Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior
 ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...
 Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 

Un website plin de informatii

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
IVAN__V

IVAN__V

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 326
  • Înscris: 07.09.2005
Linkul nu e de pe prima pagima, ci direct in directorul cel mai interesant, unde toate tehnologiile revolutionare (unele mai traznite ) sunt puse in categorii: aer/magnetism/electro/bateri/biofuel/fuel cells/gravity/zpm/hydro...:
http://peswiki.com/index.php/Directory  .
Practic e o cantitate imensa de info , asa ca pentur fiecare.

#2
gilldarida

gilldarida

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 326
  • Înscris: 30.05.2008
[quote name='IVAN__V' date='Mar 27 2008, 20:04' post='4318121']
Linkul nu e de pe prima pagima, ci direct in directorul cel mai interesant, unde toate tehnologiile revolutionare

Ai grijă ,- o mare parte din cele prezentate de peswiki sunt niște gogorițe mari cât Caraimanul...Eu nu m-am uitat în detaliu decât pe capitolul cu "motoare magnetice",pentru că în acest domeniu se întâmplă să cunosc adevăratele motoare de acest gen,-motoare care niciodată n-au fost făcute publice sub nicio formă ; peswiki mi-a atras și mie atenția în ideea că oferă publicului "informație științifică" pe această temă...
Bedini,Adams,Lindemann,Stiffler,Flynn,Bearden și alții ; IVAN_V , sunt acum prea plictisit de chestia asta,dar într-o zi voi lua pe rând la o scurtă analiză schemele autorilor susmenționați și-ți pot explica foarte clar și răspicat,cu argumente pur științifice -de ce nu merge tărășenia de-acolo și de ce schemele acelea sunt fie pure aberații,fie schemele unor dispozitive funcționale dar care au un randament atât de scăzut încât sunt knock-out la capitolul "fiabilitate" și utilitate practică.
Th.Bearden și J.Bedini au sucit mințile multora și pe internet se găsesc o sumedenie de site-uri care fac referire la ei ca să nu mai punem la socoteală brevetele de invenție ale celor doi ,- schemele arătate de ei sunt în principiu funcționale dar... performanțele sunt atât de mici încât te scoți mai bine cu oricare din motoarele clasice ; vezi,uneori o idee brevetată poate fi cât se poate de corectă,dar asta nu înseamnă neapărat că este și aplicabilă practic și cu atât mai puțin la nivel industrial.
  Adevăratul "motor magnetic" a fost creat la începutul anilor'70 de savantul și inventatorul român Nicolae Moraru ,- acesta nu a avut inițial intenția de a crea așa-ceva nemaipomenit ci a pornit de la schemele clasice ale electromagneților industriali de tracțiune,schme pe care de-a lungul mai multor ani le-a tot adaptat și modificat,în sensul de a obține o forță de tracțiune aplicată pe un element rotoric și reactiv ; "reactiv" înseamnă că rotorul cu pricina nu conține niciun fel de bobinaj excitat sau nu electric și deci nu crează un câmp propriu de interacțiune cu acela statoric ; este doar un element care pur și simplu reacționează față de câmpurile magnetice induse din componentele statorice(căci sunt mai multe...).
N.Moraru a realizat un motor fără niciun bobinaj pe rotor(deci un element rotoric ușor) și fără multe din inconvenientele tuturor categoriilor sau tipurilor de motoare electrice clasice.
Tot ce găsești la ora actuală pe internet mai mult îți stârnește confuzia decât să te lămurească ; în ceea ce privește motorul lui Moraru - acesta trebuie întâi corespunzător protejat juridic pentru ca informația tehnică să fie publicat fără nicio reținere ; asta este - veșnica poveste : intră în schemă interesele comerciale,banii,drepturile de autor și dreptul de deținere și administrare a documentației de know-how,etc,etc.
Dar va veni și vremea când vom putea discuta liber despre toate acestea...

#3
IVAN_V

IVAN_V

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 570
  • Înscris: 02.04.2008
Stii cumva ce e asta ? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gjBiy2nikBI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#4
gilldarida

gilldarida

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 326
  • Înscris: 30.05.2008
Da,știu...Nimic special și nimic nou.Dacă vei cerceta colecția românească "Știință și Tehnică" de prin anii'90-'92,ai să găsești și acolo mai multe articole pe această temă ; unul dintre ele se intitulează "Adevăratele farfurii zburătoare" și este semnat dacă nu mă înșel de către C-dor dr.ing.Florin Zăgănescu ; de altfel,informații într-o lucrare în limba română au mai apărut și în "Henri Coandă : trei proiecte pentru mileniul 3",sub semnătura domnilor Fl.Zăgănescu,G.C.Popa,D.D.Iormeanu și M.D.Ionescu,în editura Geneze 1999.
Este vorba despre o serie de proiecte civile dezvoltate de către sovietici începând de pe la mijlocul anilor'80,prin care au încercat punerea la punct a unui prototip de aeronavă civilă de transport mediu,cu decolare/aterizare scurtă sau verticală și regim de zbor ultraeconomic(consum mic,silențiozitate,poluare foarte redusă,grad mare de siguranță a zborului,etc).
Prin 1995,deja proiectul era definitivat și s-a început construirea de modele experimentale de dimensiuni reduse ; din păcate astfel de inițiative nu s-au bucurat de susținere ci dimpotrivă...deoarece deranjau o serie de alte mari interese legate de marile afaceri ale companiilor petroliere și ale marilor companii de construcții aeronautice.
Mă simt dator să-ți precizez că transporturile aeronautice de la ora actuală reprezintă de departe cel mai mare consumator de produse petroliere din lume,deci principalul client de pe piața de desfacere a produselor petroliere ,- introducerea unor tehnologii aeronautice care să aducă un consum foarte mic de carburant,ar însemna pierderea unui dintre cei mai importanți clienți ai industriei prelucrătoare de petrol : aviația.Nu este vorba că n-ar mai avea deloc nevoie de petrol,dar necesitatea de carburant ar suferi o drastică reducere și odată cu aceasta și sumele de bani încasate de petroliști.
Îți atașez aici un scurt citat din lucrarea susmenționată :
Site-ul oficial al producătorului : http://www.ekip-aviation-concern.com/   (găsești pe acest site direct de la sursă toate informațiile tehnice despre acest aparat de zbor care utilizează "efectul Coandă") este vorba de "EKIP Aviation Russia".

Attached Files



#5
gilldarida

gilldarida

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 326
  • Înscris: 30.05.2008
Iată și un desen extras din site-ul respectiv ; cotațiile de pe desen nu sunt prea vizibile dar nu-i bai - le găsești în fișa tehnică a acestei aeronave,care este prezentată ca atare de către firma producătoare Concern Aviation Ekip Russia

Attached Files


Edited by Bean, 16 June 2008 - 10:05.
eliminare auto quote post in post.


#6
IVAN_V

IVAN_V

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 570
  • Înscris: 02.04.2008
Daca dispozituvul chiar face ce zic aia pe site, si e "blokat" de petrolisti, ma gandesc de ce nu ar fi mers petrolistii direct la ingineri, sa le zica sa mai umble pe la reglaje, chair alte motoare mai mari, incat sa nu faca o concurenta directa avioanelor actuale, ci sa fie la egalitate. Astfel nu le scadeau nici profitul petrolistilor, si in acelasi timp creau o piata de desfacere, daca e capabil sa aterizeze pe orice suprafata, pe distante de max 600 m cu 100 tone(asa zice pe site)... Nu ? Avand asemenea capabilitati ar fi putut duce traficul , chiar global, la o noua scara, find accesibile destinatii oriunde pe glob, unde nu exista piste.

Alt subiect... Cunosti experimentele unui tip Hutchinson ? http://www.americana.../hutchison.html  Sunt si o serie de filme pe youtube, in care cica ar face diverse obiete sa leviteze, sau mai interesant le provoaca diverse modificari sturcturale, bare de metal, rupte, topite, la temperatura camerei..etc

Edited by IVAN_V, 16 June 2008 - 09:15.


#7
gilldarida

gilldarida

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 326
  • Înscris: 30.05.2008
[quote name='IVAN_V' date='Jun 16 2008, 09:13' post='4747683']
Daca dispozituvul chiar face ce zic aia pe site, si e "blokat" de petrolisti, ma gandesc de ce nu ar fi mers petrolistii direct la ingineri, sa le zica sa mai umble pe la reglaje,-

R: n-au cum... ; utilizarea "efectului Coandă" în aviație se referă cel mai adesea la realizarea hipersustentației (obținerea unui important surplus de portanță) prin suflarea extradosului suprafeței portante cu ajutorul unui jet fluidic care poate să fie provenit direct de la motor dar nu neapărat ; de obicei,tot prin efect Coandă se obține și adeziunea unei cantități mari de aer(datorită caracteristicilor fluidice de aderență și vâscozitate)față de jetul utilizat pentru suflaj,deci se utilizează chiar atmosfera pentru a participa la creșterea debitului masic al agentului de suflaj,deci la creșterea forței dezvoltate(produsul dintre viteza de scurgere și debitul masic).Acest aport energetic venit de la mediul ambiant,precum și caracteristicile bune de randament pe care le conferă metoda de hipersustentație prin suflajul unor "profile Coandă" ,- conduc în final la o importantă reducere a consumului și chiar la reducerea necesității de putere a motorului,așadar pentru a propulsa cu o anumită viteză o aeronavă de o anumită masă,-în varianta clasică ar fi fost necesar un grup motopropulsor de o anumită putere - în vreme ce în "varianta Coandă",aceiași aeronavă capabilă de cel puțin aceleași performanțe de zbor,va avea nevoie de un motor de putere de minim 3-4 ori dar se poate ajunge chiar și la 7-8 ori mai mică,deci scade și greutatatea aferentă grupului de forță,scade mult consumul de carburant,etc,etc ;
    petroliștii n-au cum să adapteze "sistemul Coandă" pentru a consuma la fel de mult ca și sistemele clasice,singura lor posibilitate fiind aceea de a da mereu înlături acest sistem,păstrând pe cât posibil pe acelea clasice ;
    Aviation Ekip Russia se laudă că are susținerea guvernamentală,-...aiurea ; dacă o aveau realmente de 15 ani încoace aceste nave ar fi intrat deja în producție de serie în întreaga lume ; proiectul a fost dezvoltat în secret începând cu 1983 pentru aplicații exclusiv militare(militarii beneficiind de asemenea aparate începând cu 1985)iar de prin 1994 s-a încercat scoaterea publică a lucrării pentru aplicații în aviația civilă ; încă din 1994 s-au obținut toate aprobările guvernamentale, felicitări pentru această inițiativă,comentarii laudative,tot tacâmul,etc - dar atât ; când a fost vorba trecerii la fapte n-au reușit să primească finanțare decât pentru câteva modele demonstrative de dimensiuni reduse.Și cam asta este de vreo 15 ani încoace...

Alt subiect... Cunosti experimentele unui tip Hutchinson ?

R: da,cunosc... ; individul respectiv nu este un impostor dar este...un ignorant ; adică fenomenele pe care el le constată nu a reșit să le determine adevărata cauză și nici să le controleze manifestarea ;
este vorba despre așa-numitul efect de "distorsiune de câmp",care în anumite situații se poate conbina cu așa-numita "permutare moleculară în regim de rezonanță" ,- distorsiunea de câmp (gravitațional) reprezintă un fenomen de ecranare a câmpului gravitațional sub influența unui câmp electromagnetic de hiperfrecvență și care atingând o anumită valoare(pe care Hutchinson nici nu o cunoaște ci o nimerește doar...)poate prin rezonanță cu undele gravitaționale să blocheze trecerea acestora din urmă ; asemenea experimente s-au făcut încă de la începutul sec.XX de la Tesla cetire, și mai târziu Th.T.Brown și alții ;
permutarea moleculară reprezintă un efect interesant de interacțiune a diferitelor materiale cu câmpuri de hiperfrecvență - s-a observat înmuierea și aducerea pietrei sau a sticlei în stare lichidă,dar fără nicio creștere de temperatură,deci un fel de "topire la rece",etc. Din păcate Hutchinson este un excentric,un tip ciudat cu un aspect de om cam anormal,iar toate aceste elemente la care se adaugă lipsa totală de profesionalism a acestuia în materie de experimente științifice și înregistrare audio/video a acestora - face ca filmulețe sale să fie neclare și autenticitatea fenomenelor prezentate acolo să fie evident pusă sub un mare semn de întrebare...Dacă n-aș fi știut de fenomenele fizice susmenționate - din partea unor laboratoare serioase de cercetare,nici eu nu l-aș fi luat în seamă pe Hutchinson.

#8
gilldarida

gilldarida

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 326
  • Înscris: 30.05.2008

View PostIVAN_V, on Jun 15 2008, 17:50, said:

Stii cumva ce e asta ? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gjBiy2nikBI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Attached Files



#9
IVAN_V

IVAN_V

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 570
  • Înscris: 02.04.2008

View Postgilldarida, on Jun 16 2008, 12:15, said:

petroliștii n-au cum să adapteze "sistemul Coandă" pentru a consuma la fel de mult ca și sistemele clasice,singura lor posibilitate fiind aceea de a da mereu înlături acest sistem,păstrând pe cât posibil pe acelea clasice ;
Ma refeream la o metoda de a ... pune motoare inutil de mari decat, sau o metoda... sa arunce efectiv conbustibil pe fereastra. Si singurii care sa stie de aceasta manipulare a rezervelor de combustibil sa fie cei care produc aparatul si petrolistii care au reusit pana acum sa-i blocheze. Deci companiile comerciale care ar cumpara aceste aparate , sa fie tinute in intuneric in privinta "economiei" reala, ele beneficiind doar de restul inovatiilor(decolare/aterizare scurta, spatiu interior mare, etc) dar nu economia combustibilului...

Si cam ce fel de aparatura foloseste Hutchinson asta ? Ce frenvente, voltaje, cati kw pentru ce efect/rezultat ? Ca am vazut niste kestii interesante filmate de el. De unde a adunat aparatura, ca pare aproape de muzeu... Si cum s-ar putea replica ce face el ? Asa doar de distractie, experimental...exista metode mai simple, cu circuite de inalta frecventa mai simpliste ?  Adica de unde procuri uneltele pt un amator ?

Cateva poze de la el din laborator/apartament/sala de conferinta/muzeu/area52 :D
[ http://freeenergynews.com/Directory/Inventors/JohnHutchison/apartment/images/JohnHutchison.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.gravitywarpdrive.com/General_Relativity_Images/Hutchison_Lab_01.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.thebrett.net/Portals/4/johnh-start0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Ps: Ziceai intr-un post ceva de genu "cine a zis ca n-au ajuns ?"... te refereai la extraterestrii. Ai ceva informati interesante ? Cati sunt/unde/cu ce transport au venit//ce planuri/cat/cum... :)

Edited by IVAN_V, 16 June 2008 - 16:33.


#10
gilldarida

gilldarida

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 326
  • Înscris: 30.05.2008
[quote name='IVAN_V' date='Jun 16 2008, 16:30' post='4750308']
Ma refeream la o metoda de a ... pune motoare inutil de mari ..............................................................................

R: nu au soluții dinastea ; dacă aplici efectul Coandă utilizezi energia mediului ambiant și asta își spune cuvântul ; odată consacrată metoda - evident că oricine își va da seama că merge și cu un motor de 7 ori mai slab decât cel montat pe aparatul de zbor inițial ; lumea nu este totuși compusă din idioți,așa că metoda cea mai eficientă este aceea de a face ca oamenii să ingore anumite soluții tehnologice ; dacă le scoți la lumină - în scurtă vreme persoanele avizate (mai ales cei din mediul politehnic) își vor da seama despre ce este vorba și ce potențial are metoda respectivă.

Si cam ce fel de aparatura foloseste Hutchinson asta ? ................................................................................
.........

R: utilizează generatoare de frecvență ; lucrează la frecvențe și tensiuni înalte ; aparatura pe care și-a băgat-o acolo reprezintă tendința sa de excentric și de tip "puțin cam sărit" - imagine care nu-i face deloc bine,pentru că oamenii vor avea tendința de a nu-l lua în serios ; nici nu știe să facă o filmare și prezentare bună a experimentelor sale...
  Din tot ce are el acolo pe toți pereții,nu folosește defapt decât trei generatoare de frecvență reglate pentru tensiune înaltă și postate de obicei în triunghi,folosind mai multe configurații de dispunere a antenelor ; oricum,experimentele lui sunt periculoase și pentru organismul său și pentru vietățile din apropierea locuinței unde face asemenea experimente.

Ps: Ziceai intr-un post ceva de genu "cine a zis ca n-au ajuns ?"... te refereai la extraterestrii. Ai ceva informati interesante ? Cati sunt/unde/cu ce transport au venit//ce planuri/cat/cum... :)

Nu comentez așa-ceva. A fost o replică instantanee pe care am dat-o și atât.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate