Honda Civic Hybrid
Last Updated: Mar 21 2018 09:15, Started by
mihaich
, May 20 2008 13:48
·
0
#19
Posted 30 May 2009 - 21:03
#20
Posted 31 May 2009 - 12:11
Suntem off-topic, dar eu consider ca nu se va pune problema masinilor electrice pina cind acestea nu vor oferi acelasi nivel de confort si siguranta ca masinile clasice, si la un pret apropiat de acestea !
La hibride doua dintre cele trei conditii spuse de mine sunt indeplinite, ma refer la confort si siguranta, preturile inca nu sunt competitive, dar sper ca in timp se vor deveni ! Masinile facute de chinezi nu indeplinesc primele doua conditii si nu au nici o sansa pe piata europeana sau americana! |
#21
Posted 31 May 2009 - 14:21
#22
Posted 31 May 2009 - 20:21
Ma refeream la cele pe care le fabrica acum, inclusiv cele electrice!
Peste 10 ani mai vedem, desi nu stiu daca vor recupera asa de repede diferenta fata de cele europene! |
#23
Posted 22 April 2010 - 19:59
vad ca hibrida s-a cam ieftinit, si a devenit chiar ieftina. 19k cu piele si cam full. sunt curios cum o fi si consumul real ca daca ar fi ala chiar e tentanta. nuprea poti lua un diesel atat de dotat ca ea.
|
#24
Posted 06 September 2012 - 15:09
Am avut si eu fel de fel de masini, ultimele au fost VW Passat din 2007 care imi manca cel putin 1000 de euro pe an in reparatii, in rest e frumoasa si fuge bine, doar ca te lasa in drum, tre sa ai prieten cu platforma daca iti iei passat ), apoi am avut Hyundai Santa Fe din 2002, tractiune doar pe fata, masina asta m-a impresionat ca, consuma cu un litru mai putin ca passatul si e ditamai. se mai balbaie ele daca pui motorina nasoala, dar in rest sunt ok, mari, te catari pe unde vrei...
acum am Honda civic hybrid. Am luato ca vroiam japoneza, nu mai am curaj sa iau masini nemtesti la cate probleme am avut cu ele... si am vrut ceva cu cutie automata.. inainte sa o cumpar am mers la reprezentanta din germania, unde gasisem masina. ce m-a mirat ca era gol, nici o masina la reparat... si am intrebat ce ar intreba oricine la cati km se schimba bateriile la masinile hybrid si cat costa. la care reprezentatul a zis ca habar nu are ca nu s-a schimbat pana acum nici o baterie la nici o honda. Ele au un sistem care le incalzeste la 120 grade , le tine 15 min, apoi le raceste si prin tratamentul asta termic se regenereaza compozitica chimica din baterie. in plus daca tragi de masina tare si se incalzesc, au sistem de racire automat. din cauza asta ele nu se consuma cum sunt cele de la Toyota. inca o dovada ca honda face cele mai fiabile masini din lume a fost ca desi masina mea are 4 ani, nu a avut schimbat decat ulei si filtre. cand luam masini nemtesti era plina cartea service de reparatii... de aia e si moda cu masina noua ca aia veche se strica, dar dupa parerea mea e valabil doar pt masini care nu sunt HONDA. schimbul de ulei se face la 20 mii km, au o cutie de viteze automata cu care nu simti nimic, nici o viteza, sau zguduitura, oricum cam toata masina e extraordinar de silentioasa. consumul este in functie de sofer, insa daca conduci normal scoti 4,6 in afara si 5,2 in oras, chiar si incarcat. de ex cand am aduso din germania a consumat 4,8 pe autobanda si 4,3 in ro. masina merge si numai pe electric in anumite conditii unde consumul e zero. acum unii pot spune ca si opelul lui corsa diesel 1.3 consuma la fel, dar sa nu uitam ca honda este o masina cu cutie automata, cu clima, cu un confort la nivel de audi, BMW, nu exista termen de comparatie intre honda si Opel , de la design, materiale, la orice. e deajuns sa te dai jos din opel si sa te pui la volan la o honda civic si ai sa intelegi ca diferenta enorma, desi la consum sunt pe acolo, cu honda civic hybrid nu simti ca mergi cu o masina economica, nu au facut compromisuri la confort ca sa scoata consum ci mergi cu o limuzina de care te indragostesti la consum foarte bun. am adaugat o poza cu bordul sa vedeti consumul , sper sa se si incarce Edited by BaiatMare36, 06 September 2012 - 15:10. |
#25
Posted 06 September 2012 - 17:27
Poza incarcata trebuie atasata in corpul mesajului. Mai avem un baiat aici cu Civic Hibrid, il gasesti la jurnal, poti imparti cu el jurnalul si sa faceti schimb de opinii.
Sa o stapanesti sanatos! Eu am luat Prius din cauza ca nu eram obisnuit cu transmisia de la Civic/Insight si faptul ca nu are mod EV. Edited by connectorxp, 06 September 2012 - 17:28. |
#26
Posted 06 September 2012 - 18:49
Dupa ce a facut Cornelus varza masina aia cu descrierile alea cel putin penibile, ar fi indicat sa ne explice un posesor normal de Civic hibrid cum sta treaba. Nu de altceva, dar a ajuns parerea despre ea undeva sub nivelul marii cu ajutorul userului mai sus amintit. Te asteptam cu pareri avizate si descrieri amanuntie.
|
#27
Posted 06 September 2012 - 19:37
Quote inainte sa o cumpar am mers la reprezentanta din germania, unde gasisem masina. ce m-a mirat ca era gol, nici o masina la reparat... si am intrebat ce ar intreba oricine la cati km se schimba bateriile la masinile hybrid si cat costa. la care reprezentatul a zis ca habar nu are ca nu s-a schimbat pana acum nici o baterie la nici o Honda. Ele au un sistem care le incalzeste la 120 grade , le tine 15 min, apoi le raceste si prin tratamentul asta termic se regenereaza compozitica chimica din baterie. in plus daca tragi de masina tare si se incalzesc, au sistem de racire automat. din cauza asta ele nu se consuma cum sunt cele de la Toyota. Reprezentanta HONDA de aici din Italia la care ma duceam eu de obicei mereu vedeam un civic vechi din 96' cu doua numere pe portiera urcat pe elevator in service si un mosneag mecanic ce se invartea pe langa masina. Oare stie ala ce inseamna un tester ?../..//public/style_emoticons/default/ermm.gif |
#28
Posted 07 September 2012 - 07:56
BaiatMare36, on 06 septembrie 2012 - 15:09, said:
....au sistem de racire automat. din cauza asta ele nu se consuma cum sunt cele de la Toyota. BaiatMare36, on 06 septembrie 2012 - 15:09, said:
consumul este in functie de sofer, insa daca conduci normal scoti 4,6 in afara si 5,2 in oras, chiar si incarcat. de ex cand am aduso din germania a consumat 4,8 pe autobanda si 4,3 in ro. masina merge si numai pe electric in anumite conditii unde consumul e zero. Din cate stiu, Priusul e singura masina hybrida la care se oreste de tot motorul pe benzina si merge doar pe curent. La hondele hybride motorul pe benzina nu se opreste niciodata, decat la stop, daca nu e iarna si nu ai nevoie de caldura. "At speed, on the highway, the electric motor is almost never in action, which leaves the smallish 1.3-litre gasoline engine doing all the work..." http://autos.ca.msn....mentid=19430684 "When a Honda Civic Hybrid is turned on, then, the gas engine kicks in immediately. It provides the power to move the car and most of the propulsion from that point on. The electric motor kicks in when additional power is needed, for example, when climbing a hill or passing another vehicle. Because the gas engine starts up immediately, city mileage in all Hondas is lower than highway mileage." http://www.ecomii.co...ow-hybrids-work Edited by dinpoplaca, 07 September 2012 - 08:03. |
|
#29
Posted 07 September 2012 - 11:34
Pe Insight am reusit sa scot consum 0 la coborare, in rest mananca benzina de rupe, doar Prius/Auris/Yaris pot merge doar pe electric cu termicul oprit, chiar si cand este o panta in fata (la noi in Europa).
Racirea bateriei este cu aer, dar ei la Honda nu au nici racire la motorul electric, el pur si simplu sta acolo, la Prius este racit intr-un ulei special, iar partea de inalta tensiune si calculatorul sistemului hibrid intr-o varianta mai exotica de antigel. Edited by connectorxp, 07 September 2012 - 11:35. |
#31
Posted 07 September 2012 - 15:19
Parerea mea:
- daca vrei un hibrid super confortabil cu materiale bune optiuni multe si consum bun iei Honda Civic Hybrid, iar daca civicu este prea mare sau prea comun poti sa iei Insight - daca vrei hibrida "sport" si cu cutie manuala cu materiale bune, care arata bine honda CR-Z daca nu gresesc - daca vrei una cu consum mic care arata mai ciudat cu multa tehnologie si faci putin rabat la calitatea materialelor Prius este alegerea - daca vrei un prius care sa arate mai normal iei Auris iar daca aurisu este prea mare atunci Yaris - daca priusul este prea mic poti sa te uiti la Toyota Camry dar consumul este mai mare - daca vrei si confort si materiale si consum si tehnologie atunci lexus CT - daca vrei hibrida doar pentru impozit sau sa dai bine la vecini dar vrei de fapt o masina mare sau suv are lexus sa te multumeasca modele GS,RX,LS Eu am ales de 3 ori Prius II dar hibridul meu favorit este GS. Voi vedea in viitor ce voi alege. Ma bucur ca sunt din ce in ce mai multi posesori de hibride Edited by ambrozie, 07 September 2012 - 15:34. |
#32
Posted 07 September 2012 - 19:25
Diferenta dintre cele doua tehnologii hybride este ca la Toyota este mai complicat iar la Honda este mai simplu si mai eficient. Iar exempul cel mai bun este primul hybrid honda si anume honda insight dupa 1999 care deja este masina de colectie! Pe cand primele jafuri de toyote prius sunt niste catastrofe de masini, cazane, nerecomandate. Singurul lucru care le salveaza pe priuse este ca sunt fabricate in Japonia! Daca nemtii faceau un sistem hybrid complicat precum cel de pe toyota ,ar fi o descurajare totala ! Repet : singurul lucru care le salveaza pe priuse este ca sunt japoneze si fiabile, majoritatea proprietarilor de priuse sunt calculatoristi si invadeaza forumurile cu toate porcariile .
Care multa tehnologie la prius? Are un nenonrocit de motor electric de 60 cp situat langa cutia automata de cacao situata pe la jumatatea masinii . Asta inseamna un adevarat motor hybrid , zic eu ? pe cand eu la honda civic hybrid cand deschid afurisita de capota, ii pot explica amicului meu : jumatatea aceasta reprezinta motorul pe benzina i-vtec, cealalta jumatatea reprezinta motorul electric iar langa el cutia automata ,(iti dai seama deoarece vezi joja de ulei pe care scrie CVT! ) |
#33
Posted 07 September 2012 - 19:35
Cornelus, presimt ca iar infigi un suspend si dupa aia miauni ca noi ti-am copt-o.
|
|
#34
Posted 07 September 2012 - 19:40
connectorxp, on 07 septembrie 2012 - 11:34, said:
Pe Insight am reusit sa scot consum 0 la coborare, in rest mananca benzina de rupe, doar Prius/Auris/Yaris pot merge doar pe electric cu termicul oprit, chiar si cand este o panta in fata (la noi in Europa). Racirea bateriei este cu aer, dar ei la Honda nu au nici racire la motorul electric, el pur si simplu sta acolo, la Prius este racit intr-un ulei special, iar partea de inalta tensiune si calculatorul sistemului hibrid intr-o varianta mai exotica de antigel. Nustiu ce a vrut sa spuna ca sistemul de racire si intretinere a bateriei este mai bun la civic hybrid decat la prius dar pot spune un lucru : ca bateria se afla in bancheta din spate libera sa respire, are gauri mari de aerisire, ventilator destul de maricel care cateodata il aud mergand cand opresc motorul. Gauri de aerisire in bara fata jos astfel incat ca aerul sa circule si sa bata direct in cutia automata si motorul electric . Daca putem spune cava rau despre civic hybrid este ca sistemul hybrid IMA consuma neuniform bateria Nimh si poate crea multe discomforturi, poti ca la 140.000 de kilometrii bateria IMA sa nu mai fie eficienta . La Toyota prius sistemul hybrid descarca bateria in mod uniform pe tot parcursul vietii, ai garantie ca bateria poate duce si 400.000 de kilometri. |
#35
Posted 07 September 2012 - 21:04
connectorxp, on 07 septembrie 2012 - 11:34, said:
Pe Insight am reusit sa scot consum 0 la coborare, in rest mananca benzina de rupe, doar Prius/Auris/Yaris pot merge doar pe electric cu termicul oprit, chiar si cand este o panta in fata (la noi in Europa). |
#36
Posted 07 September 2012 - 21:26
Cornelius nu le prea ai tu cu hibridele dar iti place Honda. Am inteles toti asta dar mai informeazate putin mai mult legat de tehnologie. Poti sa incepi citind pe aici http://en.wikipedia....icle_drivetrain
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users