Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Articole, tutoriale si alte resurse

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#19
Imby

Imby

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 10.05.2012
...

#20
caliux

caliux

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 297
  • Înscris: 04.02.2010
Eu invat de aici. Mi se pare foarte ok cartea, trebuie sa ai si ceva background in programare, (prezinta clasele, metodele, interfetele si obiectele, pentru cei care nu stiu de OOP). Acum sunt la capitolul AWT.

#21
sonicboy

sonicboy

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 04.05.2011
salutare,

am si eu o mica problema, nu inteleg o metoda, daca poate cineva sa-mi explice

int n = 213;
int s = 0;
while (n!=0){

s += n%10;
n/=10;
}


System.out.println(s);

nu inteleg cum de imi da 6 , am calculat dupa formula dar ceva gresesc, cunosc operatorii

#22
Gady_paul

Gady_paul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,421
  • Înscris: 12.01.2008
Partea cu initializarea banuiesc ca o stii.
Intai verificam daca n>0 (si e, ca doar ii 213). Apoi s creste cu n%10. n%10 ii restul impartirii lui n la 10, care da 21 rest 3, adica ii 3. Cum s era 0, va avea valoarea 0+3=3. apoi n este impartit la 10. Ar da 21,3 numai ca fiind int, da 21. Care tot este mai mare ca 0, si s creste iar cu n%10 (adica cu 1, devenind 4). n este impartit iar la 10, devenind 2. Repetam procesul. S devine 4+2 adica 6, n se face 0, iesim din while si il afisezi pe s.

Sper ca ai inteles.

#23
adi94

adi94

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 190
  • Înscris: 06.11.2011
Eu abia am inceput cu java si am zis sa impart cu voi ce am gasit si eu:) Sper sa va ajute.


http://java.sun.com
http://www.java.com
http://www.java.org
http://www.developer.com
http://www.codeguru.com
http://www.jguru.com
http://www.javaalmanac.com
http://www.onjava.com
http://www.javaolympus.com
http://www.jarhoo.com
http://www.jars.com
http://www.javaworld.com
http://www-106.ibm.c...loperworks/java
http://www.javapro.com
http://www.javaboutique.com
http://www.theserverside.com
http://www.sys-con.com
http://www.componentsource.com
http://www.artima.com
http://www.sunsource.net
http://www.javagaming.org
http://www.developmentor.com
http://jakarta.apache.org
http://www.w3c.org
http://www.w3schools.com

#24
luk4

luk4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,149
  • Înscris: 29.04.2008
Probabil nu intra chiar in categoria tutoriale, dar si pe stackoverflow gasesti multe lucruri interesante legate de java.

#25
adi94

adi94

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 190
  • Înscris: 06.11.2011
Da, ai dreptate.Nu am fost foarte atent, dar sper sa fie de ajutor si likurile de mai sus:)

#26
echo3

echo3

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,567
  • Înscris: 21.12.2012
Pentru mine cea mai buna carte Java e: Java-How to program 9th edition Deitel PJ, Deitel HM.
Toate subtilitatile limbajului sunt explicate foarte bine, cu multe exemple, iar la sfarsitul fiecarui capitol ti se face un rezumat cu toate notiunile pe care ar fi trebuit sa ti le insusesti la sfarsitul parcurgerii acestuia, dandu-ti si paginile unde poti sa le citesti din nou daca crezi ca nu le-ai inteles.

Edited by echo3, 01 February 2013 - 18:03.


#27
czand3r

czand3r

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 17.10.2007
Buna seara!

Am gasit cateva resurse pentru a invata Java 3d, dar as dori o carte. Daca are cineva vreo idee, va rog sa postati.

Acestea sunt link-urile pentru tutoriale Java 3d :
01. http://www.java2s.co...D/Catalog3D.htm
02. http://www.java3d.org/tutorial.html

De asemenea, as prefera sa fie niste resurse cat mai recente, pentru ca am mai gasit anumite carti cam de 10 ani si cred ca mai rau fac daca aprofundez din aceste resurse. :)

Va multumesc!

P.S.: Puteti posta si alte resurse decat carti, orice e binevenit!

#28
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,603
  • Înscris: 30.07.2003
Pachetul javax.media.j3d stagneaza din 2008 asa ca nu-i de viitor: http://java3d.java.net/

Exista altele mai de actualitate: http://jogamp.org/

#29
czand3r

czand3r

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 17.10.2007

View Postneagu_laurentiu, on 19 februarie 2013 - 19:35, said:

Pachetul javax.media.j3d stagneaza din 2008 asa ca nu-i de viitor: http://java3d.java.net/

Exista altele mai de actualitate: http://jogamp.org/

Ideea e ca eu sunt la facultate in Targoviste (locul natal) la Automatica si Informatica Aplicata si, din diferite motive, la mine nu s-a mai impartit in doua ramuri (software si automatizari), iar eu am fost de la inceput cu soft-ul. Asa ca la licenta trebuia sa fac ceva de automatizare si am ales sa realizez niste modele in 3Ds Max si sa le manipulez in Java pentru a ilustra un concept. Dorinta mea este ca vreau sa creez un mediu cat mai realist si mai apropiat de designul aplicatiilor grafice ale zilelor noastre.

Asadar, de asta incerc pe Java 3d.

Iti multumesc tare mult pentru resurse!

#30
add001

add001

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 34
  • Înscris: 14.02.2013
Pentru incepatori : http://www.javabeginner.com/

#31
echo3

echo3

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,567
  • Înscris: 21.12.2012
Tot cel mai bine se invata din carti, un tutorial de 200 de pagini, nu face cat o carte cu 1700.

#32
nnn02

nnn02

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 13.12.2012
http://www.coreservlets.com/
http://tutorialspoint.com/
http://www.ibm.com/d...pe_by=Tutorials

#33
add001

add001

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 34
  • Înscris: 14.02.2013
Tutoriale Java bazate pe exemple : http://javalessons.com/

#34
VladBtz

VladBtz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,702
  • Înscris: 24.09.2014
Ce parere aveti despre cartea asta?

http://www.infobits....java.php?page=5

#35
dani.user

dani.user

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,236
  • Înscris: 24.02.2007
Din ce-am vazut in cuprins:
  • Capitolul 2,3: In afara unor detalii gen cum citesti date de la tastatura, restul ar trebuie sa-ti fie deja cunoscute din C/C++.
  • Capitolul 4: Daca ai scris vreodata o clasa in C++, observi ca si o clasa in java e ceva similar (doar mai simplist).
  • Capitolul 5: Ceva clase simple din biblioteca lor standard.
  • Capitolul 6,7: Ceva polimorfism, ca in C++ doar ca totul e implicit virtual, nu ai mostenire multipla, si ai interfete (un fel de clasa abstracta doar cu metode, fara membrii/stare).
  • Capitolul 8: Exceptii - le ai si in C++ doar ca acolo poti arunca orice, aici poti arunca doar clase avand o anumita ierarhie. Deasemenea Java te obliga sa tratezi orice exceptie (sau sa anunti pe cel te apeleaza de cele netratate), iar cum biblioteciile arunca exceptii pentru orice, devine "o placere".
  • Capitolul 9: Inca cateva clase utile din biblioteca standard. Ele sunt mult mai multe, te lovesti de ele pe masura ce le folosesti. Containerele (vector, etc.) ofera o alta abordarede iterare fata de C++, cu bune si cu rele.
  • Capitolul 10: Swing ... cred ca ultimul lucru ce-l vei folosi din Java (la nivel profesional). Poate mai mult sa vezi ca poti desena ceva pe ecran (ceva ce arata/se comporta) considerabil diferit fata de aplicatiile native oricarui sistem de operare.
  • Capitolul 11: Am gresit mai sus, Applet-urile sunt ultimul lucru ce-l vei folosi din Java (in 2015).

Si cam atat.
Concluzia mea:
  • Pentru cineva ce n-a mai programat, prezinta niste treburi de baza.
  • Pentru cineva ce s-a mai lovit de toate conceptele astea in alte limbaje, n-ar trebui sa-i ia mai mult de cateva zile sa parcurga cartea pentru a vedea doar unde difera Java ca sintaxa/clase oferite de biblioteca standard.


#36
ofi_tm

ofi_tm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,963
  • Înscris: 21.02.2006
Poate mai intereseaza pe cineva:
Curs public: Programare în Java
- nivel începător -
Mod predare: Curs în clasă cu instructor;
Durată: 24 ore;
Perioada/orar: 20.06-11.07.2015/ Sambata, orele 09:00-15:00;
Pret/pers: 700 Lei;
Locaţia: Eta2u Training Center (Str. C. Brediceanu nr.8, Et.1, Timişoara; in Piata 700).

Cursul abordează următoarele teme:
• Bazele programării în Java: abstractizarea, clase și obiecte, membrii instanță și
membrii statici, moștenire și agregare;
• Fundamentele limbajului: elementele de bază, tipuri primitive, declararea
variabilelor, valori inițiale pentru variabile;
• Declarații: clase, metode, constructori, tipuri enumerare, tablouri, pasarea
parametrilor, metode cu număr variabil de parametrii, metoda main();
• Controlul accesului: structura fișierelor sursă, pachete, căutarea claselor, jar,
proprietățile sistemului, modificatori de acces clasă și membrii clasei;
• Operatori și expresii: conversii de tip, precedența și asociativitatea operatorilor,
operatori;
• Controlul programului și tratarea erorilor, aserții;
• Programare orientată pe obiecte: moștenire, suprascrierea metodelor, ascunderea membrilor, super, înlănțuirea constructorilor, interfețe, cast referințe, upcasting & downcasting, polymorfism;
• Clase și interfețe încuibate: clase și interfețe membru static, clase membru nonstatice, clase locale, clase anonime;
• Ciclul de viață al obiectelor: garbage collection, finalizarea obiectelor, inițializatori, starea inițială a obiectelor;
• Clase fundamentale: pachetul java.lang, Object, clase wrapper, String, StringBuilder & StringBuffer.
Abilităţi ce vor fi dobândite
Participanţii vor dobândi cunoştinţele practice necesare scrierii unui program Java care să rezolve probleme dintr-o arie foarte largă de domenii.
AVANTAJE oferite:
  instructori specializaţi în instruirea profesională
  flexibilitate în a oferi planuri de instruire personalizate
  săli de curs dotate după standarde internaţionale
  metodă interactivă de predare a cursurilor
  suport de curs pentru fiecare participant
  cursuri organizate pentru grupe de 10 – 18 participanţi
Pentru alte detalii, vă stau cu plăcere la dispoziție.

Eugen Nicolae
Senior Sales Representative
  +40 256 277 650

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate