Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Propun afacere de milioane euro!

- - - - -
  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#55
Crysper

Crysper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 09.09.2006
poate ideea ta e buna, dar cum s-a mai zis, nu se merita, pentru civili ar fi extraordinar, dar nu si pentru investitori, o afacere reala multumeste amandoua partile, nu doar 'clientu'... si niciuna nu implica cealalta din pacate


cifrele nu sunt realiste si e o investitie mare, daca nu ai reusit sa demonstrezi aici ca afacerea e profitabila nu stiu cum poti convinge investitorii...

de banii astia se fac cateva blocuri si intra pe profit in cativa ani, profit sigur....

#56
Hogfather

Hogfather

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 477
  • Înscris: 02.02.2008
iti dau eu idee gratis cu potential banos si deja functioneaza in alte orase.
am vazut-o in financial times ca sa nu crezi ca e visul meu ud.

Taxi aerian cu elicoptere.
Nu pentru randasi, pentru bogatani.

#57
tudorksy

tudorksy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 24.10.2005

 dobrotescunicol, on Mar 29 2008, 01:23, said:

De menționat că la englezi privatizarea metroului s-a făcut abea în 2003, în alte state tot târziu. Din cauza aceasta și ei sunt la fel de înapoiați și suferă se sindromul "aglomerație în trafic".


  Cand o sa mergi cu metroul la englezi o sa vezi ca acolo vin trenuri la fiecare minut, si-s mari nu "trenulete". N-am vz niciodata la ei sa mearga lumea cu fetele lipite de geamuri. Cand zici ca sunt la fel de inapoiati habar n-ai ce vb.

  Aia 400 de milioane tot primaria i-a calculat, deci statu. Creca in realitate e o suma mult mai mare. Eu de fiecare data cand iau avionul de la Bucuresti merg pe jos de la Gara de Nord  pana la Baneasa. Poate ar trebui sa mai practicati si voi sportul asta, vreo 3 km pe zi ar fi excelent

Edited by tudorksy, 31 March 2008 - 17:31.


#58
Ciprian81

Ciprian81

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 321
  • Înscris: 13.07.2006
Nu am citit toate comentariile. Doar cateva. Nu stiu daca a remarcat cineva ce voi spune eu acum, dar daca a remarcat, imi cer scuze pentru repetare: Sincer nu as apela la serviciile tale? De ce? In primul rand ce castig? Adica... Nu imi oferi o solutie buna pentru scaparea traficului. Daca nu ai o retea extinsa de linii de transport care sa-mi faca legatura cu mai multe puncte importante din orase, nu are rost sa apelez la tine. Pentru ca apoi trebuie sa apelez la RATB sau Metrorex. Daca tu nu imi oferi tot ce am nevoie, de ce sa renunt la RATB sau Metrorex, cand ei ma duc unde vreau eu? Doar ca sa ma duc cu metroul actual pana la victoriei, de acolo sa platesc din nou alt bilet (la tine), pentru a merge lejer pana la universitate, iar apoi sa iau ratb-ul sau metroul (din nou) pentru a ajunge la destinatie?

Ori ma duci de la obor pana la universitate fara nicio problema si nicio schimbare, ori mai bine apelez la altcineva.

In alta ordine de idei... Nu ma deplasez cu metroul. O fac f.f.f.f.f. rar (o data la 2 luni). Am observat ca sunt vagoane noi si moderne. Imi place... Nu stiu unde ai vazut tu vagoane jegoase. Poate te referi la cele mai vechi, care circula mai rar (din cate stiu...)

Si un ultim aspect: am surse sigure din interiorul metrorex, cum ca nu e chiar asa profitabil... Costa f. mult curentul pentru o calatorie de la un cap la altul... Deci viata nu e atat de roz...

Merita sa te interesezi inainte ce costuri vei avea...

Oricum... Spor!

#59
Ciprian81

Ciprian81

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 321
  • Înscris: 13.07.2006
Update:

Tu ai identificat foarte bine o problema care necesita o solutie. Mica ta problema este ca solutia nu este tocmai cea mai eficienta / potrivita. Problema bucurestenilor (sau una din problemele principale ale bucurestenilor) este traficul infernal. Corect. Deci am identificat problema. Solutia cu metroul privat pentru rezolvarea acestei probleme nu este cea mai eficienta. Poate te gandesti mai mult si mai bine si descoperi o solutie mai simpla pentru aceasta problema mare. Poate e o solutie care nu necesita o asemenea infrastructura, nu necesita o investitie atat de mare. Poate te folosesti de spatiul aerian ... Ceva suspendat (gen telegondole...). Nu stiu ce sa zic... Am scris si eu ca sa nu tac :P

Succes ai avea cu siguranta daca vi cu o solutie buna si eficienta (dar si completa - vezi mesajul meu de mai sus).

#60
IVAN__V

IVAN__V

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 326
  • Înscris: 07.09.2005
Ma uit pe prima pagina si nu pot sa cred cati prosti exista. S-au trezit sa posteze raspunzuri "inteligente". Deci n-am mai pomenit atatia tipi care n-au habar sa citeasca!!!
Deci nu zic da sau nu acestei idei, dar trebuie sa va spun voua, astora care tot comentati despre suma de 400 milioane euro : BA LOSERILOR DESCHIDETI DRACULUI OCHII !!!!!!!!  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!  
Deci omul clar, negru pe alb, a zis ca 400 mil cat costa un tunel de marime normala, facut de primarie. De ce naiba nu cititi tot postul omului, care a zis ca el nu are treaba cu cele 400 milioane ? Cascati naibii ochii ca sunteti super stupizi. Voi scrieti doar ca sa facet ireply-uri ? Asta e ? Bagatori in seama!!!  El a zis clar ca cele 400 mil nu au legatura cu ideea lui. Ci sunt consturile unui segment de metrou "full-zise". Ba da prosti.

Deci efectiv sunteti off topic astia care comentati despre cele 400 mil.

Edited by IVAN__V, 01 April 2008 - 15:34.


#61
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,005
  • Înscris: 01.11.2005

 IVAN__V, on Apr 1 2008, 16:31, said:


Ai fost cel mai offtopic dintre toti si pe langa faptul ca nu ai inteles nimic si habar n-ai despre costuri iti mai dai si talente pe forum.
Eu zic sa te duci sa-ti cumperi o lopata si sa te apuci de sapat...prin gradina caci banuiesc ca nu ai banii necesari de investit in proiect.

#62
truthman

truthman

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 641
  • Înscris: 01.05.2006

 IVAN__V, on Apr 1 2008, 15:31, said:

Ma uit pe prima pagina si nu pot sa cred cati prosti exista. S-au trezit sa posteze raspunzuri "inteligente". Deci n-am mai pomenit atatia tipi care n-au habar sa citeasca!!!
Deci nu zic da sau nu acestei idei, dar trebuie sa va spun voua, astora care tot comentati despre suma de 400 milioane euro : BA LOSERILOR DESCHIDETI DRACULUI OCHII !!!!!!!!  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!  
Deci omul clar, negru pe alb, a zis ca 400 mil cat costa un tunel de marime normala, facut de primarie. De ce naiba nu cititi tot postul omului, care a zis ca el nu are treaba cu cele 400 milioane ? Cascati naibii ochii ca sunteti super stupizi. Voi scrieti doar ca sa facet ireply-uri ? Asta e ? Bagatori in seama!!!  El a zis clar ca cele 400 mil nu au legatura cu ideea lui. Ci sunt consturile unui segment de metrou "full-zise". Ba da prosti.

Deci efectiv sunteti off topic astia care comentati despre cele 400 mil.
Dute bai nene la sapa :lol: si nu mai visa afaceri de sute de mil de euro  cand de fapt nu esti in stare nici macar sa renovezi o casa  :lol:

#63
IVAN_V

IVAN_V

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 570
  • Înscris: 02.04.2008

 truthman, on Apr 2 2008, 17:52, said:

Dute bai nene la sapa :lol: si nu mai visa afaceri de sute de mil de euro  cand de fapt nu esti in stare nici macar sa renovezi o casa  :lol:

Ai zic cumva ceva legat de subiect ?  Dar de unde stii ca n-am reusit sa-mi renovez casa ? Mai agent secret. Ai face comotie daca ai prelua un sfert din gandurile mele. Cum am mai zis, nu e vorba de sute, ci de cateva.

Edited by IVAN_V, 02 April 2008 - 20:06.


#64
alexsnoop

alexsnoop

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 14.07.2007

 dobrotescunicol, on Mar 29 2008, 01:23, said:

Traficul e infernal. Mașinile nu au loc nici pe trotuar, sunt milioane de mașini și doar câteva mii de parcări. Tramvaiele supraaglomerate, metroul jegos, neîntreținut, arhiplin. Am ajuns să ne batem și pentru parcări!
Primăria n-o să facă nimic, nici nu ar putea (nu e loc, nu se poate lărgi).  Câteva borduri și câteva pasarele nu vor schimba nimic! În orașe europene sunt drumuri cu 6 benzi și tot degeaba, arhiplin. La noi,  cu 2 benzi, și alea blocate de miile, zecile de mii de mașini parcate. Metroul e arhiplin arată jalnic, vagoane vechi de 20 ani, n-au schimbat măcar o piatră, nimic. Asta pentru că e administrat de stat. Statul nu face nimic, oricine ar fi la putere!  

Propun afacere:
un investitor să facă un mic tunelaș de metrou între două puncte alese strategic. Nu trebuie mare tronson, trebuie doar un tunelaș îngust, lung de 2-3 km prin care să circule un trenuleț cu vagonașe micuțe, rapide, care să vină des la 2 minute. S-ar putea alege un traseu stratigic, scurt, care să taie 2-3 bulevarde supaaglomerate. S-ar putea folosi și de metroul "de stat", de exemplu: ca să mergi de la Piața Muncii la Unirii e crimă și pedeapsă, trebuie să mergi până la Victoriei, să schimbi, să treci pe cealaltă magistrală, e teroare. Un mic trenuleț care să taie direct sigur ar avea succes bombă. Sau, s-ar putea lega printr-un trenuleț din acesta un supermarket de un complex studențesc (mai sunt și altele în afară de Regie).
Costuri: după cum scrie pe site-urile primăriei, o linie de metrou cu multe stații, care să străbată orașul costă în jur de 400 mil euro (mult pt. un om obișnuit, ieftin în condițiile în care un singur fotbalist costă zeci de mii de euro). Da, dar asta e o linie cu multe stații, mari, cu lungime mare, care impune dificultăți tehnice deosebite, treceri pe sub râuri, structuri de rezistență ale unor blocuri etc. Și, toate astea în condițiile în care lucrările sunt administrate de primărie. Se știe cât de bine estimează și ce eficient administrează primăria. Un "particular" și-ar alege o zonă fără dificultăți tehnice, ar reduce costurile la minim.
Concurența: Metroul primăriei care e vai-mama lui, neîntreținut, extinderea pe care o tot promit primarii și, chiar și în promisiuni spun că va dura zeci de ani (iar în realitate, ca să finalizeze 2-3 stații a durat 20 ani).  Piață cred că este, oameni din ce în ce mai mulți, se calcă în picioare. Concurența prin transport de suprafață nu are cum să fie pentru că nu e spațiu de lărgit străzile, n-au unde să lărgească, și fără să le lărgească oricâte semafoare ar face, tot călcat în picioare și umblat prin ploaie, zăpadă, mocirlă va fi. Iar, dacă se vor înfința mai multe firme care să sape mici galerii, să umple metroul de galerii ca de șoricei (nu spun tuneluri uriașe, spun galerii înguste, cu trenulețe micuțe, dar lungi), atunci va conta foarte mult strategia. Oricum, așa ceva e de vis și s-ar putea întâmpla în zeci de ani, profit destul până atunci.
Profit? Dacă în tramvai am ajuns să mă bat și pentru locurile pe scară, dacă un amărât de tramvai împuțit, jegos, care merge vaișiamar e arhiplin, are câteva sute de persoane, vă dați seama, chiar circulând un trenuleț la 10 minute, adică 6 trenulețe pe oră, și să zicem prin absurd doar 10 ore pe zi, și, chiar dacă ar transporta doar în jur de o sută de persoane (deși, într-un tramvai la oră de vârf într-o singură stație sunt zeci de persoane), și, chiar dacă biletul ar costa doar 0,5 lei (deși s-ar putea cere ușor 1-2 lei), tot s-ar face un câștig de câteva 30 de milioane/zi într-un singur sens de mers, scăzând costurile de întreținere și cele pentru amortizarea investiției, în câțiva ani s-ar merge pe profit sigur. Fără să mai spun câștigurile din reclamă și celelalte câștiguri adiacente.
Afacere de viitor sau nu?
Prețul petrolului crește în fiecare zi, poluare devine o problemă din ce în ce mai gravă, se estimează că resursele se vor epuiza în viitor iar taxele pentru poluare vor crește mereu. Transportul pe șine având o frecare foarte mică la înaintare este cea mai eficientă formă de transport terestru, în plus, este ecologic, nu este afectat de zăpadă, viscol etc.
Minimizarea costurilor inițiale: Se știe că un metru de tunel este foarte scump, sute de milioane. Totuși, s-ar putea minimiza costurile:
1. Nu s-ar construi tunele largi, s-ar prefera trenulețe mai înguste dar care să vină mai des. Dacă neapărat ar trebui făcute tunele mai largi (din cauza utilajelor stas sau mai știu eu ce), s-ar alege totuși puncte strategice care să nu reprezinte dificultăți de construcție deosebite (s-ar evita treceri pe sub lacuri, zone periculoase etc). S-ar face inițial un singur tronson scrut, eficient, ulterior, dacă merge s-ar putea prelungi, ramifica etc. În cel mai rău caz s-ar face un tunel într-un singur sens, plus unul mai mic de serviciu și siguranță.
2. Stațiile de metrou sunt scumpe de construit, dar un bun management ar aduce profit mare. De exemplu, în unele stații e incomod să cobori pe scările rulante, uneori nu merg, alteori e aglomerat și durează mult să ajungi la metrou. S-ar putea face ca la austrieci, economisindu-se spațiu, timp, bani - s-ar face coborârea la metrou cu lifturi ca în poza atașată sau cu scări cât mai scurte.
3. Pentru pornirea afacerii s-ar putea semna niște contracte cu agenții mari de publicitate și li s-ar da dreptul câțiva ani să afișeze reclame în puncte cheie. S-ar amortiza costurile. S-ar putea face asocieri de capital astfel încât să nu fie nevoită o singură persoană să-și vâre averea în chestia asta și apoi să aștepte 10 ani să iasă profit. Oricum, pentru cei cu bani de la noi n-ar fi greu. Concerne în genul celor care fac acum Mall-ul de la Trafic Greu ar construi un tunel în câteva luni, nu în zeci de ani precum primăria.
4. S-ar putea oferi servicii pentru firme, gen s-ar face în stația de metrou un minimarket sau chestii de genul acesta, s-ar putea trage fibră prin tunel și s-ar oferi spre închiriere pentru transportatorii de telecominicații.
5. Minerii din Valea Jiului se plâng că n-au de lucru. Păi, să le dăm!

În condițiile actuale, singura cale de scăpare pentru bucureșteni cred că e metroul ultraușor să-i zic așa. În nici un caz nu cred că statul va face ceva. Din contră, statul pune bețe-n roate, se opune (vezi Dacia pitești și Tăriceanu - în loc să permită importul, adică concurența care duce la progres și forțează producătorul, blochează importul și favorizează monopolurile). Statul nu este înstare să administreze nici ratb, iar la Metrorex se fură la greu, metrorexul geme de călători și ei mai-mai să-l dea falimentar. Statul nu va construi nici un metrou, iar dacă va construi va fi de kko. Doar administrarea particulară și concurența poate duce la progres. Firmele de stat sunt vai mama lor, romtelecomul l-au condus în faliment și l-au vândut cui nu trebuia, frizeriile, spitatelele și tot ce ține de stat sunt la pământ. Dacă era statul, nici acum n-aveam internet. Doar concurența a dus la progres și ne-a scăpat pe anumite segmente: telefonia mobilă, internet etc. Privatizarea și evoluția Metrorex e o utopie. Acolo sunt interese fantastice, nu se dorește progresul ci jecmăneala cât mai mare. Ei nu vor să schimbe nici măcar o treaptă, o ușe, nimic. Au făcut doar o afacere cu câteva garnituri mai noi ca să încaseze comision.


În pozele atașate se vede o intrare la metrou cu lift în Viena și o altă intrare micuță în Buenos Aires.
De menționat că la englezi privatizarea metroului s-a făcut abea în 2003, în alte state tot târziu. Din cauza aceasta și ei sunt la fel de înapoiați și suferă se sindromul "aglomerație în trafic".
Ai zis bine ce ai zis...dar nu cred ca se poate...ar fi frumos sa fie adevarat

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate