Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Bristish Airways
Last Updated: Apr 22 2023 23:59, Started by
yangdee
, Jul 11 2008 01:31
·
0
#37
Posted 20 December 2013 - 15:14
Din data de 19.12.2013 pasagerii British Airways vor putea folosi in conditii de siguranta pe timpul zborului smartphonuri, tabletesau e-readere la aterizare si decolare.
Edited by raul_6776, 20 December 2013 - 15:15. |
#38
Posted 23 July 2014 - 12:12
Buna ,
voi zbura luna viitoare la belfast. de la Otopeni la Londra cu Bristish Airways si apoi de la Londra la Belfast cu Aer lingus. INtrebarea mea este. check-inul il fac in aeroport la otopeni pana la belfast (chiar daca nu zbor cu aceeasi companie?) ma intereseaza mai mult bagajul de cala. la British sunt 23 de kg , iar la Eer lingus doar 20 kg. o sa trebuiasca sa ridic bagajul la londra si sa-l dau iar la cealalta cursa? si de asemenea sa ma incadrez in cele 20 de kg admise de Aer lingus? a mai mers cineva pe aceasta ruta. sau daca ati avut o calatorie cu 2 companii diferite? cum ati procedat? |
#39
Posted 23 July 2014 - 12:20
De unde ai cumparat biletul ? De la ce companie ? Este vorba despre un singur bilet luat corect ?
|
#40
Posted 23 July 2014 - 12:48
L-am luat de la o agentie,
doamnele de acolo mi-au spus ca sa nu-mi fac probleme....ca bagajul de cala este facut pe british....si cei de la aer lingus....accepta check-inul facut la bucuresti care o sa fie valabil pana la belfast. adica , la modul, ca o sa-mi ridic bagajul de cala la destinatia finala. dar as vrea sa fiu sigura. nu sa ma trezesc prin belfast ca mi-a ramas bagajul la londra este vorbe de un bilet dus intors bucuresti - belfast belfast bucuresti ambele zboruri si cel dus si cel de intors este cu escala la londra. la intoarcere merg pe ambele segmente cuu british, dar la dus plec cu british din buc pana la londra si apoi de la londra la belfast cu aer lingus |
#42
Posted 29 July 2014 - 23:04
British Airways ofera niste preturi incredibile pentru zboruri spre SUA, perfecte pentru un road trip american (aterizare pe JFK, decolare de pe MIA): 220 de euro/persoană dus-întors. Cu zboruri de legatura din București, se ajunge la un pret de 335 de euro/persoana. Desigur ca pentru acest pret, doritorii trebuie sa fie dispusi la mai multe escale si transferuri. Detalii aici.
|
#43
Posted 31 July 2014 - 22:28
Finkregh, on 29 iulie 2014 - 23:04, said:
British Airways ofera niste preturi incredibile pentru zboruri spre SUA, perfecte pentru un road trip american (aterizare pe JFK, decolare de pe MIA): 220 de euro/persoană dus-întors. Cu zboruri de legatura din București, se ajunge la un pret de 335 de euro/persoana. Desigur ca pentru acest pret, doritorii trebuie sa fie dispusi la mai multe escale si transferuri. Detalii aici. Si pe Thailanda au preturi bune. |
#44
Posted 12 December 2014 - 11:59
Are cineva idee cum evolueaza preturile la bilete la BA? As vrea sa plec in iunie o saptamana si nu stiu daca e posibil sa se mai ieftineasca la un moment dat si sa revina la o clasa de tarife mai mici sau daca de acum incolo nu poate decat sa creasca.
Trebuie sa fim acolo pe 19 iunie pana in ora 10 si in afara de Wizz si BA nu gasesc nimic. Iar la Wizz sa dau 2000 lei pentru 2 persoane cu bagaje de cala si un bagaj de mana... cam nu! |
#45
Posted 12 December 2014 - 12:34
Acolo unde? De unde vrei sa decolezi?
Din Bucuresti mai sunt si Blue Air, Tarom, Ryanair si Easyjet la Londra, Blue Air la Liverpool si Wizz la Sheffield plus destule altele, daca vrei cu schimbare. Poti intra si aici http://www.momondo.ro/. Au si newslettere cu modificarile de pret, parca. Edited by Spadan, 12 December 2014 - 12:36. |
#47
Posted 16 December 2015 - 20:26
Cunoaste cineva detalii despre reach testul pentru stewardesa? zice ca trebuie sa ajungi cu pumnul pana la 2.01m, a dat careva de pe aici testul asta?
|
#48
Posted 20 November 2016 - 17:04
Cadru bagaj de mana BA
Attached FilesEdited by Kokoshmare, 20 November 2016 - 17:04. |
#49
Posted 21 November 2016 - 09:29
Pe short haul nu prea mai e mare diferenta intre BA si low cost. In afara de tarife, bineinteles.
|
#50
Posted 24 April 2017 - 10:05
Salut!
Am si eu zbor luat prin British pana in Thailanda care e cu 2 escale -> Otopeni - Londra cu BA + Londra - Doha, Doha - Krabi cu Qatar. Biletele sunt luate prin site ul British. Escala in Doha este una mare, de 24h, fiind luata special asa prin optiunea aceea cu Multi StopOvers. Intrebarea ar fi daca eu trebuie sa ridic bagajul de cala in Londra, respectiv Doha sau daca il iau direct cand ajung la destinatia finala? Multumesc! |
#51
Posted 24 April 2017 - 10:58
Il iei direct in Krabi, dar vezi ca s-ar putea sa ai nevoie de viza de tranzit in Doha, avand in vedere ca stai mai mult de 8 ore in aeroport.
|
|
#52
Posted 24 April 2017 - 12:02
A luat special cu Multicity ca sa stea mai mult de 8h in Qatar, deci stie ca are nevoie de viza de tranzit.
Daca Londra-Doha si Doha-Krabi sunt operate de catre Qatar Airways atunci viza de tranzit se ia foarte usor online pe site-ul Qatar si este gratuita. Daca Londra-Qatar e operat de catre BA atunci e complicat, dar nu cred ca e cazul. Quote The confirmed tickets into Qatar and onwards must be on Qatar Airways operated flights only. Passengers travelling on code-share flights will not be eligible. Zborul este code-share sigur (numerele de zbor sunt ale BA, daca ai cumparat prin ei) insa banuiesc (sper) ca merge si asa daca zborurile din si inspre Doha sunt operate de QR. Oricum, ciudata ruta ai ales avand in vedere ca exista zbor direct OTP-DOH care ti-ar fi scutit minim vreo 8h si o escala aiurea. Sper ca a meritat diferenta de pret. Referitor la bagaj, implicit el iti va fi trimis la Doha. Sincer cred ca sansele sunt destul de mici sa convingi agentul de check-in in Bucuresti sa iti trimita bagajul la Krabi, avand in vedere ca agentul de check in va fi al BA si zborurile intre stopover sunt operate de Qatar. Destinatia pentru primul tau segment de zbor va fi Doha, cu escala in Londra. Apoi ai al doilea segment, Doha-Krabi. Insa in Doha iti recuperezi bagajul usor, nu e mare bataie de cap. Insa daca stopoverul depaseste 24h tehnic nu este posibil sa iti trimita bagajul la Krabi. |
#53
Posted 24 April 2017 - 12:49
Salutare!
Da, stiu ca am nevoie de viza de tranzit! Insa special am ales ca Londra - Doha si Doha - Krabi sa fie operate de Qatar. Puteam alege si Londra - Doha operat de BA, dar ma gandeam ca se complica treaba cu viza. Varianta de zbor cam ciudata, stiu. Diferenta de pret cam de 200 de euro. Plus ca la intoarcere o sa zbor din Vietnam inspre Doha, nu tot din Krabi ) Abia acum cand ai spus tu de segmente de zbor imi dau seama ca segmentul 1 la mine e OTP - HTR - DOH si al doilea DOH - Krabi. Deci, da, mai mult ca sigur ca va trebui sa imi ridic bagajul in Doha. Multumesc mult! |
#54
Posted 24 April 2017 - 18:48
sper ca nu faci mai mult pe drum decat timpul alocat pentru concediu . De curiozitate, ce pret/persoana ai obtinut pentru aceasta nebunie de traseu ?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users