Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Receptie FM, la GOLF 4 cu MP3 BLAUPUNKT,
Last Updated: Nov 08 2016 14:23, Started by
powershot
, Jun 21 2008 22:36
·
0
#19
Posted 10 July 2008 - 15:39
Inseamna ca amplificatorul antenei functioneaza si Blaupunkt-ul se cere schimbat. Multi utilizatori se plang de aceasta problema la Blaupunkt-urile noi.
|
#20
Posted 10 July 2008 - 16:31
PS , dioda de pe antena e pocnita de la scantei sau de la fulgere .Nu mai schimbati aparate pentru o piesa sau un condesator strapuns ! Regula de baza , cand o dioda de protectie de pe in de la antena este in conductie in 2 sensuri , in loc de 1 sens , atunci amplfiicarea agc intra automat in maxim , iar functionarea receptiei sale este in pom. e regula citita la selectoarele de blaupunkt . majoritatea cu adaptor sunt protejate , iar daca nu au interior C224 pe cablaj , sau C428 pe alt model , la electricitate atmosferica cedeaza , dioda este 1X4148 model dala negru/alb si este foarte sensibila , modelele tzaranesti tipic cu galben negru sau rosu negru , sunt mult mai tzapene . eu am blaupunkt si am incercat , nu fac nimic deosebit cu ampu ala . am antena externa pe casa circulara
Edited by Zvartoshu, 10 July 2008 - 16:33. |
#21
Posted 10 July 2008 - 17:02
@powershot,
golful tau IV cind a fost fabricat? este foarte important pt ca la modelele de dupa saptmina18, anul1998 conectiunile din stecherul pt radio au fost schimbate. De ex. pinul5 la stecherul negru, camera III are acum +12V; poate fi folosit pt alimentarea amplificatorului de semnal din antena pinul1: conexiune pt GALA, reglare automata a volumului in functie de viteza. Daca radioul nu este compatibil, pot aparea probleme in electronica de bord. pinul3: pt autodiagnoza; la folosirea unui alt radio decit cel standard(din fabricatie in automobil) pot aparea probleme in electronica de bord. De ex. nu se mai poate citi memoria/flash-ul care indica diferite probleme de malfunctionare a automobilului. In concluzie acest pin nu se va conecta la radio. pinul4&7: pinul4 merge la cheia de contact; pinul7 are permanent +12V Daca stii germana uite aici : VW hat (ab KW18/98) den Pin 5 im schwarzen Abschnitt des ISO-Steckers (Kammer III) entgegen dem Standard fahrzeugseitig mit +12V belegt. Dies kann zur Zerstörung des Radios führen! Vor dem Anschluß eines Fremdfabrikats unbedingt prüfen, ob das Radio dafür vorbereitet ist oder der Pin über Adapterstecker nicht durchverbunden ist. Der schwarze Bereich (Kammer III) des ISO-Steckers, der für diverse Funktionen vorgesehen ist, hat noch ein paar Besonderheiten zu bieten. Folgende Kabel sind evt. bei Nachrüstung eines nicht VW-Radios abzuklemmen: Pin 1 Ansteuerung der geschwindigkeitsabhängigen Lautstärkeregelung (GALA, kompatibel zu Blaupunkts AutomaticSound) wenn das Radio dazu nicht kompatibel ist, kann dies zu Störungen in der Fahrzeugelektronik führen Pin 3 Eigendiagnose bei nicht VW-Radios kann es zu Störungen in der Fahrzeugelektronik kommen, z.B. soll es dann nicht mehr möglich sein den Fehlerspeicher auszulesen diesen Pin also nicht mit dem Radio verbinden Pin 5 hier liegt ein Signal für die Diebstahlsicherung an führt wie oben gesagt +12V und kann das Radio zerstören, also nicht mit dem Radio verbinden dieser Pin kann für die Versorgung des Phantomspeiseadapters verwendet werden Pin 4 & 7 Pin 4 ist über den Zündschlüssel geschaltet, Pin 7 ist Dauer-Plus bei den meisten Radios müssen diese getauscht werden - in der Steckerbelegung des Radios nachsehen! Zum Tauschen der Kontakte im Stecker muß man zuerst den gelben Sicherungsstreifen seitlich aus dem Stecker ziehen. Dann braucht man zwei Entriegelungswerkzeuge, die man sich aus 1 mm starkem Blech selber basteln kann: der Streifen muß 1,7 mm breit und ca. 30 mm lang sein. Diese Streifen steckt man über und unter dem Steckkontakt in die schmalen Aussparungen um die Rastnasen der Kontakte zu lösen. Dann kann man den Kontakt herausziehen. http://www.michaelne...golf4radios.htm In concluzie verifica atent mufa de la radio si mufa de la automobil si vezi sa se potriveasca; daca nu schimba conectiunile de la pini. Eu am avut o problema asemantoare; am scos radioul original dintr-un VW Bora si am montat un Blaupunkt Bremen MP74. Edited by ukrtel, 10 July 2008 - 17:10. |
#22
Posted 10 July 2008 - 22:00
Poate sa fie si asta cu mufele. Al meu golfu` e din 2000 mai, a avut cass original GAMMA, am pus apoi BLAUPUNKT ESSEN MP35 cu acel adaptor care e in poza de mai sus, am alimentat pe firul albastru cu 12v+ de la mufa lui, urmarind sa scoata pe acel fir curent si cind functioneaza radio, (parca portocaliu). Semnalul era tot asa si cind am pus adaptorul nou, deci , nu cred sa fie dusa acea dioda. Dar dupa cum vad, e mai slaba partea de radio la blaupunktele astea noi. O sa verific pini de la mufe , asa cum scrie mai sus. Multumesc. Era sa uit, poti sa pui un desen cu cele 2 mufe si numarul pinilor, casa imi dau seama mai bine de numerotare?
|
#23
Posted 11 July 2008 - 08:45
#24
Posted 11 July 2008 - 08:50
Marius3k, on Jul 10 2008, 16:39, said: Inseamna ca amplificatorul antenei functioneaza si Blaupunkt-ul se cere schimbat. Multi utilizatori se plang de aceasta problema la Blaupunkt-urile noi. Nu vad de ce e nevoue de amplificara pe un radio auto care si asa e excelent pe receptie, doar ca sa-l inceci de tot cand treci pe langa emitatoare, de exemplu in P-ta Victoriei. Ma rog, in mintea producatorilor a fost sa puna o antena mica (da bine la design) compensata cu amplificator, dar in practica la departare de emitator se amplifica purecii si langa emitatoare se omoara radioul cu semnal prea mare. Eu recomand sa-ti pui antena pasiva ca pe Logan si daca e defect sa schimbi radioul, oricum pacat ca era Blaupunckt si astea sunt renumite ca fiind printe cele mai bune. |
#25
Posted 11 July 2008 - 22:52
RVIC77, daca pun o antena (adaptez), telescopica in locul celei care e pe masina, vreau sa zic ca schimb numai batul ala flexibil, cu unul telescopic adaptat de la ceva radiou care are antena mai lunga. Oare daca ramine amplifu` afecteaza in vre-un fel?
|
#27
Posted 13 July 2008 - 22:12
#28
Posted 14 July 2008 - 14:44
powershot, on Jul 11 2008, 23:52, said: RVIC77, daca pun o antena (adaptez), telescopica in locul celei care e pe masina, vreau sa zic ca schimb numai batul ala flexibil, cu unul telescopic adaptat de la ceva radiou care are antena mai lunga. Oare daca ramine amplifu` afecteaza in vre-un fel? Antena mica a aparut din considerente de design si s-a dorit a fi compensata cu acel amplif, dar nimeni nu s-a gandit ca zilnic poti trece printro zona cu zeci de emitatoare de putere mare, de obicei in vest astea se pun pe turnuri in afara orasului, la noi cerebelul cetateanului nu zice nimic ! Daca pui antena mare si amplif o sa arzi intr-o veselie toate radiourile care le vei monta Edited by rvic77, 14 July 2008 - 14:45. |
|
#30
Posted 20 March 2009 - 17:27
adaptorul contine 1 mosfet deci 1 din radio cu unu din exterior amplfiicarea antenei teoretic e pana in 1.15µV
|
#31
Posted 08 November 2016 - 14:14
buna ziua
am un golf 4 din 2003 si dintr-o data mi s-a oprit radioul (radiocasetofon blaupunkt din dotarea de baza) curios este ca porneste dupa 3 - 4 zile cateodata si 2 saptamani , merge perfect ca apoi sa "moara" iar are cineva habar de unde se alimenteaza? exista o siguranta ce ii apartine? va multumesc |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users