Bristish Airways
Last Updated: Apr 22 2023 23:59, Started by
yangdee
, Jul 11 2008 01:31
·
0
#1
Posted 11 July 2008 - 01:31
hm...nu am vazut nici un topic pentru compania aceasta...de asta m-am gandit sa fac eu unu....ati zburat pana acum cu aceasta companie?cum e?...stiti daca ia minori neinsotiti?...merci
|
#2
Posted 15 July 2008 - 21:45
daca au procura de la parinti,cred ca nu exista nici o problema,indiferent de companie.
|
#3
Posted 25 October 2008 - 07:25
Salutare,
Urmeaza sa zbor spre China(Shanghai) cu British Airways si v-as ruga sa imi spuneti opiniile voastre referitoare la avion B777(comoditate,atentia insotitoarelor de zbor,mancarea,scaunele,.....)avand in vedere ca va fi aproape 11 ore de zbor. Orice detaliu este binevenit. Edited by geluadi2000, 25 October 2008 - 07:26. |
#4
Posted 26 October 2008 - 18:24
Am zburat cu B777-200 BA si B777-300 AF (ceva mai lung)... Au asezare 3-3-3 si scaunele sunt destul de comode, acum depinde de cat de mic / mare esti... Pentru cineva de 1.80 spatiul e bunicel, dar tinand cont ca zborul este foarte lung, poti intepeni daca nu te mai misti prin cabina.
Scaunele au fiecare cate un PTV, ai la dispozitie filme, radio, jocuri si airshow (harta cu traseul). Cum zborul ese unul de tip red-eye, adica zbor de noapte cu schimb mare de fusuri orare, o sa fie destul de obositor... Legat de mancare, mai mult ca sigur o sa fie o masa principala, cina, de obicei pui, paste, sau ceva de genul asta, cu salata si ceva desert, oricum portie pentru copii... Asa ca daca esti mancau, mai bine iei si ceva cu tine pe zbor. O sa mai ai si o gustarica si micul dejun inainte de a ajunge la Shanghai. Oricum poti cere oricand ceva de baut, fie si alcool, dar nu prea e recomandat pe zboruri lungi. Si nu uita sa iei ceva mai gros cu tine, in timp se face destul de frig in avion... Acum depinde destul de mult si de locul in cabina. |
#6
Posted 26 October 2008 - 23:03
Multumesc de raspuns!!
Toate B777 de la British au PTV ? Edited by geluadi2000, 26 October 2008 - 23:11. |
#7
Posted 16 October 2009 - 15:16
Imi poate spune cineva daca exista un numar maxim de kg acceptat la bagajul de mana? Pe site-ul lor scrie doar dimensiunea maxima acceptata, si sa il poti ridica neasistat sa il pui in compartimentul de bagaje.
|
#9
Posted 12 November 2009 - 21:11
bubu30, on 28th October 2009, 17:18, said: Chiar nu a mers nimeni cu british in ultima vreme? |
#10
Posted 12 November 2009 - 22:12
Da, ce sa zic, la bagajul de mana nu e restrictie la kilogram, doar la dimensiuni si cu conditia sa il poti ridica singur. Mancarea a fost oribila, si mai putina decat ma asteptam. KLM e mult mai ok.
La KLM pe ruta scurta primesti asa: - snack imediat ce ai ajuns la cruising altitude - mancare cam la o ora de la decolare - cafea/ceai dupa masa - inca niste dulciuri inainte de aterizare. - si bauturi racoritoare intre toate astea Pe ruta lunga primesti asa: - snack imediat ce ai ajuns la cruising altitude - servetel umed si fierbinte si frumos mirositor inainte de masa - masa de pranz - cafea/ceai - inghetata/chipsuri - baileys daca ceri - servetel umed si fierbinte si frumos mirositor inainte de masa - mic dejun - cafea/ceai - si bauturi racoritoare intre toate astea La british au lipsit bileys, servetelele, snack-ul, inghetata/chipsurle. Si mancarea a fost mai naspa. |
|
#11
Posted 27 January 2010 - 04:03
Am zburat de curand Bucuresti-Los Angeles cu BA.
o parere generala: nu as mai zbura cu ei. mi se pare ca au o flota obosita,Buc-Londra Airbus 319, scaune de piele, buzunarele cu reviste rupte, revistele facute muci, varza, insotitorii de zbor majoritatea barbati, au un aspect gay si fac niste glume idioate, Londra-los Angeles 747-400, zbor la World Traveler Plus, scaune ca la economy dar spre fereastra sunt doar 2 scaune si mult mai mult loc la picioare interiorul prafuit si obosit, avioanele au ceva ore de zbor la activ. singurul plus ar fi ca are o paleta larga de filme,seriale,jocuri, muzica etc. Daca te uiti pe orice aeroport si vezi unul langa altul un BA si un avion din midle-east sau asia vezi o diferenta ca dintre un mercedes din 1979, prafuit si obosit si acelasi mercedes abia scos din linia de fabricatie. De azi inainte o sa merg pe mana nemtilor, Lufthansa rulzz. La fel ca BA mi se pare si KLM si unele aparate de la Air France |
#12
Posted 27 January 2010 - 17:48
Ciudate criterii ai tu pentru a cataloga un avion, sau o flota, ca "obosit/a".... ia vezi aici de ex http://www.airfleets...ish Airways.htm ...
|
#13
Posted 28 January 2010 - 00:55
forbes, on 27th January 2010, 17:48, said: Ciudate criterii ai tu pentru a cataloga un avion, sau o flota, ca "obosit/a".... ia vezi aici de ex http://www.airfleets...ish Airways.htm ... eu m am uitat , evident, dar dintre toate companiile de linie serioase din Europa, au cea mai obosita linie de 747, ultimul a fost cumparat in 1999, iar media e aproape 15 ani. Air France, Lufthansa chiar si KLM stau mult mai bine ...nu are rost sa compar cu Emirates, Etihad, chiar si Virgin(dar asta din urma e budget si nu il bag in aceasi oala cu ce am enumerat mai sus. dupa ce te mai uiti odata la 747 sa mi spui daca gresesc, plus ca am zburat ceva cu 747 la viata mea ....si daca te uiti la luminile de sus si le vezi pline de praf gros de cativa milimetrii, daca ai zburat bucuresti-londra cu BA si vezi in ce hal sunt scaunele si interiorul avionului. la Airbus 319-320 sau 737..imi dai dreptate...nu zic ca nu exista si mai rau..dar la BA ai asteptatri Edited by Zavoianu, 28 January 2010 - 00:58. |
#14
Posted 28 January 2010 - 09:21
Ca medie generala BA sta mai bine ca LH la varsta aviaonelor. La 747 ai dreptate dar un avion care nu e ingrijit si curatat nu inseamna ca e vechi. E adevarat ca de ex LH o organizare mult mai buna, pe care o admir, in intretinerea flotei din punct de vedere al curateniei si aspectului. Dar raman la pareare ca nu sunt niste criterii fiabile...
|
#15
Posted 03 March 2010 - 15:08
@ZAVOIANU : cica nici lufthansa nu s chiar asa....vezi ca am deschis eu un topic despre ei si poporu' deja a comentat acolo
|
|
#16
Posted 03 March 2010 - 22:55
rottweiler2007, on 3rd March 2010, 15:08, said: @ZAVOIANU : cica nici lufthansa nu s chiar asa....vezi ca am deschis eu un topic despre ei si poporu' deja a comentat acolo stii de ce nu as zbura cu BA dintr un singur motic: si pe exterior si pe interior , avioanele arata jerpelite, fata de restul ce mi a placut a fost pachetul mare de filme , seriale,etc si faptul ca englezii in general sunt mai deschisi la discutii fata de nemti, francezi si ptr zborurile lungi daca mai schimbi o vorba o impresie, paraca e mai bine, restul am raspuns in celalalt topic |
#17
Posted 13 May 2010 - 14:30
Atentie pentru cei ce aveti bilete!!!
BA set for more strikes 10-May-2010 BRITISH Airways cabin crew have announced the latest dates for strikes in their long-running dispute with the airline. There will be four separate five-day strikes in May and June. The first will begin on 18 May, ending on 22 May, with the three further strikes beginning on 24 May, 30 May and 5 June. The last strikes earlier this year grounded hundreds of flights and cost BA an estimated £45 million. The crew’s union – Unite – said: “There can be no industrial peace without meaningful negotiations and while management victimises trade unionists and uses disciplinary procedures in a witchhunt. The seven days' notice period is sufficient time for BA management to do the sensible thing and reopen meaningful negotiations.” |
#18
Posted 01 February 2011 - 20:08
Am si eu o intrebare. As vrea sa cumpar un bilet de avion la BA pe ruta Edinburgh-Bucuresti via Londra cu schimbare de aeroport in Londra (EDI-LCY;LHR-OTP) si nu stiu sigur cum este cu bagajele si cu check-in-ul. In mod normal cred ca ar trebui ca de la LCY sa imi iau bagajele, sa ajung la LHR si acolo sa fac din nou check-in si restul.
A fost cineva pe vreo ruta de genul asta? Multumesc mult! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users