Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Transnistria vrea sa ceara alipir...

Defectiune masina de spalat vase ...

Orase de trait -Europa

Monstruoasa coalitie - PNL&PSD
 Fractura humerus+radius(cubitus)&...

Propuneti sigla PSDNL pentru euro...

Tencuiala tavane cu folie de plas...

A cunoaste DOAR limba engleza e u...
 Izolatie tavan?

Telefoane low end - generalitati

setare permanenta 16:10 in VLC?

Schimbare nume strada se schimba ...
 ¨Pentru ca ti-a placut Einstein &...

Produsele marca proprie ar putea ...

Slabire burta

Extender mikrotik
 

schimbare program

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
maxximilian_bogdan

maxximilian_bogdan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 17.07.2007
Salut. Am 17 ani si 1,75 si 60 kg. Merg la sala din ianuarie 2008. Pana acum am facut urmatorul antrenament: 1. piept (3x10 impins la orizontala + 3x10 impins inclinat 45*) + umeri (4x10 ridicari laterale cu ghantere) + triceps ( 2 serii la paralele + 4x10 intins cu bara la frunte) 2. spate ( 4x10 tras la bara + 3x10 ramat cu haltera) + trapez ( 4x10 ) + biceps ( 3x10 cu haltera + 3x10 cu ghantere). ( am explicat cum m-am priceput eu mai bine, nu ma pricep la denumirea exercitiilor)

Astea 2 antrenamente le intercalam, de 3 ori pe saptamana, adica luni 1 , miercuri 2, vineri 1, saptamana urmatoare invers: luni 2, miercuri 1, vineri 2.

Am crescut in masa (m-am alimentat bine si am luat si suplimente), dar cresterea s-a estompat si mi s-a zis ca trebuie sa imi schimb antrenamentul. Ii rog pe cei care sunt in masura si pot sa imi dea niste sfaturi, sa imi zica ce antrenament ar trebui sa fac de acum, cum sa combin grupele musculare si exercitiile.

Astept ajutorul vostru. ms anticipat

#2
ciutacu

ciutacu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,905
  • Înscris: 11.08.2007
E normal ca la inceput sa cresti mai repede, dupa aceea din ce in ce mai incet.
Exercitii: Umerii sunt formati din 3 muschi, deci trebuie sa faci 3 exercitii. La piept trebuie sa faci si un exercitiu de izolare.

#3
maxximilian_bogdan

maxximilian_bogdan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 17.07.2007

View Postciutacu, on Apr 15 2008, 18:42, said:

E normal ca la inceput sa cresti mai repede, dupa aceea din ce in ce mai incet.
Exercitii: Umerii sunt formati din 3 muschi, deci trebuie sa faci 3 exercitii. La piept trebuie sa faci si un exercitiu de izolare.

o sa fac si izolare, dar intai vreau sa fac masa, apoi o sa fac si izolare/definire...

#4
ciutacu

ciutacu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,905
  • Înscris: 11.08.2007
Inteleg ca vrei masa, insa exercitiile de izolare sunt necesare, spre deosebire de definire care se face prin aerobic si regim, de fapt ce definire sa faci la 1.75 m si 60 kg ? iar la umeri trebuie sa faci 3 exerctii.

#5
maxximilian_bogdan

maxximilian_bogdan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 17.07.2007

View Postciutacu, on Apr 15 2008, 19:07, said:

Inteleg ca vrei masa, insa exercitiile de izolare sunt necesare, spre deosebire de definire care se face prin aerobic si regim, de fapt ce definire sa faci la 1.75 m si 60 kg ? iar la umeri trebuie sa faci 3 exerctii.

ok am inteles asta cu umerii, insa problema mea e alta, schimbarea programului complet...

#6
ciutacu

ciutacu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,905
  • Înscris: 11.08.2007
Fa-ti un program de 4 zile pe care sa-l faci intr-o saptamana.

#7
kappa_ii

kappa_ii

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 276
  • Înscris: 10.09.2002
exercitiile de izolare ajuta cresterea in masa -
exercitiile sub presiune constanta - fara ca muschiul sa aibe momente de repaus in timpul seriei - creste forta cit si masa mult mai repede decit in mod contrar .
un exemplu - la executarea exercitiului la biceps - nu se intinde mina complet pentru ca muschiul sa nu fie relaxat - si nici nu se stringe mina complet - exercitiul trebuie facut tot timpul sub presiune -
ridicarea trebuie facuta in forta iar lasarea greutatii intr-un mod lin - nu brusc .

exercitii bune pentru cresterea in masa - nu sint cele cu crestere treptata in greutate pina la un maxim !!!

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate