Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

cu auto: Cluj-Napoca-Constanta-ruta cea mai buna

- - - - -
  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#19
marcel6gheorghe

marcel6gheorghe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 276
  • Înscris: 04.02.2005
Mersi de sfaturi,
Chiar am discutat cu un prieten, care a revenit acum de la mare si mi-am cam schimbat si eu optiunile, asa ca o sa aleg varianta recomandata de cipaul se pare ca este cea mai ok si e recomandata de majoritatea.
Daca as merge doar eu cu sotia as merge ziua chiar daca e mai aglomerat, dar am si o fetita de 2 ani si noaptea ma gandesc ca o sa mai doarma si o sa suporte mai usor calatoria. Imi dau seama ca o sa fie foarte solicitant pentru mine, mai ales pe timp de noapte si fara sa cunosc traseul, dar o sa merg mai incet si o sa fac si o pauza cand o sa simt ca nu mai pot.

#20
amandigi

amandigi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,114
  • Înscris: 13.12.2006
Subsriu si eu la varianta propusa de cipaul. Punctele cheie pe traseu din perspectiva navigatiei sunt:
- ocolitoarea Tg. Mures, la Ungheni (prima localitate dupa aeroportul Tg. Mures, intr-o curba la stanga trebuie sa virezi la dreapta 90 grade spre Acatari)
- la Acatari virezi spre dreapta si reintra pe E60. Atentie intre Ungheni-Acatari, mai pot fi gropi, denivelari, drumul e ingust fara marcaje bune pe carosabil, in unele locuri limitat la 30-40!
- la Brasov centura porneste de la un sens giratoriu cu lucrari pe carosabil (nu mai stiu daca e prima sau a doua intersectie cu sens giratoriu)
- de pe centura ajungi la un alt sens giratoriu, de unde mergi spre dreapta, spre Brasov, iar dupa intrarea in Brasov, dupa cca. 1km virezi la stanga, la prima posibilitate unde poti trece calea ferata si urmaresti drumul principal (la un moment dat drumul vireaza la stanga peste un pod, apoi urmeaza un sens giratoriu, si la urma treci sub un pod - tine spre dreapta)
- Sinaia: ori mergi pe centura (virezi spre stanga, *trebuie* sa opresit inainte la un Stop), ori prin centru. Eu prefer centura, dar de obicei aleg dupa trafic. Daca e coada la intrare pe centura, merg prin centru.
- la Ploiesti mergi pe centura (tii dreapta) si la sfarsitul centurii poti intra pe A3
- dupa A3 intrii pe centura Bucuresti, spre stanga trebuie sa mergi
- la intrarea pe A2 sa fii atent sa intrii in locul potrivit, nu pe contrasens (trebuie sa treci sub un pod)

Cat despre mersul pe noapte sau zi, depinde de tine. Pentru copil poate fi usor noaptea, dar daca nu esti obisnuit, nu vezi atat de bine in intuneric, atunci e de preferat ziua. Eu stiu persoane care conduc bine, au multi km condusi, dar prefera sa nu condudca noaptea. Pentru mine e aproape indiferent, numai ca drumul sa fie marcat correct (Cluj-Constanta e ok din acest punct de vedere cu exceptia Ungheni-Acatari), ca un drum negru fara marcaje e tare obositor. Drumul e lung, ziua ai posibilitatea de a opri la benzinarii, unde si copilul poate juca si relaxa putin. Si eu preferam sa merg noaptea cu copilul, dar sa stii, ca nu a dormit bine si acum preferam sa mergem ziua. Mai asculta ceva muzica pentru copiii, povesti, se joaca cu ceva si timpul trece.

#21
marcel6gheorghe

marcel6gheorghe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 276
  • Înscris: 04.02.2005
Mersi din suflet pentru tip-uri amandigi, la un incepator in traseul acesta chiar imi prind bine. O sa mi le printez sa mai arunc un ochi pe ele. Mi s-a parut ciudat ca pe google maps nu ma baga din ploiesti pe A3, nu o vede ca circulabila probabil si oricat am tras de traseu n-am reusit sa-l conving sa se plieze pe A3 decat pana la o iesire care ma scoate pe DC 184 prin Moara Vlasiei si 200B si abia apoi pe soseaua de centura.

#22
amandigi

amandigi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,114
  • Înscris: 13.12.2006
Google maps nu recunoaste A3 correct, fiindca A3 a fost deschis recent. Dar e acolo si utilizabil. :)

Edited by amandigi, 09 August 2012 - 13:01.


#23
marcel6gheorghe

marcel6gheorghe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 276
  • Înscris: 04.02.2005
Buna,
Am revenit din concediu, cam scurt e adevarat, asa ca vroiam sa va spun impresiile de pe drum. Am pornit dimineata si am urmat traseul Baia Mare-Dej-Cluj Napoca (centura)-Valcele-Turda-A3-Campia Turzii-Ludus-Ungheni-Acatari-Sighisoara-Brasov (centura)-Sinaia-Ploiesti (centura)-A3-Bucuresti (centura)-A2-A4. Drumul in linii mari a fost in regula cu cateva mentiuni: se lucreaza pe tronsonul Baia Mare-Dej si sunt semafoare, nu sunt marcaje (noaptea e o aventura), centura Bucurestiului lasa de dorit (cel putin in comparatie cu cea a Clujului, care si aia are o deviere de cativa km intr-o zona din cauza unor surpari de teren), de asemenea centura Brasovului e destul de greu de urmarit avand in vedere ca sunt locuri unde schimbi directia de pe traseul principal fara sa fie indicat foarte bine acest lucru prin indicatoare, era sa ma incurc, la intoarcere am avut noroc cu un domn din Brasov, care a mers in fata mea (avea traseu chiar in directia mea), tot la intoarcere, am uitat ca intai trebuie sa intru pe A4 si dupa pe A2 si m-am tot uitat dupa indicatoare de A2 si am trecut de Lazu spre Constanta, noroc ca m-am oprit, am intrebat si m-am reintors la podul de la Agigea unde e directia spre A4. Per ansamblu am facut 900 de km pe sens in 12 ore cu cateva opriri scurte, pentru prima tura a fost destul de bine zic eu.

#24
ncai97o

ncai97o

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 312
  • Înscris: 19.06.2011
Sectorul Ungheni -> Acatari cum ti s-a parut?

#25
hemTT

hemTT

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 2,443
  • Înscris: 18.07.2011

View Postncai97o, on 21st August 2012, 15:06, said:

Ungheni -> Acatari
O timpenie , o idiotenie , drum de sinucigas etc  :D si asta ti-o spune cineva care conduce o masina in care efectiv nici in tur nu te doare daca intra cineva in tine .
Pentru cit scurtezi NU se merita sa-ti distrugi masina , sa conduci cu morcovul , sa dai in niste gropi de nici in stele nu ai mai vazut , sa intri intr-o curba si sa nu sti cum mai iesi ( pe radiatorul unui tir sau intr-o caruta)
Cel mai frumos lucru posibil - sa prinzi la orele diminetii "ceata de Acatari"... 75 de mii de faruri de ceata nu te ajuta  :D

#26
ncai97o

ncai97o

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 312
  • Înscris: 19.06.2011
Of! Unul zice ca-i bine pe acolo, altul zice ca-i naspa rau! Greu de decis!

#27
hemTT

hemTT

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 2,443
  • Înscris: 18.07.2011
Pe timp de zi daca mergi prudent e ok.
Dimineata la 5-6 e nasol cind e ceata, usor cu depasirile chiar daca prinzi un camion in fata.
Daca vrei sa scurtezi vreo 20-30 km merita sa intri pe acolo DAR, spun eu, nu e mai ok sa mergi pe drum lat, cu 2 benzi, nu intri mult in oras ca imediat face dreapta si de acolo dai a 5 a si la revedere?
Sau poti face ca mine la Gherla  :D , am tot intrebat in oras unde e satul Bont si un tip spune "exact peste dealul asta " , no exact peste deal m-am dus pe un drum mai mult semana a poteca ce da intr-o padurice - da am ajuns  :D

Edited by hemTT, 21 August 2012 - 20:39.


#28
marcel6gheorghe

marcel6gheorghe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 276
  • Înscris: 04.02.2005

View Postncai97o, on 21st August 2012, 15:06, said:

Sectorul Ungheni -> Acatari cum ti s-a parut?

Eu am condus ziua si sincer nu mi s-a parut chiar asa de groaznic, poate ca-s obisnuit eu si cu mai rau si de aia mi s-a parut acceptabil. Nu pot sa-l compar cu alternativa prin Tg. Mures ca n-am fost pe acolo, dar in rest eu zic ca e ok, n-am intalnit cratere in care sa-ti rupi masina, singurele dezavantaje pentru portiunea respectiva de 15 km sunt: drum relativ ingust, trece prin mai multe localitati si are zone cu denivelari, atentie denivelari pe lung, nu gropi. Au fost portiuni pe care am circulat si cu 90-100 km/h e drept ca scurte, dar in 15, maxim 25 minute il faci.

Edited by marcel6gheorghe, 22 August 2012 - 07:55.


#29
cipaul

cipaul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,077
  • Înscris: 15.10.2006

View Postncai97o, on 21st August 2012, 21:18, said:

Of! Unul zice ca-i bine pe acolo, altul zice ca-i naspa rau! Greu de decis!

Acum e in regula drumul. Sunt si doua satulete cu restrictie la 30 km/h.

Sunt si perioade din an in care sunt cratere in care iti faci praf masina in cratere care se extind incredibil de repede datorita tirurilor frecvente.
Eu il recomand in special pt. Cei care nu cunosc traseul prin Tg. Mures, care e si mai lung are si un deal pacatos de traversat si mai nou tot mai multi localnici bizonei in devenire, din pacate.

#30
laurcj

laurcj

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,536
  • Înscris: 22.07.2008
Salut,

Peste 3 saptamani plec si eu in concediu de la Cluj-Napoca la Mangalia.

Am iGO instalat pe un telefon cu Android si m-am uitat ce trasee imi da de la Cluj la Mangalia. O varianta ar fi cea sugerata mai sus: Cluj Napoca (centura)-Valcele-Turda-A3-Campia Turzii-Ludus-Ungheni-Acatari-Sighisoara-Brasov-Sinaia-Ploiesti (centura)-A3-Bucuresti (centura)-A2-A4. Dar vad ca pe acest traseu iGO ma baga cam prin centrul Brasovului. La fel imi arata traseul si pe Google Maps.

Alta varinata ar fi ca sa urmez acest traseu de la Cluj la Brasov: Cluj Napoca (centura)-Valcele-Turda-A3-Campia Turzi - Alba Iulia - Centura Sibiului - Fagaras - Rasnov  si ajung tot pe DN 1 intre Predeal si Azuga. Pe acest traseu as ocoli Brasov-ul, si mai departe traseul e comun in ambele variante. Problema e ca  dupa Fagaras, la Sercaia trebuie sa o iau pe DN73A care nu stiu cat e de ok. In plus acest traseu este cu ceva mai lung (16 - 17 km).

Precizez ca vreau sa calatoresc noaptea, pt ca voi merge cu cei 2 copii mici si e mult mai ok pt ei asa. Deci poate ca nu ar fi o problema traversarea Brasovului pe timp de noapte.

Ce parere aveti? Care traseu mi l-ati recomanda din cele 2? Merci.

#31
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,642
  • Înscris: 23.04.2007

View Postlaurcj, on 29 iulie 2013 - 16:43, said:

vreau sa calatoresc noaptea
Mergi si tu ca omu' secolului XXI - cit mai mult pe autostrazi ... A3 pina la Turda - Sebes Alba - Sibiu (il ocolesti pe centura A1 in regim de autostrada) - Rimnicu Vilcea - Pitesti - (A1) - Bucuresti (il ocolesti pe centura de nord) - (A2) - Agigea - Mangalia.

#32
laurcj

laurcj

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,536
  • Înscris: 22.07.2008
M-am orientat dupa postul acesta de pe pagina anterioara care nu recomanda varianta pe Valea Oltului si A1. Si in plus daca vin de pe A1 e mult mai mult de incojurat Bucurestiul pe centura de nord. Cum exista autostrada si intre Ploiesti si Bucuresti...nu cred ca varianta pe Valea Prahovei are cu mult mai putini km de autostrada.

#33
ncai97o

ncai97o

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 312
  • Înscris: 19.06.2011
Cel mai bine este sa mergi pe aici: Brasov -> DN10 spre Buzau -> Braila -> treci cu bacul -> Macin -> Horia -> Mangalia.

#34
laurcj

laurcj

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,536
  • Înscris: 22.07.2008
Se poate trece noaptea cu bacul? Mi se pare ca asa ma complic mai mult.

#35
ncai97o

ncai97o

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 312
  • Înscris: 19.06.2011
Pe la Galati si Braila e toata noaptea din ora in ora. Dupa orele 22, pe la Galati, se platesc cam multi lei in plus fata de tariful standard. http://www.navrom.ro/grupul_bac.php
Pe la Braila vad ca este mult mai ieftin. http://www.romnav.ro/bac.htm

Edited by ncai97o, 30 July 2013 - 20:01.


#36
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

View Postlaurcj, on 30 iulie 2013 - 16:31, said:

Se poate trece noaptea cu bacul? Mi se pare ca asa ma complic mai mult.
n-ai ce sa cauti pe la braila si in tulcea
prin ardeal stii
mergi pe brasov iar de acolo:
fie ploiesti-albesti paleologu-urziceni-slobozia
fie intorsura buzaului-buzau-pogoanele-slobozia
cu 2 variante: la dreapta si apoi pe A2 sau inainte spre harsova pe E60
asta daca mergi ziua

daca mergi noaptea alege varianta de viteza pe A1-A2

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate