Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Articole, tutoriale si alte resurse
Last Updated: Oct 05 2018 22:40, Started by
ciuly
, Jun 27 2008 11:08
·
0
#21
Posted 27 June 2012 - 16:53
salutare,
am si eu o mica problema, nu inteleg o metoda, daca poate cineva sa-mi explice int n = 213; int s = 0; while (n!=0){ s += n%10; n/=10; } System.out.println(s); nu inteleg cum de imi da 6 , am calculat dupa formula dar ceva gresesc, cunosc operatorii |
#22
Posted 27 June 2012 - 17:43
Partea cu initializarea banuiesc ca o stii.
Intai verificam daca n>0 (si e, ca doar ii 213). Apoi s creste cu n%10. n%10 ii restul impartirii lui n la 10, care da 21 rest 3, adica ii 3. Cum s era 0, va avea valoarea 0+3=3. apoi n este impartit la 10. Ar da 21,3 numai ca fiind int, da 21. Care tot este mai mare ca 0, si s creste iar cu n%10 (adica cu 1, devenind 4). n este impartit iar la 10, devenind 2. Repetam procesul. S devine 4+2 adica 6, n se face 0, iesim din while si il afisezi pe s. Sper ca ai inteles. |
#23
Posted 03 January 2013 - 11:13
Eu abia am inceput cu java si am zis sa impart cu voi ce am gasit si eu:) Sper sa va ajute.
http://java.sun.com http://www.java.com http://www.java.org http://www.developer.com http://www.codeguru.com http://www.jguru.com http://www.javaalmanac.com http://www.onjava.com http://www.javaolympus.com http://www.jarhoo.com http://www.jars.com http://www.javaworld.com http://www-106.ibm.c...loperworks/java http://www.javapro.com http://www.javaboutique.com http://www.theserverside.com http://www.sys-con.com http://www.componentsource.com http://www.artima.com http://www.sunsource.net http://www.javagaming.org http://www.developmentor.com http://jakarta.apache.org http://www.w3c.org http://www.w3schools.com |
#24
Posted 03 January 2013 - 11:31
Probabil nu intra chiar in categoria tutoriale, dar si pe stackoverflow gasesti multe lucruri interesante legate de java.
|
#25
Posted 04 January 2013 - 09:43
Da, ai dreptate.Nu am fost foarte atent, dar sper sa fie de ajutor si likurile de mai sus:)
|
#26
Posted 01 February 2013 - 18:02
Pentru mine cea mai buna carte Java e: Java-How to program 9th edition Deitel PJ, Deitel HM.
Toate subtilitatile limbajului sunt explicate foarte bine, cu multe exemple, iar la sfarsitul fiecarui capitol ti se face un rezumat cu toate notiunile pe care ar fi trebuit sa ti le insusesti la sfarsitul parcurgerii acestuia, dandu-ti si paginile unde poti sa le citesti din nou daca crezi ca nu le-ai inteles. Edited by echo3, 01 February 2013 - 18:03. |
#27
Posted 19 February 2013 - 19:14
Buna seara!
Am gasit cateva resurse pentru a invata Java 3d, dar as dori o carte. Daca are cineva vreo idee, va rog sa postati. Acestea sunt link-urile pentru tutoriale Java 3d : 01. http://www.java2s.co...D/Catalog3D.htm 02. http://www.java3d.org/tutorial.html De asemenea, as prefera sa fie niste resurse cat mai recente, pentru ca am mai gasit anumite carti cam de 10 ani si cred ca mai rau fac daca aprofundez din aceste resurse. Va multumesc! P.S.: Puteti posta si alte resurse decat carti, orice e binevenit! |
#28
Posted 19 February 2013 - 19:35
Pachetul javax.media.j3d stagneaza din 2008 asa ca nu-i de viitor: http://java3d.java.net/
Exista altele mai de actualitate: http://jogamp.org/ |
|
#29
Posted 19 February 2013 - 20:03
neagu_laurentiu, on 19 februarie 2013 - 19:35, said:
Pachetul javax.media.j3d stagneaza din 2008 asa ca nu-i de viitor: http://java3d.java.net/ Exista altele mai de actualitate: http://jogamp.org/ Ideea e ca eu sunt la facultate in Targoviste (locul natal) la Automatica si Informatica Aplicata si, din diferite motive, la mine nu s-a mai impartit in doua ramuri (software si automatizari), iar eu am fost de la inceput cu soft-ul. Asa ca la licenta trebuia sa fac ceva de automatizare si am ales sa realizez niste modele in 3Ds Max si sa le manipulez in Java pentru a ilustra un concept. Dorinta mea este ca vreau sa creez un mediu cat mai realist si mai apropiat de designul aplicatiilor grafice ale zilelor noastre. Asadar, de asta incerc pe Java 3d. Iti multumesc tare mult pentru resurse! |
#31
Posted 22 February 2013 - 21:22
Tot cel mai bine se invata din carti, un tutorial de 200 de pagini, nu face cat o carte cu 1700.
|
#32
Posted 22 February 2013 - 22:11
#33
Posted 23 February 2013 - 13:33
Tutoriale Java bazate pe exemple : http://javalessons.com/
|
|
#34
Posted 30 May 2015 - 21:46
#35
Posted 31 May 2015 - 10:39
Din ce-am vazut in cuprins:
Si cam atat. Concluzia mea:
|
#36
Posted 18 June 2015 - 14:00
Poate mai intereseaza pe cineva:
Curs public: Programare în Java - nivel începător - Mod predare: Curs în clasă cu instructor; Durată: 24 ore; Perioada/orar: 20.06-11.07.2015/ Sambata, orele 09:00-15:00; Pret/pers: 700 Lei; Locaţia: Eta2u Training Center (Str. C. Brediceanu nr.8, Et.1, Timişoara; in Piata 700). Cursul abordează următoarele teme: • Bazele programării în Java: abstractizarea, clase și obiecte, membrii instanță și membrii statici, moștenire și agregare; • Fundamentele limbajului: elementele de bază, tipuri primitive, declararea variabilelor, valori inițiale pentru variabile; • Declarații: clase, metode, constructori, tipuri enumerare, tablouri, pasarea parametrilor, metode cu număr variabil de parametrii, metoda main(); • Controlul accesului: structura fișierelor sursă, pachete, căutarea claselor, jar, proprietățile sistemului, modificatori de acces clasă și membrii clasei; • Operatori și expresii: conversii de tip, precedența și asociativitatea operatorilor, operatori; • Controlul programului și tratarea erorilor, aserții; • Programare orientată pe obiecte: moștenire, suprascrierea metodelor, ascunderea membrilor, super, înlănțuirea constructorilor, interfețe, cast referințe, upcasting & downcasting, polymorfism; • Clase și interfețe încuibate: clase și interfețe membru static, clase membru nonstatice, clase locale, clase anonime; • Ciclul de viață al obiectelor: garbage collection, finalizarea obiectelor, inițializatori, starea inițială a obiectelor; • Clase fundamentale: pachetul java.lang, Object, clase wrapper, String, StringBuilder & StringBuffer. Abilităţi ce vor fi dobândite Participanţii vor dobândi cunoştinţele practice necesare scrierii unui program Java care să rezolve probleme dintr-o arie foarte largă de domenii. AVANTAJE oferite: instructori specializaţi în instruirea profesională flexibilitate în a oferi planuri de instruire personalizate săli de curs dotate după standarde internaţionale metodă interactivă de predare a cursurilor suport de curs pentru fiecare participant cursuri organizate pentru grupe de 10 – 18 participanţi Pentru alte detalii, vă stau cu plăcere la dispoziție. Eugen Nicolae Senior Sales Representative +40 256 277 650 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users