Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 

abgas werkstatt

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
naioro

naioro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 15.06.2006
Salut.
Acest mesaj (abgas werkstatt) imi apare de azi in compu de bord la un polo 2006 1.4 TDI 80 CP cand pornesc motorul si apoi dispare. De mers, merge normal. Din cate am vazut pe alte forumuri, are legatura cu aerul... ?
Am citit tot de aici, stiu engleza, dar problema este ca nu inteleg nimic din prescurtarile acelea.
Poate ma lumineaza si pe mine cineva.
Ms

#2
erik

erik

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 22.12.2004
pe forumul din linkul tau se vorbeste doar in prescurtari... si mai mult, tipii de acolo se pare ca au motoare chipuite, modificate, cu catalizatoare scoase sau dezafectate. in fine.

din ce imi dau seama ce te intereseaza pe tine din discutia lor este saip=secondary air injection pump (asta e o pompa care injecteaza aer in galeria de evacuare provocand o reactie exoterma, grabind incalzirea catalizatorului si implicit reducerea emisiilor poluante cand motorul este rece). daca saip nu-si face treaba, dupa pornirea motorului sondele lambda sesizeaza ca este o problema cu oxigenul din evacuare, dau alarma catre catre ecu (engine control unit - ca sa nu dau si eu in boala prescurtarilor) iar ecu iti afiseaza mesajul "abgas werkstatt".

uite aici mai multe despre saip, o componenta care in general nu impresioneaza prin fiabilitate:

http://www.12v.org/e...ction=hw&sm=2nd

#3
naioro

naioro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 15.06.2006
ok, m-am uitat peste schita de acolo si din cate am inteles senzorii 5 si 8 afiseaza acel semnal de failure. deci... pe mine m-ar afecta asta... ca s-ar incalzi mai greu in masina cand pun clima si emisiile nu mai sunt euro4, ca 3 sau mai jos :D... nu?
sunt si alte neajunsuri, ce se poate intampla daca nu ma duc in service, cat ar costa reparatiile estimativ?
ms

#4
erik

erik

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 22.12.2004
nu au treaba sondele alea cu incalzitul masinii, stai linistit. in prima faza masina va polua mai mult (presupun ca asta oricum te lasa rece :) ), dar s-ar putea ca in timp sa iti creasca consumul, sa scada performantele motorului...

greu de spus cat va costa reparatia. parerea mea e ca ar trebui sa te duci intr-un service sa iti citeasca codul de eroare inregistrat si poate scapi doar cu inlocuirea unui senzor oarecare sau cu curatarea supapei de recirculare a gazelor.

#5
borreddog

borreddog

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 628
  • Înscris: 28.03.2005
intai ar trebui sa faci o scanare a masinii....cu un VAG COM sau la un service.

in functie de eroarea detaliata vezi ce ai de facut...

in principiu eroarea asta are legatura cu noxele. catalizator, control emisii, amestec oxigen-combustibil. in ceea ce o priveste pe ultima, in functie de care valoare este mai mare ori iti va consuma ma mult ori iti va porni greu masina.

#6
naioro

naioro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 15.06.2006
VAG COM...? Imi poti spune te rog mai multe despre programul acela sau ce este si daca am ce face eu cu el daca am doar un calc si o masina sau e folosit de service'uri.
Ms

#7
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,563
  • Înscris: 13.11.2006
Si mie mi-a aparut anul trecut in noiembrie pe bord, dupa ce am facut o depasire-ntr-a doua pana la 4500 rpm si am inteles ca ar fi fost DPF (filtrul de particule diesel). Ca norocul meu, dimineata am parcat masina la birou (pocinogul s-a petrecut pe drum catre job) iar seara totul era OK. Daca ar fi persitata cica era buba, ca ala e consumabil si nu e chiar ieftin. Slava Domnului, de atunci nu am mai vazut mesajul. Sfatul meu, fara a fi alarmist, e sa mergi la service de urgenta.
Abgas werkstatt inseamna "Esapament service" si nu e o chestie cu care glumesti. Trebuie rezolvata rapid.

#8
naioro

naioro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 15.06.2006
Ok, service it is. Ma cam incurca sarbatorile astea dar sa speram ca mai tine cateva zile. Revin sa va spun ce a fost si cum s-a rezolvat.

#9
naioro

naioro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 15.06.2006
Nu pot sa-mi editez mesajul, asa ca ma scuzati ca fac post dublu.
Am fost la test cu masina, s-a resetat senzorul (sters mesajul de eroare) si respectivul mi-a zis ca daca mai apare pb, intr-adevar exista o pb, daca nu, a fost doar ceva trecator pe care senzorul l-a interpretat ca eroare si a continuat sa trimita acel mesaj, chiar daca a disparut cauza. Am avut noroc, nu a mai aparut msj si totul e ok.
Am intrebat si de depasirea ta la 4500 RPM, Michtaux si a zis ca a fost o coincidenta ca ti-a aparut msj. Probabil senzorul tau stie sa nu mai trimita msj cand nu mai e cauza. Cine stie.
Asta a fost. Ms de info la toata lumea.

#10
naioro

naioro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 15.06.2006
Post triplu. Frumos.
A aparut iara eroarea. Am informatii sigure ca de unde am alimentat, motorina e "indoita" cu apa sau cu altceva, dar nu e numai motorina. Exista posibilitatea ca aceasta sa fie cauza, tinand cont ca acel senzor citeste concentratiile de gaze emanate, daca am inteles eu bine? Daca alimentez cu motorina buna si apoi sterg codul de eroare, exista posibilitatea sa nu mai apara?

erik said:

in prima faza masina va polua mai mult (presupun ca asta oricum te lasa rece smile.gif ), dar s-ar putea ca in timp sa iti creasca consumul, sa scada performantele motorului...
Asta ar fi evolutia? Se poate intampla si altceva, mai rau, cu motorul sau alte piese, care sa trebiuasca sa fie reparate la randul lor, daca nu e remediata la timp situatia?
Ms

Edited by naioro, 26 April 2008 - 14:13.


#11
naioro

naioro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 15.06.2006
post dublu dar relevant.
scz ca nu am postat mai devreme pt cei interesati dar mai bine mai tarziu decat niciodata.
pb a fost doar defectarea senzorului (e atasat in poza).
a costat 40RON.

Attached Files


Edited by naioro, 26 October 2008 - 11:04.


#12
batinaslaszlo

batinaslaszlo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 29.12.2010
tare netuuuuu! am dat pe net "abgas werkstatt" sa gasesc semnificatia si am gasit exact ce are pasatul meu. in concluzie la cele de mai sus mai astept pana la urmatoarea alimentare pt ca s-ar putea sa fie combustibilul..(.?) daca nu : sonda. merci.

#13
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,921
  • Înscris: 09.12.2004
benzina sau motorina??

daca faci o diagnoza vei sti exact cauza...

#14
SimCristi

SimCristi

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 12.05.2016
Buna Ziua,

GOLF IV 1.6 16v

Zilele trecute mi-a apărut în bord o eroare: ”ABGAS  WERKSTATT” si sa aprins si martorul de la motor. A mai avut acu 1 luna aceasi problema dar a disparut a doua zi singura. Am fost la service cu ea dupa scanare mi-a dat eroarea aceasta:
17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Open Circuit
P1178 - 35-10 - - - Intermittent
Stie careva despre eroarea aceasta?? Sa fie de la benzina?? Am bagat numai 99 ..
Motorul merge ok.
Mentionez am schimbat bujiile, dar eroarea este dinainte sa schmib bujiile.

Multumesc Anticipat.

Edited by SimCristi, 12 May 2016 - 10:12.


#15
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,555
  • Înscris: 15.06.2007
Numa ce a aparut si la Golf5 (al socrului)  problema similara. Motor 1.6 bezinar aspirat , cel de 102CP.  Martorul galben cu motorul aprins , abgas werkstatt sau cum se scrie. Mai cerea si ulei.. motorul trepideaza la ralanti.  94000km masina luata de noua acu' fix 10 ani.   O fi "grav",  o fi doar de la benzina petrom. Acuma fiind sambata , nu mai gasim nici un service deschis, nici mesteri cu chief de munca. Cred ca o paste un service" de cartier".

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate