Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Honda Civic Hybrid

- - - - -
  • Please log in to reply
114 replies to this topic

#1
mihaich

mihaich

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 15.06.2005
Cunoastem cu totii calitatile brandului Honda si calitatile Civicului Sedan. Sunt curios insa sa aflu parerea voastra despre Civic Hybrid, o masina practic identica la look cu Civicul Sedan, dar cu o motorizare hibrida formata dintr-un 1.3 i-VTEC de 95CP si un motor electric de 20CP.

Echiparea disponibila in Romnia este aceasta:

CIVIC HYBRID 1.3+IMA CVT

Siguranta
Airbag frontal sofer / pasager
Airbag lateral sofer / pasager
Airbaguri tip cortina
VSA (controlul tractiunii si stabilitatii)
ABS + EBD (distributia fortei de franare) + EBA (asistare la franarea de urgenta)
Frana: discuri ventilate fata / discuri spate
Centuri de siguranta : 5 cu prindere in 3 puncte, pretensionate si reglabile pe inaltime sofer / pasager
Sistem ISOFix pentru fixare scaun copil
Tetiere fata active

Jante si anvelope
Jante aliaj 15”
Anvelope 195/65 R15

Confort
Servodirectie asistata electric, progresiva
Control automat viteza croaziera (Cruise Control)
Imobilizator electronic pornire motor
Inchidere centralizata cu telecomanda incorporata in cheie
Computer de bord
Iluminare bord - alb
Climatizare cu reglare automata si filtru polen
Volan reglabil pe inaltime si adancime
Volan multifunctional imbracat in piele
Oglinzi incalzite, reglabile si pliabile electric
Lampi semnalizare incorporate in oglinzi exterioare
Scaun sofer reglabil manual pe 6 directii
Scaune fata incalzite
Tapiterie piele
Cotiera fata / spate
Bancheta spate fixa (baterii incorporate)
Tetiere integrate pentru locurile din spate
Geamuri actionate electric fata / spate
Faruri halogen, reglabile electric din interior
Proiectoare ceata fata + Lampa ceata spate
Radio CD RDS MP3/WMA cu 6 discuri si 6 incinte acustice
Reglajul automat al volumului in functie de viteza (SVC)
Eleron portbagaj


Optionale, daca exista, nu apar pe net. Interesant este, zic eu, consumul:

Consum
URBAN [l/100km] 5.2
EXTRAURBAN [l/100km] 4.3
COMBINAT [l/100km] 4.6
EMISII CO2 [g/km] 109

Pretul este de 19.380 € CIP, respectiv 23.062 € DDP, pret de lista.


Personal mi se pare o alegere extrem de interesanta, tinand cont ca pretul e apropiat de Toyota Corolla Sol sau VW Jetta cu dotari similare si motoare diesel. De retinut ca la Civic hybrid transmisia este CVT. In plus RCAul este undeva pana in 100euro iar taxa de inamtriculare este 0.

Voi ce parere aveti despre aceasta masina?

#2
Chiril

Chiril

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,278
  • Înscris: 09.05.2006
pentru oras mi se pare o masina super buna....din prisma consumului de 5.2 % in regim urban
daca nu gresesc atunci cand stai bara la bara se opreste motoru pe benzina si se mentine cu cel electric, iar cand pornesti se actioneaza benzinaru iar.
acum ramane doar de vazut cat de comod este si ce fiabilitate are (sa nu fie probleme cu partea electrica)
si la merc am intales ca in curond va fi asa un consum urban (cand opreste stinge motoru)

este un astfel de civic in romania ?

Edited by Chiril, 20 May 2008 - 14:27.


#3
mihaich

mihaich

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 15.06.2005

 Chiril, on May 20 2008, 15:25, said:

pentru oras mi se pare o masina super buna....din prisma consumului de 5.2 % in regim urban
daca nu gresesc atunci cand stai bara la bara se opreste motoru pe benzina si se mentine cu cel electric, iar cand pornesti se actioneaza benzinaru iar.
acum ramane doar de vazut cat de comod este si ce fiabilitate are (sa nu fie probleme cu partea electrica)
si la merc am intales ca in curond va fi asa un consum urban (cand opreste stinge motoru)

este un astfel de civic in romania ?

Da, exact asa se intampla. La stationare functioneaza doar motorul electric. Sistemul este explicat in detaliu aici: http://www.hondaauto...ivic Hybrid.pdf

Masina se gaseste in Romania, toate detaliile pe care le-am postat le am de pe siteul unuia dintre dealeri. Honda face modele hibride de prin 2000, deci ar trebui sa aiba ceva experienta si implicit, sa aiba o buna fiabilitate. Cred insa ca din pacate la mers cu viteza mare e folosit doar motorul pe  bezina si nu stiu cat de bine se comporta masina in depasiri.

#4
Chiril

Chiril

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,278
  • Înscris: 09.05.2006
in depasiri cred ca se descurca la fel ca si toate masinile cu 100 CP

aici inca un articol despre hybrid http://www.autoshow....brid--2455.html
e scris cum ar functiona la viteza mare

dar in romania mai sunt masini hybrid cum ar fi Toyota Prius
http://www.toyota.ro...m420-495415.pdf
cu un consum urban oficial si mai bun :D  dar uite ce vuplu minunta are :D

pentru masina de oras as opta cu siguranta pentru un astfel de hybrid (nici decum acel lexux suv hybrid)
pe piata exista suficiente hybrid dar sunt ceva mai scumpe (simtitor) dar acest model Honda si toyota sunt mai accesibile....aici ai cum face economie la carburant

Edited by Chiril, 20 May 2008 - 15:02.


#5
mihaich

mihaich

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 15.06.2005
Ca sa nu se zica ca as vrea sa fac reclama, iti dau 2 siteuri diferite:
- http://www.hondatrad...rid/hybrid.html
- http://www.hondaauto...php?page=hybrid

Eu vreau sa sa schimb in curand masina si asa ceva chiar m-ar tenta f. serios, cred ca o sa ma programez la un drive test soon.

#6
Chiril

Chiril

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,278
  • Înscris: 09.05.2006
atunci o sa asteptam inpresii despre masina.....daca o sa ai ocazia sa faci si un drive test la acea Toyota prius ar fi super.....are consum similar (poate mai scazut) cu ceva muschi mai multi....prima inmatriculare la hona ar trebui sa fie mai ieftina (motor mai mic) si pret mai scazut al automobilului, dar pentru comparare e bine de vazut ce stie prius cu acel cuplu de 400 de la 0-1200 turatii in oras cred ca este destul de eficient
deci sper sa imparti impresii dupa ce testezi un hybrid :)

#7
cryo

cryo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 28.09.2005
are un prieten (dan.v pe softpedia). e silentioasa, eleganta, si a scos timp mai bun printre jaloane decat civicul sedan normal :)

Am condus-o... dupa ce te obisnuiesti putin cu franele (franarea se face pana la un anumit nivel cu ajutorul motorului electric, salvand si din viata placutelor), e chiar foarte interesant.... Recomand cu caldura drive-test.

#8
mihaich

mihaich

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 15.06.2005
Pai poate il convingi sa intre pe thread sa ne povesteasca mai multe. Eu am fost azi la un dealer Honda si momentan m-am programat la un drive test cu civicul benzina, ca hibrida nu au masina de drive test. O sa mai incerc si la alt dealer...

#9
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
Sincer, daca Priusul ar fi fost la acelasi pret cu Corolla, as fi luat un Prius, chiar daca designul mi se pare urit! Dar cum diferenta de pret era de 7200 de euro (17 300, respectiv 24 500) am luat Corolla!
Marea problema a masinilor hibride e ca nu sunt competitive la pret, iar diferenta de pret fata de un benzinar de putere comparabila nu o amortizezi niciodata, cred ca nici daca tii masina 10 ani! Poate ca daca se va dubla pretul la benzina ar fi o alternativa demna de luat in seama, dar mi-e teama ca nici atunci!
Civicul fata de o Corolla sau Jetta diesel costa vreo 2000 de euro in plus si iar nu reusesti sa amortizezi suma respectiva!
Doar daca vrei musai sa iei un hibrid, asa pentru placerea ta, si banii nu sunt o problema ci doar o chestiune secundara, merita!
Daca faci un calcul economic nu merita,  pur si simplu nu se justifica diferenta de pret!

#10
mihaich

mihaich

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 15.06.2005
De acord cu tine. Dar daca il iei din Germania gasesti modelul asta cu maxim 10.000 la aprox 18500 de euro. Daca poti sa il iei si pe firma scade la aprox 16.000, mai pui 1000 sa ti-l aduci, ai ajuns la 17.000. Asa merita? :)

#11
olteanul

olteanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,285
  • Înscris: 05.12.2005

 mihaich, on May 22 2008, 21:10, said:

De acord cu tine. Dar daca il iei din Germania gasesti modelul asta cu maxim 10.000 la aprox 18500 de euro. Daca poti sa il iei si pe firma scade la aprox 16.000, mai pui 1000 sa ti-l aduci, ai ajuns la 17.000. Asa merita? :)

și cine îi face service în ro?
cred că realizezi că va veni vremea în care va trebui să schimbi bateriile... iar mecanicii se vor uita ca vițeii la poarta nouă...

#12
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,042
  • Înscris: 02.07.2007
Conform autoexpress (articol preluat de pe automarket), Honda trage o mare tzeapa cu hybridul Civic in privinta emisiilor:

Quote

In prezent, pe segmentul vehiculelor ecologice se da o lupta stransa, constructorii mondiali intrecandu-se in a lansa modele cat mai economice si cu emisii cat mai mici. Cel putin pe hartie, pentru ca, in realitate, performantele hibrizilor si ale versiunilor ecologice sunt de fapt doar o strategie de marketing creata pentru a vinde cat mai mult si pentru a poza in ipostaza de constructor preocupat de mediul inconjurator.

Celebra publicatie britanica Auto Express a vrut sa se convinga de performantele vehiculelor ecologice si a testat o serie de astfel de modele care se vand in Europa la ora actuala. Honda Civic Hybrid, Lexus GS450h si Skoda Fabia Greenline au fost modelele care au fost cotate ca simple strategii de marketing si nicidecum vehicule ecologice asa cum pretind constructorii lor.

Britanicii au ajuns la aceasta concluzie dupa o serie de teste efectuate asupra consumului si emisiior, teste care au evidentiat faptul ca aceste model sunt de fapt o mare minciuna.

Honda Civic Hybrid a dezamagit la capitolul emisii, sedanul japonez inregistrand 171 g/km, cu peste 57% mai mult decat valoarea anuntata de constructor, adica 109 g/km.

Acelasi rezultat dezastruos a fost obtinut si de Lexus GS450h care a inregistrat un consum mai mare cu 34%. Modelul de lux a consumat 8.8 litri la 100/km, cu mult peste cifra anuntata oficial de constructorul japonez in fisa tehnica: 6.57 litri/100 km.

Skoda Fabia Greenline a fost considerata de asemenea un exemplu negativ, inregistrand rezultate cu mult sub cele obtinute de Seat Leon ECOmotive si Volkswagen Polo Blue Motion, modele de la care imprumuta aceeasi motorizare.

Au existat insa si vehicule care, desi nu s-au ridicat la asteptarile unui model ecologic si nu au respectat specificatiile tehnice originale, au fost declarate eficiente in materie de consum si emisii. In aceasta categorie au reusit sa se incadreze Toyota Prius, Ford Focus ECOnetic, Mini Cooper Clubman D, Seat Ibiza ECOmotive si Volkswagen Polo BlueMotion.


#13
mihaich

mihaich

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 15.06.2005
Bateria vine cu garantie 8 ani (de fapt intregul IMA -- baterie + motor electric) si duce probabil cel putin 10-12. Gasisem undeva un articol pe net exact despre baterii, imi pare rau ca nu mai am linkul. In tot cazul, spuneau acolo ca Toyota nu a schimbat o singura baterie de cand produce masini hybride.

Despre articolul ala, il stiu, l-am vazut si nu zic ca nu e asa. Pe de alta parte sa nu uitam ca mai exista si PR, iar in UK Honda e cel mai vandut hibrid, deci trebuia putin atacat :). Poate e doar intamplator faptul ca Seat si VW sunt pomenite de doua ori, ca sa ne intre bine in cap ca ele sunt bune... Si oricum, sa fim seriosi, credeti ca o masina euro4 noua,indiferent de marca, pusa pe testere adevarate scoate noxe cat zice in carte?

Pentru valori reale obtinute de persoane care folosesc masini hibride puteti vizita http://www.greenhybrid.com/ iar pentru transformare din mpg in L/100km http://www.pege.org/fuel/convert.htm

#14
andma83

andma83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 12.01.2009
Sunt posesor de Prius si nu regret investitia.
Tot ce pot sa spun acum e ca pe vreme de criza, poti sa-ti cumperi din Germania un Prius Executive din 2007, 30.000km rulati, navigatie GPS, sistem audio JBL, fara nicio problema si cu a doua revizie facuta la.. 15-16.000EUR lejer.

Comparand cele doua masini dpdv al sistemului hibrid, nu e la fel de eficient Civic-ul hybrid. Prius consuma constant in oras 4.5-5 si cam 5.5 afara la 130km/h, dar am inteles ca Civic-ul ar sta mai bine la drum lung.

#15
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,729
  • Înscris: 03.12.2005
Consuma in oras 4.5 numai daca in prealabil ai facut un drum pe benzina care sa-i incarce bateriile. Drum la care sigur n-ai consumat 4.5, si asta pentru ca sunt 2 metode de a incarca bateria, ori folosind motorul termic (si atunci arzi benzina pentru acest privilegiu), ori folosindu-te de franare si/sau coborarea unui deal, dar pe dealul ala trebuie sa ajungi cumva respectiv dupa ce-ai franat trebuie sa mai si accelerezi la loc, deci iar benzina.

Fa pentru tine un experiment, descarca-i complet bateriile apoi ia-o la un ciclu de cat e nevoie urban ca sa se incarce complet la loc si apoi sa se descarce complet si vezi cu cat difera cifrele. Tot la 16-17 mii iti iei cam cu acelasi numar de km un diesel in zona 120-140 cai care ai putea avea surpriza ca are acelasi consum (dar un carburant mai nou mai ieftin - ma enerveaza treaba asta), emisii CO2 sensibil egale si performante mai bune. Ce-as alege eu pentru comparatia asta? Tot din 2007 un Mondeo TDCI, o Laguna sau un TDI 1.9 pe ceva de talia Jetta.

Si in cativa ani nici n-o sa ai cativa saci de baterii de aruncat undeva.

#16
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007

 kodiak, on 21st May 2008, 21:27, said:

Marea problema a masinilor hibride e ca nu sunt competitive la pret

Merita sa astepti masinile plug-in electrice din cauza diferentialului mare la consum si a pretului in scadere al bateriilor  :rolleyes:

#17
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,729
  • Înscris: 03.12.2005
Alea probabil ca da. Bransamentele casnice in RO suporta 7kWh putere instalata. Daca nu cumva ai centrala termica pe curent in priza sau 3 aere conditionate, un frigider mare si masina de spalat simultan ai lejer putere sa incarci o masina, mai ales peste noapte cand consumul se reduce la consumatorii reziduali.

La pana in jumatate de leu kWh pret actual iei 7 kW la litru de benzina (la pretul curent) sau la un 7l/100 km un echivalent de ~50kW. De ce putere are nevoie un plug in mai exact ca sa-si incarce bateriile pentru 100 km, stie cineva date exacte?

#18
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
AMDG, mi-e teama ca va trebui sa reluam discutia asta peste vreo 10 ani  :) !

Nu cred ca se va pune problema masinilor plug-in mai repede de 2020, cel putin nu in Romania !

Edited by kodiak, 30 May 2009 - 20:59.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate