Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

La ce se refera un cod informatic...

Ce aș putea face cu 4 HDD fo...

Plafoniera led cu efect 3d :)
 Rss <content:encoded>

Cum faceti cu curierii?

Psihologia- este o știin5...

Lukașenko anunța ca a i...
 Poziționare eficienta senzor...

stereotaxie

curs desen - sau cum sa inveti si...

Sfat telefon buget 1000-1200 LEI
 Cum se inchiriaza mai eficient un...

3 intrebari legate de electroliza...

Sfat cumparare auto 4500 euro

Setare permisiuni user Linux Mint...
 

Transfagarasan

- - - - -
  • Please log in to reply
235 replies to this topic

#37
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
http://www.antena1.r...p;currentPage=1
S-a deschis Transfagarasaniul.

#38
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 28.10.2005
Astia de la Antena 1 abereaza, e deschis de vreo 2-3 saptamani. Oricum, weekendu trecut era curat/uscat tot drumul... si deja prea multa lume sus la lac  :boredlook:

#39
nemarc08

nemarc08

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 26.04.2007
e bine sa aibe in dreapta pe cineva cu mai multa experienta.
iata un exemplu trait de curand.
eu am trecut pe TF sambata 28 iunie.(se puteau traversa muntii cam de pe 17-18 iunie).am venit dinspre sibiu spre arges.la coborare era sa intre o tipa frontal in noi -(ea urca).am vazut-o cum a trecu pe contrasens si se indrepta spre noi. norocul a fost ca nici ea nici eu nu aveam viteza iar tipul din dreapta ei a reactionat rapid si atras el de volan dreapta.Tipa nu a putut mentine masina pe banda ei de deplasare dupa o curba la dreapta pe care o luase.

#40
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Deh, ce sa ii faci, mai sunt barbati care inca nu au aflat cum se foloseste o femeie la potential maxim. :P

#41
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

View Posttudor_turcu, on Jun 10 2008, 20:44, said:

Nu - pur si simplu cauza principala a fost probabil de alta natura (panta accentuata, temperatura scazuta, umiditatea ridicata etc.), iar scaderea de presiune nu e asa dramatica la acea altitudine incat sa afecteze mai mult de cateva procente puterea dezvoltata de un motor...
e mai putin oxigen...nu e alta cauza, e lipsa de oxigen.

#42
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
Totul este sa faci pauze la 30 minute, sa nu pui frana des, sa mergi cu a 2, 3-a frana de motor.

ESTE UN TRASEU SUPER S-A DESCHIS DE 8 ZILE!!!

#43
ruiamit

ruiamit

    New Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5
  • Înscris: 22.09.2005
ok,am si eu o nelamurire deoarece nu am fost prin zona,este cu mult mai dificil decit trecatoarea gutinului in maramures(adica intre mogosa si sighetu mm) ?

#44
dintimisoara

dintimisoara

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 422
  • Înscris: 01.08.2007

View Postruiamit, on Aug 4 2008, 22:21, said:

ok,am si eu o nelamurire deoarece nu am fost prin zona,este cu mult mai dificil decit trecatoarea gutinului in maramures(adica intre mogosa si sighetu mm) ?


ruiamit,nu ma consider o experta in ale trecatorilor si pasurilor romanesti,insa parerea mea este asa:Transfagarasanul e cel mai usor pas,trecatoare sau cum s-o mai numi comparativ cu :Cheile Bicazului,Pasul Gutai,drumul in serpentine catre Paltinis sau chiar Pasul Prislop,mai usor si decat coborarea de la Arieseni catre Beius.Eu am mers si facut de cate doua ori cel putin fiecare din traseele de mai sus si cel mai greu,pana in clipa de fata,mi s-a parut in Cheile Bicazului....Transfagarasanul e apa de ploaie pe langa cheile astea...Transfagarasanul sperie,zic eu,prin inaltimea la care se circula,aerul rarefiat si lipsa parapetilor de pe marginea soselei...ce lasa posibilitatea soferului de a surprinde cu coada ochiului sau chiar cu intreaga privire haul de dedesupt.Deci,daca vrei sa-l faci...go for it!Daca esti incepator in ale sofatului,ia-ti un copilot langa...trebuie vigilenta maxima,atentie ultrasporita si tehnica de pilotat masina cu frana de motor si schimbat din viteza 2 in 3 si invers....Succes!

#45
mubuforever

mubuforever

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 07.03.2007
Am de gand sa merg la mare anul asta  pe traseul Cluj-Turda-Ungheni-Acatari-Brasov-Ploiesti-Slobozia-A2-Constanta si retur Constanta-A2-Bucuresti-A1-Pitesti-Curtea de Arges-Transfagarasan-Sibiu-Cluj. La dus voi merge noaptea am facut si anul trecut traseul doar spre mare, plecat din Cluj pe la ora 22, cu exceptia ca am intrat pe A2 de la Fetesti (din Tandarei la Fetesti pe un drum judetean, o mica aventura dar am mai vazut drumurile patriei pe la 4 dimineata:)) ) am ajuns la Costinesti pe la 7 dimineata. Inapoi va trebui sa vin pe zi ca sa pot admira minunatiile Transfagarasanului si intrebarea mea se refera la Bucuresti, prin centru sau pe centura? Nu am experienta ca sofer prin Bucuresti.Si mai ales orele bune de trafic fie ele chiar si noaptea, la o adica pornesc noaptea de la mare ,ca sa evit aglomeratia matinala din Bucuresti. Traseele vor fi facute in timpul saptamanii.

#46
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,070
  • Înscris: 14.09.2007
O sa-ti blestemi zilele daca urci la Balea Lac pe la Curtea de AG, fa-l din partea de SB e soseaua ireprosabila.
Te intorci Ct-Slobozia_BV-Fagaras si faci stanga spre Balea lac e soseaua buna.
Bafta

#47
mubuforever

mubuforever

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 07.03.2007

View PostNicu90, on Aug 10 2008, 20:43, said:

O sa-ti blestemi zilele daca urci la Balea Lac pe la Curtea de AG, fa-l din partea de SB e soseaua ireprosabila.
Te intorci Ct-Slobozia_BV-Fagaras si faci stanga spre Balea lac e soseaua buna.
Bafta

mersi :thumbup:

#48
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
evita a2 in special la iesire/intrare se formeaza coloane enorme , accidente si implicit mult stres

#49
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006
daca mergi in timpul saptamanii nu ar trebui sa fie probleme pe A2, mai putin vineri seara pe sensul de mers catre mare...

daca treci ziua (adica dupa ora 06:30) e bine sa eviti centura Bucurestiului; prin oras fiind vara si perioada concediilor se circula destul de lejer... Transfagarasanul e foarte frumos si merita sa opresti de multe ori asa ca o sa-ti rapeasca mult timp. In locul tau eu as pleca pe la 4 dimineata de la mare...  cine se scoala de dimineata, departe ajunge  :)

#50
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,070
  • Înscris: 14.09.2007
poti pleca si mai devreme din Constanta , eu in iulie am plecat la 1 noaptea de acasa, e mai bine si ptr masina si trafic redus, si scoti viteza medie mai mare.

#51
need_alex

need_alex

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 639
  • Înscris: 03.04.2007
daca circuli in timpul saptamanii nu o sa ai nici o problema la orice ora pe a2, iar in Bucuresti orice ai face ziua sa NUo iei pe centura in anumite perioade ale zilei poti sa faci centura bucurestiului si in 4- 5 ore de la a2 la a1. mergi prin oras si cu ocazia asta ai sa vizitezi si orasul care ste frumos vara ca este trafic redus cam la jumatate fata de restul anului. in rest ai grija pe transfagarasan ca te poate fura f usor mai ales daca nu ai experienta.

drum bun si STOP ACCIDENTELOR VIATA ARE PRIORITATE.

#52
mubuforever

mubuforever

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 07.03.2007
Mersi tuturor ca sofer am experienta, si de obicei conduc destul de atent, prefer noaptea totusi pt ca e mai putin trafic

#53
bossake

bossake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,778
  • Înscris: 22.11.2007
Daca tot vii noaptea cred ca e mai usor sa o iei pe centura bucurestiului, sau chiar prin oras. Nu are rost sa o iei prin Slobozia.. Ultima data cand am mers pe drumul dintre slobozia si intrarea pe autostrada de la drajna a fost un chin.

#54
need_alex

need_alex

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 639
  • Înscris: 03.04.2007
[quote name='rotnic' date='Jun 17 2008, 15:39' post='4755865']

Sa va mai spun o faza, eram spre Paltinis - Sibiu, acum vreo 4 ani, cu DSN-ul, si am prins aproape de Paltinis o ceata de nu vedeai la 1 m in fata, de fapt intrasem in nori. Pana aproape de Platinis am mers asa, noroc ca aveam proiectoare de ceata si am mers doar cu ele aprinse, fiind si noapte, vazand doar marginea drumului. Imi amintesc doar ca am consumat foarte multa benzina, probabil nefiind aer in atmosfera calculatorul baga benzina la greu. In rest pe bune daca stiu cum am reusit sa ajung sus.

La treaba asta ce-ar fi facut un incepator? acum pe bune? probabil tragea pe dreapta si risca sa jeneze traficul la greu.




sti ce ar fi facut un incepator ?, la fel ce ai facut si tu

nu inteleg de ce va credeti toti niste soferi super buni
si daca aveai 20 ani experioenta de condus zilnic si ti se intampla pt prima data ceea ce ai descris mai sus faceai ce ar face si un incepator

sa nu exageram totusi nu e chiar atat de simplu transfagarasanu cum spui tu si sincer nu mi se pare mai simplu decat cheile bicazului sau pasul gutai, numai prin simplu fapt cat te solicita ca timp ca nr de km etc, probabil ai mers pe transfagarasan doar de la sibiu pana la balea lac si nu pe partea astalalata

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate