Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Nevaccinatii, ati devenit valoros...

Ce am invatat din Batalia pentru ...

Nissan Qashqai,Probleme,Sfat Achi...
 alocatie copil roman nascut afara

Schimbare Furnizor Energie Prin P...

Retete compensate

Proba la alegere a profilului la ...
 Exploziile din blocurile romanesti.

Polizor unghiular mediu

Editare video, fara placa video

Cateva intrebari legate de sistem...
 Despre lipituri, statii, pistoale...

ANGLIA...ITALIA...FRANTA...GERMAN...

Sfat achizitie masina ∼6000...

Sunet electronic dupa franat
 

Bicepsul nu creste

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
keeekeeess

keeekeeess

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,405
  • Înscris: 05.10.2005
De cand fac sala am crescut greutatile la toate grupele musculare in afara de biceps. Vad ca raman tot timpu la aceleasi greutati sau le cresc foarte greu. De fapt cand fac biceps nu fac niciodata febra la biceps in sine, ci fac la mushiul antebratului. Am incercat de toate, bicepsu parca nu poate fi lucrat direct.

#2
ciutacu

ciutacu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,905
  • Înscris: 11.08.2007
Daca faci flexii cu bara EZ, incearca cu bara dreapta, cu priza apropiata sau departata, incearca sa scazi greutatile, chiar daca vrei sa le cresti, uneori e mai bine asa.

#3
keeekeeess

keeekeeess

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,405
  • Înscris: 05.10.2005
o sa incerc sa fac cu bara dreapta..

#4
ciutacu

ciutacu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,905
  • Înscris: 11.08.2007
Ce exercitii ai facut si cate serii ?

#5
934

934

    Rain Man.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,360
  • Înscris: 14.04.2007
Pe mine ma durea antebratul de la bara dreapta, d-aia am si trecut sa fac flexiile cu EZ-ul.
In a cita zi faci bicepsul? Si inainte ce grupa lucrezi? Poate e deja prea solicitat de la alte exercitii ca sa mai creasca.

#6
Valentine

Valentine

    Un Mosotti mai serios.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,279
  • Înscris: 30.11.2003
Trebuie sa iti mai creasca antebratul ca sa suporte greutatea. Si eu am aceeasi problema, am stagnat la 38cm. O sa maresc tricepsu asta e daca bicepsu nu mai vrea :D

#7
keeekeeess

keeekeeess

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,405
  • Înscris: 05.10.2005
fac piept inainte. n-am probl cu antebratu, cand antrenez muschiu ala la care fac febra fac cu destul de mult.

totusi am OBS ca la bara dreapta ala nu mai e folosit asa de tare. seriile si repetarile nu conteaza

#8
ciutacu

ciutacu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,905
  • Înscris: 11.08.2007
Ba conteaza, chiar foarte mult.

#9
Valentine

Valentine

    Un Mosotti mai serios.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,279
  • Înscris: 30.11.2003

 keeekeeess, on Jul 10 2008, 05:02, said:

fac piept inainte. n-am probl cu antebratu, cand antrenez muschiu ala la care fac febra fac cu destul de mult.

totusi am OBS ca la bara dreapta ala nu mai e folosit asa de tare. seriile si repetarile nu conteaza
Atunci hai sa mai incerc odata toate posibilitatile

1) Nu mananci ce trebuie, sau cat trebuie
2) Faci exercitii gresite, sau cu greutati gresite (prea mari, prea mici, prea multe serii, prea multe repetari)
3) Programul de antrenament e gresit (iti obosestii muschii inainte sa apuci sa ii lucrezi). Eu personal nu pot sa fac piept si biceps in aceeasi zi.

#10
keeekeeess

keeekeeess

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,405
  • Înscris: 05.10.2005

 ciutacu, on Jul 10 2008, 19:02, said:

Ba conteaza, chiar foarte mult.


ciutacu iar despici firu in patru. conteaza daca faci prima oara 1 repetare si a doua oara iti dai cu gantere in cap timp de 10 minute, da nu conteaza daca fac 8 corecte, 10 corecte sau 12 corecte.  

cred ca am gasit si probl, eu faceam cu bara Z si aia imi folosea si muschii antebratului, care au ramas in urma ca sa zic asa de cand faceam biceps cu bara dreapta si aia nu erau folositi mai deloc. asa ca acuma cand fac biceps mii antrenez pe aia mai tare si apoi nu o sa-i mai traga in urma pe bicepsi.

mi-am dat eu singur seama  :D

#11
ciutacu

ciutacu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,905
  • Înscris: 11.08.2007
Da, e corect ce zici. La un moment dat, dupa ce treci de faza de incepator cand progresezi cam cu orice exercitii, nr de repetari, program etc, trebuie sa despici firul in patru ca sa ai rezultate. Conteaza daca faci 8,10,12. Eu fac chiar intre 4-6 repetari, dar cu greutati mari. Depinde si ce urmaresti.

#12
keeekeeess

keeekeeess

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,405
  • Înscris: 05.10.2005
da ciutacu stiu ca tu faci ex de 4 repetari cu greutati prea mari, eu tin la incheieturile mele  :D

#13
ciutacu

ciutacu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,905
  • Înscris: 11.08.2007
Depinde de incheieturi: am facut si cate o repetare, daca incheieturile mele rezista bine, nu inseamna ca nu tin la ele. Daca faci putine repetari nu inseamna ca greutatile sunt prea mar! Niciodata greutatile nu sunt prea mari ! :weight_lift: :lol: Ai incercat sa faci flexii cu haltera pentru antebrate, cu incheieturile pe genunchi ? Pe langa faptul ca lucrei antebratele, intaresti si incheieturile !

Edited by ciutacu, 13 July 2008 - 13:02.


#14
keeekeeess

keeekeeess

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,405
  • Înscris: 05.10.2005
fac deastea da tot nu ma bag la facut o repetare cu greutati prea mari. mai sunt la sala copchii care tin ei neaparat sa faca cu cat face restu lumii si parca danseaza peacolo.

#15
Valy1

Valy1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,206
  • Înscris: 06.01.2007
Mie imi place de aia de lucreaza si in timpu asta se uita la tine , poate-poate il aplauzi  :lol:

#16
ciutacu

ciutacu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,905
  • Înscris: 11.08.2007
Nu e vorba de copii teribilisti, ci doar ca mi se pare interesant sa stii cu cat poti face o repetare. De exemplu la piept daca faci cu X kg 8 repetari, cu X + 5 kg poti face tot 8, iar la flexii pentru biceps poti face cu Y kg 12 repetari, iar cu Y + 5 kg niciuna. Multa lume are surprize de genul asta cu bicepsii.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate