Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Slobozia-Autostrada soarelui

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
overtaxer

overtaxer

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 178
  • Înscris: 03.01.2006
Din Brasov vreau sa ajung la Constanta. Varianta aleasa de mine ar fi Ploiesti-Urziceni-Slobozia-A2-Fetesti-Cta. Ce nu stiu este daca am legatura intre Slobozia si autostrada soarelui. Va multumesc!

#2
dog_tractoras

dog_tractoras

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 294
  • Înscris: 10.03.2008
Ploiesti-Urziceni-Slobozia-Drajna-Fetesti-Cta varianta confirmata de tatal meu care e tirist!!deci ai legatura poti sta linistit

#3
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,472
  • Înscris: 04.05.2006
E corect...singura problema este ca, intre Slobozia si Drajna, desi sunt doar 15km, iti rogi moartea incet dar sigur. Am trecut eu pe acolo luni....am facut mai bine de jumatate de ora pe portiunea aia. E ruuuuptaaaaa.

#4
dean

dean

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 192
  • Înscris: 25.09.2005
intre Slobozia si Drajna e ca dupa razboi...e drum in lucru pe care s-a pus piatra si se merge in ultimul hal..daca nu vrei articulatii rupte sau bombardamente de pietricele pe caroserie,ocoleste zona :huh:

#5
adrian1956

adrian1956

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 227
  • Înscris: 16.03.2007
Si eu sunt pentru ocolire, dute inainte pe drumul vechi.

#6
overtaxer

overtaxer

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 178
  • Înscris: 03.01.2006
va multumesc pt raspunsuri, probabil voi alege sa merg de la ploiesti- centura bucuresti-cta sau pe la harsova, sa vad. va multumesc inca o data

#7
micus

micus

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 29.06.2006
Salut,

A mai fost cineva pe drumul Slobozia - Drajna in ultimele zile?

Ar trebui sa ajung sambata si nu stiu daca au mai avansat cu asfaltarea... sau tot la stadiul de acum 3 saptamani este.

Multumesc.

#8
Adydum

Adydum

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 899
  • Înscris: 25.05.2004
E dezastru!!! Cauta o variana ocolitoare....

#9
tomtom

tomtom

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,139
  • Înscris: 03.01.2007
Au avansat cu decopertarea :D
Nu te sfatuiesc ...

#10
micus

micus

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 29.06.2006
Multumesc, m-am mai cautat si pe alte forumuri si se pare ca intr-adevar nu prea s-a asfaltat deloc peste piatra aia turnata pe sosea. Ultima oara am trecut in jur de 1 mai pe acolo si ma gandeam ca poate au asfaltat ceva in intervalul asta; se pare ca nimic.

O sa merg pe Urziceni. Multzam inc-odata.

#11
asus512

asus512

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 08.10.2006
M-a mancat in anus sa bifez pe gps si drumuri neasfaltate si m-a bagat pe portiunea aia cu pietroaie pana la Slobozia...frate , m-a ucis drumu`...si veneam dupa 50 km de autostrada...am sa mai trec pe acolo insa cu avionul lu` nea Prigoana...

#12
GeorgeM

GeorgeM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,445
  • Înscris: 05.08.2006
E la fel si acum.

Am trecut pe acolo si acum o luna si ceva, si atunci chiar am crezut ca mor: pusesera 1 metru de piata care nu fusese tasata, asa ca am gasit trei masini care ramasesera in piata de 1 kg cum se ramane in nisip! Si apoi un tir si inco oun Megane in pana! imaginati-va ca trebuie sa treci pe piata de rau netasata si ca ramai acolo! Noroc ca am mers mai mult pe contrasens, unde era putin mai bine, in sensul ca riscul de a ramane infundat era mai mic! Era sa raman totusi pe acolo si am mers mai mult pe burta.


Imaginati-va cum turau saracii oamnei motoarele  in marsarier si sareau stanci de sub roti!  

Asemenea nesimtire nu am mai vazut. Am oprit la primul echipaj de politie care mi-a spus ca nu au ce sa faca.

Acum e mai tasat drumul, care poate fi denumit dezastruos.

#13
astefancu

astefancu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 28.02.2007
E ok drumul Slobozia  - Drajna acum.
80% are deja stratul de asfalt bun.
15% are doar stratul de asfalt de uzura.
restul de 5%  - inca pietris!!!

#14
geocosma

geocosma

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 422
  • Înscris: 17.05.2007

 astefancu, on Jun 19 2008, 14:47, said:

E ok drumul Slobozia  - Drajna acum.
80% are deja stratul de asfalt bun.
15% are doar stratul de asfalt de uzura.
restul de 5%  - inca pietris!!!

Deci:
Asfaltul de uzura este stratul final care se pune la suprafata, peste care se pun si marcajele cu vopsea (forma finala a drumului).
Stratul de rezistenta este cel care se pune dedesubt; peste acesta se pune stratul de uzura.

Asadar, analizand ce ai spus, cred ca 15% din drum este terminat (urmand doar sa faca marcajele rutiere) iar 80% are stratul de rezistenta aplicat. Ramane sa fie aplicat restul de 5% (adica 850m din cei 17 km dintre Drajna si Slobozia).

Citind si pe alte forumuri, se pare ca aceasta situatie este de vreo 2 saptamani.
E posibil sa mai dureze vreo 6 luni pana gasesc si vopseaua pentru marcaje...

#15
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,781
  • Înscris: 06.09.2004

 geocosma, on Jun 19 2008, 15:51, said:

Deci:
Asfaltul de uzura este stratul final care se pune la suprafata, peste care se pun si marcajele cu vopsea (forma finala a drumului).
Stratul de rezistenta este cel care se pune dedesubt; peste acesta se pune stratul de uzura.

Asadar, analizand ce ai spus, cred ca 15% din drum este terminat (urmand doar sa faca marcajele rutiere) iar 80% are stratul de rezistenta aplicat. Ramane sa fie aplicat restul de 5% (adica 850m din cei 17 km dintre Drajna si Slobozia).

Citind si pe alte forumuri, se pare ca aceasta situatie este de vreo 2 saptamani.
E posibil sa mai dureze vreo 6 luni pana gasesc si vopseaua pentru marcaje...

se intampla sa stiu ca intarzierile au fost din cauza lipsei banilor. si din dorinta primariei din slobozia de a face niste lucrari in oras inainte de alegeri, motiv din care nu s-a mai lucrat pe bucata spre drajna.
revenind ontopic, maine trebuie sa trec si eu pe acolo. sa inteleg ca e utilizabil drumul? ultima data cand am fost am mers putin pe burta. cand m-am intors la bucuresti aveam pietre in scut si prin articulatii, doar la service am reusit sa le scot pe toate.

#16
geocosma

geocosma

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 422
  • Înscris: 17.05.2007

 born2lose, on Jun 19 2008, 16:07, said:

se intampla sa stiu ca intarzierile au fost din cauza lipsei banilor. si din dorinta primariei din slobozia de a face niste lucrari in oras inainte de alegeri, motiv din care nu s-a mai lucrat pe bucata spre drajna.
revenind ontopic, maine trebuie sa trec si eu pe acolo. sa inteleg ca e utilizabil drumul? ultima data cand am fost am mers putin pe burta. cand m-am intors la bucuresti aveam pietre in scut si prin articulatii, doar la service am reusit sa le scot pe toate.


Drumul respectiv este un DN si nu apartine de Primaria Slobozia. Deci nu cred ca era posibila deturnarea banilor de la lucrarea de pe DN 21 (ce apartine de AND, sau cum s-o mai numi acum) pentru lucrari in municipiul Slobozia. Singura posibilitate este ca portiunea respectiva (de 850 m) sa fie in perimetrul municipiului, astfel ca sa se amane efectuarea lucrarilor.

Asteptam de la tine informatii despre starea drumului, recomandandu-ti totusi sa nu te infigi prea tare in acceleratie!

#17
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,781
  • Înscris: 06.09.2004
:)  pot sa confirm bucuros ca drumul este acum ok. inca nu este deloc asfalt definitiv - cativa km mai au nevoie de 2 straturi de asfalt, restul doar de ultimul strat. singura bucata proasta este la intrarea in slobozia, pe pod, dar nu se compara cu ce era pana acum.
pentru cei ce isi continua drumul spre harsova-tulcea (sau constanta), mai e o bucata in reparatii intr-o stare deplorabila, chiar la coborarea de pe podul giurgeni-vadu oii.

#18
forbidden27

forbidden27

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 03.07.2008
Pt toti care merg la mare si vin dinspre Urziceni, ca tot e sezon, va pot spune ca reparatiile la soseaua intre Slobozia si Drajna (iesire spre autostrada) sunt aproape finalizate, se mai lucra doar la marcaje, nu alegeti varianta Slobozia-Giurgeni-Harsova-Constanta, acum se lucreaza pe portiunea respectiva.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate