Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

HUNEDOARA - ROMA

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
a21alex

a21alex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,030
  • Înscris: 22.08.2005
In august am decis ca merit o vacanta de vreo 2 saptamani in Italia si pana atunci as dori cu sprijinul vostru sa aleg cel mai bun traseu.
Viamichelin imi da mai multe variante. Desigur cea mai uzuala varianta e cea prin Ungaria - Austria
Dar cea mai scurta si mai ieftina varianta ramane:
Ies in E70 prin deta din romania, trec prin Belgrad, tot pe E70 ajung la Zagreb, dupa care Liubliana, Trieste, intru pe A4 spre Venetia si de acolo pe A13 pana la bologna. In fine de acolo spre Roma pe A1. Traseul asta conform site-ului mentionat, ar putea fi parcurs in 16h38m cu un cost total de 232,55 euro, taxe de drum incluse. Cred ca este cel mai scurt traseu ca practic asta ma interesa cel mai mult, sa ajung cat mai repede.
Si acum intrebare. A mai mers cineva pe acest traseu? Este sigur? Ca am auzit povesti cu taliban... :D mai ales pe teritoriul sarbesc....
La intoarcere as prefera traseul prin Austria - Ungaria....

Orice detaliu, inclusiv taxe de drum, autostrada, vigniete, samd... este binevenit. Ma gandesc ca o parte din tarile astea nu au adoptat moneda euro... unde e bine sa faci plinul la renault-ul cu care vom pleca? Ce fel de drumuri sunt astea prin Serbia, Croatia, Slovenia?

Edited by a21alex, 09 July 2008 - 00:31.


#2
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

 a21alex, on Jul 9 2008, 01:24, said:

In august am decis ca merit o vacanta de vreo 2 saptamani in Italia si pana atunci as dori cu sprijinul vostru sa aleg cel mai bun traseu.
Viamichelin imi da mai multe variante. Desigur cea mai uzuala varianta e cea prin Ungaria - Austria
Orice detaliu, inclusiv taxe de drum, autostrada, vigniete, samd... este binevenit. Ma gandesc ca o parte din tarile astea nu au adoptat moneda euro... unde e bine sa faci plinul la renault-ul cu care vom pleca? Ce fel de drumuri sunt astea prin Serbia, Croatia, Slovenia?
Eu nu inteleg de ce vrei sa te complici pentru cateva zeci de euro in plus pe care-i dai pe benzina daca alegi ruta clasica prin Ungaria>Austria. Cred ca scoti timp la fel, daca nu chiar mai mic mergang constant cu 130 pe autostrada, decat daca o iei prin Serbia, Croatia si Slovenia.

Edit: poti face plinul de aici si mai alimentezi in Austria, dar ar fi bine sa nu luati chiar de pe autostrada, e nitel mai scumpa.

Edited by Marius3k, 09 July 2008 - 15:58.


#3
a21alex

a21alex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,030
  • Înscris: 22.08.2005

 Marius3k, on Jul 9 2008, 16:56, said:

Eu nu inteleg de ce vrei sa te complici pentru cateva zeci de euro in plus pe care-i dai pe benzina daca alegi ruta clasica prin Ungaria>Austria. Cred ca scoti timp la fel, daca nu chiar mai mic mergang constant cu 130 pe autostrada, decat daca o iei prin Serbia, Croatia si Slovenia.

Edit: poti face plinul de aici si mai alimentezi in Austria, dar ar fi bine sa nu luati chiar de pe autostrada, e nitel mai scumpa.

La intoarcere merg si pe traseul din Austria. Am zis daca tot s-a ivit ocazia asta de ce sa nu vizitez si Belgradul, Zagrebul si Liubliana.....

#4
ecstrim

ecstrim

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,471
  • Înscris: 18.10.2002
Nu se complica absolut deloc, am facut de doua ori Roma - Venezia - Gorizia - Ljubliana - Zagreb - Belgrad - Pozarevac - Golubac - Dr. Turnu-Severin - Craiova si mi se pare mult mai scurt si rapid decat varianta "clasica" prin Ungaria si Austria. Eventual daca vrei sa nu iesi din UE faci Ro - Ungaria - Slovenia - Italia, e cam cu 100 si ceva de km mai lung drumul.

Varianta prin ex Yugoslavia se poate parcurge cam in 18 ore (daca nu te pierzi intre Belgrad si Severin ca mine pentru ca navigatorul avea o harta foarte veche si in puterea noptii a durat mult pana am gasit pe cineva sa intreb). Din Roma pana in Belgrad (sau invers) stai practic numai pe autostrada, cu mici exceptii in Slovenia unde autostrada este in constructie.

In Slovenia autostrada este foarte buna, in Croatia mi s-a parut excelenta, in Serbia e aproape decenta si cu cat te apropii de Belgrad cu atat se inrautateste. Atentie la Belgrad sa nu ajungi la ora de varf ca e moarte de om; am traversat orasul pe centura in 2 ore fata de 5 minute cand nu era trafic.

Iar daca vrei sa te complici, in Italia poti sa nu faci autostrada pe traseul Ferrara - Bologna - Firenze - Roma ci de la Ferrara se poate iesi, mergand spre Ravenna, dupa care iei E45 si te duci intins pana la Roma practic; e superstrada, doua benzi separate pe sens (in 90% din traseu), zero taxe (la un drum dus intors scutesti cam un rezervor), de regula nu prea e trafic pe ea (noaptea e liber de te plictisesti), zero radare. Daca intre timp au montat radare sunt semnalizate corespunzator si din timp cu indicatorul cu milogi (un polititst cu mana intinsa). Problema pe E45 e ca daca nu il cunosti bine sau nu ai navigator e cam nasol ca vei trece prin doua orase (Terni si Rieti) si fara indrumari risti usor sa ratezi iar intre Terni si Rieti e o portiune de cativa km unde se circula destul de lent. Daca ai talpa grea si masina buna faci 3,5 - 4 ore de la Ferrara pana la Roma pe varianta asta (noaptea).

Daca alegi autostrada, inainte de Firenze sa te astepti la blocaje in trafic, e ceva comun ori sunt eu foarte ghinionist :)

In rest, in Italia poti sa alergi linistit noaptea, autostrazile sunt libere si toata lumea doarme (inclusiv radarele ca mie nu mi-a venit nici o amenda acasa pana acum).

Combustibil sa bagi linistit din Slovenia, au preturile foarte mici in comparatie cu Italia. In Italia, de regula cel mai mic pret la combustibil il gasesti la statiile Agip (nu e o regula, desigur).

Taxe de autostrada: Peste tot poti plati in euro, in Slovenia se pare ca au introdus vigneta (cea mai mica e pe 6 luni si costa 35 de euro), in Italia la intrare pe autostrada iei biletu' si la iesire platesti (cam 6 centi per km pt un autoturism). In Croatia parca erau "neni la casierie" din loc in loc pe autostrada si plateai acolo.

Atentie mare cu detectorul de radar in Italia, risti urat de tot daca te prind. Oricum nu prea ai nevoie de el, radare mobile sunt putine si pot sta numai in anumite zone care sunt semnalizate + ca cel putin prin zona Roma te avertizeaza ceilalti cu farurile. Pe autostrada ai sa vezi din timp o casuta de ciment/metal cu milog deasupra (indicator rutier ce simbolizeaza un politist cu mana intinsa) + ca toata lumea incetineste in dreptul lor. Ai sa mai constati ca la italieni semnalizatoarele au fost optional pt masinile lor si nimeni nu le-a pus in lista cand si-au luat masini.

Daca imi aduc aminte mai postez :)

#5
ecstrim

ecstrim

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,471
  • Înscris: 18.10.2002
Corectie despre radare: nu toate au poza cu milogul deasupra si nu toate dorm noaptea - se pare ca sunt destule si in IR. In plus, pe anumite portiuni de autostrada exista sistemul TUTOR care masoara viteza medie intre doua puncte ale autostrazii in baza numarului de inmatriculare; daca stai sub 136 kmph e ok, altfel se emite amenda. Nu am idee ce se intampla daca ai masina inmatriculata in afara Italiei.

#6
a21alex

a21alex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,030
  • Înscris: 22.08.2005
Foarte la obiect informatiile tale. Iti multumesc mult si chiar te rog si pe tine dar si pe ceilalti daca mai e ceva de adaugat sa adaugati pentru o radiografie cat mai corecta a situatiei drumului.

#7
micutu_flo

micutu_flo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 233
  • Înscris: 20.11.2005
In Slovenia autostrada este foarte buna, in Croatia mi s-a parut excelenta, in Serbia e aproape decenta si cu cat te apropii de Belgrad cu atat se inrautateste. Atentie la Belgrad sa nu ajungi la ora de varf ca e moarte de om; am traversat orasul pe centura in 2 ore fata de 5 minute cand nu era trafic.


Combustibil sa bagi linistit din Slovenia, au preturile foarte mici in comparatie cu Italia. In Italia, de regula cel mai mic pret la combustibil il gasesti la statiile Agip (nu e o regula, desigur).

Taxe de autostrada: Peste tot poti plati in euro, in Slovenia se pare ca au introdus vigneta (cea mai mica e pe 6 luni si costa 35 de euro), in Italia la intrare pe autostrada iei biletu' si la iesire platesti (cam 6 centi per km pt un autoturism). In Croatia parca erau "neni la casierie" din loc in loc pe autostrada si plateai acolo.


Pai daca in Slovenia vigneta e minim pt 6 luni , cred ca o voi lua pe langa autostrada , chiar daca vor fi mai multi km. parcursi astfel, ce parere aveti?
sau nu este alt metoda la tranzitul Sloveniei?

#8
a21alex

a21alex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,030
  • Înscris: 22.08.2005
Da. Ar fi o idee... Stie cineva daca e posibil?!

#9
ecstrim

ecstrim

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,471
  • Înscris: 18.10.2002
Cum va trebui sa fac si alte drumuri pe ruta Italia - Romania, am facut alt traseu pentru traversarea Sloveniei. In loc sa ies din Italia pe la Gorizia si sa fac autostrada spre Ljubliana pana la Zagreb, voi iesi din Italia pe langa Trieste, intru in Slovenia pe la Krvavi Potok si continui pe drum european aproximativ 30 de km pana in Croatia unde intru la Pasjak, dupa care iau autostrada croata pana la Zagreb. Restul ramane traseul original. In felul acesta Slovenia isi poate baga vigneta aia undeva.

Sa nu ma intelegeti gresit, nu vigneta slovena in sine ma deranjeaza, ma deranjeaza faptul ca trebuie sa o platesc pentru 6 luni minim. Daca ar exista si perioade mai scurte nu as avea nici o problema in a o cumpara. Si Austria incepuse la fel cu vignetele, a fost nevoie de interventia Uniunii Europene pentru a-i face sa scoata vignete pentru perioade mai scurte. Probabil se va intampla acelasi lucru si in acest caz.

Revenind la trasee, noul traseu este mai lung cu vreo 20 de km decat cel original, deci pentru mine e ok; as putea merge si prin Austria - Ungaria, dar asta inseamna in primul rand cam 300 de km in plus si in al doilea rand inseamna sa parcurg drumul de la Logoj la Turnu Severin, drum care imi repugna.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate