![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Slobozia-Autostrada soarelui
Last Updated: Aug 27 2008 18:35, Started by
overtaxer
, May 09 2008 17:05
·
0

#1
Posted 09 May 2008 - 17:05

Din Brasov vreau sa ajung la Constanta. Varianta aleasa de mine ar fi Ploiesti-Urziceni-Slobozia-A2-Fetesti-Cta. Ce nu stiu este daca am legatura intre Slobozia si autostrada soarelui. Va multumesc!
|
#2
Posted 09 May 2008 - 19:53

Ploiesti-Urziceni-Slobozia-Drajna-Fetesti-Cta varianta confirmata de tatal meu care e tirist!!deci ai legatura poti sta linistit
|
#3
Posted 09 May 2008 - 20:07

E corect...singura problema este ca, intre Slobozia si Drajna, desi sunt doar 15km, iti rogi moartea incet dar sigur. Am trecut eu pe acolo luni....am facut mai bine de jumatate de ora pe portiunea aia. E ruuuuptaaaaa.
|
#4
Posted 09 May 2008 - 23:51

intre Slobozia si Drajna e ca dupa razboi...e drum in lucru pe care s-a pus piatra si se merge in ultimul hal..daca nu vrei articulatii rupte sau bombardamente de pietricele pe caroserie,ocoleste zona
![]() |
#6
Posted 11 May 2008 - 17:08

va multumesc pt raspunsuri, probabil voi alege sa merg de la ploiesti- centura bucuresti-cta sau pe la harsova, sa vad. va multumesc inca o data
|
#7
Posted 21 May 2008 - 09:24

Salut,
A mai fost cineva pe drumul Slobozia - Drajna in ultimele zile? Ar trebui sa ajung sambata si nu stiu daca au mai avansat cu asfaltarea... sau tot la stadiul de acum 3 saptamani este. Multumesc. |
#10
Posted 22 May 2008 - 09:52

Multumesc, m-am mai cautat si pe alte forumuri si se pare ca intr-adevar nu prea s-a asfaltat deloc peste piatra aia turnata pe sosea. Ultima oara am trecut in jur de 1 mai pe acolo si ma gandeam ca poate au asfaltat ceva in intervalul asta; se pare ca nimic.
O sa merg pe Urziceni. Multzam inc-odata. |
#11
Posted 26 May 2008 - 17:36

M-a mancat in anus sa bifez pe gps si drumuri neasfaltate si m-a bagat pe portiunea aia cu pietroaie pana la Slobozia...frate , m-a ucis drumu`...si veneam dupa 50 km de autostrada...am sa mai trec pe acolo insa cu avionul lu` nea Prigoana...
|
|
#12
Posted 01 June 2008 - 14:12

E la fel si acum.
Am trecut pe acolo si acum o luna si ceva, si atunci chiar am crezut ca mor: pusesera 1 metru de piata care nu fusese tasata, asa ca am gasit trei masini care ramasesera in piata de 1 kg cum se ramane in nisip! Si apoi un tir si inco oun Megane in pana! imaginati-va ca trebuie sa treci pe piata de rau netasata si ca ramai acolo! Noroc ca am mers mai mult pe contrasens, unde era putin mai bine, in sensul ca riscul de a ramane infundat era mai mic! Era sa raman totusi pe acolo si am mers mai mult pe burta. Imaginati-va cum turau saracii oamnei motoarele in marsarier si sareau stanci de sub roti! Asemenea nesimtire nu am mai vazut. Am oprit la primul echipaj de politie care mi-a spus ca nu au ce sa faca. Acum e mai tasat drumul, care poate fi denumit dezastruos. |
#13
Posted 19 June 2008 - 13:47

E ok drumul Slobozia - Drajna acum.
80% are deja stratul de asfalt bun. 15% are doar stratul de asfalt de uzura. restul de 5% - inca pietris!!! |
#14
Posted 19 June 2008 - 14:51

astefancu, on Jun 19 2008, 14:47, said: E ok drumul Slobozia - Drajna acum. 80% are deja stratul de asfalt bun. 15% are doar stratul de asfalt de uzura. restul de 5% - inca pietris!!! Deci: Asfaltul de uzura este stratul final care se pune la suprafata, peste care se pun si marcajele cu vopsea (forma finala a drumului). Stratul de rezistenta este cel care se pune dedesubt; peste acesta se pune stratul de uzura. Asadar, analizand ce ai spus, cred ca 15% din drum este terminat (urmand doar sa faca marcajele rutiere) iar 80% are stratul de rezistenta aplicat. Ramane sa fie aplicat restul de 5% (adica 850m din cei 17 km dintre Drajna si Slobozia). Citind si pe alte forumuri, se pare ca aceasta situatie este de vreo 2 saptamani. E posibil sa mai dureze vreo 6 luni pana gasesc si vopseaua pentru marcaje... |
#15
Posted 19 June 2008 - 15:07

geocosma, on Jun 19 2008, 15:51, said: Deci: Asfaltul de uzura este stratul final care se pune la suprafata, peste care se pun si marcajele cu vopsea (forma finala a drumului). Stratul de rezistenta este cel care se pune dedesubt; peste acesta se pune stratul de uzura. Asadar, analizand ce ai spus, cred ca 15% din drum este terminat (urmand doar sa faca marcajele rutiere) iar 80% are stratul de rezistenta aplicat. Ramane sa fie aplicat restul de 5% (adica 850m din cei 17 km dintre Drajna si Slobozia). Citind si pe alte forumuri, se pare ca aceasta situatie este de vreo 2 saptamani. E posibil sa mai dureze vreo 6 luni pana gasesc si vopseaua pentru marcaje... se intampla sa stiu ca intarzierile au fost din cauza lipsei banilor. si din dorinta primariei din slobozia de a face niste lucrari in oras inainte de alegeri, motiv din care nu s-a mai lucrat pe bucata spre drajna. revenind ontopic, maine trebuie sa trec si eu pe acolo. sa inteleg ca e utilizabil drumul? ultima data cand am fost am mers putin pe burta. cand m-am intors la bucuresti aveam pietre in scut si prin articulatii, doar la service am reusit sa le scot pe toate. |
#16
Posted 19 June 2008 - 15:37

born2lose, on Jun 19 2008, 16:07, said: se intampla sa stiu ca intarzierile au fost din cauza lipsei banilor. si din dorinta primariei din slobozia de a face niste lucrari in oras inainte de alegeri, motiv din care nu s-a mai lucrat pe bucata spre drajna. revenind ontopic, maine trebuie sa trec si eu pe acolo. sa inteleg ca e utilizabil drumul? ultima data cand am fost am mers putin pe burta. cand m-am intors la bucuresti aveam pietre in scut si prin articulatii, doar la service am reusit sa le scot pe toate. Drumul respectiv este un DN si nu apartine de Primaria Slobozia. Deci nu cred ca era posibila deturnarea banilor de la lucrarea de pe DN 21 (ce apartine de AND, sau cum s-o mai numi acum) pentru lucrari in municipiul Slobozia. Singura posibilitate este ca portiunea respectiva (de 850 m) sa fie in perimetrul municipiului, astfel ca sa se amane efectuarea lucrarilor. Asteptam de la tine informatii despre starea drumului, recomandandu-ti totusi sa nu te infigi prea tare in acceleratie! |
#17
Posted 23 June 2008 - 22:00

![]() pentru cei ce isi continua drumul spre harsova-tulcea (sau constanta), mai e o bucata in reparatii intr-o stare deplorabila, chiar la coborarea de pe podul giurgeni-vadu oii. |
|
#18
Posted 03 July 2008 - 19:36

Pt toti care merg la mare si vin dinspre Urziceni, ca tot e sezon, va pot spune ca reparatiile la soseaua intre Slobozia si Drajna (iesire spre autostrada) sunt aproape finalizate, se mai lucra doar la marcaje, nu alegeti varianta Slobozia-Giurgeni-Harsova-Constanta, acum se lucreaza pe portiunea respectiva.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users