Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Care ar fi programul de antrenament ideal?

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
silica_ct

silica_ct

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 06.05.2007
Ziceti-mi va rog ce program ar fi cel mai bun si eficient caci am auzit tot felul de variante cum ca spatele cu bicepsii nu se fac in aceeasi zi sau a doua zi la rand ma rog, sunt foarte multe variatii, o persoana zice asa alta asa... vroiam sa vad si eu opinii si sfaturi de la veterani cam cum ar arata programul acesta. ms :)

#2
ciutacu

ciutacu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,905
  • Înscris: 11.08.2007

View Postsilica_ct, on Mar 29 2008, 04:55, said:

Ziceti-mi va rog ce program ar fi cel mai bun si eficient caci am auzit tot felul de variante cum ca spatele cu bicepsii nu se fac in aceeasi zi sau a doua zi la rand ma rog, sunt foarte multe variatii, o persoana zice asa alta asa... vroiam sa vad si eu opinii si sfaturi de la veterani cam cum ar arata programul acesta. ms :)
Nu exista cel mai bun si/sau cel mai eficient program. Depinde de la individ la individ: programul lui x nu i se potriveste lui y. In primul rand depinde cate zile/saptamana te antrenezi, la ce esti deficitar, desi ca incepator...

#3
walking^human

walking^human

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,081
  • Înscris: 02.05.2007
In principiu nu se fac 2 grupe mari in aceeasi zi, gen piept+spate

#4
zalman

zalman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 297
  • Înscris: 10.09.2007
cum a zis si ciutacu nu exista un program perfect...pentru fiecare un program lucreaza alfel...depinde ce tip somatic esti...cat dormi...cat mananci...ce dispozitie la efort are organismul tau...unii pot face o grupa de doua ori /sapt iar la altii daca aplica acest program nu da nici un rezultat sau chiar fac supraantrenament..cel mai bine e sa incerci sa vezi care are cel mai bun rezultat pentru tine...

#5
brutussas

brutussas

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 09.06.2007
Daca pierd un antrenament din 4 pe saptamana... ( eu fac asa: piept-biceps, spate-triceps, picioare,umeri-trapez) si de ex nu reusesc vineri   sa fac umeri-trapez, cum e mai bine:sa incep luni cu umeri-trapez...sau sa fac normal?

#6
ciutacu

ciutacu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,905
  • Înscris: 11.08.2007

View Postbrutussas, on Mar 29 2008, 20:08, said:

Daca pierd un antrenament din 4 pe saptamana... ( eu fac asa: piept-biceps, spate-triceps, picioare,umeri-trapez) si de ex nu reusesc vineri   sa fac umeri-trapez, cum e mai bine:sa incep luni cu umeri-trapez...sau sa fac normal?
Sunt multe posibilitati: poti face luni, poti face in alta zi sau poti face tocmai vinerea viitoare, odihna e foarte importanta, iar intr-o saptamana in care nu antrenezi umerii acestia nu scad, mai ales ca lucreaza la piept, umeri si triceps.

#7
kappa_ii

kappa_ii

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 276
  • Înscris: 10.09.2002
citeva reguli esentiale :
1 - primul antrenament din saptamana cit si ultimul se fac la grupele de muschi deficitare .
2 - nu se fac mai multe grupe mari in aceeasi zi , nu se repeta acea grupa - mai devreme de 2 zile pauza .

trebuie luat in considerare si tipul de antrenament - si telul acestuia .
de exemplu - daca azi avem impins culcat,declinat + fluturari - si optam sa facem si biceps - urmatoarele 2 zile  nu se poate face spate .
exercitiul de biceps se poate executa doar dupa exercitiile de spate - si nu inainte - decit la o distanta de minim 2 zile .
exercitiul de impins culcat nu se executa dupa exercitii de triceps - tot la o distanta minim  2 zile .

in ziua in care executati exercitii la picioare - nu se mai face nici o alta grupa superioara - (nici mare nici mica) - .
nu se fac saptamanal aceleasi exercitii - nu ma refer doar la ordinea lor - ci la modul , tipul de executare .

se pot executa exercitii de crestere treptata in greute - sau de descrestere - se oscileaza aceste 2 moduri , cele de descrestere sint utile la "maximale" .

observatia mea generala la salile fregventate - nu se executa nici 50% tin totalitatea exercitiilor necesare .
- un program complet - se face in decursul a 8 - 10 sediinte - in decursul a 2 saptamini . Toate grupele musculare - trebuiesc cuprinse in maximum 4 sediinte .

Se pot pune multe programe - dar fiecare om este deficitar la alta grupa musculara - voi singuri decideti ce doriti a mari - micsora , dupa caz !

o sa fac un program complet - cu exemple .

Edited by ciutacu, 25 April 2008 - 14:15.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate