Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Teste motor uzat

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
Propun ca pe acest topic sa discutam despre cum putem sa ne dam seama, fara sa il desfacem, daca un motor este uzat si necesita set motor, segmentare sau alte schimbari/rectificari.

Edited by MAK, 25 May 2008 - 21:29.


#2
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
daca gaze ies doar pe la busonul de ulei iar pe la joja nu, ce inseamna?

#3
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Edit :


Daca ai cuzinetii dusi, nu ai presiune de ulei si rapane la pornire pina isi ia ulei.
Daca iti arunca ulei pe joja, sint segmentii dusi, se pierde compresie, se face presiune in carter si trebuie sa sufle pe undeva.

H725, toate motoarele scot un pic de gaze pe la buson, mai ales cind motorul este fierbinte.
Daca scoate ca un furnal, ar trebui sa scoata si pe joja.

Edited by MAK, 25 May 2008 - 21:30.


#4
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
ai dreptate, scuze, am ramas cu impresia asta gresita, poti modifica te rog primul post ....


"Scoate joja si tureaza motorul, daca stropeste ( arunca ulei in draci, e dus motorul )
Alearga-l un pic si lasa-l in ralanti, daca ai presiune mica ( se aprinde becul ) ai cuzinetii dusi, poate sa fie si arborele.
Daca rapane la pornire, iar este semn ca s-au dus cuzinetii."
asta era citatul, daca mai are nevoie cineva...nu am citit bine si eram foarte convins de ce am spus, acum m-am lamurit!

Edited by MAK, 25 May 2008 - 21:30.


#5
lacoste

lacoste

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 901
  • Înscris: 18.05.2008
Cred ca in cel mai bun caz daca nu te pricepi la motoare foarte bine poti sa iti dai seama dupa un drive test cu masina respectiva ^_^.dupa felul cum trage,zgomotele din compartimentul motor,daca sunt pete de ulei substantiale sub masina sau altele.sau de ce nu poti sa il rogi pe tipul/tipa de la care vrei sa cumperi sa te insoteasca cu masina la cel mai apropiat service pentru o verificare mai amanuntita.daca tot vrea sa o vanda va fi de acord,ceea ce inseamna ca motorul e in stare buna si nu are de ce sa isi faca probleme.

#6
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
eu ma referam la masina personala... am mai auzit si de testul e compresie, imi spune cineva cum se efectueaza si ce presupune?

Edited by geopsi, 25 May 2008 - 21:39.


#7
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,295
  • Înscris: 25.04.2006
Presupune un senzor de presiune care se insurubeaza in loc de bujie. Cu bateria incarcata, siguranta de la pompa de benzina scoasa si celelalte bujii scoase se roteste motorul cu demarorul si pedala ma maxim si o scula inregistreaza valoarea maxima a presiunii.
Scula poate fi simpla - un manometru mecanic cu memorarea maximului sau mai elaborata - senzori de presiune pe toate bujiile si inregistrarea electronica a presiunii in toate fazele. Ceva cam asa: http://www.geocities...compression.htm

Daca cand accelerezi in forta scoate fum albastrui, ai segmentii uzati si joaca in canalele lor.
Daca cand ridici piciorul de pe acceleratie scoate fum pentru scurt timp, ai uzate ghidurile de supape (si probabil nici supapele nu mai calca bine). .
Daca ai ulei pe capota in dreptul jojei, deja scapi serios compresie in baia de ulei, nu este numai de segmenti, posibil cilindrii (camasa lor daca exista) sunt si ei afectati.
Scoate capacul pe unde pui ulei si pune mana acolo - un pic fum care iese este normal, dar o pulsatie evidenta (puternica) insemna segmentii la un cilindru sunt pe duca.
Daca scoate fum alburiu este posibil sa ai scapari de apa pe la garnitura de chiulasa.
Daca nivelul in baia de ulei creste si miroase a benzina, ai o problema la garnitura pompei de benzina mecanica (la Dacii vechi).

Edited by SuperDuper, 25 May 2008 - 22:55.


#8
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
ieri am vazut la un prieten la o dacie ca la el scotea pe la joja ca un fel de abur. la mine mai arunca cate 1-2 stropi dar nu se vede sa iasa ceva constant, cum e bine?

#9
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,916
  • Înscris: 03.12.2005
Nu e normal ca uleiul sa se prezinte sub forma de aburi. E si normal, aburii nu ung.

#10
ajaccio

ajaccio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 19.02.2008

 geopsi, on Jun 5 2008, 15:02, said:

ieri am vazut la un prieten la o dacie ca la el scotea pe la joja ca un fel de abur. la mine mai arunca cate 1-2 stropi dar nu se vede sa iasa ceva constant, cum e bine?

De ce va afceti voi aici atatea probleme.Si la o masina noua daca o lasi la relantii si scoti joja va arunca mici stropi de ulei...e normal sa faca asa.Cat timp nu ai zgomote ciudate la porniere sau in mers si intre schimburi de ulei nu papa mai mult de vreo 200ml de ulei atunci poti sta linistit ca ai un motor sanatos.

#11
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
da, si ce m-a uimit pe mine e ca iesiea aburul ala ca din spray, parca il sufla... io tot ma gandesc unde se duce uleiul din dacie pentru ca pe la joja nu scoate daca e cald,de curs nu curge, de tras trage bine masinadar undeva se duce!

#12
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Se duce pe esapament, adica il arde!

#13
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006

 geopsi, on Jun 5 2008, 22:50, said:

da, si ce m-a uimit pe mine e ca iesiea aburul ala ca din spray, parca il sufla... io tot ma gandesc unde se duce uleiul din dacie pentru ca pe la joja nu scoate daca e cald,de curs nu curge, de tras trage bine masinadar undeva se duce!

Magic... frate :lol: Unde naiba sa se duca? Normal ca il arde odata cu benzina, dar probabil nu arde destul de mult (inca) si n-ai remarcat fumul albastru pe care il scoate cand bagi pedala la fund.

#14
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007

 geopsi, on Jun 5 2008, 22:50, said:

da, si ce m-a uimit pe mine e ca iesiea aburul ala ca din spray, parca il sufla... io tot ma gandesc unde se duce uleiul din dacie pentru ca pe la joja nu scoate daca e cald,de curs nu curge, de tras trage bine masinadar undeva se duce!

Asta e semn ca e pe duca motoru' (nu mai are compresie si baga presiune in carter)

La Dacia multi isi scot furtunu' ala de gaze de la carburici-galerie si-l trag pe jos pe langa scut...

#15
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
mai faza cu sprayul e la altcineva la dacie, tocmai ca la mine arunca ceva stropi, nicidecum sa sufle ulei...
filipxxx, scoate ceva fum cand bag pedala la fund, dar scoate la turatie mica daca merg progresiv si sau talpa la 3000 rpm nu scoate pic iar daca merg normal cu ea nu se vede fum. singura data cand mi-a scos fum si a scos mult a fost cand am bagat 2+2 cu teflon in ulei, atunci ma speriasem.
si ar mai fi o faza ca am facut niste liniute saptamana asta cu ea si am facut 3 dacii si un matiz(aproape nou) si trage excelent, daca ar fi segmentii dusi nu ar trebui sa piarda compresie si sa nu mai traga?

#16
eboda

eboda

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 605
  • Înscris: 07.12.2007
Rulaj km motor cu aproximatie plus minus 10000 km

http://www.tacho-spion.ro/

Edited by eboda, 08 March 2016 - 07:20.


#17
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Ssi daca motorul merge bine .... dupa ce se prinde spionul ca are uzura mare ? OK , o uzura mare inseamna zgomote care pot fi interpretate ...dar si zgomotele astea pot sa se transmita , sa provina de la diverse . Ii invit sa faca o diagnoza la o masina facuta de VAG , cu motor de 1.2 TSI cu distributie pe lant care bate de ti-e frica sa deschizi capota si cand o pornesti prima data la dealer , sa vedem ce zic . Posted Image

#18
eboda

eboda

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 605
  • Înscris: 07.12.2007

 JurasikMan, on 13 martie 2016 - 22:29, said:

Ssi daca motorul merge bine .... dupa ce se prinde spionul ca are uzura mare ? OK , o uzura mare inseamna zgomote care pot fi interpretate ...dar si zgomotele astea pot sa se transmita , sa provina de la diverse . Ii invit sa faca o diagnoza la o masina facuta de VAG , cu motor de 1.2 TSI cu distributie pe lant care bate de ti-e frica sa deschizi capota si cand o pornesti prima data la dealer , sa vedem ce zic . Posted Image

ESECURILE tehnice de cilindree 1.2 de la VAG le numesti motoare...?

poate  cotete...pe roti pt ramas in camp cu ele la 15000 km in garantie....



http://www.4tuning.r...zina-23139.html

http://www.reliabili...dex.com/top-100

Edited by eboda, 25 May 2016 - 21:24.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate