Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Teste motor uzat
Last Updated: Apr 21 2017 16:17, Started by
geopsi
, May 25 2008 19:18
·
0
#1
Posted 25 May 2008 - 19:18
Propun ca pe acest topic sa discutam despre cum putem sa ne dam seama, fara sa il desfacem, daca un motor este uzat si necesita set motor, segmentare sau alte schimbari/rectificari.
Edited by MAK, 25 May 2008 - 21:29. |
#2
Posted 25 May 2008 - 19:37
daca gaze ies doar pe la busonul de ulei iar pe la joja nu, ce inseamna?
|
#3
Posted 25 May 2008 - 19:49
Edit :
Daca ai cuzinetii dusi, nu ai presiune de ulei si rapane la pornire pina isi ia ulei. Daca iti arunca ulei pe joja, sint segmentii dusi, se pierde compresie, se face presiune in carter si trebuie sa sufle pe undeva. H725, toate motoarele scot un pic de gaze pe la buson, mai ales cind motorul este fierbinte. Daca scoate ca un furnal, ar trebui sa scoata si pe joja. Edited by MAK, 25 May 2008 - 21:30. |
#4
Posted 25 May 2008 - 20:12
ai dreptate, scuze, am ramas cu impresia asta gresita, poti modifica te rog primul post ....
"Scoate joja si tureaza motorul, daca stropeste ( arunca ulei in draci, e dus motorul ) Alearga-l un pic si lasa-l in ralanti, daca ai presiune mica ( se aprinde becul ) ai cuzinetii dusi, poate sa fie si arborele. Daca rapane la pornire, iar este semn ca s-au dus cuzinetii." asta era citatul, daca mai are nevoie cineva...nu am citit bine si eram foarte convins de ce am spus, acum m-am lamurit! Edited by MAK, 25 May 2008 - 21:30. |
#5
Posted 25 May 2008 - 21:16
Cred ca in cel mai bun caz daca nu te pricepi la motoare foarte bine poti sa iti dai seama dupa un drive test cu masina respectiva .dupa felul cum trage,zgomotele din compartimentul motor,daca sunt pete de ulei substantiale sub masina sau altele.sau de ce nu poti sa il rogi pe tipul/tipa de la care vrei sa cumperi sa te insoteasca cu masina la cel mai apropiat service pentru o verificare mai amanuntita.daca tot vrea sa o vanda va fi de acord,ceea ce inseamna ca motorul e in stare buna si nu are de ce sa isi faca probleme.
|
#6
Posted 25 May 2008 - 21:35
eu ma referam la masina personala... am mai auzit si de testul e compresie, imi spune cineva cum se efectueaza si ce presupune?
Edited by geopsi, 25 May 2008 - 21:39. |
#7
Posted 25 May 2008 - 22:41
Presupune un senzor de presiune care se insurubeaza in loc de bujie. Cu bateria incarcata, siguranta de la pompa de benzina scoasa si celelalte bujii scoase se roteste motorul cu demarorul si pedala ma maxim si o scula inregistreaza valoarea maxima a presiunii.
Scula poate fi simpla - un manometru mecanic cu memorarea maximului sau mai elaborata - senzori de presiune pe toate bujiile si inregistrarea electronica a presiunii in toate fazele. Ceva cam asa: http://www.geocities...compression.htm Daca cand accelerezi in forta scoate fum albastrui, ai segmentii uzati si joaca in canalele lor. Daca cand ridici piciorul de pe acceleratie scoate fum pentru scurt timp, ai uzate ghidurile de supape (si probabil nici supapele nu mai calca bine). . Daca ai ulei pe capota in dreptul jojei, deja scapi serios compresie in baia de ulei, nu este numai de segmenti, posibil cilindrii (camasa lor daca exista) sunt si ei afectati. Scoate capacul pe unde pui ulei si pune mana acolo - un pic fum care iese este normal, dar o pulsatie evidenta (puternica) insemna segmentii la un cilindru sunt pe duca. Daca scoate fum alburiu este posibil sa ai scapari de apa pe la garnitura de chiulasa. Daca nivelul in baia de ulei creste si miroase a benzina, ai o problema la garnitura pompei de benzina mecanica (la Dacii vechi). Edited by SuperDuper, 25 May 2008 - 22:55. |
#8
Posted 05 June 2008 - 15:02
ieri am vazut la un prieten la o dacie ca la el scotea pe la joja ca un fel de abur. la mine mai arunca cate 1-2 stropi dar nu se vede sa iasa ceva constant, cum e bine?
|
#9
Posted 05 June 2008 - 15:27
Nu e normal ca uleiul sa se prezinte sub forma de aburi. E si normal, aburii nu ung.
|
#10
Posted 05 June 2008 - 17:51
geopsi, on Jun 5 2008, 15:02, said: ieri am vazut la un prieten la o dacie ca la el scotea pe la joja ca un fel de abur. la mine mai arunca cate 1-2 stropi dar nu se vede sa iasa ceva constant, cum e bine? De ce va afceti voi aici atatea probleme.Si la o masina noua daca o lasi la relantii si scoti joja va arunca mici stropi de ulei...e normal sa faca asa.Cat timp nu ai zgomote ciudate la porniere sau in mers si intre schimburi de ulei nu papa mai mult de vreo 200ml de ulei atunci poti sta linistit ca ai un motor sanatos. |
|
#11
Posted 05 June 2008 - 21:50
da, si ce m-a uimit pe mine e ca iesiea aburul ala ca din spray, parca il sufla... io tot ma gandesc unde se duce uleiul din dacie pentru ca pe la joja nu scoate daca e cald,de curs nu curge, de tras trage bine masinadar undeva se duce!
|
#13
Posted 06 June 2008 - 08:59
geopsi, on Jun 5 2008, 22:50, said: da, si ce m-a uimit pe mine e ca iesiea aburul ala ca din spray, parca il sufla... io tot ma gandesc unde se duce uleiul din dacie pentru ca pe la joja nu scoate daca e cald,de curs nu curge, de tras trage bine masinadar undeva se duce! Magic... frate Unde naiba sa se duca? Normal ca il arde odata cu benzina, dar probabil nu arde destul de mult (inca) si n-ai remarcat fumul albastru pe care il scoate cand bagi pedala la fund. |
#14
Posted 06 June 2008 - 10:11
geopsi, on Jun 5 2008, 22:50, said: da, si ce m-a uimit pe mine e ca iesiea aburul ala ca din spray, parca il sufla... io tot ma gandesc unde se duce uleiul din dacie pentru ca pe la joja nu scoate daca e cald,de curs nu curge, de tras trage bine masinadar undeva se duce! Asta e semn ca e pe duca motoru' (nu mai are compresie si baga presiune in carter) La Dacia multi isi scot furtunu' ala de gaze de la carburici-galerie si-l trag pe jos pe langa scut... |
#15
Posted 06 June 2008 - 20:01
mai faza cu sprayul e la altcineva la dacie, tocmai ca la mine arunca ceva stropi, nicidecum sa sufle ulei...
filipxxx, scoate ceva fum cand bag pedala la fund, dar scoate la turatie mica daca merg progresiv si sau talpa la 3000 rpm nu scoate pic iar daca merg normal cu ea nu se vede fum. singura data cand mi-a scos fum si a scos mult a fost cand am bagat 2+2 cu teflon in ulei, atunci ma speriasem. si ar mai fi o faza ca am facut niste liniute saptamana asta cu ea si am facut 3 dacii si un matiz(aproape nou) si trage excelent, daca ar fi segmentii dusi nu ar trebui sa piarda compresie si sa nu mai traga? |
|
#16
Posted 08 March 2016 - 07:19
Rulaj km motor cu aproximatie plus minus 10000 km
http://www.tacho-spion.ro/ Edited by eboda, 08 March 2016 - 07:20. |
#17
Posted 13 March 2016 - 22:29
Ssi daca motorul merge bine .... dupa ce se prinde spionul ca are uzura mare ? OK , o uzura mare inseamna zgomote care pot fi interpretate ...dar si zgomotele astea pot sa se transmita , sa provina de la diverse . Ii invit sa faca o diagnoza la o masina facuta de VAG , cu motor de 1.2 TSI cu distributie pe lant care bate de ti-e frica sa deschizi capota si cand o pornesti prima data la dealer , sa vedem ce zic .
|
#18
Posted 25 May 2016 - 21:21
JurasikMan, on 13 martie 2016 - 22:29, said:
Ssi daca motorul merge bine .... dupa ce se prinde spionul ca are uzura mare ? OK , o uzura mare inseamna zgomote care pot fi interpretate ...dar si zgomotele astea pot sa se transmita , sa provina de la diverse . Ii invit sa faca o diagnoza la o masina facuta de VAG , cu motor de 1.2 TSI cu distributie pe lant care bate de ti-e frica sa deschizi capota si cand o pornesti prima data la dealer , sa vedem ce zic . ESECURILE tehnice de cilindree 1.2 de la VAG le numesti motoare...? poate cotete...pe roti pt ramas in camp cu ele la 15000 km in garantie.... http://www.4tuning.r...zina-23139.html http://www.reliabili...dex.com/top-100 Edited by eboda, 25 May 2016 - 21:24. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users