Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
TURBO vs ASPIRATIE NATURALA
Last Updated: Feb 24 2017 14:38, Started by
badegheo
, Mar 25 2008 00:44
·
0
#37
Posted 19 February 2014 - 13:56
Am votat turbo pentru ca iti da un avantaj, de ce sa refuz tehnologia doar ca este ceva in plus care se poate strica, dupa mine as vrea turbo+compresor sau trei turbo ca la X5M
LE: turbinele fac posibila reducerea cilindreei la nivele "hilare" precum la Ecoboost-ul de 1 litru in 3 cilindri, altfel imaginati-va cum merge acel motor aspirat closchkutza, on 25 martie 2008 - 16:11, said:
Sunt fan benzinare aspirate, dar imi doresc al naibii de tare o Scoda Octavia II cu motorul de 1.8 tsi, 160cp. Nu ti-ar face cu ochiul noul Leon cu 1.8tsi 180cp? Edited by codz, 19 February 2014 - 14:19. |
#38
Posted 19 February 2014 - 14:08
Se pare ca e modest rau Skyactivul de 120.
Nu ma asteptam la asta tinand cont de cuplu si de faptul ca desi puterea e mica au lasat-o totusi sus ca la versiunea puternica. |
#39
Posted 19 February 2014 - 14:12
turbo dar nu hamster
majoritatea motoarelor diesel au turbina si incet dar sigur si cele pe benzina primesc turbine |
#40
Posted 19 February 2014 - 15:56
aspirat. din nostalgie, conservatorism, fiabilitate, liniaritate in acceleratie, cum vreti sa-i spuneti... din fericire, inca se mai fabrica destule motoare pe gustul meu ca sa nu-mi fac griji.
|
#41
Posted 19 February 2014 - 18:01
Mai eu chiar va recomand macar sa incercati un turbo,garantat nu o sa mai vreti aspirat.Am condus si 1.2 tsi dar si G55AMG bi-turbo (si modelul vechi si cel nou),daca primul bate lejer concurenta de 1.6L aspirat 100-130cp,al doilea nu prea am cu ce sa-l compar,insa nu pot spune decat fabulos.
Edited by ionutMembruAnonimut, 19 February 2014 - 18:02. |
#42
Posted 19 February 2014 - 18:34
Pe mine nu m-au convins astea mici desi m-au incantat datele tehnice.
Nici macar ecoboostul de 125. Mi se pare o greseala achizitia unui turbo mai mic de 1.4-1.6 tinand cont ca iei o masina cu datorii pe numele ei ca sa zic asa pe care le vei plati tu la un moment dat. Daca tot o iei asa macar sa stii de ce o faci. Unele sunt de-a dreptul proaste si enervante, cum e Tce90 de ex. |
#43
Posted 19 February 2014 - 18:37
Mie 1.2tsi mi-a placut,in ciuda faptului ca masina mea are 306cp.Pur si simplu mi s-a parut peste orice 1.6. Cu 0.9 tce,1.0ecoB nu am mers,nu ma pronunt.
|
#44
Posted 20 February 2014 - 00:06
codz, on 19 februarie 2014 - 13:56, said:
Nu ti-ar face cu ochiul noul Leon cu 1.8tsi 180cp? Edited by closchkutza, 20 February 2014 - 00:07. |
#45
Posted 20 February 2014 - 13:37
ionut_ionut, on 19 februarie 2014 - 18:01, said:
Mai eu chiar va recomand macar sa incercati un turbo,garantat nu o sa mai vreti aspirat. pe de alta parte nu sunt adeptul calcatului acceleratiei la fund, prefer oricand niste serpentine in urcare brupta, asfalt nou si a doua intre 5000-6500 de ture daca ma gandesc bine, singurul dezavantaj gasit masinii mele de mai toti 'initiatii' care fac review-uri este submotorizarea. pe care eu nu o simt ignorance is bliss |
#46
Posted 20 February 2014 - 20:41
La modul cel mai serios, aș opta pentru un bondar electric. Sper să apuc ziua în care cei cu venituri medii își vor permite mașini cu motoare electrice, la preț rezonabil și o autonomie de 6-700 km.
|
|
#47
Posted 20 February 2014 - 23:57
#48
Posted 21 February 2014 - 08:33
Eu, dupa ce am vazut cum se simte compresorul am devenit big fan. Are multe avantaje fata de turbina, mai ales acolo unde conteaza (cuplu de la turatii joase, disponibil instant, reprize senzationale). Singurul lui dezavantaj e ca la viteza mare isi pierde din eficienta, insa pe drumurile din RO, mai mult faci depasiri.
|
#49
Posted 21 February 2014 - 08:52
abunea, on 21 februarie 2014 - 08:33, said:
Eu, dupa ce am vazut cum se simte compresorul am devenit big fan. Are multe avantaje fata de turbina, mai ales acolo unde conteaza (cuplu de la turatii joase, disponibil instant, reprize senzationale). Singurul lui dezavantaj e ca la viteza mare isi pierde din eficienta, insa pe drumurile din RO, mai mult faci depasiri. sunt care au compresor pentru turatii low si turbina pentru a ajuta la vitezele f mari, totul tine de buget ! |
#50
Posted 21 February 2014 - 11:35
Diferenta e ca la aceeasi putere, cele care au doar compresor
au cuplul mai mare, puterea max obtinandu-se pe fondul scaderii mai accentuate a cuplului. |
#51
Posted 21 February 2014 - 15:47
Al3csutzul, on 21 februarie 2014 - 08:52, said: sunt care au compresor pentru turatii low si turbina pentru a ajuta la vitezele f mari, totul tine de buget ! |
|
#52
Posted 21 February 2014 - 16:11
2.0 fsi 150.jpg 84.97K
62 downloads - 2.0fsi 150cp
mazda 2.0 150hp.jpg 241.07K 63 downloads -2.0 150cp (mazda) 2.4 190hp honda.jpg 235.82K 60 downloads - 2.4 190cp (honda) 2.0 tfsi.jpg 84.25K 57 downloads - 2.0tfsi 211cp 2.0 bmw 245hp.jpg 89.99K 54 downloads -2.0 245cp (bmw) Pur si simplu aspiratul ar doar avantajul fiabilitatii,atat. Degeaba ii trageti cu 5-6500rpm,masina tot nu trage ca un turbo ,sa nu mai zic ca mersul in acest ritm este obositor,neconfortabil si neeconomic. Edited by ionutMembruAnonimut, 21 February 2014 - 16:12. |
#53
Posted 22 February 2014 - 00:15
e normal ca aspiratul sa fie mai putin puternic. e logic si rational.
de aia celelate se numesc SUPRA alimentate. ca sunt SUPRA. e la mintea gainii. insa aspiratul NU tre sa fie ceva prost sau rau neaparat. desigur , nu scoate aceiasi putere , insa sunt masini cu motoare aspirate care au putere adecvata pentru greutatea lor. |
#54
Posted 23 February 2014 - 00:41
Am votat aspirat.
Probabil urmatoarea masina va fi turbo/bi-turbo (asta e viitorul oricum ), dar peste 3 litri. Ascutitorile astea mici turbo (sub 1.8) mi se par doar niste solutii "eco" pentru clasicele 1.4, 1.6, 1.8 aspirate. Ceva mai mult cuplu in turatii joase dar tot submotorizate. 0,9 TCe, 1.0 Ecoboost (de la Ford ) sunt panarame de motoare, tot in ture trebuie tinute ca sa scoti ceva, doar ca mai ai o turbina care poate sa crape in plus. Se poate sa consume mai putin fata de vechile aspirate, dar ma indoiesc ca in conditii reale sunt super economice. Si mai sunt o gramada de dezavantaje : - cele in 3 cilindri sunt zgomotoase - trebuie benzina buna - lasat turbo sa se raceasca - pompe de benzina scumpe Poate sunt eu conservator , dar ma gandesc ca la masini premium (gen 335i) pica relativ des turbina si e 2000-4000 euro ( chiar daca e facut motorul cu simt de raspundere: racitoarele de ulei, canale de aer prin pasajele rotilor). Cam ce calitate poate sa aiba un turbo la o masina de 10-15 mii de euro ? Nu mai vorbim ca motorul e mic si turbina e forjata la maxim. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users