că l-am promis deja altor forumiști care s-au declarat interesați de chestia asta...) apte să alimenteze motoarele electrice și de asemenea,capabile de a fi reîncărcate foarte rapid cu ajutorul unor aparate speciale,electronizate ; începând cu anii'20 fizicianul austriac Karl Nowak,studiind fenomenele naturale din zona polară,a pus bazele tehnicii de propulsie bazate pe resocierea catalitică a radicalilor atomici de oxigen în prezența azotului activ ; el a pus la punct prin 1937 un motor experimental cu aer lichefiat - în care un agregat turbodetentor de mici dimensiuni (format dintr-un generator de aburi Vuia,o turbină Tesla și un compresor conic destinat obținerii de înaltă presiune) lichefia o cantitate mică de aer,care era totodată și separat centrifugal (în oxigen și azot,elemente chimice care au punct de lichefiere și densitate diferită) ; oxigenul era ionizat în cadrul unei mici camere de radioînaltăfrecvență(alimentat de o bobină Tesla)ai cărei pereți erau răciți cu azot lichid,iar apoi jetul de radicali atomici de oxigen era trimis către camera de resociere ; aceasta era de mici dimensiuni și răcită pelicular (pereți interiori poroși prin care se injecta azotul) cu azot lichid ; la contactul dintre plasma de oxigen și azotul rece,acesta din urma prelua o parte din căldură dar odată cu depășirea temperaturii de 1500 K de către azot aceste devenea "activ",catalizând resocierea oxigenului atomic din starea de radicali în starea moleculară - cataliza însemnând în acest caz mărirea vitezei procesului de resociere,deci creșterea energiei degajate.K.Nowak a obținut peste 215.000 Kcal/Kg (cea mai bună benzină are cam 10.000 Kcal/Kg...) iar motorul folosește ca agent de lucru...aerul ; în afară de aceasta,mai utilizează un mic motor electric alimentat de surse electrochimice secundare,care acționează un generator electrostatic de tip capacitiv(tot o invenție a lui Tesla,documentația acestui tio de generator fiind mai târziu preluată din mâna lui N.Tesla de către studentul - pe atunci - I.G.Trump) ce alimentează o bobină Tesla.Generatorul de aburi al turbodetentorului utilizează gaz metan/propan,cu un consum redus.
Și exemplele pot continua - încă de la începutul sec.XX s-au pus la punct mai multe tehnologii care puteau încă de atunci să înlocuiască petrolul și motoarele de combustie pe bază de produse petroliere... Deocamdată criza de combustibil nu este chiar atât de gravă - toată treaba este că în cotropirea Irak-ului și ținerea sa sub ocupație s-au investit și se investesc zi de zi sume uriașe de bani,care până în clipa de față au depășit 200 miliarde de dolari... Trebuie ca acești bani să fie repede puși la loc,cheltuielile din Irak trebuiesc imediat acoperite... De-asta se joacă pe cartea "crizei petrolului" ; în realitate stocurile de petrol nu sunt chiar atât de golite sau pe terminate.

[Autonomie energetica si materiala totala.]

Nu vor permite așa-ceva... Orânduirea sclavagistă este bazată pe exploatarea și ținerea oamenilor sub un control cât mai perfect ; așa a fost dintotdeauna ; această orânduire nu a dispărut ci s-a tot adaptat,evoluând alături de omenire timp de milenii - avem sclavagismul antic,sclvagismul feudalist al evului-mediu,sclavagismul tradițional (încheiat teoretic în 1866) și formele moderne ale sclavagismului,așa cum se întâlnesc în exploatarea industrială a populației sau în formele tradiționale, care s-au aplicat îndeosebi în cadrul regimurilor comuniste.Autonomia sau independența oamenilor nu convine claselor sociale dominante - marii afaceriști care fac averi colosale de pe urma necesităților de consum ale populației ; dacă-ți faci singur energie electrică și căldură,îți faci instalație de extragere a umidității din aer,etc - ce afaceri vor mai face "baronii" ?

[- case ecologice construite in panta in pamant semi-ingropate;]

Este o soluție interesantă,dar și mai interesantă va fi colonizarea corpurilor cerești relativ apropiate din cadrul Sistemului Solar... Și pentru aceasta tehnologiile EXISTĂ . Voi lucra lunile acestea (până în octombrie a.c.) la un amplu studiu tehnico- științific pe tema noilor tehnologii aerospațiale,dintre care o atenție deosebită va fi consacrată sistemelor de propulsie așa- zis neconvenționale - studiul va fi înaintat către Agenția Spațială Română și prin aceasta,către organisme internaționale de finanțare a activităților de cercetare/experimentare în domeniul ingineriei aerospațiale.Lucrarea aceasta este vastă și vine să propună o serie de soluții noi pentru rezolvarea problemelor legate de inserția orbitală pe orbita circumterestră joasă.
Așadar,Cyber-sapiens - decât să ne băgăm sub pământ,mai bine ne mutăm de pe el...


[- bicicleta-risca-moto

- combustibili pe baza de uleiuri vegetale, animale si rumegus (si masini pe baza de ulei ori motoare cu abur)]

Pentru deplasările terestre cea mai bună opțiune o constituie vehiculele tractate (electro)magnetic ; am postat mai demult niște materiale pe tema transformării gunoiului menajer de toate zilele,în combustibil,precum și despre motoarele cu gazogen (dezvoltate încă din perioada interbelică...) care pot fi alimentate cu...gunoi menajer,prelucrat în acest scop.

[- Criminalii periculosi dusi pe insulele sudice (insule pazite electronic) in extremitatea sudica a O. Indian, Pacific si Atlantic;]

Este o idee bună în principiu ; deși deloc nouă - Papillon a simțit-o pe pielea lui,cu toate că "apărarea" insulei se făcea cu rechini și curenți oceanici foarte puternici,nu...electronic.Dar înainte de asta trebuiesc departajate foarte atent faptele penale după gradul lor de periculozitate,astfel încât pedepsele aplicate să aibă caracter just și proporțional și să conducă la reintegrarea socială a vinovatului ; "recluziunea" nu poate fi admisă decât pentru "hoți de carieră",recidiviști care se dovedesc în repetate rânduri incorigibili și inadaptabili social ; în ceea ce-i privește pe criminalii în serie sau alte categorii de ucigași - pentru aceștia pedeapsa cu moartea este cea mai indicată,altminteri pe insula de recluziune ei au tendința de a face noi și noi victime .

[- Pastrarea mortilor societatii in sarcofage cu sare/ saramura; alta varianta suspensia criogenica in zone polare ori montane (ghetari), cu antigel; plus pastrarea de suvite de par si bucati de piele complet deshidratata, in pungi vidate alaturi de un cip/card special, in "banci de arhivare";]

Până când nu se vor fi dezvoltat îndeajuns de bine tehnicile de refacere a organelor cu ajutorul celulelor Stem,o idee mai bună ar fi utilizarea cadavrelor pentru formarea unor "bănci de organe",lăsând pentru îngropare doar scheletul și țesuturile externe,lucru care se face practic și în clipa de față - însă actualmente organele interne sunt aruncate...
Prin lege,aceste organe ar trebui păstrate - acolo unde este cazul - pentru formarea "băncilor de organe" necesare transplanturilor.Dacă "tehnologia Stem" va evolua și va permite curând obținerea facilă de organe interne pornind de la chiar celulele persoanei vizate,atunci evident,nu ar mai fi necesară nicio realizare a unei bănci de organe prin prelevare de la cadavre...


[- vapoare cu vele ghidate electronic automat, acvacultura (scoici, alge, crustacee);

- colonii auto-intretinute in zone litorale azi nepopulate;

- noi animale hibride super-eficiente;

- industrii si aplicatii simple si cu tot ce este la indemana, etc.  B)]

Popularea zonelor submarine ale Terrei de către vaste colonii subacvatice,este o idee frumoasă și probabil realizabilă sub aspect tehnologic,mai ales că suprafața Terrei este în cea mai mare măsură ocupată de apă...
Din păcate,trebuiesc investite sume uriașe într-un asemenea proiect planetar,iar aceia care astăzi dețin acești bani - preferă să-i investească în chestii cum ar fi de pildă ocuparea Irakului,sustragerea bogățiilor naturale ale acestei țări care deține imense bazine petroliere încă neexploatate,etc.
Realizarea de "animale-hibride" este o chestie care se face intens în momentul de față,dovedindu-se o chestie extrem de periculoasă pentru sănătatea populației (care consumă produse modificate genetic...) și presupunănd utilizarea unor tehnologii de manipulare genetică pe care la ora actuală suntem încă departe de a le stăpâni...


[- Strutul pasare, poate fi utilizat la tractiune-viteza, si este mai ieftin decat calul, creste in 2 ani si se inmulteste mai usor;
- pentru tractiune cel mai bun este Asinul mesopotamian, un magar mai mare;
- Boul moscat domesticit este utilizat in nord, el poate deveni un nou tractor al viitorului;]

Nu va trebui în niciun caz să ne mai bazăm pe exploatarea fizică a animalelor ! Animalele trebuiesc în sfârșit lăsate în libertate,pentru conservarea ecosistemului... Am vorbit despre sistemele de propulsie electrice și magnetice,sau care utilizează aerul..,ori gunoiul menajer,apa/aburul sau mai știu-eu-ce agent de lucru ieftin,regenerabil și refolosibil,ecologic.


[- In casa se pot produce Plasticuri din lapte si gelatina + rasina de brad !]

Pe tema alimentației sănătoase este mult de discutat...



Am uitat de bazinele-casnice de biogaz din dejectii umane, bovine, taurine si de la pasari (plus baterii din otet si gainat).

Cat priveste colonizarea spatiului, m-ar tenta Luna cu resursele sale energetice si minerale si cred ca solutia sunt nave de tipul Spaceship one (v. Wikipedia) si navele Mag-levi propulsate de pe munti (Altiplano, Kilimanjaro, etc).

In rest oamenii selenari ar trebui sa traiasca in subsolul selenar in camere rotitoare pe un brat-inelar cu diametrul de cativa km, generator de gravitatie sintetica, si doar cand ar fi in misiune, ar iesi din habitat.

Aur, Titan, Uraniu, Toriu, Vanadiu, Niobiu, etc, plus Oxigen si H2O.

Luna ar deveni o baza-port spatial spre planetele sistemului solar, aici s-ar construi mari nave cosmice rotitoare tip inel-disc, asa numitele nave-colonii / generatie.

#5
gilldarida

gilldarida

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 326
  • Înscris: 30.05.2008
Instalațiile cu biogaz sunt demult avute în vedere..,dar fatalmente nu se pot face decât acolo unde există sursa de materie primă,adică pe lângă fermele care au bovine,în mediul rural în special.
SpaceShip One este o tâmpenie menită să alimenteze orgoliul american ,- acest aparat suborbital de mică viteză (comparativ cu viteza de inserție orbitală) nu a adus niciun fel de soluție nouă sau care să rezolve gravele impedimente ale tehnicii aerospațiale clasice ; este o avionetă cu geometrie variabilă (metodă dezvoltată în anii'60) realizată din materiale compozite (apărute prin anii'80) propulsată de mici motoare-rachetă cât se poate de clasice,convenționale.
Despre rampele de lansare cu "șină magnetică" și despre ideile lui Marshall T. Savage,am mai vorbit și cu alte ocazii - metoda ridică o serie de probleme deosebit de grele sub aspect tehnologic și mai ales...financiar ; și nu că ar fi nerezolvabile astfel de probleme..,dar fatalmente există o sumedenie de soluții pentru sustentație și propulsie,care sunt mult mai simple,mai eficiente și mai ieftine.Probabil pe Lună o astfel de rampă magnetică este binevenită,viteza de accelerare la care poate lucra fiind teoretic deosebit de mare - abia în atari condiții merită investiți banii...
Nu uita marele adevăr pe care ni-l amintea odinioară Henri Coandă : atmosfera terestră densă reprezintă o sursă formidabilă de energie gratuită pe care nu trebuie decât s-o convertim după necesitate,așadar - nu tratați atmosfera densă ca pe un dușman (așa cum face M.T.Savage...) ci ca pe o sursă de energie ce poate fi întrebuințată pentru decolare-aterizare și pentru ascensiunea verticală.
Exact în ideea asta a fost creată "aerodina lenticulară Coandă" și "cyclonoidul" lui Rudolf Liciar,bazat pe așa-zisa metodă a "vacuumpropulsiei"... Dacă presiunea atmosferică la nivelul mării este de 10332,3 Kgf/mp (ce energie uriașă !) această situație trebuie utilizată de către nava care decolează sau aterizează...
În atașament ai o scurtă trecere în revistă a sistemelor moderne de propulsie aerospațială...

Attached Files



#6
gilldarida

gilldarida

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 326
  • Înscris: 30.05.2008
Spre exemplificare,iată motorul termic din perioada interbelică - motor de tip "gazogen" - pe care l-a realizat Harry Elmer și care putea funcționa cu o sumedenie de substanțe combustibile de genul acelora pe care le aruncăm de obicei la gunoi,dar și cu alcooluri nerafinate,uleiuri,etc.
Și un motor cu aer cald/comprimat - nu am cercetat materialul acesta dar bănuiesc că nu este o escrocherie,pentru că am auzit despre așa-ceva din mai multe surse și chiar au fost adoptate oficial mijloace de transport orășenesc motorizate cu astfel de motoare,pe undeva prin Franța,cred...


Informațiile despre H.Elmer și DiPietro,sunt din surse publice iar colectarea și punerea cap la cap a acestor informații pe internet este realizată de către I.Miller.

Attached Files



#7
Nigel

Nigel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,197
  • Înscris: 24.08.2005
Bă io aș zice să vă uitați mai puțin la filme SF și să mai ieșiți la aer afară la o plimbare. Ați cam luat-o pe arătură.
Visați cam frumos, dar deocamdată oamu nu a ajuns decît pe Lună, unde doar s-a plimbat de cîteva ori, pt că nu a reușit nici măcar o construcție de 3 cărămizi una peste alta, să lase în urmă.

Unde sînt zborurile cu echipaj uman  pe Marte?, Venus?, motoarele cu...? efectuul...? :ewwpu:  toate au rămas vise și tromboane (expimat frumos se zice stadiul de proiect). Adevărul este că nu se vor realiza nicioadată și nu pt că stiința umană nu ar fi în stare ci pt că nu se vrea.

Edited by Nigel, 28 July 2008 - 14:20.


#8
Utanu

Utanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 382
  • Înscris: 06.09.2007
schimbarea s-a produs deja : in rau

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate