Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Honda Civic Hybrid
#37
Posted 07 September 2012 - 22:15
ambrozie, on 07 septembrie 2012 - 21:26, said:
Cornelius nu le prea ai tu cu hibridele dar iti place Honda. Am inteles toti asta dar mai informeazate putin mai mult legat de tehnologie. Poti sa incepi citind pe aici http://en.wikipedia....icle_drivetrain Chiar la asta ma gandeam su eu; NU e normal ca priusistii sa stie mai mult despre masinile honda hybrid decat hondistii. Cred ca hondistii nici macar nu stiu ce au cumparat. Edited by dinpoplaca, 07 September 2012 - 22:16. |
#38
Posted 07 September 2012 - 22:23
CorneliuRos, on 07 septembrie 2012 - 19:25, said:
Care multa tehnologie la prius? Are un nenonrocit de motor electric de 60 cp situat langa cutia automata de cacao situata pe la jumatatea masinii . Asta inseamna un adevarat motor hybrid , zic eu ? pe cand eu la Honda civic hybrid cand deschid afurisita de capota, ii pot explica amicului meu : jumatatea aceasta reprezinta motorul pe benzina i-vtec, cealalta jumatatea reprezinta motorul electric iar langa el cutia automata ,(iti dai seama deoarece vezi joja de ulei pe care scrie CVT! ) CorneliuRos, on 07 septembrie 2012 - 19:25, said:
majoritatea proprietarilor de priuse sunt calculatoristi si invadeaza forumurile cu toate porcariile . Asta e ca dezaccelerarile ? |
#39
Posted 07 September 2012 - 23:27
Calculatorist nenorocit (aka Corupt), faci misto de om si dupa aia iar ne trezim eu si Barboso ca i-am subminat autoritatea pe forum. Mai ales ca acum are baterie solara, merge cu ce face aia in o luna fix cat sa stearga parbrizul (numai fleosc, ca stergatoare pauza, da cu carpa, dupa care o arunca pe husele-nylon de pe scaune).
|
#40
Posted 07 September 2012 - 23:40
Bai, rai sunteti, aveti deja topicul lui, macar pe asta sa-l pastram curat.
Scurt pe doi, Honda sunt simple, foarte simple si culmea scot consum ok in oras, singura sparla; sunt lente, foarte lente comparate cu Prius-ul si alte hibride Toyota: cutia CVT este cu lant si elemente de cauciuc, lasa o senzatie de elastic la accelerari (precum la scuter sau masinile Aixam) si sistemul hibrid este bun doar la stationat, plecat de pe loc si decelerare-franat, atat, in regim de croaziera termicul face tot greul. Edited by connectorxp, 07 September 2012 - 23:41. |
#41
Posted 07 September 2012 - 23:42
#42
Posted 08 September 2012 - 00:32
Ia Insight, este mai sportiv decat Civic-ul Hibrid, la Insight ai si padele, ca sa-i dictezi CVT-ului ce treapta sa schimbe si afiseaza 6 pe modul sport si "7" in modul auto , oricum o sa te distrezi mai tare decat daca te-ai baga intr-un butoi cu maimute.
Edited by connectorxp, 08 September 2012 - 00:34. |
#43
Posted 08 September 2012 - 01:06
Nu stiu ce au oamenii pentru drive test...dar merci pentru sugestie. Nasol e ca ma pot distra doar la sfarsitul saptamanii sau in week-end, in rest am un program de nici eu nu mai inteleg.
|
#45
Posted 08 September 2012 - 08:09
Corupt, on 07 septembrie 2012 - 22:23, said:
Cum e cu cele 1100 rpm cand urci o panta, "obstacolele" care fac masina sa mearga mai tare/incet, cele 30 de minute sau cat astepti la munte ca sa plece masina si inca 10 ca sa poti urca o panta sau Ion si Vasile ? Am utiat ceva ? Ha ? Asta e ca dezaccelerarile ? Bai nene, daca erai putin atent despre ce era vorba despre mersul la deal vedeai ca eu am urcat cu Honda civic hybrid pe drumurile unde pot circula doar camionasele BUCHER sau BREMACH si pot spune ca nu am fost deloc dezamagit de masina. Daca erai un cunoscator nu vei mai spunea acesta perla deoarece PRIUSELE au cutia automata varza la deal. connectorxp, on 07 septembrie 2012 - 23:40, said:
Bai, rai sunteti, aveti deja topicul lui, macar pe asta sa-l pastram curat. Scurt pe doi, Honda sunt simple, foarte simple si culmea scot consum ok in oras, singura sparla; sunt lente, foarte lente comparate cu Prius-ul si alte hibride Toyota: cutia CVT este cu lant si elemente de cauciuc, lasa o senzatie de elastic la accelerari (precum la scuter sau masinile Aixam) si sistemul hibrid este bun doar la stationat, plecat de pe loc si decelerare-franat, atat, in regim de croaziera termicul face tot greul. Nu omule, cutia automata CVT de pe civic hybrid este mai "speciala", mai buna decat cvt-urile altor modele honda hybrid. (Asta mi-a zis-o mie un mecanic) Tot ce stiu este ca o cutie automata noua de civic hybrid costa cat un intreg civic hybrid sh! Nu este pe lant! Nu are componentele de cauciuc! Iti da o senzatie de ambreiaj care "patineaza" aceiasi senzatie care iti ofera un ML 320 la plecarea de pe loc! connectorxp, on 08 septembrie 2012 - 00:32, said:
Ia Insight, este mai sportiv decat Civic-ul Hibrid, la Insight ai si padele, ca sa-i dictezi CVT-ului ce treapta sa schimbe si afiseaza 6 pe modul sport si "7" in modul auto , oricum o sa te distrezi mai tare decat daca te-ai baga intr-un butoi cu maimute. Edited by CorneliuRos, 08 September 2012 - 08:06. |
#46
Posted 08 September 2012 - 13:05
Cornel tocmai aia am vrut sa evidentiez, ca au cheltuit ca fraierii niste bani cu padelele alea, cat timp sub masina se afla o lenesa de CVT.
|
|
#47
Posted 08 September 2012 - 19:54
CorneliuRos, on 08 septembrie 2012 - 08:09, said:
Nu omule, cutia automata CVT de pe civic hybrid este mai "speciala", mai buna decat cvt-urile altor modele Honda hybrid. (Asta mi-a zis-o mie un mecanic) Tot ce stiu este ca o cutie automata ....... Daca tot vrei sa iei informatii de la un mecanic, primadata l-as intreba daca are computer acasa si daca are internet. Dupa aceea l-as intreba daca stie vre-un vebsite bun cu informatie despre honda hybrid. Chiar daca le face pe toate si mi-ar da o informatie care pare credibila, eu tot as verifica-o. Acum eu nu spun ca cutia asta e mai buna sau mai rea, ci doar vreau sa sublinez ca nu poti avea incredere in nimeni, trebuie singur sa citesti cu ochii tai. Uite numai la subiectul asta cata dezinformare e. Edited by dinpoplaca, 08 September 2012 - 19:55. |
#48
Posted 10 September 2012 - 19:46
De fapt era doar un angajat in reprezentanta, are legaturi cu internetul si a probat un cr-z hybrid. Eu incercam sa inteleg de la el ,de ce crede ca cr-z i s-a parut mai lent , el incerca sa scoata informatii de la mine : de ce civicul hybrid este mai agresiv in acceleratii decat cr-z-ul! Pana la urma am ramas cu misterul, desi ma interesase si nu probasem Honda cr-z ! Nu gasesti informatii bune pe net despre honda civic hybrid. Singurul calculatorist proprietar de civic hybrid sunt numai eu care poate da date corecte si informatii corecte. Iar eu nu sunt genul sa ma uit dupa informatii de pe net , de povestirile, de excitarea unui calculatorist care conduce un prius si care a observat ca masinii lui i se opreste motorul pe benzina atunci cand cel electric este in functiune! ce daca atunci cand motorul electric functioneaza , motorul pe benzina se opreste? La civic hybrid , la viteze de pana in 47 km/h motorul electric cand functioneaza, cel pe benzina indica un consum de 0,5l% ceea ce mi se pare foarte ok. Care tehnologie hybrida avansata la prius? mai scutiti-ma....corect spus : "tehnologie complicata"!
Edited by CorneliuRos, 10 September 2012 - 19:56. |
#49
Posted 13 September 2012 - 14:00
Nu trebuie sa ii consideri pe cei informati de pe net ca sunt calculatoristi, ei au stiut inainte sa conduca un prius cand li se va opri unul din cele cateva motoare. Lucrurile simple sau invechite tehnologic nu inseamna in mod oblicatoriu ca sunt si bune. Tu esti doar slab informat si iti recomand sa te documentezi ca ai de unde nu trebuie sa citesti povesti de pe forumuri sau legende ale mecanicilor. Gasesti comunicate ale producatorilor cu toate informatiile tehnice necesare, daca ai probleme cu intelegerea lor undeva pe net vei gasi informatiile povestite asa cum le poti si tu intelege. Oricum felicitati daca conduci o hibrida indiferent de ce fel este, cat consuma si cine si unde a fost produsa.
Edited by ambrozie, 13 September 2012 - 14:01. |
#50
Posted 14 September 2012 - 19:29
Sfatul meu Cornel, cauta pe Wikipedia si altele de genul, de exemplu pe pagina franceza a respectivului site am aflat cateva detalii care lipseau cu desavarsire din varianta americana (English). La Francezi specifica clar faptul ca motorul termic lucreaza in ciclu Miller-Atkinson si nu Atkinson pur (Ciclul Miller prevede un compresor mecanic sau o turbina, iar motorul de la Prius nu este nici Atkinson prin constructie)
Quote Atkinson cycle engine A similar delayed-valve closing method is used in some modern versions of Atkinson cycle engines, but without the supercharging. These engines are generally found on hybrid electric vehicles, where efficiency is the goal, and the power lost compared to the Miller cycle is made up through the use of electric motors. Edited by connectorxp, 14 September 2012 - 19:29. |
#51
Posted 14 September 2012 - 20:14
Vorbeam despre consumul motorului termic atunci cand motorul electric pune in miscare masina, iar tu m-ai trimis la wikipidia?
ambrozie, on 13 septembrie 2012 - 14:00, said:
Nu trebuie sa ii consideri pe cei informati de pe net ca sunt calculatoristi Edited by CorneliuRos, 14 September 2012 - 20:09. |
|
#52
Posted 07 August 2013 - 15:57
Salut,
Intentionez sa achizitionez o Honda Civic hybrid din 2007 si as avea nevoie de mai multe informatii de la posesorii de civic hybrid. Ma intereseaza consumul real in urban/extra-urban, costul mediu al reviziilor, daca ati avut probleme cu bateriile sau motorul IMA. Orice informatie este de folos daca vine de la un posesor sau macar un cunoscator avizat. Multumesc anticipat. |
#53
Posted 07 August 2013 - 16:10
Vezi ca-i un jurnal de bord pe forum, dar nu stiu cat de relevant ar fi...
http://forum.softped...ivic-hybrid-07/ |
#54
Posted 07 August 2013 - 23:06
Sfatul meu este sa vorbesti la un dealer Honda pentru un drive-test cu una rulata, sa-ti faci o idee. Personal mi se pare exagerat de lenta in viata de zi cu zi si consumul este maricel pentru o hibrida, doar 14CP "electrici" sunt insuficienti pentru EV (mers pe curent) si prea multa asistenta pentru motorul termic.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users